Vitutusketju

  • 10 550 253
  • 56 138

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vittu mistä tuolta mm-kisojen sivuilta voi ostaa noita vitun lippuja. Kauheasti kerrotaan että saatanista tuli ensimmäinen lippujen omista jne.
Olen ilmeisesti tyhmä ja sokeakin mutta en vaan pääse noiden "linkkien" kautta valitsemaan lippuja ?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Minulle soitti noin neljän aikaan ensimmäisen kerran jokin henkilö näkyvästä numerosta, mutta en tunnistanut numeroa kenenkään tutukseni, joten annoin asian olla. Noh, kyseinen henkilö onkin pommittanut kännyykkäni noin kymmenen puhelun verran siitä lähtien ja vastasin juuri äskettäin kyseiseen soittoon. Vastattuani puheluun kohteliaasti sukunimelläni, jokin huono-soomi vängersi jotain sekavaa ja löin äkkiä luurin korvaan. Minuutin päästä tämä samainen henkilö soitti jälleen kerran ja olin valmis vastaamaan ja käskemään hänen jättää minut rauhaan. Hän yritti vängertää todella huonolla suomen kielellä jotain ihmeellistä ja sanoi:

Soittaja: "minä tuoda sinule paketi oletko kotona minä odotanu sinua kello neljä"

Fedo: "mitä? minkä ihmeen paketin? en ole kotona."

Soittaja: "sinä olla tilannu paketti. minä tuoda se sinun koti"

Fedo: "eeh..."

Soittaja: "oletko sinä Matti Meikäläinen? (nimi muutettu) "

Fedo: "en ole"

Jonka jälkeen tämä höpisi jotain itsekseen jotain outoa kieltä ja sulki puhelimen. Varmaan tainnu vituttaa odottaa oven takana ja koittaa saada väärää ihmistä kiinni.

Mikä vittu siinä on, että täytyy viattomia ihmisiä kiusata!
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jonka jälkeen tämä höpisi jotain itsekseen jotain outoa kieltä ja sulki puhelimen. Varmaan tainnu vituttaa odottaa oven takana ja koittaa saada väärää ihmistä kiinni.

Mikä vittu siinä on, että täytyy viattomia ihmisiä kiusata!

Siis mitä vittua? Joku Posti-Pate on yrittäny toimittaa pakettia Matti Meikäläiselle joka ei ole vastannu ovikelloon tms. Tämän jälkeen Pate on soittanu numeroon jonka on saanut (olettaen sen olevan Matin numero) ja siitä numerosta vastataan kymmenennen yrityksen jälkeen ja lyödään samantien luuri korvaan?

Pelottaako sinua ihmiset jotka eivät puhu sinun äidinkieltäsi täydellisesti? Mitä jos olisit vastannu siihen puhelimeen ensimmäisellä kerralla, kuunnellut tämän terroristin asiat ja vastannu, että nyt on kyseessä väärä numero?

E: Vituttaa tämä rapula.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Siis mitä vittua? Joku Posti-Pate on yrittäny toimittaa pakettia Matti Meikäläiselle joka ei ole vastannu ovikelloon tms. Tämän jälkeen Pate on soittanu numeroon jonka on saanut (olettaen sen olevan Matin numero) ja siitä numerosta vastataan kymmenennen yrityksen jälkeen ja lyödään samantien luuri korvaan?

Pelottaako sinua ihmiset jotka eivät puhu sinun äidinkieltäsi täydellisesti? Mitä jos olisit vastannu siihen puhelimeen ensimmäisellä kerralla, kuunnellut tämän terroristin asiat ja vastannu, että nyt on kyseessä väärä numero?

E: Vituttaa tämä rapula.

Tietoa, oliko henkilö mikään oikea Posti-Pate, ei ole ja toiseksi voi vaan jossitella mitä jos oisin vastannut ensimmäisellä kerralla, kiireiden takia se ei onnistunut.

Siis tämä henkilö oli koittanut toimittaa jotain jollekkin toiselle henkilölle eikä minulle. Kyllähän tässä alkaa ihmetyttää minkä helvetin takia minun numeroni on päätynyt hänen käyttöönsä. Kyllähän minun reaktiot tähän on aivan normaalit.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tietoa, oliko henkilö mikään oikea Posti-Pate, ei ole ja toiseksi voi vaan jossitella mitä jos oisin vastannut ensimmäisellä kerralla, kiireiden takia se ei onnistunut.

Siis tämä henkilö oli koittanut toimittaa jotain jollekkin toiselle henkilölle eikä minulle. Kyllähän tässä alkaa ihmetyttää minkä helvetin takia minun numeroni on päätynyt hänen käyttöönsä. Kyllähän minun reaktiot tähän on aivan normaalit.

Voihan toki olla et se veijari oli sun oven takana pahat mielessä ja päätti vielä tiedustella oisitko kotosalla. Mistäpä näistä tietää..
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
toiseksi voi vaan jossitella mitä jos oisin vastannut ensimmäisellä kerralla, kiireiden takia se ei onnistunut.

Minulle soitti noin neljän aikaan ensimmäisen kerran jokin henkilö näkyvästä numerosta, mutta en tunnistanut numeroa kenenkään tutukseni, joten annoin asian olla.

Ja pussiinhan se sitten sujahti.

Itseäni taas vituttaa tuollaiset ihmiset ketkä pelkäävät vastata puhelimeen jos siinä ei lue äiti tai isi. Se on hei järkyttävän pelottavaa ja todella vaikeaa vaan vastata siihen helvetin puhelimeen heti ensimmäisellä kerralla ja sanoa, että nyt taisi olla väärä numero taikka jos tämä posti-pate tosiaankin tavoittelee juuri sinua ja haluaa antaa paketin niin kerrot minne sen voi tuoda.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minua joskus vituttaa se, kun sama tyyppi yrittää soittaa tuhat kertaa putkeen ja sitten kun kesken kaiken kiireen 17:llä yrityksellä vastaa ärähtäen, että "mulla on nyt hirvee kiire, sano äkkiä" niin vastaus on, että ei tässä mitään tärkeää asiaa, soita kun kerkeät. Se on sama, painaako punaista luuria vai hiljentääkö, soittorumba jatkuu niin pitkään että vastataan.

Pitäisi olla erikseen puhelimet tärkeille ja ei-tärkeille asioille. Mutta kun ei ole, ja sehän tässä vituttaakin.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ja pussiinhan se sitten sujahti.

Itseäni taas vituttaa tuollaiset ihmiset ketkä pelkäävät vastata puhelimeen jos siinä ei lue äiti tai isi. Se on hei järkyttävän pelottavaa ja todella vaikeaa vaan vastata siihen helvetin puhelimeen heti ensimmäisellä kerralla ja sanoa, että nyt taisi olla väärä numero taikka jos tämä posti-pate tosiaankin tavoittelee juuri sinua ja haluaa antaa paketin niin kerrot minne sen voi tuoda.

Ensinnäkään kyseessä ei ole pelosta. Joillekin tärkeille ihmisille kiireenkin keskellä voi vastata. Ja en tiedä miksi käytät esimerkkiä, missä minulle oltaisiin tuomassa paketti? Tässä kyseisessä episodissa minulle ei oltu tuomassa pakettia, enkä ollut mitenkään yhteydessä kyseiseen pakettiin. Kyllähän itse olisin tyytyväinen jos minulle oltaisiin oikeasti tuomassa pakettia ja siitä ilmotettaisiin, eikä se minusta olisi mitenkään järkyttävän pelottavaa tai vaikeaa.
 

J.Petke

Jäsen
Minua taas vituttaa ihmiset jotka olettavat kaikkien olevan aina puhelimen päässä. Aina pitäisi olla tavoitettavissa tai viimeistään kymmenen minuutin päästä soittaa takaisin. Sitten kun et jaksa soittaa takaisin niin ihmetellään, että "etkö nähnyt että olin soittanut" , "joo näin" , "miksi et soittanut takaisin" , "ei ollut mitään asiaa".

Ihmiset vastaavat puhelimeen perkele kassajonossakin ja miettivät, että oliko niitä viinirypäleitä siinä jääkaapin viereisessä kaapissa vai siellä kulhossa olohuoneessa. Itse jätän puhelimen joskus pelkästään pöydälle ja katson seuraavana päivänä, että onko jollain ollut todella tärkeää asiaa. Jos jollain on ollut tärkeää asiaa, hän varmasti soittelee uudestaan.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Itseäni taas vituttaa tuollaiset ihmiset ketkä pelkäävät vastata puhelimeen jos siinä ei lue äiti tai isi. Se on hei järkyttävän pelottavaa ja todella vaikeaa vaan vastata siihen helvetin puhelimeen heti ensimmäisellä kerralla ja sanoa, että nyt taisi olla väärä numero taikka jos tämä posti-pate tosiaankin tavoittelee juuri sinua ja haluaa antaa paketin niin kerrot minne sen voi tuoda.
En ainakaan vastaa IKINÄ työajan (noin 7 - 17) ulkopuolella numeroon josta en tiedä kenen se on. Jos on asiaa, niin voi jättää viestin tai laittaa tekstarin. Joskus kun vielä vastasin näihin niin 99% todennäköisyydellä siellä oli telemarkkinointi-idiootti tai väärä numero.

News flash - en aina vastaa edes kavereiden soittoihin. Vituttaa ihan ajatuskin siitä että olisin koko ajan puhelimella tavoitettavissa. Viikonloppuisin pidän aika usein luuria äänettömällä ja jossain mistä en sitä näe. Arkena joutuu puhumaan ihan liikaakin.

Se todellakin vituttaa joka jo ylläkin mainittiin...että jos en vastaa niin joku saattaa soittaa monta kertaa peräkkäin. Todella monta kertaa. Eikä takaisin soitettaessa todellakaan ole mitään ihmeellistä asiaa.
 

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Katsoin tuota dokumenttia kiusaamisesta LIV:llä ja voi vittu kun vituttaa tuollaiset kiusaajat! Saatana, teki mieli hypätä tv-ruudun sisään ja kuristaa ne perkeleet. Katsomisen arvoinen, saa ainakin vitutuksen päälle..
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
News flash - en aina vastaa edes kavereiden soittoihin. Vituttaa ihan ajatuskin siitä että olisin koko ajan puhelimella tavoitettavissa. Viikonloppuisin pidän aika usein luuria äänettömällä ja jossain mistä en sitä näe. Arkena joutuu puhumaan ihan liikaakin.

Joillekin ihmiselle kännykkä on pelkkää paskanpuhumista varten. Itsellänikin on kavereita, jotka eivät ymmärrä ettei kännykkää viitti aina pitää mukana, jos ei ole pakko.
Samoista tyypeistä löytyy yllättäen niitä, jotka kuvittelevat työni olevan helppoa verrattuna heidän omaan työhönsä.

Tosi vaikeaa pistää viesti tai soittaa muijan luuriin, jos on tärkeää asiaa, eikä saa kiinni.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Eilen känny soi toistakymmentä kertaa ja pari kertaa olin melkein vastaamatta, kun numerot olivat tuntemattomia. Toinen oli vähemmän tärkeä soitto Soneralta, mutta toinen oli jälkikäteen ajateltuna suht tärkeä puhelu Pukinmäen ABC:ltä. Kaveri kyseli olenko sen ja sen auton omistaja. Kyselin syytä tiedustelulle ja hän kertoi, että auton tankkaus oli jätetty lauantaina maksamatta. Meikäläinen kelaa, että mitä vittua, sillä olinhan silloin Turussa dösällä matsissa. No, olin lainannut autoani muijan kaverille n. 60-kymppiselle naiselle, joka oli unohtanut maksaa tankkauksen, vaikka kylläkin aluksi väitti muuta. Se vasta olisi vituttanut, jos en olisi vastannut ja kissalanpojat olisivat tulleet oven taakse kyselemään asiasta.
Näitä onneksi sattuu harvemmin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
News flash - en aina vastaa edes kavereiden soittoihin. Vituttaa ihan ajatuskin siitä että olisin koko ajan puhelimella tavoitettavissa. Viikonloppuisin pidän aika usein luuria äänettömällä ja jossain mistä en sitä näe. Arkena joutuu puhumaan ihan liikaakin.

Itse taas en vastaa krapulassa puhelimeen. Ja tietenkin juuri silloin Lauantai- tai Sunnuntaipäivällä se perkele soi taukoamatta ja koko suku koittaa tavoitella. Itse en halua olla darrassa missään tekemisissä ulkomaailman kanssa, edes puhelimen välityksellä.

Normaalista muuten vastaan kyllä puhelimeen vaikka soittaisi mistä numerosta. Viimeksi pari tuntia sitten joku kauppasi Soundia, eikä se meikäläisen päivä muuttunut yhtään sen synkemmäksi siitä että joutui kahdesti sanomaan 'ei kiitos'.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo kyllä tosiaan vituttaa kun jotkut ihmiset kantavat sitä puhelinta orjallisesti mukana 24/7 ja vielä kaiken lisäksi vastaavat siihen 24/7. Vituttaa esim. mennä jonkun kaverin kanssa ruokatunnilla vaikkapa kahville ja sitten istut 25 minuuttia puolen tunnin ruokiksesta hiljaa siellä kahvilan pöydässä ja kuuntelet kun kaveri puhuu puhelimeen. Kun entinen puhelu loppuu ja jatkatte juttua niin et ehdi puoleen väliin lausetta kun se perkele soi jo uudestaan ja taas on "ihan pakko vastata". Oli vitun mukavaa tavata joo...
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Vuorotyöt!

Käsittämättömän vähän viikonloppuja vapaana! Huikeat 5viikonloppua vapaana vielä tän vuoden puolella + muutama, jossa pelkkä lauantai tai sunnuntai vapaata. Onneks sentäs pääsee pian kotiin!

Sekä tietysti Jokereitten paskat otteet ja Real Madridin hyökkäyksen teho.
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Kirjoitanpa ensimmäisen viestini jatkoaikaan tänne.

Yläkerrassa asuu joko elefantteja tai muuten vain tömistelevää sakkia..2 aikaan yöllä siellä siirreltiin huonekaluja..ja koska kyseessä lähes valvomaton opiskelija-asuntola valittaminen on turhaa.

4 tunnin yöunilla kouluun, kiitos vaan vitusti rakkaat naapurit.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Vituttaa kaikenmaailman sipostelijat, jotka joka kymmenes sekunti hieroo muka trendikästä suoralippaista lippalakkiaan ja asettelee sitä paremmin päähänsä. Tänäänkin aamulla bussissa joku lippahattusipostelija asetteli koko ajan hattuansa parempaan asentoon. Hyvä ettei peiliä ollut mukana, josta tarkistaa lipan oikeaoppinen kulma ja asento..
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Neljäs viestini kokeneena Jatkoajan kirjoittajana ja vasta toinen tähän ketjuun. Joku voisi sanoa, että se on ammatinvalintakysymys, mutta nyt ei edes pysty työt vituttamaan, koska kipu vituttaa enemmän.

Kävin eilen työterveyslääkärissä. Repivät varpaankynnen irti. Tällä hetkellä jalkaan menevät vain turvakengät. Side pitäisi vaihtaa päivittäin, mutta ei ollut ihan lähelläkään että olisin saanut eilisiltana irti entistä. Jos ei irtoa tänään, pitää varmaan mennä huomenna vaihteeksi työterveyteen.

Otukäyrä (inttijuttuja) aika tapissa mm. seuraavien asioiden takia:
- kipu
-> kipuun syöty burana vetää pakin jumiin
- nukkuminen kivun takia aika mahdotonta, seisominen vielä mahdottomampaa
- lenkkeilyt jää väliin ainakin kahdelta viikolta
-> painonpudotus hidastuu/loppuu
- lastenhoito on aika mahdotonta kun ei ehdi perään ja riiviöt pomppii välillä varpaille
- töissä joutuu istumaan koko ajan puhelimen ääressä kun ei kärsi karkuunkaan kävellä
- missä asennossa voi harrastaa seksiä niin, ettei vahingossakaan mikään osu varpaaseen? Turvakengät jalassa? (tämä varmaan pitäisi pistää tyhmien kysymysten ketjuun..)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa kaikenmaailman sipostelijat, jotka joka kymmenes sekunti hieroo muka trendikästä suoralippaista lippalakkiaan ja asettelee sitä paremmin päähänsä. Tänäänkin aamulla bussissa joku lippahattusipostelija asetteli koko ajan hattuansa parempaan asentoon. Hyvä ettei peiliä ollut mukana, josta tarkistaa lipan oikeaoppinen kulma ja asento..

Sitten pitää asetella vielä sukat housunlahkeiden päälle siten että mukamas näyttäisi kuin ne sukat olisi vaan huolettomasti vetäisty jalkaan, mutta tosiasiassa tuokin on tarkkaan määritelty siinä Schwalben kerran mainitsemassa Urpojen tyylioppaassa että miten ne sukat pitää asetella siihen lahkeen päälle.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vittu. Uusi työntekijä tehnyt mokan, joka kaatuu mun niskaan. Asia selvitetty valittaneen pomon kanssa, mutta vittu jos siitä tulee vielä hu puhetta esim. kokouksessa, vedän kylmästi faktat pöytän. Oli akka uusi tai ei.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Oma tyhmyys sai aikaan melko massiivisen tuulettelun suht. kolealla säällä asunnossani. Kokkaustaidot lähenevät lineaarisesti nollaa...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa, kun jollain on noin pienet vitutuksen kohteet. Söisit metotreksaattia lauantaisin ronskin annoksen, niin tietäisit maistuisiko sunnuntaina ruoka. Ja sitten joku NFL? Vitun vittu, mitä homoilua.

Tiedän kyllä, että alle on tullut varmasti jo monta vastausta tähän viestiin, mutta vastaanpa itsekin.

Lopettakaa nyt jo ihan oikeasti tuo "väärin vitutettu" homma. Jos jotain vituttaa vaikka se, että ruokalassa oli tänään lehtipihviä pippuripihvin sijaan, niin antaa vituttaa, ei siihen tarvi puuttua.

Minua vituttaa tällä hetkellä niinkin vähäpätöinen asia, kuin sisällä jo varmaan kolmatta päivää pörräävä kärpänen, jota ei vain saa tapettua, kun se ei pysähdy koskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös