Vaan ei mua koirat tai koiranomistajat häiritse, koska asun kerrostalossa toistaiseksi.
Schollmainen ilmaisu ehkä tämäkin, mutta en käsitä miksi jengillä on koiria kerrostalossa. Luuleeko ne koirahomot että sillä koiralla on hyvä olla?
Vaan ei mua koirat tai koiranomistajat häiritse, koska asun kerrostalossa toistaiseksi.
Schollmainen ilmaisu ehkä tämäkin, mutta en käsitä miksi jengillä on koiria kerrostalossa. Luuleeko ne koirahomot että sillä koiralla on hyvä olla?
Riippuu varmasti rodusta aika paljon. Tai en minä mitään koirista tiedä, mutta luulen näin. Henkilökohtaisesti en voi käsittää varsinkaan lapsiperhettä ison koiran kanssa kerrostalossa asumassa ja säälin jo ajatuksen tasolla naapureita. Voisin kuvitella itseni koirahomoksi lähinnä omakotitalossa, jossa tonttia on vähintään puoli hehtaaria.Luuleeko ne koirahomot että sillä koiralla on hyvä olla?
Oletko joskus ollut?
---
Koirahomo on aika schollmainen ilmaisu, mutta hauska.
Tällainen koira voi elää vangittuna käytännössä koko elämänsä. 40m2 kopissa, narun päässä kadulla ja jossain koiratarhassa sitten voi sahata edes taas. Aattele omalle kohalle.Miksei voisi olla?
...Toinen maksaa talot ja rensselit, ja toinen käy siperian walinnassa ruokaostoilla. Siis Siwassa!
Mutta oikeasti ei sinulla tuossa hätäpäivää tule olemaan, pitää vaan tehdä selkeät paperit, että näyttö on yksiselitteinen. Mutta tsemppiä matkaan.
Jos nyt ihan asialinjalla olen, niin oletko jutustellut asiasta tämän koirahomon kanssa? Voi tietysti olla, että reitti ja reviiri vie koiran kusemaan samaan paikkaan, vaikka juttelisitkin, mutta antaisi kai se sivistyneemmän kuvan ainakin sun puoleltasi ennen kuin hallusinogeenejä levittelet ympäri pihoja.Ai en ole vai? Todella hauskoista kirjoituksista (vittuiluista) on tullut jopa pientä pelikiellon tynkää...
Ja tämä vitun koirahomo terminä pitää sisällään nimenomaan nämä vitun viihdekoiran hyysääjät. Ei missään nimessä palvelukoiria.
Mutta huomenna on vitun-fifin yllätysaamu!
Tällainen koira voi elää vangittuna käytännössä koko elämänsä. 40m2 kopissa, narun päässä kadulla ja jossain koiratarhassa sitten voi sahata edes taas. Aattele omalle kohalle.
Mun mielestä koiran pitää saada olla perustilanteessa vapaana ulkona, aidattu tonttikin menettelee. Tarvittaessa sitten sisällä tai ~100m2 tarhassa. Tämä vain omana kantanani, palstan Millanit voi olla vapaasti omaa mieltään.
Sinä et tiedä koirista kovinkaan paljon. Mutta kiva, että tulet pätemään tänne.Tällainen koira voi elää vangittuna käytännössä koko elämänsä. 40m2 kopissa, narun päässä kadulla ja jossain koiratarhassa sitten voi sahata edes taas. Aattele omalle kohalle.
Mun mielestä koiran pitää saada olla perustilanteessa vapaana ulkona, aidattu tonttikin menettelee. Tarvittaessa sitten sisällä tai ~100m2 tarhassa. Tämä vain omana kantanani, palstan Millanit voi olla vapaasti omaa mieltään.
Tämä vain omana kantanani, palstan Millanit voi olla vapaasti omaa mieltään.
No tottamooses, ja varsinkin jos se koira vapaana saa olla, niin koulutus pitää olla kohdillaan.Tärkeämpää sille koirallekin on se, että koulutetaan hyvin ja pidetään muutenkin hyvänä. Ei se oma tarha tai metsä tai aidattu tontti meinaa mitään jos muuten homma kusee.
Minä tiedän kaiken, tästäkin asiasta.Sinä et tiedä koirista kovinkaan paljon. Mutta kiva, että tulet pätemään tänne.
Nämähän eivät mitenkään sulje toisiaan pois, vaan ovat kaikki osa onnellisen koiran pelikirjaa.Ei koira mitään jättipihaa keskellä ei-mitään tarvitse, vaan että sitä huomioidaan / sen kanssa harrastetaan ja se saa tavata muita koiria.
Ei koira mitään jättipihaa keskellä ei-mitään tarvitse, vaan että sitä huomioidaan / sen kanssa harrastetaan ja se saa tavata muita koiria.
jämäkän isännän, jotta ne ovat paitsi onnellisia, niin myös hyödyllisiä(=vartioivat omaisuutta).
Jos nyt ihan asialinjalla olen, niin oletko jutustellut asiasta tämän koirahomon kanssa? Voi tietysti olla, että reitti ja reviiri vie koiran kusemaan samaan paikkaan, vaikka juttelisitkin, mutta antaisi kai se sivistyneemmän kuvan ainakin sun puoleltasi ennen kuin hallusinogeenejä levittelet ympäri pihoja.
Ja riippuuhan se vähän rodustakin, toiset koirat vaatii enemmän ulkoilua ja tilaa kun taas jotkut pienemmät koirat saattavat nauttia olostaan täysillä vähän pienemmissäkin tiloissa.
En ole nähnyt enkä kuullut varmaan yhtään ainutta hyttystä koko alkukesänä. Mikä lienee raamatullinen kirous sitten Rauman suunnalla, jos siellä noin paljon inisee korvan juuressa.
Ei Rauman suunnalla vaan Itä-Suomessa.
Mutta ehkäpä hyttysiä, noita hyönteismaailman björnwahlrooseja tulee vielä tännekin päin imemään ihmisistä viimeisetkin veritipat ja häiritsemään ihmisten mielenrauhaa ininällään.