Joku tyttö vai homovissy?...parempi korkata.
Joku tyttö vai homovissy?...parempi korkata.
Toisaalta, onko mitään 18-vuoden ja kuoleman välillä?
Rohkenisisin (voiko toi ees olla sana?) epäillä, että ei ole. Sekös tässä vituttaakin. Ja se vasta vituttaakin kun ei tiedä mikä vituttaa, vaikka minkään ei pitäisi vituttaa.
Ei todellakaan voi
Ei voi olla sana...
Tämähän suorastaan vituttaa. Täytyypä kirjoittaa Vitutusketjuun!Ovela mulkku, kusetti meitä. Olen hyvinkin pahastunut.
Eli onko omistus fifty-sixty papereissa? Entä kuinka kauppa rahoitettiin? Laittoiko avopuolisosi omiaan siihen kiinni lainkaan?
Äkkiseltään tämä ei minusta ihan selvältä caseltä vaikuta, mutta jos olet jo kolmelta juristilta asian tarkistanut ja heidän mukaansa olet vahvoilla, kai se sitten niin on.
Hmm, tulipa hankittua Soneran Koti-TV:n yhteydessä ilmainen MAX:n kokeilujakso joten formuloita voisi katsoa MUTTA eipä ole Sonera toimittanut käyttäjätunnuksia joten ei sitten. No, ehtii sitä myöhemminkin kisoja ihmetellä mutta pieni harmitus päällä säätämisestä, eilen vielä aspakaan ei pystynyt asiassa auttamaan kun järjestelmäpäivitysten takia systeemit olivat alhaalla.
Minulle nuo tuli kirjeessä mutta muistaakseni myös soneran sähköpostiin joten kannattaa tarkistaa myös sieltä.
Papereissa on puoliksi, ja se taitaa olla vastapuolen ainut argumentti. Omia rahoja ei ole sijoittanut, ja kodin ylläpitoon liittyvistä laskuista lähes kaikki maksettu minun tililtäni, samoin kuin kaikki lainaan liittyvät menot.
Auttaa en oikein osaa, mutta eikös tuo nyt kuulosta siltä, että ihan muhkean lahjaveron ainakin joutuisi maksamaan, mikäli vaatimus menisi läpi? Voisitko "pelotella" peräytymään sillä?
Ja onko tuosta sopimuksesta (luopuu osuudestaan ilman mitään vaatimuksia) mitään todisteita, edes tekstaria tai sähköpostia tai vaikka joku tuttu joka on ollut paikalla kuulemassa? Tai voisiko tällaisen "tutun" keksiä jostain?
Saattaa hyvinkin olla, että normaalin palkkion lisäksi on sovittu jostain prosenttisiivusta, jonka juristi saa sinulta mahdollisesti höynäytettävästä omaisuudesta.Toinen on joko nyt henkiseltä tilaltaan niin järkkynyt, että maalaisjärki ja todellisuudentaju on hämärtynyt, tai sitten lakimiehensä vedättää tätä oikein urakalla. Eipä juristilla tässä ole kuin voitettavaa.
Saattaa hyvinkin olla, että normaalin palkkion lisäksi on sovittu jostain prosenttisiivusta, jonka juristi saa sinulta mahdollisesti höynäytettävästä omaisuudesta.
Edelleen ehdotan sitä, että jos sinä olet yhdessäollessanne maksanut talon lainat ja remontit, on vaimosi täytynyt omasta mielestään maksaa ruoat yms jokapäiväiset kulut, jolloin olette ns isossa kuvassa maksaneet kaiken about fifty-fifty. Voisiko vastapuolella olla tällainen perustelu?En ymmärrä, miksi tässä olisi jotain epäselvää. Voitko kertoa, mikä tässä yhtälössä kusee?
Mitkä rahat / onko sinullakin jotain vaatimuksia?Jospa sitten mennäänkin käräjille ja tienaan siitä rahat vaikka ensi talveksi koko perheen lomareissulle.
Edelleen ehdotan sitä, että jos sinä olet yhdessäollessanne maksanut talon lainat ja remontit, on vaimosi täytynyt omasta mielestään maksaa ruoat yms jokapäiväiset kulut, jolloin olette ns isossa kuvassa maksaneet kaiken about fifty-fifty. Voisiko vastapuolella olla tällainen perustelu?
Mitkä rahat / onko sinullakin jotain vaatimuksia?
mutta onko hän säilyttänyt mahdollisesti ne Siwan kuitit?
Ei ole vielä. Mutta olen vastannut asianajajalle, että mikäli heidän osapuolensa ei suostu sopimaan, tulen itse hakemaan saataviani täysimääräisesti. Eli nyt vaikka alkuun 50% lainalyhennyksistä. Sillä rahalla ostaisi jostain takahikiältä jo kaksion.
EDIT: Mielelläni vaan tyytyisin siihen, että lunastan sen toisen 50% itselleni ilman kärjäjöintiä ja rahan liikkumista mihinkään suuntaan.
Oletko joskus ollut?En ole nyt hauskalla tuulella.