Vitutusketju

• 10 699 197
  • 56 253

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kyllähän vituttaa oikein huolella vasemmistoliiton toiminta tässä tukiasiassa. Eipähän tartte odottaa varmaan suuria voittoja tulevissakaan vaaleissa, kun täysin taitaa unohtua nuo äänestävät ihmiset.

Paavo pääsi mersun takapenkille eikä halua sieltä pois.

Luulin, jotta se yks luuska ois ollu yksittäistapaus, mutta paskan marjat....

Haista Paavo paska.

Perumpahan sitten kyllä ehdokkuuteni kunnallisvaaleissakin, joku saatanan selkäranka se on oltava vasemmistolaisellakin......

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Mutsilta löydettiin kesäkuun alkupuolella poistetusta luomesta melanooma. Eilen sitten leikattiin isompi pala luomen ympäriltä kokeeksi ja samalla otettiin varjoainekuva keuhkoista. Nähtävästi on sitten tehnyt etäispesäkkeen toiseen keuhkoon. Vittu!

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Mitä vittua tuo naapurin kersalauma tulee tuohon takapihalle meuhkaamaan ja syömään marjoja? Vittu käyn sanomassa apinoiden vanhemmille että pistävät heidät valjailla kiinni oman pihan aitaan. Sitten apinaäiti voisi vielä ostaa pojille vähän mansikoita torilta niin saisivat suun makeaksi.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Parempi että joku syö, jos olet itse niin laiska, että marjat mätänevät puskaan.

Kummalla tavalla sitä tulee kehitettyä itselleen sisätehtäviä niille tämän kesän harvoille aurinkoisille päiville. Ei sillä että erityisemmin helteistä nauttisin, mutta satunnaiset lämmöt ovat ihan jees. Kökitään nyt sitten sisällä vielä hetki.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Kyllähän vituttaa oikein huolella vasemmistoliiton toiminta tässä tukiasiassa. Eipähän tartte odottaa varmaan suuria voittoja tulevissakaan vaaleissa, kun täysin taitaa unohtua nuo äänestävät ihmiset.

Paavo pääsi mersun takapenkille eikä halua sieltä pois.

Luulin, jotta se yks luuska ois ollu yksittäistapaus, mutta paskan marjat....

Haista Paavo paska.

Perumpahan sitten kyllä ehdokkuuteni kunnallisvaaleissakin, joku saatanan selkäranka se on oltava vasemmistolaisellakin......

Ihan samaa mieltä, tennari-Pave paljastui pelkäksi pyrkyriksi, mikä ei tietenkään varsinainen ylläri ollut. Seuraavissa vaaleissa ääni menee joko SKP:lle tai sitten persuille ihan Kokoomuksen kiusaksi.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Mitä vittua tuo naapurin kersalauma tulee tuohon takapihalle meuhkaamaan ja syömään marjoja? Vittu käyn sanomassa apinoiden vanhemmille että pistävät heidät valjailla kiinni oman pihan aitaan. Sitten apinaäiti voisi vielä ostaa pojille vähän mansikoita torilta niin saisivat suun makeaksi.

Muakin vituttaa naapurin möykkäävät "lapset". Nämä sattuvat vielä olemaan iältään aikuisia, mutta niiden vintillä on yhä pelkkiä leluja. Jos syksyllä pöllivät yhdenkin omenan, niin tulee retardeille lähtö.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Marjavarkaisiin oli kerran tepsinyt sähköpaimen. Maatalon isäntä veti sähköpaimenen siksakkiin viinimarjapuskaan. Sitten kun naskit tuli hämärissä niitä syömään niin alkoi itse kukin nykimään suuntaan ja toiseen.

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Vituttaa, että ignore-toiminto ei toimi ei auta, jos joku lainaa ignoratun kirjoittajan viestiä.

Minä en ymmärrä koko ignore-toimintoa. Miten jonkun viestit voivat rasittaa niin paljon, ettei kestä nähdä niitä muiden viestien seassa? Ei kai niitä ole pakko lukea?

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Muakin vituttaa naapurin möykkäävät "lapset". Nämä sattuvat vielä olemaan iältään aikuisia, mutta niiden vintillä on yhä pelkkiä leluja. Jos syksyllä pöllivät yhdenkin omenan, niin tulee retardeille lähtö.
Mites on, jos myrkyttää puutarhansa omenat injektioruiskulla suoraan puuhun, niin heilahtaako häkki jos omenavaras potkaisee tyhjää? Tuskin tulee, ainakaan jos asiasta varoitetaan muutamalla kyltillä ja useammalla kielellä vieläpä.

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Ei nyt ihan vitutavituta, mutta kuitenkin laittaa ärsyttämään, kun joka paikalla näkee *tähän hymiö*. Tähän se hymiö. Hymiö perään. *hymiö*

:) :) :) :) Miksi "hymiö" eikä ":)"? Onko se noloa laittaa ":)" keskustelupalstoilla, ja menee nettimaine vai mikä vittu siinä on? Ei sillä, että hymiöitä pitäisi laittaa, mutta jos kerta vaivautuu laittamaan *hymiö* niin eikö se nyt ole sama asia laittaa ":)".

Minä en ymmärrä koko ignore-toimintoa. Miten jonkun viestit voivat rasittaa niin paljon, ettei kestä nähdä niitä muiden viestien seassa? Ei kai niitä ole pakko lukea?

Ainoa nimimerkki jonka olen ikinä laittanut ignoreen on HIFK. Naisasiaketjua on ihan hauska lueskella mutta kyseinen henkilö suoraan sanottuna pilasi sen itsesäälituskissaan (trolli?). Oli huvittavaa luettavaa sen jälkeen kun kaksi kolmasosaa viesteistä oli estetty, lainaukset ikävä kyllä näkyivät kun jotkut hölmöt nielaisivat syötin.

Anteeksi vaan kaikille vittuuntuneille koska mua ei tällä hetkellä vituta mikään, kolme viikkoa lomaa jäljellä ja aurinko paistaa.

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
| Autot | Iltalehti.fi

En yleensä jaksa näille itkutarinoille antaa yhtään huomiota, mutta tämä tuli luettua töissä, ja luettuani syyllisen tuomion suuni kyllä loksahti auki ensin hämmästyksestä, sitten epäuskosta ja tämän jälkeen vitutuksesta.

Voiko törkeästä ratista muka selvitä pelkillä sakoilla lakimuutoksen jälkeen (kattaa jo ko ajankohdan)? Epäilen hieman tarinan uskottavuutta eli jotain on varmasti jätetty kertomatta tarkoituksella tai ilman. Miksi eläkkeellä oleva maatalouslomittaja yhtäkkiä intoutuu tekemään kuuden vuoden jälkeen iltapaskajutun asiasta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuukausi sitten huomasin, että tukka lähtee päästä. Eipähän kenelläkään muulla meidän suvussa. Siis tätä menoa oon varmasti parin vuoden päästä Juice Leskinen -lookissa. Joo ja vuosi sitten alkoi maha kasvamaan kuin milläkin tiineeksi tulleella naisella ja viis vuotta sitten alkoi hampaat tippumaan suusta. Onko tää nyt joku saamarin kuppa tai lepra vai häh. Mulkku hei älä sä nyt vaan petä mua. Mulkku, maa friend.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kuukausi sitten huomasin, että tukka lähtee päästä. Eipähän kenelläkään muulla meidän suvussa. Siis tätä menoa oon varmasti parin vuoden päästä Juice Leskinen -lookissa. Joo ja vuosi sitten alkoi maha kasvamaan kuin milläkin tiineeksi tulleella naisella ja viis vuotta sitten alkoi hampaat tippumaan suusta. Onko tää nyt joku saamarin kuppa tai lepra vai häh. Mulkku hei älä sä nyt vaan petä mua. Mulkku, maa friend.

Heh, nouseeko putket vai tuleeko avolava-malli? Kohta jätkä jopa alkaa heittää täällä sellaisia elämänviisauksia kuin: "kyllä se kestää koko elämän" ja "eesti, eesti kaipaan sinne perkeleesti".. ;)

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kenelle voin valittaa siitä, että kauden ensimmäinen Areenan Derby (harkkamatsia ei lasketa tähän) pelataan samana päivänä kun kotiudun armeijasta? Se jälkimmäinen pelataan sitten joskus joulun jälkeen, jolloin ketään ei kiinnosta oikein mikään.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Enbuske ja Kataja. Ei pääse eroon.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kesäloman loppuminen kyllä vituttaa joka kerta, ei sille vaan voi mitään.

Näinhän se on.

Motivaatio huomista työpäivää kohtaan on tällä hetkellä tasan nolla, kyllä se arki siitä aina nopeasti lähtee rullaamaan mutta just nyt ei kiinnosta paskan vertaa lähteä aamulla toimistolle istuskelemaan.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Yritin tehdä rahkalettutaikinaa ja sen myötä lettuja, mutta lopputulos oli täysin syömäkelvoton. No sitten yritin tehdä munakasta, mutta tämäkään ei maistu kyllä hyvälle.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Minua taas vituttaa se, että olen tässä taas pidemmän aikaa palloillut harrastuksen lopettamisen / jatkamisen välillä. Päätöstä en oikein osaa tehdä, mieli tekisi lopettaa mutta toisaalta siinä on hyvätkin puolensa. Ja se päätös pitäisi tulla pian, koska elokuussa taas alkaa uusi kausi ja pitäisi olla kuvioissa mukana lähes kuun alusta alkaen.

Suurin syy sille, miksi harkitsen harrastukseni lopettamista, on koulunkäynti. Niille jotka eivät tiedä, niin minun kohdallani on kyse siitä että ensi kuun puolivälissä alkaa vasta lukion kakkonen ja siitäkin pitäisi suoriutua ihan kunnialla läpi.

Vituttaa vaan, kun tasoltani olen ykkösketjun pelaaja pelaamassani lajissa. Sen lisäksi vituttaa, että isänikin on joutunut sijoittamaan jo ensi kaudeksi suht mukavasti rahaa harrastusmaksujen muodossa.

Käytännössä siis sellainen olo, etten saisi lopettaa, vaikka haluaisin. Ja kaiken lisäksi olen hyvä lajissani. Tätä ongelmaa tuskin on monella palstalaisella, koska harrastustoiminta on enemmän varmaan sellaista firmahöntsää tms, eikä junioritasoa kuten minun kohdallani.

Koko juttu vituttaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy