Olisi kiva nähdä seuraavassa EHT-höntsässä joku
Niklas Hagman - Valtteri Filppula - Antti Miettinen- ketju. Vittu, kunnon änäriketju.
Miten saat tästä aihetta vitutusketjuun.
Itsellä polvi paskana nyt ja tulevaisuudessa
Olisi kiva nähdä seuraavassa EHT-höntsässä joku
Niklas Hagman - Valtteri Filppula - Antti Miettinen- ketju. Vittu, kunnon änäriketju.
Joensuu loukkaantunut EHT-höntsässä, voi kilin vitt...
Pahinta on tämä odotus, että kuinka pahasti siis kävi...
En aivan voi samaistua tuskaasi..
Jos olisi Haataja loukkaantunut, niin samaistumisesi voisi olla helpompaa. Tähän laittaisin pienen hymiön, ellei vituttaisi liikaa.
En aivan voi samaistua tuskaasi, mutta mielestäni nämä vitun EHT- ja European Trophy -läpsyttelyt voisi lopettaa, koska ukkoa kaatuu niissä kuin heinää ja ne vievät näin joukkueiden voimia itse asialta.
Itse asiahan koittaa vasta toukokuussa eli MM-kisat. Sitä ennen lätkytellään jotain SM-liigaa monta turhaa kierrosta siinä toivossa, että ne pelit valmistaisivat ja pitäisivät pelikunnossa niitä muutamia kavereita, jotka pääsevät maajoukkueeseen liigasta.
...
Kyllä minua ainakin vituttaa enemmän keväällä jos/kun joku varma maajoukkuemies NHL-seurasta, KHL:stä tai muualta telotaan paskaksi ennen MM-kisoja (tai ennen olympialaisia) jonkun merkityksettömän runkosarjapelin takia sarjakausien lopussa. Sami Vatasenkin olisin kernaasti nähnyt MM-kisoissa kahtena viime keväänä, mutta ei.
Vittu, pariin kuukauteen eka viikonloppu, kun olisi mahdollisuus lähteä ravitsemusliikkeisiin. Juuri tänään ei tietenkään ole ketään kavereita liikenteessä, eikä yksin jaksa lähteä mihinkään pojottamaan.
Taitaa olla aika siirtyä kalsarikänniketjuun..
Itse asiahan koittaa vasta toukokuussa eli MM-kisat.
Minulle itse asia tarkoittaa nimenomaan SM-liigaa. Niin näköjään monelle muullekin. Voi niitä kevättalven vaalenevia iltoja, kun ajelee autolla pitkin maakuntaa joko yksin tai seuran kanssa, ja kuuntelee sydänkohtauksen partaalla playoffeja. Siinä tunnelmassa on taikaa.
Kyllä nää sunnuntait osaa aina vaan vituttaa. Ihan joka kerta aivan tajuttoman tylsää... ja pimeetä... Olis jo maanantai et perjantai olis lähempänä :(