Rabbinaamio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Vittu. Ei sitten tullut nukuttua koko yönä. Ensi yönä sitten.
R-Kioskin mainokset. Hojohojo, iso pomo! En osta tuosta paskaläävästä mitään ikinä. Niin paljon vituttavat nuo mainokset.
Mamut: Nämä mölisevät islamistit, joilla ei ole mitään käytöstapoja.
Millä vitun oikeudella liikkuva poliisi saa ajaa reilua satasta risteysalueella missä on 50km/h rajoitus? Asiassa ei olisi ollut mitään, mutta kun nämä läski posket ajeli menemään ilman mitään pillejä tai valoja. Pikkuisen meinasi säikäyttää kun olin tulossa siihen risteykseen ja nämä super sankarit polkee Mondeolla ohi minkä autosta lähtee.
Typeryyttään ajautunut kahden naisen loukkuun. Jatkuvaa kikkailua, että saa aikataulut "sopimaan" molempien kesken... Typerää ja peli pitänee viheltää poikki nyt. Sekin vituttaa.
...Lopulta mies itse saapui paikalle kysyen: "Täälläkö on niitä, jotka antavat luvan kiivetä maalien päälle?" Vastasimme kohteliaan myöntävästä, jolloin hän kysyi, miksi. Vastasimme, että miksi ei. Mikä on se peruste, ettei niissä saa kiipeillä...
Huuhhuh. Otan vieläkin kierroksia, kun edes ajattelen iltapäivän tapahtumia.
En kuitenkaan ota tässä tekstissä kantaa, onko kiipeily soveliasta vai ei.
Tulee kaksi versiota mieleen, miksi maaleihin ei saa kiipeillä:
-verkot menee paskaksi, jos sellaiset on
-jos sieltä tippuu joku, niin kentän tekijä on syyllinen, koska nykyään ei saa ketään syyttää tekemisistään vaan kaikki on jonkun muun vika.
Että silleen...
Tuo verkkoasia tuli minullakin heti futiskenttien suurkuluttajana mieleen.Tulee kaksi versiota mieleen, miksi maaleihin ei saa kiipeillä:
-verkot menee paskaksi, jos sellaiset on
-jos sieltä tippuu joku, niin kentän tekijä on syyllinen, koska nykyään ei saa ketään syyttää tekemisistään vaan kaikki on jonkun muun vika.
...Tosifanille: Haluaisin nähdä, kuinka herra Tosi "erituisluokanopettaja" Fani olisi tilanteesta selvinnyt. Lue viestini oikein tarkasti. Jos ei mennyt jakeluun, niin painotan vielä, että olimme molemmat, minä ja vaimoni, valmiita käymään rakentavan keskustelun. Mahdollisuutta ei annettu. Toki jälkiviisastelu on in myös nykypäivänä.
Tuskin minä olisin erilaiseen lopputulokseen päätynyt, kiinnitin vain huomiota teidän vastaukseenne, mikä takasi taistelun.
Ihan mielenkiinnosta, jos jotain oppisin: kuinka olisit toiminut? Ja tämä kysymys tosiaan ilman sarvia ja hampaita.
Ihan mielenkiinnosta, jos jotain oppisin: kuinka olisit toiminut? Ja tämä kysymys tosiaan ilman sarvia ja hampaita.
Jos ei ole verkkoja ja jos kentällä ei ole pelaajia, kiipeilyt rauhassa käyntiin vaan eli haistakoon se ukko persettä ja painukoon muualle valittamaan.
Yleensä jos kuvailemasi kaltainen "sekopää" sattuu paikalle, niin hänestä aistii välittömästi mitä hänellä on mielessään. Tuollaisissa tilanteissa olisi parempi alunperinkin antaa olla ja myötäillä kuin lähteä haastamaan edes sanallisesti. Tai näin olisin itse toiminut. En tässä tietenkään mitään elämänohjeita yritä antaa, eihän minulla edes ole omia lapsia.
Olisin pyytänyt anteeksi.
Anteeksi, olette oikeassa, olimme ajattelemattomia kun annoimme luvan.
Jalkapallomaalit eivät ole kiipeilyä varten.
Yksi taktiikka noita vastaan on myötäily ja yletön ystävällisyys. Laitetaan kahvit ja pullat pöytään, tehdään tuttavuutta, otetaan vielä konjakit päälle ja sitä rataa. Yhtään normaalimpien tyyppien kohdalla alkuperäinen ongelma vajoaa omiin mittasuhteisiinsa. Parhaassa tapauksessa reuhaajan tympeän kuoren alta paljastuu ihan kunnon kansalainen ja mukava naapuri, jolla vain sattui kerran kilahtamaan typerästi.Yleensä jos kuvailemasi kaltainen "sekopää" sattuu paikalle, niin hänestä aistii välittömästi mitä hänellä on mielessään. Tuollaisissa tilanteissa olisi parempi alunperinkin antaa olla ja myötäillä kuin lähteä haastamaan edes sanallisesti. Tai näin olisin itse toiminut. En tässä tietenkään mitään elämänohjeita yritä antaa, eihän minulla edes ole omia lapsia.
...Arvasin.
harva lähtee mesoamaan anteeksipyynnön jälkeen.