Mainos

Vitutusketju

• 10 702 611
  • 56 253

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Koko kansan presidentti. Suvaitsevaisuus. Vähempiosaiset. Kaksikielisyys.

Kaj "vitun" Kunnas, jääkiekkotappelut ja kiekkoilijoiden vastuu nuorison esikuvina. Kiva kun kävit, mutta voisitko kalju kääpiö suksia vittuun ja keskittyä jatkossa vaikka stafettkarnevaleniin ja esteratsastukseen. Ahdas maailmankuvasi olisi juuri omimmillaan noissa ympyröissä.

ps. lapset ovat rikkaus, mutta täysin paskoja piirtämään.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
ps. lapset ovat rikkaus, mutta täysin paskoja piirtämään.
Eikä ne osaa sirotella. Jos haluaa paljastaa aikuiseksi naamioituneen lapsen, niin tökkää sille käteen teelusikan täynnä sokeria, ja sanoo että sirottele tuosta letun päälle tasaisesti. Lapsi ei osaa, se tökkää samaan kasaan sen sokerin ja jää kiinni.

DiamondDoll

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Jesse Joensuu
Vitun Cosmopolitan. Kerran täydessä hulluudessa tulin tilanneeksi kuusi kuukautta kyseistä lehteä. Nyt sitten viimeiset kolme, ne on sieltä tilauksen loputtua jatkuvasti kyseistä roskalehteä olleet lähettelemässä ja aina saa soittaa että vittu, tilaus on loppunut ja jo kerran sen olen perunut. Saa aina saatana olla maksamassa siitä lähetetystä numerosta vaikka ei sellaista ole halunnutkaan. Saatanan saatana, ei sitä huvittaisi joka kerta olla monta minuuttia puhelimessa perumassa tilausta jos ne sitä paskaa lähettää kiellosta huolimatta ja laskuttaa siitä.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jälleen kerran tuli huomattua lippua katsellessa, että meikäläinen on merkitty naiseksi. Jos nimi ei Peter, John, Matti tai Pekka niin ilmeisesti ulkolaiset heti ajattelevat kyseessä olevan nainen. Aikoinaan Malesiassa käydessäni minulle tehtiin jokaisella lentokentällä ruumiintarkastus, koska lipussani luki "mrs". Vittu tätä kestä enää en.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jälleen kerran tuli huomattua lippua katsellessa, että meikäläinen on merkitty naiseksi.
Juu, jostain syystä kaksi kolmesta viimeisestä lentoreissusta on täälläkin tullut tehtyä Mrs. Ikerinä.

Ja juuri pari päivää sitten nauratti töissä, kun saksalainen kollega laittoi sähköpostia minulle ja eräälle kolmannelle osapuolelle, alkutervehdyksenä reippaasti: Hello ladies!

Ymmärrän että tuo toinen viestin vastaanottaja Monika oli aika selvä peli, mutta ilmeisesti myös minun nimeni kuulostaa jossain päin maailmaa varsin naiselliselta sillä ei ollut ensimmäinen kerta kuin näin käy. Ja toki tiedänkin jo lapsuudestani, että yhden kirjaimen verran etunimeäni muuttamalla saadaan Saksassa kohtuullisen usein vastaantullut naisen nimi.

Mutta mikäs siinä.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vituttaa, kun iltapäivälehdet ovat tehneet monia satoja miljoonia Nykäsen Masalla rahaa, mutta Matti itse ei ole saanut niistä penniäkään.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
ilmeisesti myös minun nimeni kuulostaa jossain päin maailmaa varsin naiselliselta
Hyvä ystäväni, Kari nimeltään, hämmentää ulkomaalaisia aina sillä että on mies. Kaikkialla muuallahan Karit tapaavat olla naisia.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hyvä ystäväni, Kari nimeltään, hämmentää ulkomaalaisia aina sillä että on mies. Kaikkialla muuallahan Karit tapaavat olla naisia.
Yksi aikoinaan tuttu kaveri harrasti yliopistomaailmassa newsgrouppeja ennen nettiaikaa. Kaveri sai aika usein kovin henkilökohtaisen tuntuisia posteja nuorilta miehiltä jotka halusivat tehdä tuttavuutta. Yleensä kiinnostus loppui kuin seinään siinä vaiheessa kun Hannu selvitti että Hannu on Suomessa miehen nimi. Kai tuo kuulostaa ulkkarin korvaan feminiiniseltä siinä missä vaikkapa Hanna.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja toki tiedänkin jo lapsuudestani, että yhden kirjaimen verran etunimeäni muuttamalla saadaan Saksassa kohtuullisen usein vastaantullut naisen nimi.

Bretchen?

Ei suoranaisesti vituta, mutta hieman harmittaa se, että kiekkokautta ei enää ole paljoa jäljellä. Ei vaikka uusittaisiin mestaruus.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei suoranaisesti vituta, mutta hieman harmittaa se, että kiekkokautta ei enää ole paljoa jäljellä. Ei vaikka uusittaisiin mestaruus.

Näin Lukko-kannattajana tuota kauden loppumista suorastaan odottaa... Mitä nopeammin tämä painajainen on ohi, sen parempi.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin Lukko-kannattajana tuota kauden loppumista suorastaan odottaa... Mitä nopeammin tämä painajainen on ohi, sen parempi.
Siksi onkin vittumaista, että tänään voitettiin HPK. Olisivat saaneet hävitä tämänkin pelin, niin ei tarvisi niitä turhia säälipleijareita enää tahkota. Pelottaa ajatella, että jouduttaisiin vielä puolivälieriin nöyryytettäväksi. Kyllä 11. sija olisi Lukko-kannattajalle tämän kauden osalta suuri helpotus.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siksi onkin vittumaista, että tänään voitettiin HPK. Olisivat saaneet hävitä tämänkin pelin, niin ei tarvisi niitä turhia säälipleijareita enää tahkota. Pelottaa ajatella, että jouduttaisiin vielä puolivälieriin nöyryytettäväksi. Kyllä 11. sija olisi Lukko-kannattajalle tämän kauden osalta suuri helpotus.

Tämä on vaan pitkitettyä tuskaa. Annetaan ensin vähän toivonrippeitä ja sitten taas lähtee matto alta että heilahtaa.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on vaan pitkitettyä tuskaa. Annetaan ensin vähän toivonrippeitä ja sitten taas lähtee matto alta että heilahtaa.
Alla oleva lainaus on viestiketjusta Bluesin peliesitykset 2010-11. Teksti kirjoitettu 4.3.2011:
Onhan tämä vitun surullista, kun monta kuukautta on odotellut vain että tämä paska loppuisi...
Heillä tämä pitkitetty tuska loppui vasta huhtikuun 18. päivä tylyyn finaalitappioon. Runkosarjan ysiä nöyryytettiin silloinkin todella pahasti.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Oma kantani itse lapsiasiaan on se, että se hankkii tai yrittää hankkia, joka haluaa, muiden ei ole tarvis.

Tuota, mistä sinä sitten oikein kränäät? En ole saanut muuta kuvaa tuon ex Azulin (sori, en muista niitä kirjaimia. En pieniä, enkä isoja) kirjoituksista, kuin että nimenomaan hän ei halua lapsia, eikä mitään mitä ne/he mukanaan tuovat. En ole huomannut yhdessäkään viestissä hänen tyrmäävän niitä ihmisiä, jotka lapsia haluavat. Minä olen sitä mieltä, että Luojan kiitos on olemassa ihmisiä, jotka pystyvät huomaamaan ja tunnistamaan itsessään sellaisen piirteen etteivät he sovellu äidiksi tai isäksi. Olen kolmen muksun isä, enkä yhtäkään kadu tai vaihtaisi mihinkään, mutta me ihmiset emme ole kaikki samanlaisia. Toisen taivas on toisen helvetti.

Viimeksi muokattu:

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota, mistä sinä sitten oikein kränäät? En ole saanut muuta kuvaa tuon ex Azulin (sori, en muista niitä kirjaimia. En pieniä, enkä isoja) kirjoituksista, kuin että nimenomaan hän ei halua lapsia, eikä mitään mitä ne/he mukanaan tuovat. En ole huomannut yhdessäkään viestissä hänen tyrmäävän niitä ihmisiä, jotka lapsia haluavat. Minä olen sitä mieltä, että Luojan kiitos on olemassa ihmisiä, jotka pystyvät huomaamaan ja tunnistamaan itsessään sellaisen piirteen etteivät he sovellu äidiksi tai isäksi. Olen kolmen muksun isä, enkä yhtäkään kadu tai vaihtaisi mihinkään, mutta me ihmiset emme ole kaikki samanlaisia. Toisen taivas on toisen helvetti.

Hieno kirjoitus. Minua vituttaa, kun kaikki eivät sisäistä näin hienojen kirjoitusten sanomaa. Loppu tiivistää kaiken.
Tällä hetkellä yritän elää ilman, että minua vituttaa mikään. Tai olen yrittänyt elää jo jonkin aikaa. Kannattaa kokeilla.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuota, mistä sinä sitten oikein kränäät?
En tässä ketjussa viimeiseen vuorokauteen mistään. Ja samaahan minä tuossa viestissäni sanoin, se hankkii joka haluaa. Homma lähti käyntiin siitä, että ihmettelin TQoFE:n tarvetta julistaa kantaansa niin voimallisesti, ja siitä sitten lähti käyntiin vääntömylly, kun nähtävästi yhtä itsepäisiä olemme. Ei mitään häntä kohtaan noin yleisesti, tosin muutamia väliinhuutelijoita en aina jaksa yhtä paljon kestää.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kotona kipeänä, vaikka piti tehdä pikkupomotuurausta, ja töissä täysi helvetti irti. Uusi systeemi on niin susi, että menee itkunaurun puolelle. Toisaalta mitä siellä tekiskään, kun eilen koneet oli kuulemma saatu toimimaan klo 13.30 maissa. Ihme jos kaikki valmistuu ajallaan maanantaina (ja uskalla edes ajatella, mitä kämmejä sisältöön mahd. jää).

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Posti/Itella vituttaa. Tilasin tuossa pari päivää sitten verkkokaupasta paketin kotiovelle. Tänään sitten ko. paketti saapui, mutta vitut ne tänne sitä tuoneet, eivätkä soittaneet siitä mitään. Postin sivuilla lukee vain, että "vastaanottajaa ei tavoitettu." Kyllä sylettää tämä Itellan toiminta. Ei kai se auta, kun käydä valittamassa paikan päällä, että mitä tämä on ja napata paketti mukaan.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa aina joskus työkaveri joka on kyllä muuten hyvä ja mukava tyyppi, mutta välillä niin helvetin yksinkertainen ja ajattelematon. Tällä kaverilla on paha tapa soitella vähän väliä minulle kun olen lomalla ja selittää ja kysellä milloin mitäkin työasiaa. Esim. nyt äsken soitti ja alkoi kertomaan minulle mitä kaikkia hommia minua odottaa kun ensi viikolla töihin menen ja alkoi antamaan ohjeita niihin jne. Vittu minua ei kiinnosta tietää yhtään lomallani että mitä minua odottaa kun töihin menen, ja varsinkaan ei kiinnosta alkaa kuuntelemaan puolta päivää ohjeita ja miettimään miten ne pitää tehdä! Saman asian kun voi hoitaa ihan hyvin jättämällä viestin työpöydälle.

Joo, toki aina voi laittaa puhelimen kiinni lomalla tai jättää vastaamatta mutta välillä tuota puhelinta nyt täytyy muutenkin pitää auki ja toisaalta ollaan tämän tyypin kanssa kuitenkin sillä tavalla kavereita myös työpaikan ulkopuolella että soitellaan muistakin kuin työasioista välillä niin ei aina osaa jättää vastaamattakaan. Vituttaa vaan välillä tällainen kun itsellä on kuitenkin sellainen periaate että lomalla oleville soitetaan vain siinä tapauksessa kun kaikki muut vaihtoehdot on jo kokeiltu ja on hätä käsillä.

Joo, toki aina voi laittaa puhelimen kiinni lomalla tai jättää vastaamatta mutta välillä tuota puhelinta nyt täytyy muutenkin pitää auki ja toisaalta ollaan tämän tyypin kanssa kuitenkin sillä tavalla kavereita myös työpaikan ulkopuolella että soitellaan muistakin kuin työasioista välillä niin ei aina osaa jättää vastaamattakaan.
Mikset voi vain sanoa että olet lomalla, etkä viitsisi vaivata päätäsi ja pilata lomaasi työasioita miettimällä. Uskoisin että kaveri ymmärtää. Vai kuuluuko hän siihen ihmistyyppiin, joka soittelee itse lomalaisille, mutta suuttuu jos hänen lomaansa häiritään?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy