Negatiivinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Totaalinen jämähtäneisyys. Mitä vittua sitä oikein elämältä haluaisi?
Totaalinen jämähtäneisyys. Mitä vittua sitä oikein elämältä haluaisi?
Tulin töistä. Laitoin vähän leikettä ja ranskaista lautaselle, lasiin maxia. Sohvalle sitten aterian kanssa, urho auki. Aattelin katsoa tepsin pelin. Kentällisiä siellä kerrotaan neljannessä nönnöö - nönnööö - nönnöö.
Vittu sieltä mitään tepsin peliä tuu, oikiasti ottaa päähän kun oottelin matsia. Mistähän helvetistä toikin käsitys oli, perkele...
Vittu sieltä mitään tepsin peliä tuu, oikiasti ottaa päähän kun oottelin matsia. Mistähän helvetistä toikin käsitys oli, perkele...
Minua vituttaa, että ei saa seistä bussipysäkillä rauhassa, eikä etenkään istua bussissa hiljaa ikkunasta ulos mulkoillen autuaassa omassa rauhassa.
En tiedä, jotenkin tuntuu että kaikki juopot tulee aina horisemaan juuri mulle. Mikä vittu siinä on etteivät tajua jättää ihymisiä rauhaan? Ei siinä mitään jos Suomessa ylipäänsäkin olisi tapana jutella bussissa ja pysäkille tuntemattomille, mutta kun ei ole, ei ainakaan täällä Savossa. Ja itse kun olen kahden vaiheilla ryhdynkö absolutistiksi vai en, niin ymmärrettävästi en osaa oikein pitää luonnollisena asiana sitä, että ihmiset on keskellä päivää pienessä sievässä.
Ei ole erityisen miellyttävää istua tai seisoa keski-ikäisen -eli kolme kertaa minua vanhemman- päätä pitemmän selvästi humalaisen miehen vieressä, joka ei osaa pitää turpaansa kiinni vaan kyselee ikää ja olenko opiskelija ja mitä teen illalla ja sitä rataa. Tiedän olevani liian säikky ja tavallaan liian kiltti. Sen sijaan että tuijotan tiukasti toiseen suuntaan napit korvilla ja musiikki mahdollisimman kovalla, minun tekisi mieli käskeä äijää painumaan helvettiin. Käskemään tätä pysymään kaukana minusta ja päälle päätteeksi vielä uhkaamaan pesäpallomailalla sukukalleuksille jos mies ei ymmärrä vihjettä. Enhän minä tietenkään niin tee.
JYP:in pelipaidalla saa kyllä aina baarissa ilmaista juomaa, mutta pillua ei heru koskaan! VITUTTAA!
IHANAA että löytyy toinenkin jolla on sama luontainen "ominaisuus" vetää juoppoja puoleensa!---
Siis ei saatana kun kaikki nämä juopot eksyvät mun luokse puhumaan ja pätee muuten muihinkin ihmisiin. Edellisestä narrien matsista kun tulin junaan n. 10 muun jokerifanin kanssa niin tietenkin sielläkin tälläinen perusjamppa tulee multa (n. 20v vanhempi mies) kyselemään miten matsi päättyi ja kuka oli paska, lisäksi kehui kuinka juuso on hyvä maalivahti jokereihin ja siinä sitten rupesi huutamaan kun kehtasin väittää että Riksman pelaa IFK:ssa.. No ehkä sitä pitäis vetää joku saatanan muovipussi ja mustat lasit päähän ettei kukaan mulle tule puhumaan.
Vituttaa niin, ettei veri kierrä.