Vitutusketju

  • 10 564 957
  • 56 146

Outsider

Jäsen
Aamulla pitkä lenkki, sitten ruokaa ja pikainen kaupassa käynti ja keskittyminen päivän pääasiaan, eli penkkiurheiluun ManUn ja Jokerien pelien muodossa. Nyt on sitten kaikki kortin takana olevat kanavat pimeinä ja DNA:n vikapäivystykseen ei saa yhteyttä. Vitun vitun vittu!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tappio kusiviiksille. Ei lisättävää.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tepsin pelillinen tilanne sekä saman joukkueen Ranskasta löydetty holiday-hockey valmentaja.
 

tutzba

Jäsen
Armeija-aikana tuli vasemman käden kiertäjäkalvosimen kanssa häikkää. Se parani ajan kanssa suht äkkiä, mutta "uusiutui" eilen kun olin pelailemassa kiekkoa. Tilannekin oli ihan naurettava - olin harhauttamassa ja jotenkin nostin käden ylös ja sitten kirpaisi. Helvetin hienoa kun ei meinaa vasurilla saada mitään aikaan ilman törkeää kipua.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Meni muijan kanssa poikki. Oltiin/ollaan samassa duunipaikassa ja kyseinen gimma on siellä huomattavasti suositummassa asemassa kuin minä. Eli enää ei hirveästi ole duunikavereilta tullut kosiskelupuheluita bisselle, koska lähes aina tämä "exäni" on myös mukana. Vielä enemmän vituttaa se, että työn ulkopuoliset kaverit, ketkä parisuhteen takia ovat jääneet vähän varjoon, ovat nyt varanneet kimpassa vajaan puolen vuoden reissun Thaimaaseen ja säästäneet käytännössä koko kesän matkabudjettia. Taitavat lähteä tämän kuun lopussa. En jaksa edes tiivistää pähkinänkuoreen tätä kaikkea paskaa. Kaikkien aikojen kylmin talvi vielä tulossa?

Joo tätä oon monesti ihmetelly et ihmisillä jää vanhat kaverit paitsioon ku aletaan seurustelemaan ja sit itketään ku ei enää ollakaan niin läheisiä yms. Yhtä kaveria ei oo edes kaljalle saanu pariin vuoteen ku pitää aina mennä töistä suoraan muijan luo, käydä kaupassa, laittaa ruokaa tai jotain vastaavaa.

En siis toki suoraan väitä et sä itket täs mut varmaan oisit ollu messis siinä Thaimaan reissussa jos oisit pitäny vähän paremmin yhteyksiä niihin kavereihin.

Itel oli nykystä edellinen parisuhde vähän samaa luokkaa ja kaikki aika meni oikeastaan sen naisen kanssa tai ainaki sen ehdoilla. Siinä sit samalla kuoli monta hyvää ystävyyssuhdetta jne.
 

tutzba

Jäsen
Itel oli nykystä edellinen parisuhde vähän samaa luokkaa ja kaikki aika meni oikeastaan sen naisen kanssa tai ainaki sen ehdoilla. Siinä sit samalla kuoli monta hyvää ystävyyssuhdetta jne.

Entinen naiseni syytti minua eromme jälkeen siitä, että olin pilannut hänen kaverisuhteensa. Tietääkseni en missään kohtaa estänyt häntä tapaamasta frendejään. Aika paljon se on itsestä kiinni. Ja tämä ei ollut Irikselle osoitettu.
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Vituttaa tänään ollut toinen salibandymatsi.. Täysin hallussa ollut peli mentiin sössimään tasuriksi ja sen myötä menetettiin sarjapiste..

Ja ei oo kovin iso asia loppujenlopuksi, mutta osaa vituttaa silti..
 

scholl

Jäsen
Käsittämätöntä paskaa suurin osa tv-kanavista. Kun kelailee niin tulee säälittäviä juttuja vastaan. Äsken subilla joku luuska tilitti: "en ole koskaan ennen ollut jahdilla". no kusipää, jos et ole ollut niin so what, miksi sitä pitää tilittää. Missäköhän hiton kuplassa se on muuten elänyt koko elämänsä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Hyvin ärsyttävää seurata ottelua nettistriimillä jossa ääni laahaa noin kymmenen sekuntia jäljessä.
 

M10

Jäsen
Metrin pituinen neekerin röhmy otsassa kun joutuu olemaan töissä Ryder Cupin ratkaisuvaiheiden aikana, eikä näe niitä kotona telkasta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Närästää aivan helvetisti, selkää särkee ja jotenkin on aivan paska olo muutenkin. En pidä enää ikinä lomaa. Vittu.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kirjasto tunnetaan myös nimellä lainasto, ei omistamo, te kullinnupit.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Alkaa jo vituttaa, keskaria soneran KotiTV:lle!

Paketti tuli parin päivän kuluttua tilaamisesta, mutta ei asennu, vaan asentaa vaiheen 1/2 100% asti ja uudestaan ja uudestaan.

No ei siinä mitään, olisihan se absurdia, jos joku toimisi heti ensi yrittämällä!

Soitin sitten soneran vikapalveluun, ihan basic ilmoitus "jonotusaika tällä hetkellä yli 30min" jne. bullshittiä automaatista kuultuna. No odottelin siinä aikani, mutta jossei vittu tunnin ja 20 minuutin kuluttua ole vastausta kuulunut niin on se nyt kumma juttu! Milloin sinne pitää soittaa että saa jonkun kiinni? Olisko paha palkata pari kolme asiakasneuvojaa lisää? Heitän ton digiboxin kohta parvekkeelta ja soitan soneran asiakaspalveluun että voi keräillä sen pihalta ja tunkea kotitv:nsä sinne missä niiden vikapalveluun vastataan.

Ei siinä mitään, olen soneran mainoksen sanoin oikea ONNENPEKKA kun on kaikki herkut.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Alkaa jo vituttaa, keskaria soneran KotiTV:lle!

Ei siinä mitään, olen soneran mainoksen sanoin oikea ONNENPEKKA kun on kaikki herkut.

Jotenkin ei yllätä pätkän vertaa, kun kyseessä on sonera. Itsekään en varmasti kotiosoitteessa pitäisi kyseisen operaattorin nettiliittymää, jos ei olisi pakko työnantajan liittymän kautta. Aina, kun on joku vika liittymässä soittaminen niitten ns. palvelupuhelimeen on ihan haista paska-systeemiä. Milloin siellä vastaa niiden oma vastaaja ja tunnistautueksi paina ruutua ja sitä rataa. Välillä kuuluu anteeksi en saanut selvää. Voi vittu, kun hirttää jo käämit valmiiksi jos tonne joutuu soittamaan. Vitun Sonera. Luulisi oikeesti niiden saavan palkattua edes pari ihmistä tekemään tota duunia.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Tuliko sinulle JussiK Soneralta kirjeessä ne salasana ja käyttäjätunnus?
Sinullahan on myös se yksi ilmainen helpson puhelu käytettävissä, sen puhelinnumero tuli samassa kirjeessä salasanojen kanssa.

Minulla asennuksessa kysyi salasanaa ja käyttäjätunnusta ja ne näpyteltyäni toimi Kotitv lähes heti.
Puolitoista viikkoa sitten perjantaina Soneralta soitti kaveri ja kysyi oliko laitteet tulleet ja oliko asennus onnistunut. Samalla hän kyseli oliko ilmaantunut mitä ongelmia käytön aikana ja yleensä mitä erikoista, joista olisin tarvinnut neuvoja. Yksi ongelma oli ja hän sanoi, että sitä on ollut muillakin ja siksi digiboksiin on tulossa automattinen päivitys. Se tuli viime torstaina ja sen jälkeen ei ole ongelmia ollut.
 

P Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoimen liigan karsinnat, Marcin Kolusz
^ vituttaa. Siis tuo merkki. Keskustelupalstoilla yleensä kommentoidaan ylempänä näkyvää tekstiä, ei siihen mitään merkkiä tarvita!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Väärinkäsityksestä aiheutuneet ylimääräiset työt, aikuisten miesten teinityttömäinen juoruilu, töiden määrä juuri nyt, oma osaamattomuus ja kaikki paska siihen päälle.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Vituttaa ko olin kattonut nettiautost unelma-auton, mut joku tolvana käyny ostamas... Noh lohdutuksena täytyy kyl sanoo et sil hinnal olis outoo jos ei olis menny. ARGH!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Vituttaa ko olin kattonut nettiautost unelma-auton, mut joku tolvana käyny ostamas... Noh lohdutuksena täytyy kyl sanoo et sil hinnal olis outoo jos ei olis menny. ARGH!

Muutaman vuoden ko sivustoa yötäpäivää tutkiessa on itsellenikin muutaman kerran käynyt sama juttu ja vitutus on suht jämäkkä aina silloin, mutta viime viikolla iskin unelmaani kiinni.

Uteliaisuuttani kysynkin, että mikähän oli unelmasi?
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Sama asia antaa aihetta kirjoittaa vitutusketjuun mutta myös iloisuusketjuun. Tämä löytyi ensin.

Ensin nousi leveä hymy naamalle kun sain sähköpostiini viestin että minut on randomilla valittu UKssa johonkin lottoon josta voitin £750.000,00 sekä muita lohdutuspalkintoja. En ymmärtänyt miksi saisin lohdutuspalkintoja ennenkuin googlasin tuon, ja joku muu on saanut £1.000.000,00! Vähän sama kuin Suomen lotossa saisi 6+1, ihan kiva, mutta kun nyt oli kuitenkin 7 oikein, niin päävoitto olisi maistunut paremmalta.

Noh, kyllä tuollakin elää jonkin aikaa. Vituttaa kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös