Vitutusketju

  • 10 539 825
  • 56 130

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Fillarissa on helvetin kätevä pinnaheijastin, mutta en ole näitäkään omaa pyörääni lukuun ottamatta nähnyt kuin kerran jossain pyörässä.

Vituttaa myös ilman heijastimia kulkevat kävelijät ja ilman valoja ja heijastimia kulkevat fillaristit. Vaatteiden värillä ei ihan hirveästi ole pimeällä merkitystä, jos ne vaatteet eivät ole fluorisoivat.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kolme ja puoli vuotta ehti mennä, ennen kuin virallisesti vittuunnuin eka kertaa työhöni. Juhlistan tätä seuraavin sanankääntein:

Voihan hevonvitun eriyttäminen.

Aukenee kelle aukenee.

Kiitos ja anteeksi kielenkäyttöni. Ja aion keskustella asiasta myös duunissani, en pelkästään täällä meso.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kolme ja puoli vuotta ehti mennä, ennen kuin virallisesti vittuunnuin eka kertaa työhöni. Juhlistan tätä seuraavin sanankääntein:

Voihan hevonvitun eriyttäminen.

Aukenee kelle aukenee.

Kiitos ja anteeksi kielenkäyttöni. Ja aion keskustella asiasta myös duunissani, en pelkästään täällä meso.

Kai sää tiesit, että eriyttämisen tavoitteena on eheyttäminen? Näin ainakin meillä Vantaalla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaksoin lukea tätä eriyttämistä koskevaa tekstiä noin kuusi riviä kun jo huomasin jakavani tunteesi. Teksti on kirjoitettu pirtsakkaasti Comic Sansilla.
Asiaahan tuo sinänsä on, mutta teettää vain töitä aika paljon lisää. Tietysti voi nuokin tehdä monella tapaa ja vähän matalan aidan meiningillä, mutta kun ei luonne anna myöden. No, eiköhän tämä tästä kokemuksen ja materiaalin karttuessa.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minkä helvetin takia Urhon kuvaajan pitää Montussa aina kuvata sitä läskiä intialaista ämmää? Ei ne kaikki entisen kotikaupungin naiset nyt noin rumia voi olla... vituttaa
 

J.Petke

Jäsen
Minkä helvetin takia Urhon kuvaajan pitää Montussa aina kuvata sitä läskiä intialaista ämmää? Ei ne kaikki entisen kotikaupungin naiset nyt noin rumia voi olla... vituttaa

Luulee Kimmo Kapaseksi.

Vituttaa joulun odottaminen. Vielä ei tiedä varmaksi pääseekö sitä jouluksi kotio vai joutuuko viettämään toisen joulun poissa kotoa. 90% varmuudella pääsen mutta tämä odottaminen ja epävarmuus inhottaa.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vitun paskakaivos Talvivaara ja sitä nyt käsittelevä päällehuuto-älämölö"keskustelu" telkkarissa nyt. Edes Päivärinta ei pelasta, koska keskeyttää liikaa. Ja vaikkei ulkonäöllä sinänsä ole väliä, sekä vanha hippi että luonnonsuojelijanöre ovat kyllä jotain huvittavan ja rasittavan välillä:).

Jaha, se loppui. Hyvä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Anteeks, paikallaolijat, mut mä en kestä näitä vitun mikkihiiriä. Siin on kaikki. Vittu!
 

Liitteet

  • paskaa.PNG
    paskaa.PNG
    87,4 KB · kertaa luettu: 976

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anteeks, paikallaolijat, mut mä en kestä näitä vitun mikkihiiriä. Siin on kaikki. Vittu!

Voi vittu pimeys siis jatkuu. Onhan se syvältä että kun kerran täällä vitun tundralla asutaan, niin meiltä on nyt viety kunnon talvikin, esi-isät saivat sentään lumesta valoa. Saatana hiihtämään päästään taas joskus tammikuun puolivälissä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaljat takaisin kaappiin. Kaikki on peruttu. JYP-Tappara onkin nelonen pron kuukauden matsi ja näin ollen netistähän sitä ei näe. En olisikaan halunnut nähdä Ellerin hattutemppua.

e: No joo katsotaan sitten Max Talbotia kera yhden oluen.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kaljat takaisin kaappiin. Kaikki on peruttu. JYP-Tappara onkin nelonen pron kuukauden matsi ja näin ollen netistähän sitä ei näe. En olisikaan halunnut nähdä Ellerin hattutemppua.

e: No joo katsotaan sitten Max Talbotia kera yhden oluen.

Voi vitunvittu, aivan sama täällä. Hirveellä kiireellä tulin ite ulkojäiltä että pääsisin kattoon peliä, niin se on perkele nelonenpron puolella. Saatana sais jo tulla kaikki pelit yhdeltä kanavalta, tää on aivan vitusta kun tulee näitä ylläreitä aina silloin tällöin.

Ja tapparakin saatanan vittu johtaa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaljat takaisin kaappiin. Kaikki on peruttu. JYP-Tappara onkin nelonen pron kuukauden matsi ja näin ollen netistähän sitä ei näe. En olisikaan halunnut nähdä Ellerin hattutemppua.

Niin tosiaan Eller, Eller, Eller. Perkele.
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Alkaa nuo lukkofanit jatkoajassa ärsyttämään ihan olan takaa. 6-2 voitto kehiin perjantaina, mitä tapahtuu JA:n lukko-osiossa?

Valitusta, valitusta, valitusta, kehu (ja samaan viestiin valitusta ensi kaudesta), valitusta..........

Ei voi olla noin vitun idioottia ja negatiivista porukkaa. Ihmetellään sitten miksi lukko ei mestaruutta voita, kun asiakaspohja on niin helvetin besserwisseriä ja pystyy hyvät asiat kääntämään aina paskoiksi. 90% lukon faneista täällä ei ansaitsisi kokea yhtään mestaruusjuhlaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Poran ääneen herääminen 10:00 lauantai-aamuna vituttaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Koeviikko tulossa, vituttaa taas. Matematiikka on ihan perseestä, tuskin pääsen läpi.

Edit: niin joo. Voisi kertoa hieman taustoista tässä matematiikan kohdalla.

Eli mun kohdalla tämä matematiikka on täysin mahdoton case. Hiukan yllättävää varmasti monien mielestä, mutta se on vielä lyhyt matikka. Enkä ymmärrä paskan vertaa mistään derivaatoista. Joku saattaa ajatella, että harjoituksen puutetta ja turhaa selittelyä.

Aloitetaan kertomalla peruskoulusta. Kun olin yläasteella, niin voin vannoa yläasteen olevan ihan sysipaska. Haluaisin sanoa, että varmaan Suomen huonoin yläaste, mutta se voi olla pientä liioittelua kun en muista yläasteista tiedä. Kuitenkin, opetus oli ihan naurettavaa. Matematiikassa mulla oli jo silloin hankaluuksia, etenkin geometrian kanssa. Sain kokeesta nelosen, ja sitten mua yritettiin saada väkisin läpi jollain uusintakokeella. Olin harjoitellut tuohonkin kauan, ja sitten koetilanteessa olin ihan lukossa. Olisin ansainnut matikasta vitosen tai kutosen, mutta todistuksessa oli kasi. Ilmeisesti ihan vain sen takia, että voitin suht leikkimielisen päässälaskukilpailun luokallani. Hiukan tuo kahdeksikko todistuksessa yllätti. Mutta sitten 8,5 keskiarvolla selvisin lukioon.

Lukion aloitettuani oli ihan selvää että osoite on lyhyt matematiikka. Heti ensimmäisen kurssin ensimmäisellä tunnilla tuli selväksi, että meille on yläasteella opetettu ihan eri asioita ja alkeetkaan eivät olleet minulla hallussa. Pääsin kuitenkin kovalla harjoituksella juuri ja juuri kokeen läpi. Toisella kurssilla oli sitten geometriaa, joka on aina ollut se vaikein asia. En osannut tässäkään edes alkeita. Harjoittelin kokeeseen, kaksi viikkoa ennen koeviikkoa luin pelkkää matematiikkaa. En päässyt kokeesta läpi. Uusintaan jouduin, ja siellä jäi todella lähelle läpipääsystä. Ymmärsin yhden asian tehtävässä väärin ja sen takia en läpi päässyt. Kolmannella kurssilla oli sama juttu, harjoittelin mutta ei tuottanut tulosta, kun en osannut alkeitakaan heti alussa. Jouduin uusintaan, ja olisin päässyt läpi siitä jos olisin merkinnyt vastauksien viereen "laskettu laskimella". Eli pisteen päähän jäi läpipääsy. Siinä kohtaa oli sellainen tunne, että opettaja olisi voinut päästää ihan hyvin läpi helpottaakseen tätä tilannetta.

Neloskurssi menossa, ja lyhkäisessä matikassa on kuusi pakollista kurssia joista neljä on läpi päästävä. Olen suorittanut 1/3 käymästäni, eli loput on päästävä läpi. Nytkin olen harjoitellut, kun koe on ensi viikolla. Täytyy sanoa että mitään en ymmärrä enkä usko selviytyväni. Lisäksi opettaja ilmeisesti kuvittelee, etten harjoittele ollenkaan. Tulee aina luokassa kohdalleni ja vittuilevaan sävyyn sanoo, että tee nyt jotain. Ja sitten kun en saa paperille mitään tuotosta aikaiseksi, niin alkaa valittamaan etten ole harjoitellut ja olo on kuin silmätikulla. Harmittaa kun en voi kertoa tätä stooria kokonaisuudessaan ko. opettajalle, enkä varmaan haluakaan sillä se kuulostaisi selittelyltä. Voin kuitenkin sanoa että olen parhaani yrittänyt eikä se näytä riittävän mihinkään tässä asiassa.

Sanomattakin on selvää, että VITUTTAA ja rankasti.

Lisätään nyt tähän vielä se, että kemian kurssista en päässyt läpi, ja jouduin uudestaan kurssille. Sain kuutosen ja siitä ei enää tarvitse murehtia. Fysiikkakin oli hankalaa, mutta pääsin ensimmäisellä yrittämällä rimaa hipoen läpi. Ai niin, yläasteella sain kasit molemmista. Ihan sen ansiosta, että kokeessa sai käyttää vihkomuistiinpanoja.

Kiitos yläaste ja matematiikanopettajat. Tai haistakaa vittu.

Anteeksi purkautumiseni, nyt takaisin derivaattojen pariin.
 
Viimeksi muokattu:

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaa vituttaa ihan saatanan vitusti, kun 21-kertoiminen pitkäveto (Trio) kovalla panoksella kusahti eilen JYPin tasoitusmaaliin viimeisellä minuutilla. Eniten vituttaa se, että Eller teki maalin korkealla mailalla.
Otteluvalvojan mukaan korkeita mailoja ei voi mukamas tarkistaa videolta. Millon tällainen maailman paskin sääntö on tuotu jääkiekkoon? Muistan ainakin MM-kisoista monet videotarkastukset (mm. TheIlmaveivi), joissa on tutkittu korkeaa mailaa

Mieltä lämmitti kuitenkin hieman Ville Niemisen huutelut päätuomari Teemu Salmiselle: http://www.ksml.fi/urheilu/kiekko/niemisen-pareet-paloivat-vu-salminen-sa-oot-heikko-luonne/1271031
Linkki vie keskisuomalaisen sivuille uutiseen aiheesta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vituttaa kaverin tekemät oharit, ois mulla ollu aamulla/aamupäivällä muutakii tekemistä ku ootella et millonkohan heppu suvaitsee vastata puhelimeen. Jos sattuukin niin että "no oli tossa vähän yks juttu" (kuten ilmoitti iltapäivästä kun suvaitsi rimpauttaa takaisinpäin), niin ehkei kannata lupautua jeesimään, tai voisi ainakin ilmoittaa ettei ole osallistumassa.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun olin yläasteella, niin voin vannoa yläasteen olevan ihan sysipaska. Haluaisin sanoa, että varmaan Suomen huonoin lukio, mutta se voi olla pientä liioittelua kun en muista yläasteista tiedä.
Sanomattakin on selvää, että VITUTTAA ja rankasti.
Kiitos yläaste ja matematiikanopettajat. Tai haistakaa vittu.

HupsanHei. Ehkä tässä kannattaa ottaa kiinni kohdasta "kun en muista" johtuen epäselvyydestä yläaste/lukio -sektorilla.

Ja jos et edes lyhyestä matikasta selviä, niin olet erittäin väärässä paikassa, Tosin sinussa voi olla ainesta ns bisnesmieheksi. (viittaus toiseen ketjuun)
Ei ole sen tai niiden opettajien vika, jos sinulla ei kapasiteetti riitä. Toisaalta, kyllä aina saa vituttaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No, jo oli aikakin. Siis herätä. Maailma odotti juuri sinua.

En tarkoittanut, että on väärin porata aamukymmeneltä lauantaina. Olen itsekin remontoinut niihin aikoihin. Vain vitutti kun meni eilen myöhään enkä ole aikaisemmin kuullut kenenkään naapurin täällä porailevan, joten poran äänen kuuleminen juuri silloin kun se häiritsi mahdollisimman paljon oli ärsyttävä yhteensattuma. Ok, vai olinko väärin vittuuntunut?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tarkoittanut, että on väärin porata aamukymmeneltä lauantaina. Olen itsekin remontoinut niihin aikoihin. Vain vitutti kun meni eilen myöhään enkä ole aikaisemmin kuullut kenenkään naapurin täällä porailevan, joten poran äänen kuuleminen juuri silloin kun se häiritsi mahdollisimman paljon oli ärsyttävä yhteensattuma. Ok, vai olinko väärin vittuuntunut?

Mitäpä siitä suuremmin, otetaan toiset, ei ollut tarkoitus vähätellä vittuuntumista, ainoastaan kellonaika ihmetytti. Otetaanhan taas?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös