Midnight Rambler
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hiroshima Toyo Carp
Vitun ryssät.
Tämä. Ja tänään kolmas yövuoro putkeen duunissa, alkaa ryydyttämään pikkuhiljaa tämä touhu.
Vitun ryssät.
Kyllähän vituttaa oikein huolella vasemmistoliiton toiminta tässä tukiasiassa. Eipähän tartte odottaa varmaan suuria voittoja tulevissakaan vaaleissa, kun täysin taitaa unohtua nuo äänestävät ihmiset.
Paavo pääsi mersun takapenkille eikä halua sieltä pois.
Luulin, jotta se yks luuska ois ollu yksittäistapaus, mutta paskan marjat....
Haista Paavo paska.
Perumpahan sitten kyllä ehdokkuuteni kunnallisvaaleissakin, joku saatanan selkäranka se on oltava vasemmistolaisellakin......
Mitä vittua tuo naapurin kersalauma tulee tuohon takapihalle meuhkaamaan ja syömään marjoja? Vittu käyn sanomassa apinoiden vanhemmille että pistävät heidät valjailla kiinni oman pihan aitaan. Sitten apinaäiti voisi vielä ostaa pojille vähän mansikoita torilta niin saisivat suun makeaksi.
Vituttaa, että ignore-toiminto ei toimi ei auta, jos joku lainaa ignoratun kirjoittajan viestiä.
Mites on, jos myrkyttää puutarhansa omenat injektioruiskulla suoraan puuhun, niin heilahtaako häkki jos omenavaras potkaisee tyhjää? Tuskin tulee, ainakaan jos asiasta varoitetaan muutamalla kyltillä ja useammalla kielellä vieläpä.Muakin vituttaa naapurin möykkäävät "lapset". Nämä sattuvat vielä olemaan iältään aikuisia, mutta niiden vintillä on yhä pelkkiä leluja. Jos syksyllä pöllivät yhdenkin omenan, niin tulee retardeille lähtö.
Minä en ymmärrä koko ignore-toimintoa. Miten jonkun viestit voivat rasittaa niin paljon, ettei kestä nähdä niitä muiden viestien seassa? Ei kai niitä ole pakko lukea?
| Autot | Iltalehti.fi
En yleensä jaksa näille itkutarinoille antaa yhtään huomiota, mutta tämä tuli luettua töissä, ja luettuani syyllisen tuomion suuni kyllä loksahti auki ensin hämmästyksestä, sitten epäuskosta ja tämän jälkeen vitutuksesta.
Kuukausi sitten huomasin, että tukka lähtee päästä. Eipähän kenelläkään muulla meidän suvussa. Siis tätä menoa oon varmasti parin vuoden päästä Juice Leskinen -lookissa. Joo ja vuosi sitten alkoi maha kasvamaan kuin milläkin tiineeksi tulleella naisella ja viis vuotta sitten alkoi hampaat tippumaan suusta. Onko tää nyt joku saamarin kuppa tai lepra vai häh. Mulkku hei älä sä nyt vaan petä mua. Mulkku, maa friend.
Kesäloman loppuminen kyllä vituttaa joka kerta, ei sille vaan voi mitään.