Vitutusketju

  • 10 567 444
  • 56 146

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Meidän Jackrussellinterrieri jäi tänään auton alle. Sinne meni arkipäivien piristäjä, uskollinen, suloinen ja rauhallinen ystäväni. Hieman vajaa 8kk sitten olin auttamassa pienokaista maailmaan, ja tänään autoin sen pois täältä.

Miten voikaan tuntua näin paskalta...

Vasta nyt huomasin tämän viestin. Osanottoni täältäkin, minullakin on kaksi pientä koiraa ja jomman kumman menettäminen olisi aika kova paikka. Jaksamisia sinne.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Opettajilla ei ole lomaa, ainostaan aika jolloin ei järjestetä opetusta.

Tämä tuli kyllä yllätyksenä. Eikö opetusalalla tosiaankaan ole tessiä, joka määrittelee loman ja sen pituuden?

Kaikkea sitä oppii jne...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Eikö opetusalalla tosiaankaan ole tessiä, joka määrittelee loman ja sen pituuden?

Jos nyt on opettajien Raamattua uskominen, niin meidän OVTESin mukaan "laskennallinen vuosiloma" alkaa 16.6 ja kestää 30 arkipäivää. Muu ns. loma-aika on ns. opetuksetonta aikaa...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vituttaa kun narrit teki taas johtomaalin. Mulla olisi pitkävedossa jo kaksi kiinni mutta narrien voittoa rahantulo ei kestä. Noh, aikaa on vielä mutta vituttaa nuo pellet.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Meidän Jackrussellinterrieri jäi tänään auton alle. Sinne meni arkipäivien piristäjä, uskollinen, suloinen ja rauhallinen ystäväni. Hieman vajaa 8kk sitten olin auttamassa pienokaista maailmaan, ja tänään autoin sen pois täältä.

Miten voikaan tuntua näin paskalta...
Oman rakkaan koiransa hautaaminen on todella kauhea ja surullinen asia. Kovasti voimia sulle, kun menetit noin nuoren kaverin.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vituttaa joo, poliisin (suomen lain) mielestä sitä ollaan nyt niin maan perkeleen isoa rikollista. Juuri kuulusteluista kotiuduin.

"Pelkästään" ylinopeutta tuli joku aika sitten ajettua tyhjällä, kuivalla ja valaistulla moottoritiellä keskellä yötä. Ja ei, en sano ettenkö väärin olisi tehnyt.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa kun ihmiset tekee liudan lapsia ja ostavat talon täyteen lemmikkielämiä ja sitten laittavat ne muiden ihmisten hoidettavaksi. Joka vitun viikonloppu on jotain menoa ja pitää olla jokaisen sukulaisen ja ystävän vuorollaan lapsenvahtina/kissanvahtina/koiranvahtina/syöttämässä kania jne. Itse olette perkele ne kersat ja lemmikit hommanneet joten hoitakaa ne perkele itse! Älkää ainakaan luulko että minä alan joka saatanan viikonloppu jonkun elukan perään katsomaan.

Sitten kun erehdyt joskus vielä kieltäytymään niin aletaan vittuilemaan ja syyllistämään tyyliin "Siis eikö sulle käy? Me kun luultiin että suhun vois luottaa vaan ei näköjään". Haistakaa vittu ja myykää ne perkeleen katit pois jos kerran ette niistä pysty huolehtimaan!
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vituttaa kun ihmiset tekee liudan lapsia ja ostavat talon täyteen lemmikkielämiä ja sitten laittavat ne muiden ihmisten hoidettavaksi. Joka vitun viikonloppu on jotain menoa ja pitää olla jokaisen sukulaisen ja ystävän vuorollaan lapsenvahtina/kissanvahtina/koiranvahtina/syöttämässä kania jne. Itse olette perkele ne kersat ja lemmikit hommanneet joten hoitakaa ne perkele itse! Älkää ainakaan luulko että minä alan joka saatanan viikonloppu jonkun elukan perään katsomaan.

Sitten kun erehdyt joskus vielä kieltäytymään niin aletaan vittuilemaan ja syyllistämään tyyliin "Siis eikö sulle käy? Me kun luultiin että suhun vois luottaa vaan ei näköjään". Haistakaa vittu ja myykää ne perkeleen katit pois jos kerran ette niistä pysty huolehtimaan!

Muistitko ilmaista itsesi yhtä väkevin sanoin avun kysyjille? On se nyt kyllä ihan vitun perseestä ja vielä välilihastakin, että jos toinen ei jeesaa, niin aletaan syyllistämään. Ja mun mielipide on se, että sulla ei edes tarvitse olla mitään maata mullistavaa syytä kieltäytyäksesi. Olen ihan samaa mieltä, että vittuako hankkii kaikenmaailman vahdittavia, jos ei itse pysty huolehtimaan. Ja tosiaan jos tarvitsee joka viikonloppu olla menossa, niin kannattaisi varmaan priorisoida hommansa uudelleen.

Itsellä pari muksua ja pari kissaa. Hoitajia on käytännössä pari ja kissoista harvemmin tarvii huolehtia ku ei olla öitä poissa. Jos ei saada hoitajaa, niin ei saada. Sit ei mennä, tai menee vain toinen. Ja ei, emme todellakaan ole liikenteessä joka viikonloppu.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistitko ilmaista itsesi yhtä väkevin sanoin avun kysyjille? On se nyt kyllä ihan vitun perseestä ja vielä välilihastakin, että jos toinen ei jeesaa, niin aletaan syyllistämään.

No en todellakaan, vaan ihan hyvällä sanoin vaan että kun olisi kaikkea muutakin hommaa viikonlopuksi suunnitteilla niin ei nyt millään huvittaisi ajella edestakaisin koko viikonloppua. Ja tämän saman pariskunnan elukoita olen siis käynyt lenkittämässä ja syöttämässä jo varmaan 5-6 viikonloppuna pelkästään tänä vuonna joten aika paskan maku jäi suuhun tuosta reaktiosta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jossain keskustelupalstalla olevat kirjoitusvirheet ovat hyttysen pieru Itämeressä, mutta kun äsken näin töllöstä 'The Social Network' -leffan trailerin, oli siihen saatu sama, alkeellinen virhe jopa kolmeen kertaan. 18 vuotiaana, 20 vuotiaana, 23 vuotiaana. Voi vittu.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksistään viidettä päivää jatkuva kuumeilu riittäisi avautumaan, mutta ei kuumeessa vielä kaikki. Käväsin päivällä lääkärissä, jossa otettiin nieluviljely, koska kurkku on ollut pari päivää todella kipeä. Ei lääkkeitä vaan katsotaan huomenna mitä tehdään, kun näkee viljelyn tulokset. Lisäksi sanoivat, että ääni voi lakata kokonaan kuulumasta, nyt on sellainen erittäin karhea viskibasso. Ja parasta on, että tällainen kurkkutulehdus tai mikä tämä nyt ikinä onkaan, alkaa helpottamaan kuudennen päivän jälkeen. Siis siitä luettuna, kun kurkkukipu alkoi. Vielä siis neljä päivää, niin voi alkaa helpottamaan. Loppuis edes kuume...

Hienosti menee tämä loma, voi lampahan perse sentään!
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Broileri. Jumalauta tätä ylihinnoiteltua kananpoikaa tungetaan eteen joka ruokalassa. Ja päivästä toiseen. Duunipaikan sopimusmättölän päivän setti: Paahdettua broilerin fileetä, 6,50e. Kilpailevassa lafkassa tarjotaan thaikeittoa broilerista, á 5,75e.

Vieroksun muutenkin siipikarjaruokaa, mutta etenkin tuon limabroilerin tuputtaminen joka tuutista saa vitutuksen tappiin. Taisi tulla pizzapäivä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
TPS-johdon munattomuus. Tappioita on tullut peräkkäin 13, ja kaikki menee muutenkin niin päin persettä, kuin voi vain mennä, mutta valmentajaa ei suostuta vaihtamaan millään.

Tänään nimittäin Leime oli vielä nähty joukkueen kanssa reeneissä. Linkki uutiseen: http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/10/1208547

Toivottavasti edes ensi kaudella Mestiksessä on joku toinen valmentaja, sillä sinne tämä joukkue Leimeen johdolla on menossa.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vituttaa, kun nimimerkki schollin pitää nostaa lähes jokaisessa viestissään jalkapallo esille. Bayern München sitä ja Bayern München tätä.. Saksan maajoukkue sitä ja Saksan maajoukkue tätä.. "Eiköhän meidänkin pitäisi tehdä näin kun Bayernissakin." Hohhoijaa!

Ei kiinnosta!!
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vituttaa ihmisen mieli.

Joku paska kun sattuu kuolemaan, unohdetaan hänen paskan teot ja tehdään hänestä lähes pyhimys.

Tähän liittyen Leimeen kengitys. Leimeellä ei valitettavasti ollut mitään annettavaa valmentaja sm-liiga joukkueelle, olisi siis täysi susi. Mutta nyt kengityksen tullessa kohdalle, ollaan niin pahoillaan kun ei natsannut ja ei muistella pahalla.

Vittu, kyllä muistellaan. Kaveri lähes täysin tuhosi sen nosteen mitä muut ovat saanet aikaiseksi, osoittaen olevan täysin kykenemätön valmetamaan sm-liigassa.

Juu juu, pelaajathan siellä pelaa, mutta valmentajan tehtävä on saatava pelaamaan pelaajat haluammmallaan tavalla

ps. Kaverit pyysivät hakemaan Leimeen pelikirjansa. Leime toi: 50 parasta pasianssia....
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Päivä pilalla, kiitos siitä vitun tavi. Duunit meni niin hienosti, mutta ei, kun piti 5 minuuttia ennen työpäivän päätöstä alkaa vielä mussuttamaan. Ei yllätä, ainahan se mussuttaa, mutta joka kerta se pistää myös vituttamaan.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Kalpa-Blues -pelin "selostaja" Urholla VITUTTAA AIVAN SAATANASTI!
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Vain Tappara pystyy sössimään 2 kertaa 3 maalin johdon 13 ottelun tappioputkessa ollutta joukuetta vastaan. Lisäksi pelistä paistaa haluttomuus ja yritystä ei ole ollenkaan. Kiitos taas vitusti Tappara!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös