Vitutusketju

  • 10 539 893
  • 56 130

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja toki tiedänkin jo lapsuudestani, että yhden kirjaimen verran etunimeäni muuttamalla saadaan Saksassa kohtuullisen usein vastaantullut naisen nimi.

Bretchen?

Ei suoranaisesti vituta, mutta hieman harmittaa se, että kiekkokautta ei enää ole paljoa jäljellä. Ei vaikka uusittaisiin mestaruus.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei suoranaisesti vituta, mutta hieman harmittaa se, että kiekkokautta ei enää ole paljoa jäljellä. Ei vaikka uusittaisiin mestaruus.

Näin Lukko-kannattajana tuota kauden loppumista suorastaan odottaa... Mitä nopeammin tämä painajainen on ohi, sen parempi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin Lukko-kannattajana tuota kauden loppumista suorastaan odottaa... Mitä nopeammin tämä painajainen on ohi, sen parempi.
Siksi onkin vittumaista, että tänään voitettiin HPK. Olisivat saaneet hävitä tämänkin pelin, niin ei tarvisi niitä turhia säälipleijareita enää tahkota. Pelottaa ajatella, että jouduttaisiin vielä puolivälieriin nöyryytettäväksi. Kyllä 11. sija olisi Lukko-kannattajalle tämän kauden osalta suuri helpotus.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siksi onkin vittumaista, että tänään voitettiin HPK. Olisivat saaneet hävitä tämänkin pelin, niin ei tarvisi niitä turhia säälipleijareita enää tahkota. Pelottaa ajatella, että jouduttaisiin vielä puolivälieriin nöyryytettäväksi. Kyllä 11. sija olisi Lukko-kannattajalle tämän kauden osalta suuri helpotus.

Tämä on vaan pitkitettyä tuskaa. Annetaan ensin vähän toivonrippeitä ja sitten taas lähtee matto alta että heilahtaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on vaan pitkitettyä tuskaa. Annetaan ensin vähän toivonrippeitä ja sitten taas lähtee matto alta että heilahtaa.
Alla oleva lainaus on viestiketjusta Bluesin peliesitykset 2010-11. Teksti kirjoitettu 4.3.2011:
Onhan tämä vitun surullista, kun monta kuukautta on odotellut vain että tämä paska loppuisi...
Heillä tämä pitkitetty tuska loppui vasta huhtikuun 18. päivä tylyyn finaalitappioon. Runkosarjan ysiä nöyryytettiin silloinkin todella pahasti.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Oma kantani itse lapsiasiaan on se, että se hankkii tai yrittää hankkia, joka haluaa, muiden ei ole tarvis.

Tuota, mistä sinä sitten oikein kränäät? En ole saanut muuta kuvaa tuon ex Azulin (sori, en muista niitä kirjaimia. En pieniä, enkä isoja) kirjoituksista, kuin että nimenomaan hän ei halua lapsia, eikä mitään mitä ne/he mukanaan tuovat. En ole huomannut yhdessäkään viestissä hänen tyrmäävän niitä ihmisiä, jotka lapsia haluavat. Minä olen sitä mieltä, että Luojan kiitos on olemassa ihmisiä, jotka pystyvät huomaamaan ja tunnistamaan itsessään sellaisen piirteen etteivät he sovellu äidiksi tai isäksi. Olen kolmen muksun isä, enkä yhtäkään kadu tai vaihtaisi mihinkään, mutta me ihmiset emme ole kaikki samanlaisia. Toisen taivas on toisen helvetti.
 
Viimeksi muokattu:

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota, mistä sinä sitten oikein kränäät? En ole saanut muuta kuvaa tuon ex Azulin (sori, en muista niitä kirjaimia. En pieniä, enkä isoja) kirjoituksista, kuin että nimenomaan hän ei halua lapsia, eikä mitään mitä ne/he mukanaan tuovat. En ole huomannut yhdessäkään viestissä hänen tyrmäävän niitä ihmisiä, jotka lapsia haluavat. Minä olen sitä mieltä, että Luojan kiitos on olemassa ihmisiä, jotka pystyvät huomaamaan ja tunnistamaan itsessään sellaisen piirteen etteivät he sovellu äidiksi tai isäksi. Olen kolmen muksun isä, enkä yhtäkään kadu tai vaihtaisi mihinkään, mutta me ihmiset emme ole kaikki samanlaisia. Toisen taivas on toisen helvetti.

Hieno kirjoitus. Minua vituttaa, kun kaikki eivät sisäistä näin hienojen kirjoitusten sanomaa. Loppu tiivistää kaiken.
Tällä hetkellä yritän elää ilman, että minua vituttaa mikään. Tai olen yrittänyt elää jo jonkin aikaa. Kannattaa kokeilla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuota, mistä sinä sitten oikein kränäät?
En tässä ketjussa viimeiseen vuorokauteen mistään. Ja samaahan minä tuossa viestissäni sanoin, se hankkii joka haluaa. Homma lähti käyntiin siitä, että ihmettelin TQoFE:n tarvetta julistaa kantaansa niin voimallisesti, ja siitä sitten lähti käyntiin vääntömylly, kun nähtävästi yhtä itsepäisiä olemme. Ei mitään häntä kohtaan noin yleisesti, tosin muutamia väliinhuutelijoita en aina jaksa yhtä paljon kestää.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kotona kipeänä, vaikka piti tehdä pikkupomotuurausta, ja töissä täysi helvetti irti. Uusi systeemi on niin susi, että menee itkunaurun puolelle. Toisaalta mitä siellä tekiskään, kun eilen koneet oli kuulemma saatu toimimaan klo 13.30 maissa. Ihme jos kaikki valmistuu ajallaan maanantaina (ja uskalla edes ajatella, mitä kämmejä sisältöön mahd. jää).
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Posti/Itella vituttaa. Tilasin tuossa pari päivää sitten verkkokaupasta paketin kotiovelle. Tänään sitten ko. paketti saapui, mutta vitut ne tänne sitä tuoneet, eivätkä soittaneet siitä mitään. Postin sivuilla lukee vain, että "vastaanottajaa ei tavoitettu." Kyllä sylettää tämä Itellan toiminta. Ei kai se auta, kun käydä valittamassa paikan päällä, että mitä tämä on ja napata paketti mukaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa aina joskus työkaveri joka on kyllä muuten hyvä ja mukava tyyppi, mutta välillä niin helvetin yksinkertainen ja ajattelematon. Tällä kaverilla on paha tapa soitella vähän väliä minulle kun olen lomalla ja selittää ja kysellä milloin mitäkin työasiaa. Esim. nyt äsken soitti ja alkoi kertomaan minulle mitä kaikkia hommia minua odottaa kun ensi viikolla töihin menen ja alkoi antamaan ohjeita niihin jne. Vittu minua ei kiinnosta tietää yhtään lomallani että mitä minua odottaa kun töihin menen, ja varsinkaan ei kiinnosta alkaa kuuntelemaan puolta päivää ohjeita ja miettimään miten ne pitää tehdä! Saman asian kun voi hoitaa ihan hyvin jättämällä viestin työpöydälle.

Joo, toki aina voi laittaa puhelimen kiinni lomalla tai jättää vastaamatta mutta välillä tuota puhelinta nyt täytyy muutenkin pitää auki ja toisaalta ollaan tämän tyypin kanssa kuitenkin sillä tavalla kavereita myös työpaikan ulkopuolella että soitellaan muistakin kuin työasioista välillä niin ei aina osaa jättää vastaamattakaan. Vituttaa vaan välillä tällainen kun itsellä on kuitenkin sellainen periaate että lomalla oleville soitetaan vain siinä tapauksessa kun kaikki muut vaihtoehdot on jo kokeiltu ja on hätä käsillä.
 
Joo, toki aina voi laittaa puhelimen kiinni lomalla tai jättää vastaamatta mutta välillä tuota puhelinta nyt täytyy muutenkin pitää auki ja toisaalta ollaan tämän tyypin kanssa kuitenkin sillä tavalla kavereita myös työpaikan ulkopuolella että soitellaan muistakin kuin työasioista välillä niin ei aina osaa jättää vastaamattakaan.
Mikset voi vain sanoa että olet lomalla, etkä viitsisi vaivata päätäsi ja pilata lomaasi työasioita miettimällä. Uskoisin että kaveri ymmärtää. Vai kuuluuko hän siihen ihmistyyppiin, joka soittelee itse lomalaisille, mutta suuttuu jos hänen lomaansa häiritään?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikset voi vain sanoa että olet lomalla, etkä viitsisi vaivata päätäsi ja pilata lomaasi työasioita miettimällä. Uskoisin että kaveri ymmärtää. Vai kuuluuko hän siihen ihmistyyppiin, joka soittelee itse lomalaisille, mutta suuttuu jos hänen lomaansa häiritään?

Kyllä minä näin sanoinkin, ja olen sanonut ennenkin mutta jostain syystä tällä kaverilla on välillä sellaista ajattelemattomuutta että hän vaan soittelee ilmeisesti sen kummemmin miettimättä. En tiedä siitä että suuttuuko jos hänen lomaansa häiritään, kun en ole sitä ikinä tehnyt. Kuten sanoin niin minun periaatteisiini kuuluu että lomalaisia ei häiritä työasioilla ennen kuin on ihan oikeasti hätä kädessä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samuli Niskanen, sut saadaan vielä!
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Aivan kaikki mahdollinen ja muutama mahdotonkin asia vituttaa juuri nyt. Kokonaisvaltaisen vitutuksen multihuipennuksen äärellä.

Otetaanpas kokeilu tähän. Seuraavat asiat vituttavat tärkeysjärjestyksessä: terveys, raha-asiat, masennus, naisasiat, työasiat, SM-liigajoukkue ja epäonnistunut dieetti. Mutta kai se tästä vielä joskus. Tuskin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tällä hetkellä vituttaa JYPin asenne tänään. Joo, peli onkin ohi jo ensimmäisen erän jälkeen. Vittu sentään!
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Gradu ottaa päähän. Ja oma saamattomuus sen suhteen. Olisihan se paljon mukavampi olla, jos tämänkin homman olisi ajoissa hoitanut pois päiväjärjestyksestä. Saisin kyllä ajan kulumaan ilman tätäkin, varsinkin kun nyt yritän kirjoittaa iltaisin ja viikonloppuisin, kun töitäkin jo on. Palkkakin nousis, kun tän nyt vaan sais valmiiks. Nytkin ois mitä parhaimmat ulkoilukelit, mutta täällä istun ja túijotan aivan liian vähäisiä sivumääriä... Odotuksissa on siis aika, jolloin töitten jälkeen kaikki aika olisi käytettävissä urheilulle, penkkiurheilulle, kavereille ym...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pienellä paikkakunnalla asumisessa on omat hyvät puolensa, enkä minä edes pidemmän päälle viihtyisi missään isossa kaupungissa, mutta välillä kyllä ärsyttää ihan vitusti se kun et voi käydä yhtään missään ilman että törmäät johonkin tuttavaan. Vaikka miten yrittäisit vältellä niin ei vaan onnistu.

Joskus on vaan näitä päiviä kun ei haluaisi nähdä ketään eikä jutella kenenkään kanssa, ja sitten kun menet käymään vaikka nopeasti kaupassa niin joka hyllyn välistä hyökkii joku tuttu jututtamaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joskus on vaan näitä päiviä kun ei haluaisi nähdä ketään eikä jutella kenenkään kanssa, ja sitten kun menet käymään vaikka nopeasti kaupassa niin joka hyllyn välistä hyökkii joku tuttu jututtamaan.
Tää on kyllä ihan tuttua juttua. Ei niin täällä J-suussa, täällä pystyy maastoutumaankin, mutta entisellä kotipaikkakunnalla tunsi kaikki ja kaikki minut. Se oli välillä vittumaista. Krapulassa meni tutisemaan lähikauppaan että saisi sen jaffapullon ja jotain pussikeittoa joka ehkä pysyisi sisällä, niin sitten sai joka toiselle jutella ja nyökkäillä, ja hiki valui pitkin selkää ja oksetti... Eikä viitsinyt sanoa että painu vittuun jos oli sukulaisia tai kavereiden vanhempia. Tai ihmisiä, joilta ehkä voisi vipata ryyppyrahaa joskus tulevaisuudessa.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Vituttaa Itellan, että myös äitini toiminta, kun oli mennyt lähettämään lapsenlapselleen kirjekuoressa rahaa syntymäpäivälahjaksi, mutta kas kummaa, eipä siellä kuoressa enää mitään rahaa ollutkaan perille saapuessaan. Noh, jos tästä tapauksesta jotain positiivista etsii, niin oppipahan ainakin ettei toiste samaa virhettä tee.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Vituttaa Itellan, että myös äitini toiminta, kun oli mennyt lähettämään lapsenlapselleen kirjekuoressa rahaa syntymäpäivälahjaksi, mutta kas kummaa, eipä siellä kuoressa enää mitään rahaa ollutkaan perille saapuessaan. Noh, jos tästä tapauksesta jotain positiivista etsii, niin oppipahan ainakin ettei toiste samaa virhettä tee.


Samanlaisia kokemuksia täälläkin. Isäni äiti lähetti minulle aikoinaan kirjeitse rahaa, ja kun se oli perillä kiitin häntä soittamalla ja keskustelu meni suurinpiirtein näin:
Mummo: "Mitäs se meidän oma pikku kullanmussukka piti siitä rahasta?"
Mä: "Joo se kymppi oli tosi kiva! Kiitos!"
Mummo: "Jaa että kymmenen euroa?! 50 minä siihen kirjekuoreen laitoin..."
Mä: ":("

Silloin olin pettynyt ja kirosin postia kun viiskymppiä muuttui kympiksi. Myöhemmin kirosin mummoani joka lähetti isälleni kirjeen jossa väitti häntä narsistiksi, sadistiksi ja moneksi muuksi, kun faijani ei ollut pitänyt mummoon yhteyttä sen jälkeen kun tämä oli monta kertaa väittänyt meidän ukkia Alzheimer potilaaksi ilman syytä. Kirjeen jälkeen postissa tuli kirja otsikolla tyyliin "Narsismi - ihmismielen kirous" tai vastaavaa. Kun faija ei käynyt lunastamassa kirjaa postista, alkoi jatkuva häirintä tekstiviesteillä ja puheluilla. Mummo ei hyväksynyt sitä, että joku asettui häntä ja mielipiteitään vastaan. Kun kävimme katsomassa häntä sairaalassa pari viikko ennen kuolemaansa, niin mummo ei edes puhunut faijan kanssa, mutta meidän äidin kanssa kylläkin josta hän ei ollut ikinä pitänyt ja josta hän oli puhunut 20 vuotta paskaa muulle suvulle. "Kyllä teki väärin se ***** kun meni tuollaisen hupakon kanssa naimisiin ja hankki vielä lapsiakin!" Onneksi itse oli niin täydellinen ettei tämä maailma riittänyt vaan päätti jatkaa matkaa jonkun munuaistaudin seurauksena. Ei jäänyt ikävä, sen verran paska maku jäi tuosta mitä teki monia vuosia vanhemmilleni, vaikka olikin meidän suvun lapsille tosi kiva kun oltiin pienempiä. Yritti kikkailla saatana perinnön jaonkin sillä tavalla, että meidän faija ei saisi mitään. Voi vitun vittu, faijan pikkuvelikin sai ilmaiseksi kuplan ja faija joutui maksamaan bensoja takaisin kun lainasi äitinsä autoa. Kotona elämisestäkin piti kuulema maksaa ja kun mutsi ja faija suunniteli omaa kotiaan niin piti kuulema varata yksi tyhjä huone jos isovanhemmat halusivat tulla kyläilemään yöksi. Vanhemmillani oli koira, jonka jalat oli vanhoilla päivillä tosi huonossa kunnossa. Koira jäi kahdestaan vähäksi aikaa tän hullun akan kanssa samaan alakerran huoneeseen, ja kun faija tuli takaisin, oli mummo alkanut työntää koiraa takajalat edellä portaita ylös sillä tavalla että se kulki kahdella jalalla huonossa asennossa. Koira lopetettiin vähän tämän jälkeen kun se ei pystynyt kunnolla enää liikkumaan. Faijan synttäreillä mummo oli pitänyt puheen jossa valitteli kuinka synttärisankari oli huonompi palkkaisessa työssä kuin isoveljenssä, vaikka oli itse ollut eläkkeellä 50 vuotiaasta asti. Vituttaa koko mummo. Vituttaa se mitä faijani on joutunut kestämään kun on joutunut elämään tän psykon kanssa, joka valitteli aina omia juttujaan. Faija oli soittanut aikoinaan äidilleen kun mutsini oli raskaana, ja mummo oli vastannut ja ensin kuunneltuaan alkanut valittaa jotain lonkka kipua. Jättipä kerran mummo minut ja veljeni huoltoasemalle 50km päähän kodistamme mummola reissun jälkeen, ja soitti mutsini hakemaan meidät pois koska hänen piti lähteä viemään naapurin kissaa lentokentälle. Vitun mummo. Määräsi mitä mun ja veljen piti tehdä lomarahoilla; "ostakaapa vielä pikku veljelle joku suklaapatukka, kun se ei ole täällä." No mut mummo, se sai saman verran rahaa ku me... "OSTA SE PATUKKA!".


Nyt vituttaa.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Ei missään nimessä kannata käyttää kappalejakoa noin vapaamielisesti. Me kyllä jaksettaisiin lukea tuollainen Aku Ankan puhekuplan mittainen hamppuraapustus yhdessäkin kappaleessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös