Hehee, ei oo helppoo olla HPK-fani. Jaksamisia sinne!
HPK on koko kiekkoilevan Suomen häpeä ja naurunaihe, "Eihän ne edes Tepsiä pysty voittamaan". Mahtaa tosiaan vituttaa. Onneks sekin syvenee vajaan parin viikon päästä.
Hehee, ei oo helppoo olla HPK-fani. Jaksamisia sinne!
Vituttaa kun ihmiset tekee liudan lapsia ja ostavat talon täyteen lemmikkielämiä ja sitten laittavat ne muiden ihmisten hoidettavaksi. Joka vitun viikonloppu on jotain menoa ja pitää olla jokaisen sukulaisen ja ystävän vuorollaan lapsenvahtina/kissanvahtina/koiranvahtina/syöttämässä kania jne. Itse olette perkele ne kersat ja lemmikit hommanneet joten hoitakaa ne perkele itse! Älkää ainakaan luulko että minä alan joka saatanan viikonloppu jonkun elukan perään katsomaan.
Sitten kun erehdyt joskus vielä kieltäytymään niin aletaan vittuilemaan ja syyllistämään tyyliin "Siis eikö sulle käy? Me kun luultiin että suhun vois luottaa vaan ei näköjään". Haistakaa vittu ja myykää ne perkeleen katit pois jos kerran ette niistä pysty huolehtimaan!
Muistitko ilmaista itsesi yhtä väkevin sanoin avun kysyjille? On se nyt kyllä ihan vitun perseestä ja vielä välilihastakin, että jos toinen ei jeesaa, niin aletaan syyllistämään.
Niin, koska kyllähän noin monta matsia putkeen hävinneen joukkueen on pakko hävitä joka matsi. Kyllä ne kaikki saatanan putket loppuu joskus. Ryyppääminenkin loppuu haudassa. Hyvä vaan, että Tepsi voitti nyt, jotta IFK voi hakea pisteet Turusta ensi viikolla.Vain Tappara pystyy sössimään 2 kertaa 3 maalin johdon 13 ottelun tappioputkessa ollutta joukuetta vastaan.
Kaveri tappo ittensä. Ei se ny mikään lähin kaveri ollu, mut tunnettu 25-v. kuitenki. Kolmekymppinen tyyppi, yksityisyrittäjä, kohta ois väitelly tohtoriks jne. Komiaa.