Vitutusketju

• 10 698 871
  • 56 253

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
En ole nähnyt enkä kuullut varmaan yhtään ainutta hyttystä koko alkukesänä.
Mullakin oli hyttyshavainnot melko vähissä ja tuota hypeä ihmettelin, ennen kuin viikonloppu koitti. Tulipa vierailtua eräällä mökillä ja voi hevosen vittu sentään. Kahdeksan miljoonaa hyttystä, ei mitään kunnon rutikoita, vaan sellaisia pikkuperkeleitä mitäkä lentelivät punteista ja hioista sisään imuttelemaan ensiluokkaista A-plussaa. Kusipäät, ja nyt kutiaa.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei etelässä liiemmin ole tullut itikoita vastaan, eikä onneksi mäkäräisiäkään. Ne ovat melkein pahempia. Mielenkiinnolla odotan viikonloppuna starttaavaa reissua porukoilleni Länsi-Savoon. On myös aina mielenkiintoista kuulla veljen hyttystilannekartoitus Kemistä. Niitä kuulemma riittää siellä päin.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole nähnyt enkä kuullut varmaan yhtään ainutta hyttystä koko alkukesänä.

Sama. Tosin tänään näin systerin luona hämähäkin, tosin se ei ole hyttynen. Oikeastaan ihan olen yllättänyt, ettei täällä jenssin suunnalla ole ollut hyttysiä, ei ainakaan minun huudeilla. Mutta eiköhän tuohon helvetilliseen ininään kohta päästä käsiksi kun juhannuksena suuntaan "maalle" isän luo.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kyllä niitä hyttysiä vaan on ihan vitusti piste avain on auringossa ja se on sulanu jo. Mut mä ainakin lyön turpaan jos joku hyttynen tulee mulle inisemään. En mä niitä pelkää muutakun kaikkista isoimpia, joita muuten on nyt näkynyt metsissä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onnistuin välttämään yön NHL-tuloksen hyvin, vaikka selailin nettiäkin uusinnan alkamisaikaa etsiessäni. Iskin viittä vaille Viasat Hockeyn auki, jotta kuulen matsin alun samalla kun duunaan aamupalaa. Samalla kun nousin sohvalta ylös, kiinnitin huomion alhaalla skrollaavaan tekstiin. Katos joo, tuloshan se siinä. Kiitosta vaan.

Yöllä piti jo herätä, mutta iskin kellon kiinni tottumuksesta. Siinä meni yksi kesän kliimakseista.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Koti-TV-tunnarit joo, sitähän se digiboksi vaatii heti ekana.

Soneran omat sivut ovat jotenkin jumiset enkä pääse edes loggaamaan tonne Soneran webmailiin että voisi katsoa sieltä, aika hiton typerää lähettää tunnukset jonnekin sellaiseen paikkaan jos olen kyllä antanut myös oikean meiliosoitteeni niille.

Jatkona Koti-TV-vitutukseen...no, Aspasta ilmoittivat että kyllä palvelun pitäisi olla käytössä ja tekstarina tuli tunnaritkin perästä. No, digiboksi päälle ja loggaus kai meni putkeen ja systeemit käynnistyivät kunnes tuli vain ilmoitus "kanava vaihtuu" ja sen jälkeen koko boksi on noin TV-sisällön osalta mustana, menuja kyllä voi katsella ja ihmetellä sieltä asioita mutta mitään ei tapahdu ja ohjelmaopas ei päivity. Tiedä sitten onko palvelu sittenkään oikeasti vielä aktivoitu...prkl.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ei minua vituta, mutta kirjoitan tähän erään koirahomon puolesta: "Vittu, mihin minun ihana mastodontti-Fifi lennähti? Hän näytti mennessään aivan harakalta tai rusakolta."

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt ei minua vituta, mutta kirjoitan tähän erään koirahomon puolesta: "Vittu, mihin minun ihana mastodontti-Fifi lennähti? Hän näytti mennessään aivan harakalta tai rusakolta."

Päästä meidät epätietoisuudesta ja kerro detskuja tästä kaukopartiotoimentpiteestä!

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, kiinnostaisi tietää, mitä ukkometso laitoit huudeillesi. Kusit itse?

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Synteettistä sudenkusta? Sehän pelästyttää korat ihan kunnolla. Vai jotakin vielä rajumpaa tavaraa?

Edit. Linkki Amazoniin, mm. täältä voi tilata sudenkusta...

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo ns sudenkusi ei laajenna tajuntaa, toimii kyllä riittävänä peloitteena. Aina kannattaa aloittaa maustaminen pippurilla. Valko tai cayenne, toki jauheena, että yksikin nuuhkaisu riittää.

Konsensuksen nimissä maustepippuri kannattaa jättää lihapullia varten.

Nythän edelleenkin vituttaa ulkolämpötila. Jumanskeba, 16 astetta. Vittu.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konsensuksen nimissä maustepippuri kannattaa jättää pois lihapullista ja muistakin ruoista.

Lämpötila on juuri sopiva sisällä oleskeluun. Pitänee yrittää jatkaa ikkunoiden pesua. Uskomatonta scheissea.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asun kolmannessa kerroksessa. 1. kerroksessa majailee koira jonka harrastuksina on mm. haukkuminen rappukäytävässä ja ulvominen kämpässään. Tänään aamutoimituksillani ollessani kuulin kuinka tämä jalo eläin oli taas rakkaan aktiviteettinsä parissa ja räyhäsi alakerrassa kuin riivattu. 4. kerroksen asukas on vissiin myös aika kyllästynyt tähän. Yläkerrasta alkoi kuulua tuskaisen miehen ulinaa, johdatettuina "vuh vuh vuh" - huudahduksilla. Minä tässä välissä vaan mietin, että mikä meni pieleen. Vituttaa 50-luvulla rakennetut paperiseinätalot ja oma saamattomuus.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Decimal, sun täytyy kusta postiluukusta sisään.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tämän uutisen valopää vituttaa huolella; uutinen.

Minusta oleellisin kommentti oli:

"Tulottomalle lopputulos on suunnilleen sama kuin silloin, jos olisin jäänyt siihen pientareelle. Minulta olisi otettu joka tapauksessa kortti pois ja olisin saanut sakkoa, hän kertoo haastattelussa."

Kaveri on siinä ihan oikeassa, että pakoon lähtemisen kynnys on pieni, koska lisäsanktiot siitä on pienet. Ajatellaan tilanne, että ajaa kortin poistavaa ylinopeuttaa tutkaan tai poliisia vastaan. Jos pysähtyy kortti pois ja sakot. Jos ajat karkuun ja jäät kiinni niin kortti pois ja aavistuksen kovemmat sakot. Tuossa on kuitenkin myös mahdollisuus päästä karkuun ja selvitä ilman sanktioita, joten kaveri varmaan laskeskeli riskiprosentit ja päätti lähteä karkuun. Ei kuitenkaan moottoriurheilutausta auttanut kun veti lepikkoon.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Nyt taas vituttaa. Ja ne vitun virolaiset.

Duunin jälkeen menin terassille yhdelle. Siinä oli vieressä remonttimiehiä nosturin kanssa. Istuin terassilla ja yht´äkkiä alkoi tulla tavaraa niskaan sieltä ylhäältä. Huusin heille ensin ja jäin sitten odottamaan että kun tulevat alas niin selvitetään homma.

Aikanaan tulivat alas, mutta kun kysyin firman nimeä ja henkilökorttia niin heittäytyivät ummikoiksi. Muutaman kerran kysyin korttien perään ja lopulta soitin poliisit paikalle.

Ei niillä ollut mitään kortteja. Ja HOASin remonttia tekivät.

Vitun virolaiset. Vittu. Ja vielä vittu. Saatanan mulkut.

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Ei niillä ollut mitään kortteja. Ja HOASin remonttia tekivät.

HOAS rakennuttajana ja kuka siinä on pääurakoitsija?
Vituttaa julkiset tahot, jotka johdonmukaisesti käyttävät veronkiertäjiä urakoissaan.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vitun venäläiset. Painuisivat vittuun sieltä Varsovasta. Antipatiat Venäjään kyllä allekirjoittaneella voimistuvat, vaikka maajoukkue pelaakiin hienoa futista.

Mitä sitä peittelemään. Menkää vittuun, ryssät, sieltä Varsovasta.

Jos joku ei tiedä niin varmaan jostain YLEn nettisivuilta urheilun puolelta löytyy tarpeeksi infoa. Kamalaa katseltavaa nuo videot kun jotkut joutuvat pakenemaan henkensä edestä 12000 päistä idioottijoukkoa.

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun venäläiset. Painuisivat vittuun sieltä Varsovasta. Antipatiat Venäjään kyllä allekirjoittaneella voimistuvat, vaikka maajoukkue pelaakiin hienoa futista.

Olin tulossa juuri sanomaan samaa asiaa. Futis futiksena, surullista tuota on katsella.

Ja ennen kun joku neropatti tulee sanomaan, kuinka riitelyyn tarvitaan kaksi, niin kyllä nämä riidat ovat lähes aina vierailevien maiden syytä. Jos et vieraillessasi haasta riitaa/vastaa provoiluihin, niin et myöskään kahakoihin joudu. Ja jos taas et osaa olla ottamatta itseesi huuteluista vieraassa maassa, olet aivan väärässä paikassa.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Jos joku ei tiedä niin varmaan jostain YLEn nettisivuilta urheilun puolelta löytyy tarpeeksi infoa. Kamalaa katseltavaa nuo videot kun jotkut joutuvat pakenemaan henkensä edestä 12000 päistä idioottijoukkoa.
Juu, kävi oikein sääliksi niitä puolalaisia hiihtäjänuorukaisia, jotka olivat ilmeisesti kahville menossa hiihtopipoissaan kun ilkeä ryssä kävi päälle. Perkeleen iivanat.

Kaikille muillekin puusilmille ja -päille, noita hölmöjä on molemmissa porukoissa. Venäläisten marssi provosoi puolalaisia ja tappelijoita on kerätty jo etukäteen hyökkäämään venäläisten kimppuun marssin aikana. Ja venäläisten jengi tottakai odottaa innolla tilannetta, jotta pääsee hakkamaan vastavuoroisesti puolalaisia.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huliganismi ja väkivalta ihan yleisestikin vituttaa.
Näin myös sellaisen videon, jossa huppupäiset puolalaiset hyökkäävät venäläisturistien kimppuun, joten en nyt ihan kaikkea venäläisten syyksi laittaisi.

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Millon viimeksi Venäläiset on mennyt Puolaan rauhallisin mielin? Perinteet velvoittaa vähän riepottelemaan paikallisia. Mutta olen siis samaa mieltä, ihan hanurista pilata suurimman osan ilta rähisemällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy