Tahtoisin kyllä lisätietoja baareista, jossa muka brenkkua saa pelipaita päällä?JYP:in pelipaidalla saa kyllä aina baarissa ilmaista juomaa, mutta pillua ei heru koskaan! VITUTTAA!
Tahtoisin kyllä lisätietoja baareista, jossa muka brenkkua saa pelipaita päällä?JYP:in pelipaidalla saa kyllä aina baarissa ilmaista juomaa, mutta pillua ei heru koskaan! VITUTTAA!
Äiti suuttui lapselleen ja alkoi ravistella tätä. Sitten äiti poltti tupakan rauhoittuakseen ja poltettuaan ravisteli vauvaa vielä toistamiseen.
Sama tyttö kännäsi joka viikonloppu ja jakoi itseään kaikille.
...Viinaa meni kurkusta alas minkä ehti kaataa ja sitten itkettiin, kun lääkäri sanoi että olet raskaana ties kuinka monennella kuulla ja vauvalla voi brenkuttelun takia olla vähän ongelmia.
Miksei se olisi enää valinta 45-vuotiaana? Tuskin mikään fyysinen pakkovoima sinua polttamaan laittaa.Olen kohta 45 vuotias ja tupakointi ei ole mikään valinta enää joten turha siitä on jauhaa. Tuntuu, että jos en polttaisi, niin en olisi ikinä sairas.
Tuomas Pihlman ja Helsingin Jokerit.
Miksei se olisi enää valinta 45-vuotiaana? Tuskin mikään fyysinen pakkovoima sinua polttamaan laittaa.
...
Sama. Mihin tahansa muuhun seuraan siirtyminen olisi vituttanut huomattavasti vähemmän, mutta nyt kävi näin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/FetaalialkoholisyndroomaOn kai kuitenkin niin, että jos äiti dokailee, niin ei se automaattisesti mitään vaikuta lapseen. Se, että äidit suomessa eivät käytännössä koskaan juo tippaakaan ollessaan raskaana, on hyvän propagandan tulosta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fetaalialkoholisyndrooma
Seuraavaksi viiden pisteen kysymys lainatulle kirjoittajalle. Arvaapa mikä minua vituttaa?
Tuomas Pihlman ja Helsingin Jokerit.
Mua vituttaa ku Suomessa ei kasva vihreänä ku kateus.
Sinänsä OT ja anteeksi tästä mutta miksi ihmeessä näihin pitää aina lisätä eteen tuo Suomi/Suomessa? Aivan tasan tarkkaan vastaavissa tilanteissa suurta vitutusta aiheuttaa tämä muissakin maissa. Otetaan yksinkertainen esimerkki...Englannin Valioliiga ja tietyn pelaajan siirtyminen kilpailevaan jengiin. Tuolla jopa heiluu nyrkit näissä tapauksissa.
No oikeastaan vituttaa se, että meillä muka oltaisiin katkerampia tai kateellisempia kuin muualla. Bullshit!
Mitäköhän tohonkin sitten sanoisi.
No oikeastaan vituttaa se, että meillä muka oltaisiin katkerampia tai kateellisempia kuin muualla. Bullshit!