Vitutusketju

  • 10 541 644
  • 56 130

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ihan mielenkiinnosta, jos jotain oppisin: kuinka olisit toiminut? Ja tämä kysymys tosiaan ilman sarvia ja hampaita.

Mä olisin förannut sen dorkan tsygän ja näyttänyt sille sentteriä! Vituttaa tollaset kusipäät, joilla ei ole omaa elämää ja sen takia pitää kiusata muita.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Ja toisekseen, muistanko ihan väärin, kun joitain vuosia sitten joku lapsi kuoli jäätyään kaatuneen maalin alle? Voin muistaa kyllä väärinkin.

Kaverini koulutoveri kuoli tällä tavalla. Tästä on tosin aikaa jo reippaasti päälle 20 vuotta. Voi tosin olla, että senkin jälkeen näin on käynyt.

Ei ne maalit ole tehty kiipeilytelineiksi.

Siitä huolimatta tämä tarinan patu vaikuttaa perinteiseltä kyylältä, jolle tärkeintä ei ole kenenkään turvallisuus tai verkkojen kestävyys. Tärkeintä tämän tyyppiselle ihmiselle on muiden elämän kyttääminen, koska omassa elämässä on tyhjiö. Näitä ihmisiä on todella paljon, eikä niistä kannattaisi sen kummemmin vittuuntua.

Linkki youtubeen.
 
Viimeksi muokattu:

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Joo, no tässä päästään vähän isompiin suuntaviivoihin. Arvasin toisaalta, että tämä saattaa herättää keskustelua, ihme kyllä jo yöllä. Olen eri mieltä tuossa asiassa. Jos maali EI VOI mennä rikki, en ymmärrä, mikseivät lapset voi niissä kiipeillä. Keneltä se on pois?

Kirjoitit itsekin aiemmin, että asumme Suomessa. Kansan luonteeseen kuuluu, että täällä on aina jokin toinen asia toiselta pois. Hillitsit itsesi hienosti tuollaisen idiootin edessä. Kävikö ikinä ilmi mikä hänen roolinsa ja auktoriteettinsa tässä nyt oli? Jos hänellä oli ongelma tämän asian kanssa, niin se ei silti oikeuta häntä esiintymään tuolla tavalla.

Samaa mieltä sinänsä muiden kanssa, että jos haluaa välttää konfliktin niin pitäisi olla taas anteeksipyytävän nöyrä kuten täällä on tapana. Mutta jos idiootti pyörii tuolla jatkossakin, niin eihän niinkään voi toimia. Ehkä ainoa ratkaisu on seuraavalla kerralla sanoa suoraan, että aletaanpa sitten selvittää homma oikein virallista tietä kun se kerran herraa niin paljon häiritsee.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Eikä nyt mielestäni tarvitse olla mikään ihmissuhde-expertti ymmärtääkseen miten juuri maaleja heilutelleen vihaisen apinan kanssa tulee keskustella välttääkseen liiat riekunnat. Myöntämällä hänen olevan oikeassa matka olisi jatkunut varmaan paljon paremmin. Väittely tällaisen kaverin kanssa aiheuttaa ainoastaan ongelmia. Toki ymmärrän mikäli luonto ei anna periksi myöntää olevansa väärässä vaikka ei tätä edes oikeasti tarkoittaisi.

Vielä viimeisen(neljännen?) kerran, ennen kuin menen nukkumaan. En voinut toimia noin, koska huomenna saattaisi tulla uusi täsmälleen samanlainen tilanne=pakko reagoida. Lue itse niitä viestejä, niin tarvitse tehdä ihmeellisiä JA virheellisiä päätelmiä. Minulla ei ole mitään nimimerkki Tosifania vastaan. Olen useasta asiasta samaa mieltä hänen kanssaan.

Nyt menen nukkumaan! Kiitos seurasta kaikille ja huomenna uudet kujeet ja futismaalit.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei liene tulevan samaa tilannetta huomenna, jos tajuaa kertoa lapsilleen, etteivät jalkapallomaalit ole kiipeilytelineitä.

Tietenkin tämä riehuja toimi väärin, mutta syy taisi jälleen kerran olla ennen seurausta.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vielä viimeisen(neljännen?) kerran, ennen kuin menen nukkumaan. En voinut toimia noin, koska huomenna saattaisi tulla uusi täsmälleen samanlainen tilanne=pakko reagoida.

Ok. No, tsemppiä. Itse harkitsisin kyllä jonkun toisen kiipeilypaikan keksimistä kuin nuo maalit ellet halua ongelmia. Toki voit vetää kaveria käkeen, mutta ei sekään ongelmia oikeastaan poista, ehkä ennemminkin vaan muuttaa niiden luonnetta.

Itse kiipeilin muksuna kavereiden kanssa puissa. Se oli hauskaa. Enkä edes tippunut, ainakaan usein.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse kiipeilin muksuna kavereiden kanssa puissa. Se oli hauskaa. Enkä edes tippunut, ainakaan usein.
Oliko puiden tarkoitus toimia kiipeilytelineenä? Oliko maassa oksien alapuolella pumpulia? Olivatko puut Muumilaaksossa?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oliko puiden tarkoitus toimia kiipeilytelineenä? Oliko maassa oksien alapuolella pumpulia? Olivatko puut Muumilaaksossa?

En kysynyt kunnan johdolta tai vanhemmilta lupaa puissa kiipeilyyn, mutta eivät ne puut siitä ainakaan vaurioituneet. Puiden varsinainen tarkoitus ei kuitenkaan varmaankaan ole toimia kiipeilytelineinä. Ei ollut pumpulia. Eivät olleet Muumilaaksossa.

Pitäisin puita kuitenkin parempina "kiipeilytelineinä" kuin jalkapallomaaleja. Mikäli ihan perinteisiä kiipeilytelineitä ei lähistöllä ole tai niitä ei jostain syystä haluta käyttää, niin puuhun vaan.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vittu, Saatana.

Kyselin toimitusjohtajalta ennen koeajan loppua tulevistä työkuvioista ja ajoista. Kuulemma nykyisillä mentäiin, eli tekisin aamua(3.30-13.00). Vittu tänään sitten tuli ensi viikon vuorot. Kato Perkele alkaa tytö 10.00.

Toimitusjohtaja itse lomalla tänään, joten empä päässyt kysymään häneltä suoraan; mittä VITTUA nyt.

Katsotaan onkohan eräs kolmen kopla keskenään päättänyt vähän säätää, saatanan idiootit.

Vittu varmistin asian nimenomaan ennen koeajan loppua. Jätin menemättä erääseen haastatteluun, koska tilanne oli minulle helvetin passeli. Nyt Pitäs sitten määräaikaisuus kykkiä ensi maaliskuuhun kyrpä otsassa. Tää on kyllä jo sen sortin kusetus, jotta empä tiiä jos lähtisin menemään niin olisiko riittävä peruste sanoa irti määräaikainen soppari.

VITTU, ja sitten rahoittumis ZEN.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeksi muokattu:

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Olen eri mieltä tuossa asiassa. Jos maali EI VOI mennä rikki, en ymmärrä, mikseivät lapset voi niissä kiipeillä. Keneltä se on pois? Lapset(muutkin kuin meidän) näköjään tykkäävät kiipeillä. Ei mene jakeluun, miksei niissä voi kiipeillä.

Kuten itsekin sanoit, niin maaleissa ei kuulu kiipeillä. Vaikka nyt olisi kyseessä maalit (+verkot), jotka eivät voi kiipeilystä mennä rikki, niin sallimalla tämän nyt, voi tulevaisuudessa lapsien kasvaessa tulla tilanteita, jolloin he pääsevät itse johonkin puistoon/vastaavaan ja muistavat isän antaneen luvan kiipeillä maaleissa. Näissä paikoissa maalit eivät sitten taas välttämättä kestäkään kiipeilemistä.

Tiivistän tämän niin, että kun annat luvan johonkin, niin lapsi tulee pitämään sitä myös ohjesääntönä tulevaisuudessa. Kaikilla teoilla on siis vaikutuksensa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Tiivistän tämän niin, että kun annat luvan johonkin, niin lapsi tulee pitämään sitä myös ohjesääntönä tulevaisuudessa. Kaikilla teoilla on siis vaikutuksensa.

Ihan pakko on kysyä, onko sinulla itselläsi lapsia? Voi kun se toimisikin noin, että lapselle annetut ohjeet toimisivat myös tulevaisuudessa. Not.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Ihan pakko on kysyä, onko sinulla itselläsi lapsia? Voi kun se toimisikin noin, että lapselle annetut ohjeet toimisivat myös tulevaisuudessa. Not.

Itselläni ei ole, mutta ex-muijallani, jonka kanssa olimme pitkään yhdessä, oli kaksi pientä poikaa.

Ja jos nyt sen verran selvennän, että kiellot eivät toimikaan noin, kuten itsekin sanoit. Vastaavasti, jos jotain sallit, niin se kyllä muistetaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oma kymmenvuotiaani on nimittäin maailman luupäisin kakara. Joudun joka päivä muistuttamaan itselleni, ettei hän olisi koskaan tullut kotiin vastasyntyneiden teho-osastolta, jonne syntyi kilon painoisena, ellei olisi ollut jo silloin niin luupäinen.
 
K

kiwipilot

Suomen Porissa. Ei ole tarvinnut kertaakaan elämäni varrella fyysisesti tapella ja HJL:n kuvaamat sanallisetkin tilanteet ovat jääneet vähiin.

En usko. Nimittäin jos olet nettiminäsi kaltainen tyhjän jankkaaja sekä viimeisen sanan sanoja on luultavaa, että myös fyysisiä konflikteja on tullut eteen. Tietenkin voit olla vaan niin vitun iso ja kova karju, että pelkästään habituksellasi vältät moiset tilanteet ja saat sen viimeisen sanan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En usko. Nimittäin jos olet nettiminäsi kaltainen tyhjän jankkaaja sekä viimeisen sanan sanoja on luultavaa, että myös fyysisiä konflikteja on tullut eteen. Tietenkin voit olla vaan niin vitun iso ja kova karju, että pelkästään habituksellasi vältät moiset tilanteet ja saat sen viimeisen sanan.

Uskot tai et, luonteeltani olen nettiminäni kaltainen, enkä ole koskaan joutunut tappeluu. Pieni en ole, mutta en kylläkään vitun iso ja kova karju. Eikä minun tarvitse saada viimeistä sanaa, ei täällä eikä reaalimaailmassakaan.

Minusta on erikoista, että kun pitää omasta mielipiteestä kiinni on tyhjän jankkaaja. Pitäisikö aina pyöriä kuin tuuliviiri?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onhan se kivaa kun paistaa aurinko, mutta kun herää +29 asteisesta kämpästä suorasta auringonpaisteesta aivan hiestä märkänä, niin ei sekään kivaa ole. Kenen idea on ollut rakentaa kämppä niin päin että aurinko paistaa aamulla sisään?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Onhan se kivaa kun paistaa aurinko, mutta kun herää +29 asteisesta kämpästä suorasta auringonpaisteesta aivan hiestä märkänä, niin ei sekään kivaa ole. Kenen idea on ollut rakentaa kämppä niin päin että aurinko paistaa aamulla sisään?

Onhan tuo aivan perseestä toki. Vituttaa myös kesällä herätä latomaan kamiina täyteen puuta ettei kuole hypotermiaan. Mökillä on mukavaa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tämä tulee nyt vähän myöhässä, mutta kyllä vitutti eilen lounaalla, kun viereiseen pöytään eksyi nuori mamma kahden uppiniskaisen toukkansa kanssa. Huutoa, kirkumista ja meteliä jatkui koko saatanan ajan, kun pikku "Oliver" tai joku muu vastaavan vammaisella nimellä varustettu 2010-luvun vaippaeläin päätti tehdä kaikkien elämästä vaikeaa. Vielä enemmän oikeastaan vitutti tämä marimekkomamma, joka ei tehnyt asialle muuta, kuin hiljaisella äänellä monotonisesti lässytti, että "Nyt olet ihan mahdoton ja kohta lähdetään pois." Hyvä vitun idea, mutta miksi ette saatana lähteneet?! Puoli tuntia samaa jargonia vittuilevan kersan kanssa. Pitääkö kaikkien muidenkin saada osansa näiden nahkahedelmien huonoista päivistä, olemmeko ansainneet sen? Vittu olisi Tommy gunille ollut taas töitä.

Lapset kiellettävä julkisilla paikoilla, jos niillä ei ole diapami huulessa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Lapset kiellettävä julkisilla paikoilla, jos niillä ei ole diapami huulessa.

Ilmeisen harvoin törmäät näihin ääritapauksiin, mitä olen tätä vitutusketjua seurannut.

Viime viikolla olin kiinalaisessa ravintolassa lounaalla ja naapuripöydässä oli "Telen piirimyyjiä" matkalla jazzeille firman piikkiin. Toimintamalli oli ihan sama kuin sinun tapaamillasi lapsilla, älytöntä älämölöä kielloista huolimatta. Vitutti, mutta ymmärrän, että kyse on ääritapauksesta, jazzeilla pääsee amatöörit irti.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ilmeisen harvoin törmäät näihin ääritapauksiin, mitä olen tätä vitutusketjua seurannut.

Välttelen lapsiperheiden suosiossa olevia mestoja, kuin Dracula valkosipulia, joten aika harvoin joudun nahkasireenien uhriksi. Kuitenkin joskus tätä tapahtuu ja silloin kyrpii entistäkin enemmän etenkin se, että vanhemmat eivät osaa sitä tuotettaan hiljentää sitten millään. Tätäkö se kasvatus nykyään on, että mennään sen uhmaikäisen torakan ehdoilla ja pystytään vain lässyttämään lässyttämisen päälle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös