Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mitäs jengi tykkää muuten lampaista? Sydänystäväksi tahdon aa-ii-kuisen uuhen.
Mutta mistäpä tietää, ellei tiedä? Häh? Ma kusun vaan.Jos ei arvosta rakkautta, jota saa lapselta, niin silloinhan voi tosiaan olla, että ei arvosta mitään, mitä lapsi voisi kenties tuoda? Se ei silti tarkoita, etteikö arvostaisi rakkautta, jota saa muilta aikuisilta, vai?
Näköjään. Vaan koira ei tyhjennä pajatsoa tältä osin, eikä liiemmin väkivalta. Tämänsävyisiin keskusteluihin on tervettä ottaa mukaan lammasaspekti, kuten viime aikoina ilahduttavasti on tapahtunutkin.Kääpiö, aiemmin kysyttiin jo, mitä mieltä olemme väkivallasta koiria kohtaan. En ole varma kummastakaan, ehkä iltaisin peiton alla.
Ei liity enää suoranaisesti aiheeseen, mutta miksi näin? Ymmärrän kyllä, että täällä tulee oltua ehkä vähemmän ujo näiden ajatustensa kanssa, ja itse kukin provosoituu vääntämään enemmän kuin lopulta edes tarkoitus oli, mutta en kyllä sitä, että totaalinen urpous suuntaan tai toiseen olisi jotenkin sallitumpaa kuin reaalimaailmassakaan.Virtuaalisessa keskustelussa lapsi-inhonsa voi todeta nolostelematta ihan suoraan.
Terveisiä riemulomalta. T. lapseton pariskunta, jonka koirat on hyvässä hoidossa.+lapsettomat parit
+eläimet
Vaatikaa hyvitystä majoituksesta, jos ei erikseen oltu ilmoitettu että lapset ovat sallittuja ko. hotellissa.Vituttaa tuo yksi lapsiperhe tässä muuten kivassa hotellissa.
Tätä juuri tarkoitin. Keskustelupalsta antaa sopivat puitteet ilmaisuille joita livetilanteessa harva rohkenee pukea sanoiksi. Ehkä niinkin että sallittavuudessa on kanavakohtaisia aste-eroja, jossakin suhteessa.Ei liity enää suoranaisesti aiheeseen, mutta miksi näin? Ymmärrän kyllä, että täällä tulee oltua ehkä vähemmän ujo näiden ajatustensa kanssa, ja itse kukin provosoituu vääntämään enemmän kuin lopulta edes tarkoitus oli, mutta en kyllä sitä, että totaalinen urpous suuntaan tai toiseen olisi jotenkin sallitumpaa kuin reaalimaailmassakaan.
Ihmettelen siis miksi sä jaksat vuodesta toiseen vetää herneet nenään siitä että ihmiset perustelee huonosti haluttomuutensa hankkia lapsia. Vääntö on kuitenkin joka kerta yhtä hedelmätöntä ja turhaa.
Olisiko tuossa sinulla jotakin samaa jälkilöylyvaihetta kuin juuri eron kokeneilla. Saattaa olla, että joskus vielä aika kultaa tai pitäisikö sanoa villaannuttaa muistot.Vittu että vihaan uuhia etenkin platonillisissa suhteissa! Niitä saatanoita! Rasistisia ja tekopyhiä ultrafeministejä, joille ei kelpaa mikään muu kuin iVehkeet, kommuuniasuminen ja paras ruoho. Se hyvä puoli niissä on, että ne voi teurastaa kuoliaaksi, jos suhde ei enää kiinnosta tai suhteeseen tulee muuten vain onnellisuusvaje. Kuten meillä tuli.
Terveisiä riemulomalta. T. lapseton pariskunta, jonka koirat on hyvässä hoidossa.
Vituttaa tuo yksi lapsiperhe tässä muuten kivassa hotellissa.
Minulla on samoja kuin lapsilla. Itse asiassa mitä pienempi lapsi, sitä enemmän hän (saako sanoa hän?) pitää tisseistä, aivan kuten minäkin.lapsilla ja minulla harvemmin on samoja mielenkiinnon kohteita.
Tuo kuvaa varmaan monien tuntoja hyvin, myös omiani. Vanhemmuudessa ei oikein ole välimuotoja jos sen mitenkään asiallisesti ottaa. Koko setti tulee samaan hintaan paraati- ja perspuolineen.Mulla on lapsia, ja joka ikinen päivä ajattelen että isänä oleminen on hienoa. Myöskin joka ikinen päivä ajattelen, että isänä oleminen on ihan perseestä. Mutta niin se vaan menee, sellaista on elämä.
Mutta onneksi sulla on varaa. Voit toki schollmaisesti vaatia lapsia häädettäviksi.
---
Ace, mikään muu ei tullut selväksi kuin se, että tahallinen lapsettomuus tekee lukukyvyttömäksi.
sampio, sä hävisit.... Terveisin, yksi nainen joka ei pidä lapsista, ei koskaan halua lapsista, ei halua lapsia lähelleen, ei halua mitään mitä lapsesta voi saada ja joka nauraa niille, jotka hankkivat lapsia vain koska yhteiskunta niin painostaa.
Olen miettinyt toisinaan sitä, miksi omaa lastaan niin paljon rakastaa? Onko kyseessä biologian sanelema juttu, ihmisen perusvaistoissa oleva tarve suojella elämän jatkumoa ja siten suojella jälkeläisiään? Ei mulla tähän edelleenkään mitään selkeää ykseiselitteistä vastausta ole, mutta kyllä rakkaus omia jälkeläisiään kohtaan poikkeaa aika lailla täysin siitä, miten rakkauden kokee esimerkiksi (romantisessa) suhteessa partneriaan kohtaan tai esimerkiksi miten ystäviään tai vanhempiaan rakastaa.
Katselin eilen jälleen Top Chef Suomi ohjelmaa ja tuomaristossa irvistelevä Pia Kämppi vituttaa suunnattomasti. Akan ilme on jatkuvasti kärsivän vittumainen ja tuntuu, että suorastaan vihaa kaikkia kilpilijoita. Ulosanti on sekin jotenkin alentavaa. Ei osaa sanoa mutta tuo tuomari vituttaa. Tää olis voinut mennä myös ketjuun, jossa pienet asiat harmittavat mutta olkoot.