Vitutusketju

  • 10 669 007
  • 56 216

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos olisi Haataja loukkaantunut, niin samaistumisesi voisi olla helpompaa. Tähän laittaisin pienen hymiön, ellei vituttaisi liikaa.

Oscar Eklund joutui jo ennen SM-liigan alkua pitkälle sairauslomalle European Trophy -ottelussa, joten samaistun sitä kautta. Lisäksi muistissa on Jokerit-HIFK-ottelun perseilyt ynnä muut sellaiset.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kanelle tsemppiä ja parantumisia! Itse teloin nilkkani tuhannen pillun päreiksi viime talvena ja komeat sota-arvet jäi. Eikä tule ikinä kuntoon.

Nyt vituttaa kuin pientä oravaa, kun käpy on jäässä ja hammas on poikki! Kyllä nää Kalervi Kummelin eurohomoilutourit on niin syvältä Jutilan perseestä, kuin olla ja saattaa! Täyttä paskaa nuo pelit ja nyt tuo Jessen loyukkaantuminen kirsikkana kakun päälle. VITTU!
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Vituttaa tuo helvetin rahastus urheilusta nykyään. Viasat kun avasi pelin niin kohta ostetaan erityispaketteina Stanley cupin finaalit ja kaikki muutkin. 19.95 ja vielä viaplayn tilaajiltakin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Miten saat tästä aihetta vitutusketjuun.

Ajatuksena tuollainen ketju keväälle. Filppula vetää molempia riippakiviä selässään ja tarjoaa vielä tarjottimella ruokaa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä kun nämä jätkät ei osu edes ladon sisältä ladon seinään.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En aivan voi samaistua tuskaasi, mutta mielestäni nämä vitun EHT- ja European Trophy -läpsyttelyt voisi lopettaa, koska ukkoa kaatuu niissä kuin heinää ja ne vievät näin joukkueiden voimia itse asialta.

Itse asiahan koittaa vasta toukokuussa eli MM-kisat. Sitä ennen lätkytellään jotain SM-liigaa monta turhaa kierrosta siinä toivossa, että ne pelit valmistaisivat ja pitäisivät pelikunnossa niitä muutamia kavereita, jotka pääsevät maajoukkueeseen liigasta. Siinä missä NHL on viime kädessä valmistavaa pelaamista olympiaturnauksiin niin SM-liigat ynnä muut ovat valmistavia pelejä muihin maajoukkueen arvoturnauksiin.

NHL:ssä tietysti on sentään runkosarjalla jonkinasteinen panos, kun vain 16/30 joukkuetta pääsee pudotuspeleihin, SM-liigassahan runkosarja on lähinnä muodollisuus jolla ei ole merkitystä jos vain ei aivan paskimpaan rupusakkiin eli neljän huonoimman joukkoon satu kuulumaan. Säälipleijareistakin voi puskea finaaleihin, joten runkosarjan sijoitukset ja sitä kautta runkosarjan ottelut ovat suurelta osalta merkityksettömiä.

Ja ainahan niitä loukkaantumisia sattuu. Kyllä minua ainakin vituttaa enemmän keväällä jos/kun joku varma maajoukkuemies NHL-seurasta, KHL:stä tai muualta telotaan paskaksi ennen MM-kisoja (tai ennen olympialaisia) jonkun merkityksettömän runkosarjapelin takia sarjakausien lopussa. Sami Vatasenkin olisin kernaasti nähnyt MM-kisoissa kahtena viime keväänä, mutta ei.

EHT-pelien pelilliset ja viihteelliset arvot eivät tietystikään kovin ihmeellisiä yleensä ole, joten sikäli iänikuisen EHT:n tilalle voisi kehittää muita maajoukkueen turnausmuotoja sekä uusia vastustajia kuten vaikka välillä Slovakia. Tai sitten väkisin änkeminen Spengler Cupiin kohtaamaan Kanadan euromaajoukkue.

EDIT: Totta kai toivon, ettei Joensuulle käynyt pahemmin ja kyseessä olisi pienempi kolhu, joka ei estäisi miehen pelaamista ainakaan pitkään. Mutta urheilijan ammattiin kuuluu loukkaantumisriski, ja loukkaantua voi vaikka alkuverryttelyssä ja palata rapakon taakse (TuTon yhden pelin NHL-vahvistus Matt Bradley).
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
4Pro veti kyllä hyvin =D Tuli niin yllättävä vitutus, että ei voi kuin nauraa.

Oon roikottanut kanavaa öö en oikeastaan edes tiedä miksi ja sitten kun sieltä tulisi jotain katsottavaa yhden kerran puoleen vuoteen, niin ei vittu. Noh, peilin edessä on tilaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Itse asiahan koittaa vasta toukokuussa eli MM-kisat. Sitä ennen lätkytellään jotain SM-liigaa monta turhaa kierrosta siinä toivossa, että ne pelit valmistaisivat ja pitäisivät pelikunnossa niitä muutamia kavereita, jotka pääsevät maajoukkueeseen liigasta.
...

Kyllä minua ainakin vituttaa enemmän keväällä jos/kun joku varma maajoukkuemies NHL-seurasta, KHL:stä tai muualta telotaan paskaksi ennen MM-kisoja (tai ennen olympialaisia) jonkun merkityksettömän runkosarjapelin takia sarjakausien lopussa. Sami Vatasenkin olisin kernaasti nähnyt MM-kisoissa kahtena viime keväänä, mutta ei.

Tjaa, toi on kyllä pelkkä mielipidekysymys. Itselleni nimittäin seurajoukkue - ja sarjana siis nimenomaan kotimaan sm-liiga, ei esim NHL - tulee aina kirkkaasti ykkösenä. Maajoukkueen menestys on itselleni toki tärkeää, mutta kuitenkin aivan toisarvoinen juttu verrattuna Ässien peleihin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllähän ekana tulee seurajoukkue ja sitten vasta maajoukkue, joka muuta väittää ei asusta lähelläkään mitään seurajoukkuetta. Asumisellakaan mitään merkitystä ole, mutta ei ole tunnesidettä seuraan.

Jos nyt se minun tai sinun suosikkijoukkueen tähtipelaaja sattuu liigapeleissä loukkaantumaan, niin aina sinne maajoukkueeseen löytyy ainakin lähes yhtä hyvä tilalle. Seurajoukkueeseen ei välttämättä löydy.

Vituttaa sensijaan rankasti, jos jossain maajoukkueen höntsäturnauksessa se meidän ainoakin tähtipelaaja menee paskaksi.

Vitutus vituttaa. Maajoukkuetouhut on toissijaista toimintaa. 2006
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa NHLPA. Sahaa omaa oksaansa... Olkaa pelaamatta sitten. Ettehän te saakaan kun vaan miljoonaliksaa siellä
(tätä menoa se riemukulku kyllä loppuu).

Vitun mulkut.
 

ace

Jäsen
Vittu, pariin kuukauteen eka viikonloppu, kun olisi mahdollisuus lähteä ravitsemusliikkeisiin. Juuri tänään ei tietenkään ole ketään kavereita liikenteessä, eikä yksin jaksa lähteä mihinkään pojottamaan.

Taitaa olla aika siirtyä kalsarikänniketjuun..
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vittu, pariin kuukauteen eka viikonloppu, kun olisi mahdollisuus lähteä ravitsemusliikkeisiin. Juuri tänään ei tietenkään ole ketään kavereita liikenteessä, eikä yksin jaksa lähteä mihinkään pojottamaan.

Taitaa olla aika siirtyä kalsarikänniketjuun..

Höpöhöpö, raflaan vaan. Eiköhän niissä tuttuja vastaan tule. Ja jos ei tule, niin kunnon tumussa on ihan kiva jutella tuntemattomienkin kanssa :)
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Vituttaa tuo jatkuva rahastus kanavilla! Nyt tulee nyrkkeilyiltaa, mutta tietenkin Robert Heleniuksen pääottelu pitää erikseen maksaa. Vaikka nyt saisinkin toimivan linkin peliin, niin aikamoista kusetusta tuo silti on.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Itse asiahan koittaa vasta toukokuussa eli MM-kisat.

Minulle itse asia tarkoittaa nimenomaan SM-liigaa. Niin näköjään monelle muullekin. Voi niitä kevättalven vaalenevia iltoja, kun ajelee autolla pitkin maakuntaa joko yksin tai seuran kanssa, ja kuuntelee sydänkohtauksen partaalla playoffeja. Siinä tunnelmassa on taikaa.

Torino 2006 on sitten erikseen itse asiana, mutta on vielä liian tuore aihe käsiteltäväksi ilman katkeruutta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minulle itse asia tarkoittaa nimenomaan SM-liigaa. Niin näköjään monelle muullekin. Voi niitä kevättalven vaalenevia iltoja, kun ajelee autolla pitkin maakuntaa joko yksin tai seuran kanssa, ja kuuntelee sydänkohtauksen partaalla playoffeja. Siinä tunnelmassa on taikaa.

Minä seuraan suuremmalla mielenkiinnolla vain Mestistä. Turhan aikaisin päättyvän runkosarjan aikataulujen sekä juosten kustujen ja liian nopeasti läpi survottujen pudotuspelien takia (sama vika tosin liigassakin) "kesäloma" koittaa suurin piirtein helmikuussa. Siinä ei kevättalvi ehdi vaaleta.

Pudotuspeleistä en kovastikaan piittaa sarjassa kuin sarjassa. Saisi saman tien siirtyä jalkapallosta tuttuun malliin jossa runkosarjan voittaja on Suomen mestari. Siihen päälle joku cup-systeemi pleijarihuuman korvikkeeksi. Tai sitten vähintäänkin pleijarijoukkueiden määrän raju rajoittaminen, SM-liigan pleijarit olisivat ihan toinen juttu, jos pleijarijoukkueita olisi esim. kuusi eikä kymmenen. Runkosarjalla olisi oikeasti joku merkityskin.

Mitä loukkaantumisiin oman seurajoukkueen pelien ulkopuolella tulee, niin sama ajatus kyllä pätee, oli seuran sarjataso mikä hyvänsä. Eli moni jaksoi itkeä sitä, että mitäs jos joku Mestis-pelaaja olisi loukkaantunut Mestis-tähdistömatsissa. Ei se tietysti olisi mitään herkkua ollut, jos vaikka joku TuTon tähtipelaaja olisi loukkaantunut Mestis-tähdistömatsissa, mutta ei sille mitään olisi voinut, enkä olisi siitä jaksanut katkeroitua ensivitutuksen jälkeen.

Samoin voi EHT-pelissä joku suomalainen loukkaantua ollessaan maataan edustamassa, mutta ei sillekään aina mitään voi. Eikä mikään seurajoukkuekaan aina yhtä miestä kaipaa, joukkueina nekin pelit voitetaan. Mutta jos loukkaantua pitää, niin ennemmin niin, että pelaaja on poissa seurajoukkueen kuvioista kuin että pelaaja on poissa esim. MM-kisoista tai varsinkin olympialaisista.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä nää sunnuntait osaa aina vaan vituttaa. Ihan joka kerta aivan tajuttoman tylsää... ja pimeetä... Olis jo maanantai et perjantai olis lähempänä :(
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kyllä nää sunnuntait osaa aina vaan vituttaa. Ihan joka kerta aivan tajuttoman tylsää... ja pimeetä... Olis jo maanantai et perjantai olis lähempänä :(

Tänään on pimeämpää, huomenna on pimeämpää. Maanantait ovat viikon ikävimpiä päiviä. Sunnuntai on viikon parhaita, ainoa vika on siinä, että paikallinen runkolinjabussi 99 ei kulje lainkaan ja seuraava päivä on maanantai.

Perjantait eivät ole mitenkään erityisiä päiviä, ne menevät yleensä omalla painollaan. Tosin usein perjantaisin on jääkiekkokierros ja mahdollisesti kotipeli kuten ensi perjantainakin, se on hyvä juttu se. Muutenhan perjantait vietetään visusti kotona neljän seinän sisällä eikä asunnosta välttämättä poistuta koko viikonloppuna jos on hyvä tuuri eikä mitään pakollista menoa edes roskapussia viemään. Ilolla ja riemulla ne tuonne pimeään astu, varsinkin kun siellä sataa ja tuulee taas kerran melkoisesti. Marraskuu on musta hauta, kirjoitti Reijo Mäki, ja oikeassa mies oli.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Uuden tietokoneen osto vissiin edessä, kun ihan kunnolla on pikseleitä jostain syystä palanut näytöstä, helvetti että nyt on varaa ostella! Tuommonen 5x2 cm alue, joka näkyy ihan mustana melkeen keskellä näyttöä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Veljekset Häkämies.
 

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Jalankulkijat tähän aikaan vuodesta pimeässä ilman heijastimia!!!

Kaupunkialueellakin noita mustiin pukeutuneita hyppii keskelle tietä ja kävelee tien laidassa koko ajan ihan yllättävissäkin paikoissa. Ihan oikeasti, sinne autoon ei teitä näe kuin ihan viime tipassa ja sitten jarrutellaan ja väistellään, jos vaan ehditään.
 

DaHolla

Jäsen
Jalankulkijat tähän aikaan vuodesta pimeässä ilman heijastimia!!!

Kaupunkialueellakin noita mustiin pukeutuneita hyppii keskelle tietä ja kävelee tien laidassa koko ajan ihan yllättävissäkin paikoissa. Ihan oikeasti, sinne autoon ei teitä näe kuin ihan viime tipassa ja sitten jarrutellaan ja väistellään, jos vaan ehditään.

Sama vitutus minulla myös, koskien lähinnä pyörälijöitä liikenteessä. Joka aamu saa pelätä kun pihalta lähtee että taas joku hullu painaa täyttä vauhtia pyörällä jalkakäytävällä tai päättää oikaista autotien poikki. Pari läheltä piti tilannetta on ollut kun pyörillä ajetaan pimeällä ilman valoja ja tietenkään heijastimia yms ei näy missään.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Vituttaa kun gi-kanava meni lakkoon ja valvotti koko yön. Ihme vatsanväänteiden, närästyksen ja ilmavaivojen yhdistelmä. Lieneeköhän stressiperäistä. Eipä tässä aivojumitilassa ole koululle asiaa :(
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Jalankulkijat tähän aikaan vuodesta pimeässä ilman heijastimia!!!

Kaupunkialueellakin noita mustiin pukeutuneita hyppii keskelle tietä ja kävelee tien laidassa koko ajan ihan yllättävissäkin paikoissa. Ihan oikeasti, sinne autoon ei teitä näe kuin ihan viime tipassa ja sitten jarrutellaan ja väistellään, jos vaan ehditään.

Juuri näin. Joku jo mainitsikin fillaristit tuolla aiemmin, joten sillekin +1.
Minulle on ihan sama jos joku haluaa itsensä tappaa ja darvinismi toimii näinkin, mutta en halua että se joku tunkee itsensä minun auton alle.
Fillaristi tummissa vaatteissa, jalkakäytävältä suojatielle, tullaan kauheaa vauhtia ilman valoja. Saakelin kamikaze ajajat.
Pari kertaa olen äkkijarrutuksen joutunut tekemään ja samalla olen avannut ikkunan ja ystävällisesti kehoittanut "valot siihen fillariin saatana!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös