Vitutusketju

• 10 699 352
  • 56 253
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oma kymmenvuotiaani on nimittäin maailman luupäisin kakara. Joudun joka päivä muistuttamaan itselleni, ettei hän olisi koskaan tullut kotiin vastasyntyneiden teho-osastolta, jonne syntyi kilon painoisena, ellei olisi ollut jo silloin niin luupäinen.

K

kiwipilot

Suomen Porissa. Ei ole tarvinnut kertaakaan elämäni varrella fyysisesti tapella ja HJL:n kuvaamat sanallisetkin tilanteet ovat jääneet vähiin.

En usko. Nimittäin jos olet nettiminäsi kaltainen tyhjän jankkaaja sekä viimeisen sanan sanoja on luultavaa, että myös fyysisiä konflikteja on tullut eteen. Tietenkin voit olla vaan niin vitun iso ja kova karju, että pelkästään habituksellasi vältät moiset tilanteet ja saat sen viimeisen sanan.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En usko. Nimittäin jos olet nettiminäsi kaltainen tyhjän jankkaaja sekä viimeisen sanan sanoja on luultavaa, että myös fyysisiä konflikteja on tullut eteen. Tietenkin voit olla vaan niin vitun iso ja kova karju, että pelkästään habituksellasi vältät moiset tilanteet ja saat sen viimeisen sanan.

Uskot tai et, luonteeltani olen nettiminäni kaltainen, enkä ole koskaan joutunut tappeluu. Pieni en ole, mutta en kylläkään vitun iso ja kova karju. Eikä minun tarvitse saada viimeistä sanaa, ei täällä eikä reaalimaailmassakaan.

Minusta on erikoista, että kun pitää omasta mielipiteestä kiinni on tyhjän jankkaaja. Pitäisikö aina pyöriä kuin tuuliviiri?

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onhan se kivaa kun paistaa aurinko, mutta kun herää +29 asteisesta kämpästä suorasta auringonpaisteesta aivan hiestä märkänä, niin ei sekään kivaa ole. Kenen idea on ollut rakentaa kämppä niin päin että aurinko paistaa aamulla sisään?

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Onhan se kivaa kun paistaa aurinko, mutta kun herää +29 asteisesta kämpästä suorasta auringonpaisteesta aivan hiestä märkänä, niin ei sekään kivaa ole. Kenen idea on ollut rakentaa kämppä niin päin että aurinko paistaa aamulla sisään?

Onhan tuo aivan perseestä toki. Vituttaa myös kesällä herätä latomaan kamiina täyteen puuta ettei kuole hypotermiaan. Mökillä on mukavaa.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tämä tulee nyt vähän myöhässä, mutta kyllä vitutti eilen lounaalla, kun viereiseen pöytään eksyi nuori mamma kahden uppiniskaisen toukkansa kanssa. Huutoa, kirkumista ja meteliä jatkui koko saatanan ajan, kun pikku "Oliver" tai joku muu vastaavan vammaisella nimellä varustettu 2010-luvun vaippaeläin päätti tehdä kaikkien elämästä vaikeaa. Vielä enemmän oikeastaan vitutti tämä marimekkomamma, joka ei tehnyt asialle muuta, kuin hiljaisella äänellä monotonisesti lässytti, että "Nyt olet ihan mahdoton ja kohta lähdetään pois." Hyvä vitun idea, mutta miksi ette saatana lähteneet?! Puoli tuntia samaa jargonia vittuilevan kersan kanssa. Pitääkö kaikkien muidenkin saada osansa näiden nahkahedelmien huonoista päivistä, olemmeko ansainneet sen? Vittu olisi Tommy gunille ollut taas töitä.

Lapset kiellettävä julkisilla paikoilla, jos niillä ei ole diapami huulessa.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Lapset kiellettävä julkisilla paikoilla, jos niillä ei ole diapami huulessa.

Ilmeisen harvoin törmäät näihin ääritapauksiin, mitä olen tätä vitutusketjua seurannut.

Viime viikolla olin kiinalaisessa ravintolassa lounaalla ja naapuripöydässä oli "Telen piirimyyjiä" matkalla jazzeille firman piikkiin. Toimintamalli oli ihan sama kuin sinun tapaamillasi lapsilla, älytöntä älämölöä kielloista huolimatta. Vitutti, mutta ymmärrän, että kyse on ääritapauksesta, jazzeilla pääsee amatöörit irti.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ilmeisen harvoin törmäät näihin ääritapauksiin, mitä olen tätä vitutusketjua seurannut.

Välttelen lapsiperheiden suosiossa olevia mestoja, kuin Dracula valkosipulia, joten aika harvoin joudun nahkasireenien uhriksi. Kuitenkin joskus tätä tapahtuu ja silloin kyrpii entistäkin enemmän etenkin se, että vanhemmat eivät osaa sitä tuotettaan hiljentää sitten millään. Tätäkö se kasvatus nykyään on, että mennään sen uhmaikäisen torakan ehdoilla ja pystytään vain lässyttämään lässyttämisen päälle?

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Tätäkö se kasvatus nykyään on, että mennään sen uhmaikäisen torakan ehdoilla ja pystytään vain lässyttämään lässyttämisen päälle?

Tunnetaan myös nimellä 'vapaa kasvatus', jota tässä valtiossa yritetään koko ajan saada aivopestyä nuorten vanhempien mieleen ja myös sosiaalitantat vannovat tämän nimeen.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
"Vapaa kasvatus" on kyllä aivan perseestä. Olen nähnyt paljon tuon kasvatusmetodin aikaansaamia vittumaisia kakaroita. Toista se oli omassa lapsuudessa, kun kuri oli vielä muodissa. Tuppiremmi ja rantakoivikon vitsat tomivat hyvänä uhkauksena.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
"Vapaa kasvatus" on kyllä aivan perseestä. Olen nähnyt paljon tuon kasvatusmetodin aikaansaamia vittumaisia kakaroita. Toista se oli omassa lapsuudessa, kun kuri oli vielä muodissa. Tuppiremmi ja rantakoivikon vitsat tomivat hyvänä uhkauksena.

En ole mikään auktoriteettiuskovainen itsekään, mutta olen kanssasi samaa mieltä. Itsekin opin pentuna hyvin nopeasti tavoille, kun luunapit ja vitsat tarpeen tullen(aivan oikein) viuhuivat ja kyynelet nousi kivusta silmiin. Ja jos aloin äpäröidä julkisilla paikoilla, niin olin lukkojen takana autossa tai kotona alta aikayksikön. Luojalle, tai mille lie, kiitos siitä, että omat vanhempani eivät olleet mitään raitapaitafaijoja ja -mutseja, vaan metodit oli lähes samat, kuin heidän vanhemmillaan 1950- ja 1960-luvuilla.

K

kiwipilot

Tunnetaan myös nimellä 'vapaa kasvatus', jota tässä valtiossa yritetään koko ajan saada aivopestyä nuorten vanhempien mieleen ja myös sosiaalitantat vannovat tämän nimeen.

Läheskään aina ei ole kyse tästä vaan yksinkertaisesti laiskuudesta: se on niin paljon helpompi lässyttää ja uhkailla sen sijaan, että toteutettaisiin tuo uhkaus ja nostettaisiin kytkintä esim. kahvilasta tai kaupasta. Itse pyrin pitämään kiinni näistä "lupauksista" ja aika monesti on jäänyt kahvila-, jäätelö- tai vaikkapa tivolikeikka tekemättä jos käytös on alittanut jonkun asettamani riman. Sillä sen minkä nyt taakseni jätän niin satavarmasti edestäni löydän joskus kymmenen vuoden päästä. Ja silloin alkaa olla liian myöhäistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ja kun vitutuksen makuun on taas päästy, niin kylläpä alkoikin tuolla ihanassa kesäsäässä vituttaa läskit. Aivan oikein, kadut ja rannat on täynnä läskejä lomalaisia melkein yhtä läskeine pentuineen. Lihapiirakkaa omnomnom, jäätelöä omnomnomnom, lisää lihatsua omnomnom ja sipsit limukoiden kera päälle, om vittu nom. On se saatana väärin, että kunhan noiden kuivan maan valaiden terveys joskus alkaa pettää, niin me parempikuntoiset maksellaan noidenkin kuntoutukset ja muu paska. Läski pitäisi laittaa HETI ankarasti verolla, niin eiköhän kansan rasvaprosentti ala putoamaan ja Hesessä käynnit vaihtuu lenkkipoluilla olemiseksi.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Ja kun vitutuksen makuun on taas päästy, niin kylläpä alkoikin tuolla ihanassa kesäsäässä vituttaa läskit. Aivan oikein, kadut ja rannat on täynnä läskejä lomalaisia melkein yhtä läskeine pentuineen. Lihapiirakkaa omnomnom, jäätelöä omnomnomnom, lisää lihatsua omnomnom ja sipsit limukoiden kera päälle, om vittu nom. On se saatana väärin, että kunhan noiden kuivan maan valaiden terveys joskus alkaa pettää, niin me parempikuntoiset maksellaan noidenkin kuntoutukset ja muu paska. Läski pitäisi laittaa HETI ankarasti verolla, niin eiköhän kansan rasvaprosentti ala putoamaan ja Hesessä käynnit vaihtuu lenkkipoluilla olemiseksi.

Turhasta valittaminen. Ja me maksetaan korttikin saatiin taas peliin.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt taas mennään äärivitutuksesta äärimmäiseen vitutukseen. Käsitteenä "vapaa kasvatus" on nyt taas kerran hukassa, ehkäpä sen hukkaääripää on saanut aikaan nämä mielenilmaukset. Samoin kyllä voin sanoa, että "luunapit ja vitsa ovat oikein" -sektori on ihan perseestä. Onneksi on olemassa myös normaali ihmisläheinen ja kasvattava vanhemmuus, että saadaan taas uusia suomalaisia jatkamaan tätä maata.

Ja jos ette (ainakaan lapsettomat) kestä muiden kakaroita, niin muuttakaa muualle. Tai sitten verhot kiinni ja pelamaan xboksia. Siitä se hyvä mieli tulee!

Vituttaa oheisesti myös ns festarit. Ripulimuikkuja ja panhuilua, myös metrilakua. Ihan millä otsikolla vaan. terv. nimim. muka-Kotkan muka-Meripäivät. Vittu.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Nyt taas mennään äärivitutuksesta äärimmäiseen vitutukseen. Käsitteenä "vapaa kasvatus" on nyt taas kerran hukassa, ehkäpä sen hukkaääripää on saanut aikaan nämä mielenilmaukset. Samoin kyllä voin sanoa, että "luunapit ja vitsa ovat oikein" -sektori on ihan perseestä. Onneksi on olemassa myös normaali ihmisläheinen ja kasvattava vanhemmuus, että saadaan taas uusia suomalaisia jatkamaan tätä maata.

Ja jos ette (ainakaan lapsettomat) kestä muiden kakaroita, niin muuttakaa muualle. Tai sitten verhot kiinni ja pelamaan xboksia. Siitä se hyvä mieli tulee!

Menen mieluummin juoksemaan 15+ kilometria, koska siitä tulee hyvä mieli ja parempi olo. Xboxin edessä nyhjöttäessä syntyy vain lisää läskejä ja mielisairaita muiden riesoiksi.

Lapsettomuudestani huolimatta en todellakaan todellakaan ala väistelemään ketään vain sen takia, että ovat menneet siementään kylvämään otolliseen maaperään. Näiden se pitäisi pitää huoli siitä, että omat veetivaltterit ja oonakirsikat pysyvät edes poissa muiden jaloista (Ja, että tekevät sen myös hiljaa).

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Näiden se pitäisi pitää huoli siitä, että omat veetivaltterit ja oonakirsikat pysyvät edes poissa muiden jaloista (Ja, että tekevät sen myös hiljaa).

Mitä jos itse pysyisit poissa jaloissa vai onko se lapsettomien syrjimistä, mistä olemme saaneet viime aikoina mediasta lukea?

Kumpi on se normaali, jota pitää väistää? Lapsiperhe vai itsekäs lapseton?

Taas mennään...

K

kiwipilot

En ole mikään auktoriteettiuskovainen itsekään, mutta olen kanssasi samaa mieltä. Itsekin opin pentuna hyvin nopeasti tavoille, kun luunapit ja vitsat tarpeen tullen(aivan oikein) viuhuivat ja kyynelet nousi kivusta silmiin. Ja jos aloin äpäröidä julkisilla paikoilla, niin olin lukkojen takana autossa tai kotona alta aikayksikön. Luojalle, tai mille lie, kiitos siitä, että omat vanhempani eivät olleet mitään raitapaitafaijoja ja -mutseja, vaan metodit oli lähes samat, kuin heidän vanhemmillaan 1950- ja 1960-luvuilla.

Niin no, sun juttuja lukiessa tuntuu että iskä ja äiskä ovat tarjonneet pikkaisen luunappia järeämpää kasvatusvälinettä kuten pesäpallomaila tms.

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Kumpi on se normaali, jota pitää väistää? Lapsiperhe vai itsekäs lapseton?

Aika provoava kärjistys vai myönnätkö itsekin?

Lapsiperheet, kun tuppaavat usein olemaan perheitsekkäitä, jolloin ovat vaatimassa asioita itselleen, mutta toiseen suuntaan ei tehdä myönnytyksiä.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Aika provoava kärjistys vai myönnätkö itsekin?

Lapsiperheet, kun tuppaavat usein olemaan perheitsekkäitä, jolloin ovat vaatimassa asioita itselleen, mutta toiseen suuntaan ei tehdä myönnytyksiä.

Aivan. Lapsen omaaminen tapaa epäitsekkään ja ties minkä muun hyveen hohtavan auran vuosiksi eteenpäin. Sitten voikin huoletta pyytää, vaatia ja odottaa sitä sun tätä, koska "Meillä on tämä lapsi!".

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika hmmmm, schollmaisia ajatuksia, etten sanoisi.

Ei ole varmasti helppoa, jos vituttaa noin rajusti niinkin jokapäiväinen asia kuin lapset. Tsemppiä.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan. Lapsen omaaminen tapaa epäitsekkään ja ties minkä muun hyveen hohtavan auran vuosiksi eteenpäin. Sitten voikin huoletta pyytää, vaatia ja odottaa sitä sun tätä, koska "Meillä on tämä lapsi!".

Mikähän sinulla nyt on? Taidat olla se lippispäässä pitsaa syövä, joka häiriiintyy siitä, että lapsiperhe ihan luvalla tulee syömään samaan paikkaan. Ota itse lippis pois päästä, ja vaadi sitten muilta parempaa käytöstä.

Toki sinua vituttaa se, että vanhempasi eivät vieneet koskaan ravintolaan syömään, vaan löysivät jo kotona syitä vetää turpaan. Oletko kuullut terapiasta?

Se on eri asia, jos lasten annetaan riekkua ihan miten vaan ja pilata muiden hetki. Mutta ei ne rieku, jos asiat hoidetaan alusta pitäen oikein.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy