Vitutusketju

• 10 698 871
  • 56 253
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Millon viimeksi Venäläiset on mennyt Puolaan rauhallisin mielin? Perinteet velvoittaa vähän riepottelemaan paikallisia. Mutta olen siis samaa mieltä, ihan hanurista pilata suurimman osan ilta rähisemällä.
Menivät Aatun rähinän loppuhetkillä niin rauhallisissa merkeissä, etteivät laittaneet tikkua ristiin puolalaisten tukemiseksi natseja vastan Varsovan kansannousussa. Huonostihan siinä polakeille kävi. Ja ryssä prkl peri maan. Tuon ja monen, monen muun syyn takia venäläissympatiat eivät ole maassa kaikkein kukkeimmillaan, tänäkään päivänä.

Linkki vie Wikipedian aihetta käsittelevään artikkeliin.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Juu, kävi oikein sääliksi niitä puolalaisia hiihtäjänuorukaisia, jotka olivat ilmeisesti kahville menossa hiihtopipoissaan kun ilkeä ryssä kävi päälle. Perkeleen iivanat.

Kaikille muillekin puusilmille ja -päille, noita hölmöjä on molemmissa porukoissa. Venäläisten marssi provosoi puolalaisia ja tappelijoita on kerätty jo etukäteen hyökkäämään venäläisten kimppuun marssin aikana. Ja venäläisten jengi tottakai odottaa innolla tilannetta, jotta pääsee hakkamaan vastavuoroisesti puolalaisia.

Minkä helvetin takia sinne pitää mennä noin suurella joukolla marssimaan, kun kuitenkin tiedetään seuraukset? Varmaan tiedät näiden maiden historiasta jotain, ja varmaan ymmärrät itsekin ettei voi järki paljon päätä pakottaa kun päätetään mennä marssimaan Varsovan keskustaan.

Sinä tässä puusilmä/-pää olet, turha minua on nimitellä.

Itse peli ollut sentään viihdyttävää katsottavaa, toivotaan Puolan voittoa.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minkä helvetin takia sinne pitää mennä noin suurella joukolla marssimaan, kun kuitenkin tiedetään seuraukset? Varmaan tiedät näiden maiden historiasta jotain, ja varmaan ymmärrät itsekin ettei voi järki paljon päätä pakottaa kun päätetään mennä marssimaan Varsovan keskustaan.

Sinä tässä puusilmä/-pää olet, turha minua on nimitellä.

Eli olet sitä mieltä että koko juttu oli venäläisten vika, mitä marssivat? Eli noiden puolalaisten neonatsien reaktio oli täysin oikeutettu, kunhan venäläiset vain olisivat pysyneet kotonaan? Jepjep.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Minkä helvetin takia sinne pitää mennä noin suurella joukolla marssimaan, kun kuitenkin tiedetään seuraukset?

Ryssiä en noin yleisesti symppaa millään tavalla, mutta eiköhän se ole kuitenkin kisajärjestäjien tehtävä taata jokaiselle kannattajaryhmälle turvalliset olot ja mahdollisuus esim. mainitunkaltaisiin marsseihin (olettaen siis, että ne ovat kaikille muillekin maille halutessaan sallittuja) tjsp. tempauksiin tai sitten käyttää edes auttavasti pelisilmää ja kieltää suoraan tietyt toiminnat? Sehän on ihan syvältä ja poikittain, jos aletaan vaatia jotain ryhmäkuria tuollaisilta ihmismääriltä ja samalla todella naivia.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mielestäni tämä rähinä menee Puolan turvallisuusviranomaisten piikkiin, jokainen tiesi mitä on tulossa.

Ilmaisin itseäni huonosti. En tarkoita, että tämä olisi marssijoiden vika (vaikka pidän marssia täysin typeränä). Olen samaa mieltä, että ne jotka antoivat marssille luvan, olisivat voineet miettiä että mitäs tässä hyväksytään.

Pidän silti huonona ajatuksena marssia, sillä seuraukset olivat täysin arvattavissa. Toki jonkin verran syytä myös puolalaisille, mutta enemmän venäläisille. Suurin syy marssille luvan antaneille.

Siinä mielipiteeni.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmaisin itseäni huonosti. En tarkoita, että tämä olisi marssijoiden vika (vaikka pidän marssia täysin typeränä). Olen samaa mieltä, että ne jotka antoivat marssille luvan, olisivat voineet miettiä että mitäs tässä hyväksytään.

Pidän silti huonona ajatuksena marssia, sillä seuraukset olivat täysin arvattavissa. Toki jonkin verran syytä myös puolalaisille, mutta enemmän venäläisille. Suurin syy marssille luvan antaneille.

Siinä mielipiteeni.

Antamalla luvan marssille Puolan viranomaiset varmistivat, että venäläiset olisivat ryhmässä ja valvottavissa. Kyse on siitä, että valvonta tuolla marssilla petti syystä tai toisesta.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vituttaa ihmiset, jotka luulevat asiakaspalvelutilanteen esimerkiksi itsensä ja bussikuskin välillä olevan jokin saatanan tilaisuus keskustella/jaaritella niitä näitä. Voi helvetin tollukat, siinä maksetaan se kyyti, sanotaan kiitos ja mennään istumaan valitsemalleen paikalle. Siihen jaarittelijan taakse kertyvää jonoa ei kiinnosta vitun vertaa se, että "voi kun tänään on sateinen päivä"(Aivan, olisi ihan mukava päästä sateesta pois..) tai jokin muu yhtä tärkeä asia. Ja ai niin, sen lompakon voisi ottaa valmiiksi esille kaikkine vitun eläkeläiskortteineen tai muine vammaistodisteineen. Siinähän sitä jaarittelua ja päivittelyä on toki niiiin hyvä jatkaa, kun kaikki on eri taskuissa ja käsilaukun pohjalla ja voi hitsi, kun rahatkin on vain pikkuhiluina. MIKÄ VITTU SIINÄ VOI OLLA NIIN HANKALAA?

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Tuohon ylempään liittyen; Vituttaa aivan suunnattomasti ihmiset, jotka pankkiautomaatilla käytyään jäävät siihen masiinan eteen lukemaan kuittiaan kun takana on jonoa. Onko se niin vaikeaa ottaa muutama sivuaskel ja mennä tutkimaan niitä tilitapahtumiaan jonnekin muualle siitä automaatin edestä? Samaan kategoriaan menevät ostoskärryineen koko kaupan käytävän vievät tampiot, ruuhkabusseissa useamman paikan vievät idiootit ja ne mulkut polkupyöräilijät joita liikennesäännöt eivät koske, ja jotka kuvittelevat, että kaikki muut tienkäyttäjät ovat väistämisvelvollisia vain siksi, että ajavat motorisoiduilla kulkuneuvoilla. Nimim. ensi kerralla en jarruta.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Lisäksi vituttaa vanhusten nostaminen johonkin norsunluutorniin vain siksi, että ne ovat vanhoja. Vähän sama homma, kuin lastenkin kanssa, joita pitäisi kaikkien rakastaa vain ikänsä vuoksi. Ihan kuin ihmistä ei saisi sanoa (tai edes ajatella) kusipääksi vaikka aihettakin olisi, jos tämä nyt vain sattuu olemaan jo vanha. Eikä tarvitse olla edes viime sotien veteraanin puolijumalallisen statuksen omaava, kun ikä tekee henkilöstä enemmän tai vähemmän teflonia kritiikin suhteen. Silloin on ihan sama, että onko ollut aiemmin vaikka alkoholisti ja vaimonhakkaaja, mutta harmaana pönöttäjänä olet silti arvoisa herra, jota kaikkien tulee väistää, jolle kaikkien pitää olla kiltti ja availla ovia jne. Vitut, sanon minä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vituttaa ihmiset, jotka luulevat asiakaspalvelutilanteen esimerkiksi itsensä ja bussikuskin välillä olevan jokin saatanan tilaisuus keskustella/jaaritella niitä näitä...

Tuohon ylempään liittyen; Vituttaa aivan suunnattomasti ihmiset, jotka pankkiautomaatilla käytyään jäävät siihen masiinan eteen lukemaan kuittiaan kun takana on jonoa...

Lisäksi vituttaa vanhusten nostaminen johonkin norsunluutorniin vain siksi, että ne ovat vanhoja...

Jostain syystä näistä purkauksista tuli mieleeni Jani Volasen monologi Ihmebantusta.

Jos ei ole tuttua matskua, niin kannattaa tsekata myös Volasen muut tykitykset, samoin Korpelan vähemmän maaniset monologit.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tv:n ikioma mitä vittua kanava iski jälleen. Maanantaina tuli Maikkarilta Montrealin F1-kilpailun uusintalähetys. Laitoin sen tallennukseen ja nyt aamupäivällä ajattelin vilkaista. Loppuvaiheessa kuva meni tilttiin, "pysähtyneen" McLarenin perää katsottiin (kelattiin) viitisen minuuttia. Sen jälkeen perinteinen hetkinen-grafiikka toiset viisi minuuttia ja siitä Ostos-tv:n ihmeelliseen maailmaan. Jäi sitten kilpailun loppu näkemättä + palkintojenjako ja lehdistötilaisuus. Kyllä, uusinta. Mutta miksi noita edes näyttää jos ne voi teknisten ongelmien iskiessä vetää aivan läskiksi?

Kokeillaas katsojapalautetta. Sen muutaman kerran mitä olen oikeasti asiallisia palautteita tolle kanavalle laittanut, ei koskaan vastauksia. Väitän, että tuon kyseisen kanavan katsojapalvelusta ei yksikään ihminen saa tässä maassa vastauksia.

Kattos, löytyi "kohtalotoveri" F1-ketjusta...

Tämä ei ehkä tänne kuulu, mutta: tuli tänään aamupäivällä tilaisuus katsoa kisaa tv:stä, siis tavalliselta mtv3-kanavalta. Vaikka tuloksen tietysti tiesi, niin kyllähän siinä pääsi tunnelmaan. Noh, jotain viisi minuuttia ennen loppua, juuri kun Hamilton oli siirtynyt toiseksi, kuva vain pysähtyi. Siis kisan olennaisimmat ja mielenkiintoisimmat hetket käsillä...ja näin mentiin stillikuvan ja jonkinlaisen säädön kanssa lähetysajan loppuun. Sit vain loppumainokset kehiin ja ostos-tv käyntiin. Mitään selitystä tai pahoittelua ei tullut.

Käsittämätöntä haistavittumeininkiä!

Viimeksi muokattu:

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Voitte pitää minua kapeakatseisena moukkana, mutta olen ihan saatanan kyllästynyt em-kisoissa jatkuvasti vellovaan rasismikeskusteluun. Koko ajan tapetilla ja miljoonia tienaavat pelaajat uhkaavat poistua kentältä sopimattomien huutojen vuoksi. Voi yhyy. Tällainen yliampuva vouhotus toimii mielestäni päinvastaisella tehokkuudella yllyttäen idiootteja huutamaan entistä enemmän. Näet onhan se nyt selvä, että "poistun kentältä jos n-sana" -lausunnuot ovat omiaan rohkaisemaan tiettyjä ääritapauksia entistä raivokkaampaan provosointiin.

Missään nimessä huutelu ei ole hyväksyttävää, mutta ei nyt perkele kannata tehdä aiheesta mitään kuumaa perunaa, joka täytyy nostaa jalustalle kaikissa yhteyksissä. Mielestäni jalkapalloyhteisössä on paljon isompia ongelmia kuin rasismi, mutta näissä kisoissa ei paljon muusta puhutakaan.

Tai ehkä valkoinen mies ei ymmärrä aiheen arkuutta. Omaan silmään tämä jatkuva alleviivaaminen on mennyt kuitenkin jo pahasti yli.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Voi vitunvitunvittu. Olin varaamassa tyttöystävän kanssa 13.30 hotellia+lentoa ebookersilta, kun hän pääsee töistä ja löysimme todella halvan ja hyvän hinnan todella sopivilla lennoilla. Tuntia aikaisemmin tarkastin, että se hinta on vielä voimassa ja voi helvetin perse!! Nyt hinta on noussut huomattavasti ja halvemmilla koneilla lentoajat on päin vittua, voi jumalauta!

E: Voi herranjumala, nyt se toimiikin ja oikealla hinnalla! Säikähdin niin vitusti, että olin saada sydärin.

Viimeksi muokattu:

Jospa

Jäsen
Tiedän että kerrostalossa jossa asun hiljaisuus päättyy aamulla klo 7.00, mutta silti vituttaa herätä siihen aikaan naapurin kovaääniseen remppaamiseen..

Vituttaa myös kun puhelin vetää about kerran viikossa itsensä ns. tilttiin, kadottaa kaikki kuuluvuudet, ei siis pysty soittamaan / lähettään viestejä tai vastaanottaan niitä, saatika että pääsisi puhelimenna nettiä selaileen. Asiasta muutaman kerran oon "varakännykällä" asiakaspalveluunkin soittanut eikä ne siellä löydä mitään vikaa..

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa myös kun puhelin vetää about kerran viikossa itsensä ns. tilttiin, kadottaa kaikki kuuluvuudet, ei siis pysty soittamaan / lähettään viestejä tai vastaanottaan niitä, saatika että pääsisi puhelimenna nettiä selaileen.QUOTE]

Maksa lasku. Sitten ei vituta muuta kuin saldon pieneneminen.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vituttaa myös kun puhelin vetää about kerran viikossa itsensä ns. tilttiin, kadottaa kaikki kuuluvuudet, ei siis pysty soittamaan / lähettään viestejä tai vastaanottaan niitä, saatika että pääsisi puhelimenna nettiä selaileen.QUOTE]

Maksa lasku. Sitten ei vituta muuta kuin saldon pieneneminen.

Vituttaa kun joku kiireellä koittaa kirjottaa ja jää noi vitun Quote-tekstit näkyviin.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi vitunvitunvittu. Olin varaamassa tyttöystävän kanssa 13.30 hotellia+lentoa ebookersilta, kun hän pääsee töistä ja löysimme todella halvan ja hyvän hinnan todella sopivilla lennoilla. Tuntia aikaisemmin tarkastin, että se hinta on vielä voimassa ja voi helvetin perse!! Nyt hinta on noussut huomattavasti ja halvemmilla koneilla lentoajat on päin vittua, voi jumalauta.

Onko muuten täyttä urbaanilegendaa että lentoyhtiöillä hotelleilla ym. olisi nettivarauksessa joku ip-osoitteen tunnistus tms, ja hinta nousisi tämän perusteella about joka kerta kun sivulla vierailet?

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Onko muuten täyttä urbaanilegendaa että lentoyhtiöillä hotelleilla ym. olisi nettivarauksessa joku ip-osoitteen tunnistus tms, ja hinta nousisi tämän perusteella about joka kerta kun sivulla vierailet?

Hehe. Tuo olisikin aika vänkä ominaisuus. En ole kyllä itse moista huomannut, vaikka aika paljon on tullut hintoja vertailtua.

Legenda on saattanut lähteä siitä, kun ensin katsotaan sen matkan hinta yhdelle hengelle ja vasta sitten kun aletaan varaamaan, niin muutetaan se matka kahdelle hengelle. Hinta saattaa pompsahtaa huomattavastikin, jos sattuu olemaan vain yksi halvemman hintakategorian matka jäljellä.

motamoro

Jäsen
Vituttaa myös kun puhelin vetää about kerran viikossa itsensä ns. tilttiin, kadottaa kaikki kuuluvuudet, ei siis pysty soittamaan / lähettään viestejä tai vastaanottaan niitä, saatika että pääsisi puhelimenna nettiä selaileen. Asiasta muutaman kerran oon "varakännykällä" asiakaspalveluunkin soittanut eikä ne siellä löydä mitään vikaa..

Mulla tekee joskus samaa, ZTE:n ns. halpisälypuhelin kyseessä, liittyminä ollut Saunalahti ja DNA. Sitten, käy välillä myös niin, että jos esim. soitan jollekin ja tämän puhelun jälkeen lähes heti joku koittaa tavoitella minua, niin soittajan puhelin sanoo "Puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä", ja 15 sekunnin päästä taas toimii...

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi pikkumuruseni hinttarit. Maksakaa laskut, tai sitten ostatte ne sellaiset liittymät, ettei tarvitse jurottaa. Minun puhelin on toiminut, tai siis liittymä, jo vuodesta 1994 alkaen moitteettomasti. Nykyinen kone on vuodelta 2001, tosin se 94 myös toimii. Eipä ole koskaan hyytynyt.

Ja toki vituttaa, että vanhempana henkilönä joudun näitä yksinkertaisuuksia kertomaan kaikenmaailman "äiti, mitä mä nyt teen" -junioreille.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Ja toki vituttaa, että vanhempana henkilönä joudun näitä yksinkertaisuuksia kertomaan kaikenmaailman "äiti, mitä mä nyt teen" -junioreille.

Tiedätkö mikä tuohon auttaa? Älä kerro. Ole hiljaa äläkä näpyttele. Saavatpahan opetella.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Voi pikkumuruseni hinttarit. Maksakaa laskut, tai sitten ostatte ne sellaiset liittymät, ettei tarvitse jurottaa. Minun puhelin on toiminut, tai siis liittymä, jo vuodesta 1994 alkaen moitteettomasti. Nykyinen kone on vuodelta 2001, tosin se 94 myös toimii. Eipä ole koskaan hyytynyt.

Viime kesänä meni liittymä kiinni, koska en ollut kuulemma maksanut laskuja. No en ollut, koska olivat lähettäneet laskuni eri osoitteeseen ja eri kaupunkiin missä asui. Lähettäisivät laskut edes oikeaan osoiteeseen. Ei siinä muuten mitään, vaan juuri sinä päivänä odotin tärkeää puhelua, jota jostain kumman syystä ei koskaan sitten tullutkaan.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viime kesänä meni liittymä kiinni, koska en ollut kuulemma maksanut laskuja. No en ollut, koska olivat lähettäneet laskuni eri osoitteeseen ja eri kaupunkiin missä asui. Lähettäisivät laskut edes oikeaan osoiteeseen. Ei siinä muuten mitään, vaan juuri sinä päivänä odotin tärkeää puhelua, jota jostain kumman syystä ei koskaan sitten tullutkaan.

Ei sitten kukaan muistanut kertoa sellaisesta kuin "osoitteenmuutos"?

Voe jessus teidän kanssa. Minäkin taidan lähteä Haminaan. Tai jonnekin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy