Vitutusketju

• 10 698 681
  • 56 253

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mokkulahan se. Saunalhti ei suostunut edes yhtistämään, niin vaihdoin sit Soneraan. No, yhdistää tämä, mutta Jatkoaikakin lataa jotain 5min/sivu välillä 19:00-00:00... Eihän tässä enää oo mitään järkeä! Mutta asuu hemmetti niin vanhassa kerrostalossa, ettei tänne mitään kiinteitä tapauksia saa.

Vituttaa maksaa tästä paskasta ihan saatanasti joka helvetin kuukausi, kun se toimii vaan aamuyöstä ja sillon ku oon koulussa. Reilu peli, kun Soneran asiakaspalveluunkin voi soittaa vain niinä aikoina, kun tämä koje toimii edes jotenkin. Perkeleen perkele, kaikkea ne kusipäät saakin myydä!!!

Anteeksi kirosanat, mutta nousee tosiaan savu päästä jo...

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No hitto, ei kun siis vittu, kun mitään nettisivuja ei meinaa saada auki, kun joka sivu valittaa vain, että "Odotetaan vastausta osoitteesta adserver.adtech.de..."

Kaipa sitä toisaalta voisikin mennä jo nukkumaan.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Monta asiaa luistaa jokseenkin päin helvettiä tällä hetkellä, joten pientä vitutusta pukkaa. Yksi ylitse muiden ja ne muut sitten säestää.

Vittu!

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saatanan digiboksi taas kerran jätti lahjakkaasti tallettamatta päivän Simpsonit. Vituttaa tosi paljon. Pitäisi olla päivittämässä boksia tai ilmeisesti kotona kyttäämässä, että nauhoittaako se sonta! Helvetin hienoa kehitystä kun 80-luvun videot olivat luotettavammat kuin nämä paskat. Subin Simpson-politiikka ärsyttää myös. Uusimmat jaksot piti ajaa hirveällä tahdilla ulos ja taas seuraavaksi alkaa ensimmäinen tuotantokausi täysin alusta. Hohhoijaa.

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Koko euroopan Internet on rikki! Vituttaa! Miten tämäkin saatiin hajalle!

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Raavituttaa aivan kauheesti.

Amen to that. Pakkaset -> ilman kosteus lähenee nollaa -> selkänahka kutiaa juurikin sieltä mihin ei tahdo ylettää mitenkään.

Ja siltikin minä pääsen vielä helpolla. Tuo mummoksi muuttunut nainen, joka vieressäni nukkuu, kärsii pahasta atooppisesta ihottumasta. Joulukuussa Thaimaassa sai nahkansa kuntoon hetkeksi, mutta vallitseva arktinen mannerilmasto on tuon auringonoton hyödyt ulosmitannut huolellisesti.

Vituttaa katsella verillä olevaa yläselkää varsinkin kun rasvausta ja varovaista raapimista lukuunottamatta ei pysty auttamaan mitenkään. Ja se kutina lienee monumentaalista, melkein tarttuu. En ehkä pysty sitä edes oikeasti ymmärtämään.

t. hanu

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mua ei vituta Gellner, hänen viestinsä eikä unenlahjansa ollenkaan, mutta kateellisena täytyy ihmetellä, kuinka joku voi omata niin hyvät unenlahjat, että pelkää myöhästyvänsä nukkumisen vuoksi duunista, joka alkaa (viestin lähetysaika huomioiden...) noin 12h 30 min päästä :-)

Itse olen janan vastakkaisesta päästä. Kuutta tuntia enempää en edes pysty nukkumaan kuin äärimmäisissä poikkeustapauksissa ja päiväunet ovat täysin mahdoton toimenpide.

Heh. Meikä on kyllä kateellinen jos pystyis aina vetään vaan kuuden tunnin yöunet. Vapaapäivinäki joudun viritteleen vekkarin herättämään ettei tuu koko päivää nukuttua. Sit ku nukut vaikkapa sinne 13-14 asti niin alkaa päivänvaloki kohta loppua ja muutenki on vaan väsyny ja vittuuntunu olo liiallisesta nukkumisesta. Maanantainaki tuli nukuttua sinne 15:00 asti et joo.. kyllähän se pisti vähän vituttamaan. Käytännössä meni vapaapäivä siihen.

Tällä viikolla piti olla vapaata maanantaista torstaihin, mutta tiistaina tuliki puolen päivän aikaan puhelu et pääsetkö kolmen tunnin päästä töihin. Eipä siinä muuten mitään, mutta on se aina vittumainen kesken vapaapäivän lähteäki töihin ja varsinki jos on jo suunnitellut jotain muuta menoa. No keskiviikkoki kosahti ja vielä ois muka torstainaki pitäny tulla töihin, mut siitä oli jo pakko kieltäytyä. Vuoropäällikkö suunnilleen vittuili et "miks ihmeessä haluat pitää vapaata?". No vittu miksi ne vapaapäivät on yleensä keksitty.. enkä mä muutenkaan oo niin rahanahne et haluaisin vääntää sen kuus työpäivää viikossa tai enemmän.

Jos oisin rahanahne niin vittuako mä näin paskasti palkatulla alalla olisin..

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa kun joutuu selittämään toisten tekemiä päätöksiä ja saa siitä itse paskaa niskaan. Hoitaisi itse omat paskat valintansa.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Eilisissä salibandyreeneissä tuli pieni yhteentörmäys ja kopautettiin pelikaverin kanssa päät yhteen. Hyvin pystyi pikkutauon jälkeen vetämään reenit loppuun eikä illallakaan ollut mitään oireita. Korkeintaan pientä jomotusta osumakohdassa korvan yläpuolella.

Tänään sitten töihin mennessä huomasin että päähän itse asiassa juilii aika kokonaisvaltaisesti. Ei mitenkään infernaalisesti mutta tasaisen varmasti niin ettei töissäkään viitsinyt olla.

Tämän illan fudispelin nyt jotenkin ilkeää jättää väliin, mutta jos huomiselle järjestämäni kaveriporukan iltama menee tämän takia vituilleen niin sitten vasta sylettääkin. Eli olen tässä ikään kuin etukäteen vittuuntut, varmuuden vuoksi.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi vitun Sonera! Eilisen illan oli jo netti jumissa ja nyt näyttää alkavan taas tökkiminen, lähes poikkeuksetta tulee "palvelinta ei löytynyt" -virhe kun yrittää mennä johonkin ulkomaalaisella sivulle. Soneralla on ollut ihan vitusti ongelmia näiden ulkomaanyhteyksien kanssa viime aikoina. Saatana että tällaisesta paskasta pitää vielä maksaa yli 50 euroa kuukaudessa, eikä ole mitään vaihtoehtoja.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Jep. Alkaa taas vituttaa Sonera. Johan tässä menikin muutama kuukausi, ettei tarvinnut tän virman vehkeitä kirota, mutta nyt, voi vittu. Joka ilta laajakaista kusee.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jep. Alkaa taas vituttaa Sonera. Johan tässä menikin muutama kuukausi, ettei tarvinnut tän virman vehkeitä kirota, mutta nyt, voi vittu. Joka ilta laajakaista kusee.

Häiriötiedotteen mukaan pitäisi olla kunnossa joskus ennen puolta yötä. Onneksi saavat nopeasti ratkaistua ongelman...

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Häiriötiedotteen mukaan pitäisi olla kunnossa joskus ennen puolta yötä. Onneksi saavat nopeasti ratkaistua ongelman...

Tämä vastasikin sitten eilis illan vitutukseeni. Tökki tänään päivälläkin niin, että vitutti huolella.

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Vaimolla paskatauti eli meidän vauvan unikoulu alko tänään pakon sanelemana. Ja se tässä vasta vituttaakin jo valmiiksi, että sitten huomenna tämä unikoulu keskeytyy todennäköisesti, kun minä laulan molemmista päistä. Ja pahimmassa tapauksessa toi kääpiö on tiputuksessa Suomen kustannustehottomimmassa sairaalassa.

Kaveriani, jonka vaimo synnyttää tyyliin huomenna ja perhe on altistunut samalle taudille, vapaasti lainaten: Voi vitunvitun vittu, saatana!

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vituttaa kun täällä palstalla on niin hiljaista ja facessakaan ei ole ketään. Tyksää yksin täällä kipeänä vaan olla. Nyyh!

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohta lentää Mokkula seinään! Miten voi oikeasti olla laillista myydä tällasta paskaa? Vähintään viiden minuutin välein koko paska kaatuu ja muutenkin ihan helvetin hidas! Kannattaapa tosiaan maksaa tästä melkein 20€ kuukaudessa!

25min ohjelman katsominen Areenalta kesti näin yölläkin lähes tunnin, kun aina yhteys katkesi ja sitten joutui avaamaan koko Areenan uudelleen ja kelaamaan sen oikean kohtaan ja sittenkin se puskuroi varmaan minuutin jokaista katseltavaa minuuttia kohtaan.

Huomenna lähtee vihainen puhelinsoitto Soneralle. Yleensä olen ihan liian kiltti kun soitan vikatilanteista, mutta tämä on jo toinen puhelu viikon sisään. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa raskaasti, kun edes meseä ei tällä paskalla voi käyttää. Huvittaa joo maksaa 20€ kuussa siitä, että voi ehkä joskus vahingossa lukea sähköpostit.

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Vituttaa kun pitää hehkuttaa niin paljon että säät lämpenee. Ei joku -15 mitä ainakin etelässä on ollut viime viikkona ole edes paha jos pukeutuu oikein. Eikö suomalaiset oikeasti kestä mitään?

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kohta lentää Mokkula seinään! Miten voi oikeasti olla laillista myydä tällasta paskaa? Vähintään viiden minuutin välein koko paska kaatuu ja muutenkin ihan helvetin hidas! Kannattaapa tosiaan maksaa tästä melkein 20€ kuukaudessa!

Asutko jossain missä muut mokkulat ei toimi? Saunalahden ja DNA:n mokkulat saa pariksi viikoksi koekäyttöön ja ovat halvempiakin kuin tuo nykyinen. Edit: oletkin jo kokeillut saunapaskaa. Sitten vaan DNA kehiin.

Omassa kämpässä tuo Saunalahti teki juuri tuota samaa, mutta DNA toimii mainiosti.

Ja päivän vitutuksen aihe on se, että tuntemattomat kyselee, et olitko siellä baarissa ja teit sitä ja sitä JYPin paita päällä. Olin joo mutta tekemisistä ei mitään käryä. Baaristakin pyysivät poistumaan. Syynä provosoiva pukeutuminen. Tämä toki sen jälkeen, kun oltiin ensin tilattu juomaa. "Tässä on nyt tapahtunut virhe, meidän klupissa ei voi hei heiluu pelipaidoissa" No ei sitten. Kävinkin tuolla justiinsa kaksi kertaa: ensimmäisen ja viimeisen.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa kun pitää hehkuttaa niin paljon että säät lämpenee. Ei joku -15 mitä ainakin etelässä on ollut viime viikkona ole edes paha jos pukeutuu oikein. Eikö suomalaiset oikeasti kestä mitään?

No ei kai joku -15 nyt olekaan paha vaan joku -30 mitä täällä meillä on ollut jo pari viikkoa on kyllä ihan syvältä perseestä. Ja ei kyse siitä ole etteikö ihminen tuota pakkasta kestäisi, vaatetta vaan lisää päälle niin kestää vaikka paljon enemmänkin kuin tuon -30 astetta. Ongelma onkin siinä että vehkeet ei oikein meinaa enää kestää tuollaista säätä kunnolla, esim. autot alkaa jo olla aika kovilla näillä lukemilla. Ja ihan vitun kalliiksikin tällaiset pakkaset tulee esim. talon/asunnon lämmittämisen vuoksi, ja meikäläisellä kun menee vielä auton lämmittäminenkin omasta mittarista vaikka rivitalossa asunkin niin alkaa olla sähkölaskut aika massiivisen kokoisia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy