Vitutusketju

• 10 697 627
  • 56 253

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Jatkoa ajatellen suosittelen hakeutumaan lähimpään sairaalaan ja tämän jälkeen kyseisestä ravintolasta korvauksia hakemaan. Kyllä ne ihan hyvin maksaa ettei juttu leviä enempää.

Mikäli siis kyseessä oli ruokamyrkytys..

Palautetta laitettiin illalla ravintolaan, ja seuraavana päivänä tuli vastausta tyyliin, että; ei voida todistaa että johtuu heidän ruoista ja kukaan muu ei ole ilmoittanut moisista vaikka kyseisen annoksen raaka-aineita menee muihinkin ruokiin jne.. Myöhemmin päivällä, kuitenkin ääni oli muuttunut kellossa ja tuli ilmoitusta, että ovat pyytäneet terveystarkastajan käymään, joten saa nähhä mitä sieltä kuuluu.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tällä hetkellä vituttaa muutaman ihmisen joustamattomuus. Vittu, kun asiat voitaisiin hieman joustamalla hoitaa niin että lopputuloksena kaikki olisivat tyytyväisiä. Nyt ei jousteta ja kaikkia vituttaa. Jos ei nyt, niin ihan varmasti myöhemmin.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Meidän Jackrussellinterrieri jäi tänään auton alle. Sinne meni arkipäivien piristäjä, uskollinen, suloinen ja rauhallinen ystäväni. Hieman vajaa 8kk sitten olin auttamassa pienokaista maailmaan, ja tänään autoin sen pois täältä.

Miten voikaan tuntua näin paskalta...
Osanotot. Osaan kuvitella miten paskalta tuntuu kun kaveri lähtee vielä pentuna pois. Tuohan se kai russelien yleisimpiä kuolinsyötäkin on, tapaturmat...

Omaan vitutukseen liittyy vaan kuumeinen flunssa, päin vittua olevat raha-asiat, päin helvettiä olevat naisasiat sekä ihan vituillaan oleva työ. Muuten menee ihan päin persettä.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Voi hemmetti. Jaksamisia. Tuollaista ei kyllä toivoisi tapahtuvan kenellekään. Vaikka kyse on "vain" koirasta, olisi silti kyllä hyvä päästä puhumaan asiasta jonkun kanssa. Olen varma, että joku ystävä tai vaikka kaukaisempikin sukulainen kuuntelee, kun asiasi esität. En tiedä omasta kokemuksesta, mutta voin vain kuvitella kuinka pahalta voi tuntua karvaisen perheenjäsenen poismeno.

Mua ei kyllä enää oikeestaan vitutakaan yhtään mikään. Paitsi maailman epäreiluus.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Meidän Jackrussellinterrieri jäi tänään auton alle. Sinne meni arkipäivien piristäjä, uskollinen, suloinen ja rauhallinen ystäväni. Hieman vajaa 8kk sitten olin auttamassa pienokaista maailmaan, ja tänään autoin sen pois täältä.

Osanottoni. Oma perheenjäsen tuo koira teille oli, joten ymmärrän tunteesi. Nyt nää mun jutut tuntuu taas niin pieneltä...

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yöllä nousi kuume. Tietysti, koska on lomaa ensi viikolla. Enää puuttuu, että tämä pitkittyy. Mieluummin olisin terveenä töissä kuin sairaana kotona. Näin se vaan on.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kannattaa toki sitten käydä lääkärissä huomenna jotta jos tauti pitkittyy niin myös loma siirtyy.

Ei siirry kaikilla. Jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin kamik on opettaja. Opettajat eivät voi valita/siirtä lomiansa. Ne ovat silloin, kun oppilaatkin ovat syys/joulu/talvi/kesälomalla.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa toki sitten käydä lääkärissä huomenna jotta jos tauti pitkittyy niin myös loma siirtyy.

"Normityössä" näin, mutta miten siiirrät oppilaitoksen syyslomaa? Vai voiko loman pitää (opena siis) myöhemmin, jos on pipi? En ole juurikaan sairastellut, joten ei ole tarvinnut perehtyä näihin kiemuroihin.

J.Petke

Jäsen
"Normityössä" näin, mutta miten siiirrät oppilaitoksen syyslomaa? Vai voiko loman pitää (opena siis) myöhemmin, jos on pipi? En ole juurikaan sairastellut, joten ei ole tarvinnut perehtyä näihin kiemuroihin.

Juu tuosta opettajataustasta ei ollut tietoa. Googlettamalla löysin seuraavaa opetusalan ammattijärjestön sivuilta:

"Jos opettaja, jolla on vuosilomaoikeus, on sairauden takia työkyvytön vuosiloman alkaessa, hänen vuosilomansa siirretään myöhäisempään ajankohtaan, jos hän pyytää sitä ennen loman alkamista. Näihin opettajiin kuuluvat kaikkien koulujen ja oppilaitosten rehtorit ja apulaisrehtorit, ammatillisten oppilaitosten opettajista sosiaali- ja terveysalan sekä metsä- ja puutalousalan opettajat ja lisäksi aikuiskoulutusjohtajat ja opinto-ohjaajat, ammatillisten aikuiskoulutuskeskusten opettajat, lastentarhanopettajat ja päiväkodinjohtajat."

Linkki tekstiin

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei vittu. En enää koskaan väittele naisten kanssa yhtään mistään. Hermothan siinä menee vaan ja verenpaine nousee pilviin. Kaks väittelyä ollut tänään ja alkaa pikku hiljaa menemään hermot noihin naisten ajatusmaailmoihin. Ei vittu. Nainenhan ei koskaan ole väärässä, ei edes silloin, kun mies olisi oikeassa.

Lisäksi vituttaa se, että huomenna tulee vieraita ja näin viikon jälkeen ei jaksaisi millään.

Vittu! Eikä edes helpottanut. Mukavia nämä vitutuskohtaukset, jolloin vituttaa lähinnä ihan kaikki. Edellisestä avautumisesta on jo aikaa, joten kai oli taas korkea aika kertoa tämä tieto. Olkaa hyvä.

Nauttikaa elämästä, mulla ei ainakaan ole asioita joista voisi nauttia. Pitää tehdä vaan pakolliset asiat, vaikka ei paskaakaan kiinnosta.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus

Vasta nyt huomasin tämän viestin. Osanottoni täältäkin, minullakin on kaksi pientä koiraa ja jomman kumman menettäminen olisi aika kova paikka. Jaksamisia sinne.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Opettajilla ei ole lomaa, ainostaan aika jolloin ei järjestetä opetusta.

Tämä tuli kyllä yllätyksenä. Eikö opetusalalla tosiaankaan ole tessiä, joka määrittelee loman ja sen pituuden?

Kaikkea sitä oppii jne...

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Eikö opetusalalla tosiaankaan ole tessiä, joka määrittelee loman ja sen pituuden?

Jos nyt on opettajien Raamattua uskominen, niin meidän OVTESin mukaan "laskennallinen vuosiloma" alkaa 16.6 ja kestää 30 arkipäivää. Muu ns. loma-aika on ns. opetuksetonta aikaa...

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vituttaa kun narrit teki taas johtomaalin. Mulla olisi pitkävedossa jo kaksi kiinni mutta narrien voittoa rahantulo ei kestä. Noh, aikaa on vielä mutta vituttaa nuo pellet.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen

Oman rakkaan koiransa hautaaminen on todella kauhea ja surullinen asia. Kovasti voimia sulle, kun menetit noin nuoren kaverin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy