Vitutusketju

• 10 697 673
  • 56 253

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Tietokoneet. Ensin hajosi oma toistamiseen ja kirjoitettuani piiiiitkän sepustuksen tänne, emännän läppäri hävittää sen. Vittu mitä paskaa, eikö näiden vatkainten pitäisi helpottaa elämää? Nykyään näköjään kaiken käyttöikä lasketaan viikoissa. Oma kone on nimittäin n. vuoden vanha. Ja vaikka takuu korvaa, vaivaa ja taas vitusti vaivaa tiedossa. VITTU! Väkivaltaa tiedossa ja joka suuntaan jossei rupea homma toimimaan edes jotenkuten...Taidan muuttaa Linkolan naapuriin...

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tulin töistä. Laitoin vähän leikettä ja ranskaista lautaselle, lasiin maxia. Sohvalle sitten aterian kanssa, urho auki. Aattelin katsoa tepsin pelin. Kentällisiä siellä kerrotaan neljannessä nönnöö - nönnööö - nönnöö.

Vittu sieltä mitään tepsin peliä tuu, oikiasti ottaa päähän kun oottelin matsia. Mistähän helvetistä toikin käsitys oli, perkele...

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totaalinen jämähtäneisyys. Mitä vittua sitä oikein elämältä haluaisi?

Et ainakaan sitä mikä kävi mielessäsi. Eli jatkuu, jatkuu... ja sitten taas pää pystyyn. Pilkahdus löytyy aina. Ja halu. Rauhallisuutta sinulle toivon, oikeasti.

Ja vituttaahan se, että jotkut ihmiset eivät vain tajua. Minä olen vain minä.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa Veikkauksen nettisivut taas yhden kerran. Eikö nuo saatanan amatöörit saa noita sivuja ikinä toimimaan kunnolla?

J.Petke

Jäsen
"Ja liigapörssi kiittää"-sanonnasta pitäisi tuomita automaattisesti kuukauden banni. Vituttaa tuo niin paljon.

Muu ei näin juuri tällä hetkellä vituta.

Tulin töistä. Laitoin vähän leikettä ja ranskaista lautaselle, lasiin maxia. Sohvalle sitten aterian kanssa, urho auki. Aattelin katsoa tepsin pelin. Kentällisiä siellä kerrotaan neljannessä nönnöö - nönnööö - nönnöö.

Vittu sieltä mitään tepsin peliä tuu, oikiasti ottaa päähän kun oottelin matsia. Mistähän helvetistä toikin käsitys oli, perkele...

Ehkä ihan hyvä juttu niin ei tullut uudestaan asiaa tänne.

Mua vituttaa pieleen menneet vedot.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vittu, että vituttaa. Meillä ei valmentaja tiedä ilmeisesti termiä positiivinen energia/hengenluonti. Uskoisin, että joukkueesta saa paremman suorituksen irti, kun kannustaa ja tsempaa kuin että haukkuu joka helvetin välissä. Vielä, kun kaikki olivat väsyneitä, niin se oli kuin olisi nakannut bensaa liekkeihin. Vittu, että ottaa päähän tuommoset. Täyttä paskaa.

Uskalla epäonnistua, niin voit onnistua. Varmaan hienoin lause, mitä valmentaja voi sisäistää omaan filosofiaansa. JYPin pukukopissa noin taitaa lukea. Tuosta ajatuksesta kaikki tekeminen pitäisi lähteä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ehkä se jossain vaiheessa oli ilmoitettu pääkanavan matsiksi? Urhon sivujen mukaan siellä pitäisi nyt mennä uusintana Lukko-TPS, mutta kovasti Jyp-HPK:lta tuo näyttää.

Tuntuvat aika hanakasti muuttavan ennakkoon ilmoitettuja matseja... Jokereiden tai Jypin peleihin yleensä.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tällä viikolla kolme päivää mahataudissa. Kaksi tervettä päivää välissä ja nyt on keuhkoputken tulehdus. Ei liian hieno asia. Paska fiilis ja töihinkään ei pääse.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Päähän juiliin kolmatta päivää. Lääkkeellähän se lähtee, mutta ei niin hjuva fiilis....

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Oma kyvyttömyys hoitaa asiat kunnolla ajallaan. Vituiksi menee taas psykologian kurssi, perkele.

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Huomenna 05.00 herätys että pääsee kertaamaan. Tietenkin syysloma ja kaikkea, olis voinut muutakin tekemistä keksiä.

Toki näytänkin jo nykyään ihan suoraan kirjan esimerkiltä ressusta; hiukan läski mahan kohdasta, sotilaallisesta kurista tai käytöstavoista ei paljoa tietoa ja motivaatiokin ihan huipussaan.

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minua vituttaa, että ei saa seistä bussipysäkillä rauhassa, eikä etenkään istua bussissa hiljaa ikkunasta ulos mulkoillen autuaassa omassa rauhassa.

En tiedä, jotenkin tuntuu että kaikki juopot tulee aina horisemaan juuri mulle. Mikä vittu siinä on etteivät tajua jättää ihymisiä rauhaan? Ei siinä mitään jos Suomessa ylipäänsäkin olisi tapana jutella bussissa ja pysäkille tuntemattomille, mutta kun ei ole, ei ainakaan täällä Savossa. Ja itse kun olen kahden vaiheilla ryhdynkö absolutistiksi vai en, niin ymmärrettävästi en osaa oikein pitää luonnollisena asiana sitä, että ihmiset on keskellä päivää pienessä sievässä.
Ei ole erityisen miellyttävää istua tai seisoa keski-ikäisen -eli kolme kertaa minua vanhemman- päätä pitemmän selvästi humalaisen miehen vieressä, joka ei osaa pitää turpaansa kiinni vaan kyselee ikää ja olenko opiskelija ja mitä teen illalla ja sitä rataa. Tiedän olevani liian säikky ja tavallaan liian kiltti. Sen sijaan että tuijotan tiukasti toiseen suuntaan napit korvilla ja musiikki mahdollisimman kovalla, minun tekisi mieli käskeä äijää painumaan helvettiin. Käskemään tätä pysymään kaukana minusta ja päälle päätteeksi vielä uhkaamaan pesäpallomailalla sukukalleuksille jos mies ei ymmärrä vihjettä. Enhän minä tietenkään niin tee.

Onnistun jotenkin aina olemaan sellaisessa bussissa, jossa elämänotteensa menettäneitä on normaalia enemmän. Juopot on vielä pientä. Ne yleensä puhuu vieressä istuville, toiset ne puhuu itsekseen ja ihan täyttä siansaksaa. Ja selkeästi vieroitusoireista kärsivän vieressä istuminenkin oli aikaa ahdistavaa, miehellä oli pakkoliikkeitä enemmän kuin laki salliin. Eikä se kuolaaminenkaan helpottanut oloani.

En minä tiedä. Ehkä vika on vaan minussa, ehkä olen liian herkkänahkainen. Mutta mä vaan ihan tosissaan haluaisin nauttia rauhassa bussimatkastani, lyhyt oma hetki kiireisen päivän päätteeksi tai sen aluksi. Ilmeisesti mulla ei kuitenkaan ole oikeutta siihen.

Niin ja tämä nyt ei ole mitään ylhäisyyksistä laskeutumista. Mua vaan ihan oikeasti vituttaa, että suomalaiset on sosiaalisempia kännissä kuin selvinpäin.

Niin ja ei se tietysti haittaisi jos mun viereen istuisi joskus päivän päätteeksi bussissa joku helvetin hyvännäköinen mies. Ja mieluiten selvinpäin, kiitos.

EDIT: Ja voi helvetti, moneskohan JYPin peli tulee huomenna Urholta? Ei voi oikeasti ymmärtää. Olisi välillä ihan kiva katsella KalPankin vieraspelejä ykköskanavalta, mutta ei. Ei tuota JYPin roiskimista jaksa katsella kuin ne pakolliset KalPa matsit. Ja silloinhan se vasta koville ottaakin.

Viimeksi muokattu:

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minua vituttaa, että ei saa seistä bussipysäkillä rauhassa, eikä etenkään istua bussissa hiljaa ikkunasta ulos mulkoillen autuaassa omassa rauhassa.

En tiedä, jotenkin tuntuu että kaikki juopot tulee aina horisemaan juuri mulle. Mikä vittu siinä on etteivät tajua jättää ihymisiä rauhaan? Ei siinä mitään jos Suomessa ylipäänsäkin olisi tapana jutella bussissa ja pysäkille tuntemattomille, mutta kun ei ole, ei ainakaan täällä Savossa. Ja itse kun olen kahden vaiheilla ryhdynkö absolutistiksi vai en, niin ymmärrettävästi en osaa oikein pitää luonnollisena asiana sitä, että ihmiset on keskellä päivää pienessä sievässä.
Ei ole erityisen miellyttävää istua tai seisoa keski-ikäisen -eli kolme kertaa minua vanhemman- päätä pitemmän selvästi humalaisen miehen vieressä, joka ei osaa pitää turpaansa kiinni vaan kyselee ikää ja olenko opiskelija ja mitä teen illalla ja sitä rataa. Tiedän olevani liian säikky ja tavallaan liian kiltti. Sen sijaan että tuijotan tiukasti toiseen suuntaan napit korvilla ja musiikki mahdollisimman kovalla, minun tekisi mieli käskeä äijää painumaan helvettiin. Käskemään tätä pysymään kaukana minusta ja päälle päätteeksi vielä uhkaamaan pesäpallomailalla sukukalleuksille jos mies ei ymmärrä vihjettä. Enhän minä tietenkään niin tee.

IHANAA että löytyy toinenkin jolla on sama luontainen "ominaisuus" vetää juoppoja puoleensa! Tänäänkin töistä tullessa seisoskelin tuolla pasilan asemalla, n.20 ihmistä siellä minun kanssani, mulla napit korvilla ja kattelin maahan. Juurikin kuvailemasi keski-ikäinen juoppo horjahtelee siellä ja tiirailee ympärilleen, keneltähän hän tulee pummimaan tupakkaa - yksin seisovalta 16-19 vuotiaalta 20cm lyhyemmältä pojalta jolla on napit korvissa. No itselläkin sen verran kiltti luonne että sanoin etten polta ja tämähän meinas mua siitä leipaista, näytin nuuskakiekkoa ja jätti rauhaan. Menin sitten vittuuntuneena junaan kun se sieltä tuli ja OHHOH siellä myös oikein mielenkiintoinen vastaavanlainen juoppo, katson hiljaa ikkunasta ulos napit korvilla ja minun eteenihän hän istuu ja rupeaa elämästä kyselemään niinkin selvästi että piti kysymykset arvata.

Siis ei saatana kun kaikki nämä juopot eksyvät mun luokse puhumaan ja pätee muuten muihinkin ihmisiin. Edellisestä narrien matsista kun tulin junaan n. 10 muun jokerifanin kanssa niin tietenkin sielläkin tälläinen perusjamppa tulee multa (n. 20v vanhempi mies) kyselemään miten matsi päättyi ja kuka oli paska, lisäksi kehui kuinka juuso on hyvä maalivahti jokereihin ja siinä sitten rupesi huutamaan kun kehtasin väittää että Riksman pelaa IFK:ssa.. No ehkä sitä pitäis vetää joku saatanan muovipussi ja mustat lasit päähän ettei kukaan mulle tule puhumaan.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa niin paljon, ettei tahdo veri kiertää. Pakko koittaa vaan painaa, vaikka aika tapolta tuntuu.

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Vituttaa etenkin Salattujen Elämien aikaan joka katkolla oleva OBH-nordikan mainos, jossa Hyypiä on pääosassa. Niin helvetin tönkköä ja se ilme! Ei jumalauta!

Outsider

Jäsen
Canal+ sport1 klo.22.10 Manchester United - Wolverhampton alkaakin näköjään ehkä sitten kun toi lentokentällä pelattava väsynyt ja jo ratkennut lätkämatsi joskus loppuu. Vittu kun on taas hienosti järjestetty.

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
JYP:in pelipaidalla saa kyllä aina baarissa ilmaista juomaa, mutta pillua ei heru koskaan! VITUTTAA!

Kumpi on sulle tärkeämpää? Vaihda paitaa, jos sitä pillua muuten saa :)

Ja asiaan. Olen pitänyt Satu Tuomistoa kauneuden ja muodollisten avujen lisäksi ihan fiksuna naisena ja nyt kun vielä alko sinkkuilemaan, niin pieni promillen mahdollisuus olisi itse kullakin meistä päästä jutuille. No, nyt sitten vituttaa kun neidolla on uusi ihastus ja tutustunut siihen trendien mukaisesti facebookin kautta. Ja eikä tuossakaan vielä mitään, mutta kyseinen ihastus on Pasi Nielikäinen. Kylläpä vituttaa. Alla linkki uutiseen.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010102712588132_vi.shtml

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
IHANAA että löytyy toinenkin jolla on sama luontainen "ominaisuus" vetää juoppoja puoleensa!---
Siis ei saatana kun kaikki nämä juopot eksyvät mun luokse puhumaan ja pätee muuten muihinkin ihmisiin. Edellisestä narrien matsista kun tulin junaan n. 10 muun jokerifanin kanssa niin tietenkin sielläkin tälläinen perusjamppa tulee multa (n. 20v vanhempi mies) kyselemään miten matsi päättyi ja kuka oli paska, lisäksi kehui kuinka juuso on hyvä maalivahti jokereihin ja siinä sitten rupesi huutamaan kun kehtasin väittää että Riksman pelaa IFK:ssa.. No ehkä sitä pitäis vetää joku saatanan muovipussi ja mustat lasit päähän ettei kukaan mulle tule puhumaan.

Mahtoi olla miehelle järkytys. Toisaalta, jos joku väittäisi minulle bussissa, että Tuomas Kiiskinen on siirtynyt JYPiin enkä tiennyt vielä asiasta, niin kyllä siinä saattaisi jonkinlainen kohtaus syntyä.

Olen kyllä itsekin miettinyt, mitä asialle voisi tehdä. Ehkä kyse on siitä, että humalaisiakin viehättää naiskauneus. Eli olen vaan yksinkertaisesti liian hyvännäköinen! ;) Oikeasti arvelen, että kyse on tuurista. Eiköhän nämä "rupattelijat" valitse "uhrinsa" melko sattumanvaraisesti. Tai sitten me vaan ollaan jotenkin helposti lähestyttävän näköisiä. Siihen voisi kyllä muovipussi auttaa, vaikea huudella kun toisella on pussi päässä, ja ennen kaikkea vaikea kuulla (ja hengittää).

Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa niin, ettei veri kierrä. Eihän tuossa taas oltu kuin 14 tuntia töissä ja koulussa. Sitten moista paskaa, vittu jihuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy