Vitutusketju

  • 10 559 781
  • 56 140

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa kun auto on ollut nyt 17 päivää huollossa. Piti kestää noin 4 päivää, mutta vähän venähtänyt milloin mistäkin syystä. Viikon verran on pitänyt saada se "huomenna". Kaksi viimepäivää olen jopa ottanut töistä vapaaksi, jotta voin noutaa auton. VITTU!

Täytyy kyllä ihmetellä, jos auto on tosiaan huollossa ollut 17 päivää. Yleensä auton saa samana päivänä pois huollosta. Eriasia on jos auto on korjattavana, niin siinä saattaa mennä viasta riippuen useampikin päivä. Tosin 17 päivää kuulostaa siltikin uskomattomalta.

Tosin koska tämä ei kuitenkaan ole ihmettelyketju, niin nyt tässä pitäisi jonkun vissii vituttaakin? No, vituttaa kun (ainakin työpaikan sisä-) ilma on nihkeä, kuin Niki Laudan naama.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittu! Tätäkö saatanan vitun "mehiläisen surinaa" on luvassa kuukauden ajan? Vituttaa vaan todella paljon jalkapallon MM-kisoissa kuuluva surina katsomosta.
Eikö paikalliset osaa kannustaa mitenkään muuten?
Vitun surina - vittu!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riitti viisi minuuttia tuota surinaa ja sitten katsoin parhaaksi sulkea, ettei pää kokonaan hajoa. Ehkä riittää näistä kisoista finaali ja sekin ehkä ilman ääntä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vittu! Tätäkö saatanan vitun "mehiläisen surinaa" on luvassa kuukauden ajan?

Sama asia kiristää mutta nyt pitää muistaa, että katsomossa on suurin osa kotijengin kannattajia eli surina on ehkäpä suurempi kuin tulevissa matseissa. Telkkarin äänet sai kuitenkin säädettyä niin että hieman tuo vaimeni. Vituttaa silti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sama asia kiristää mutta nyt pitää muistaa, että katsomossa on suurin osa kotijengin kannattajia eli surina on ehkäpä suurempi kuin tulevissa matseissa. Telkkarin äänet sai kuitenkin säädettyä niin että hieman tuo vaimeni. Vituttaa silti.

No tuskimpa se surina siitä mihinkään häviää. Johan se oli edellisissä kisoissa ja niillä ei ollut mitään tekemistä etelä-afrikkalaisen kotiyleisön kanssa. Kyllähän tuo häiritsi, mutta oli jopa yllättävän hiljaisella taustalla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa naiset! Onko se muka niin helvetin vaikeeta kertoa mitä haluaa?

Ei, vaan teidän on opittava tulkitsemaan meitä.

- Häivy mun silmistäni! = Tuu tänne ja halaa mua. (ei päde tuntemattomille sanottuna)
- *luuri korvaan* = Soita takaisin heti, ennen kuin suutun vielä enemmän.
- Joo lähde vaan kavereidesi kanssa laivalle, ei meidän vuosipäivällä väliä ole = Ymmärrä itse oma parhaasi, äläkä jatkossa edes päästele ilmoille tuollaisia aivopieruja.
- Mulla vaan on huono päivä = Kannattaa nyt ihan tosissaan miettiä, mitä oot mogannut.
- Jaa, sulla on pleikkapeli kesken / tv:stä tulee lätkän MM-kisat / luet Veikkaajaa = Odotapa seuraavaan kertaan, kun SUA panettaa tai SÄ haluat halailla.

Helppoa, eikös? ;)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei, vaan teidän on opittava tulkitsemaan meitä.

- Häivy mun silmistäni! = Tuu tänne ja halaa mua. (ei päde tuntemattomille sanottuna)
- *luuri korvaan* = Soita takaisin heti, ennen kuin suutun vielä enemmän.
- Joo lähde vaan kavereidesi kanssa laivalle, ei meidän vuosipäivällä väliä ole = Ymmärrä itse oma parhaasi, äläkä jatkossa edes päästele ilmoille tuollaisia aivopieruja.
- Mulla vaan on huono päivä = Kannattaa nyt ihan tosissaan miettiä, mitä oot mogannut.
- Jaa, sulla on pleikkapeli kesken / tv:stä tulee lätkän MM-kisat / luet Veikkaajaa = Odotapa seuraavaan kertaan, kun SUA panettaa tai SÄ haluat halailla.

Helppoa, eikös? ;)

Azul nyt vaan on kova jätkä! :)

Muutenhan noi pitää paikkansa, muttamutta...
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Viimeksi muokattu:

gebardi

Jäsen
Tuli sitten katsottua tuo Lostin viimeinen jakso. Jäi aika saatanan vahvasti kusetettu fiilis. Perkeleen perkele, ja noille käsikirjoitajille maksetaan maltaita... Ihan paska loppu.

KUSETUSTA!!!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ei, vaan teidän on opittava tulkitsemaan meitä.

- Häivy mun silmistäni! = Tuu tänne ja halaa mua. (ei päde tuntemattomille sanottuna)

Oon huomannu itestäni, että päädyn nykyisin sellaistan naisten seuraan jotka puhuu suoraan eikä pelaa mitään pelejä. Kyllä on suhteet käyneet paljon helpommiksi tällä tavalla. Nykyiselle muijalle erityiskiitos tästä - ihan ku miehen kanssa seurustelis ;)

Pahoittelen OT:ta.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Vituttaa kun erään projektin merkeissä pitää nyt kesä viettää kaupungissa josta en tunne kunnolla ketään, jotain hyvänpäiväntuttuja muttei sellaisia kenen kanssa mihinkään lähtisi. Kylläpä sattuikin että tämmöiseen mestaan joutui kun kavereita olisi ympäri Suomea melkein missä vain muissa isommissa kaupungeissa. Ja hommatkin missä oon täällä ovat sellaisia ettei niissä kehenkään tutustu. Voi olla että elokuun loppuun mennessä ihan pikkuisen korpeaa jos on tullut kolme kuukautta vietettyä "kahdeksan tuntia duunissa, kuustoista tuntia yksinään väliaikaisessa luukussa/kaupungilla palloilemassa"-vuorokausirytmillä ja sosiaalinen kontakti jää puhelimen ja netin varaan. Kun tämä vajaa pari viikkoakin alkaa jo vituttaa. Ja itse asiassa semmoiset yksittäiset vapaapäivät ovat vielä pahempia ettei ehdi lähteä muualle mutta ei ole edes sitä kahdeksaa tuntia jossa näkee sentään jonkun. Lätkä kyllä auttoi, mutta nyt kausi loppui, ja siksi tämä alkoi sitten ottaa kunnolla päähän.

Kun mitä helvettiä tällaiselle voi tehdäkään jos ei tee täällä mitään sellaista missä tutustuisi kehenkään? Random jampalle sanon kadulla että lähdetkö kaljalle? Homoksi luulee.

Nyt vain lasketaan päiviä loppukuuhun kun pääsen Stadiin käväisemään. Noitakin tilaisuuksia vain tulee kesän aikana kovin vähän.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun sain auton huollosta. Toisaalta vois kuulua onnellisuusketjuunkin ennenkuin huomasin, että vakionopeudensäädin ei enää toimi! Toimi kyllä ennen kuin auton luovutin autonrassaajalle. Vituttaa myös lasku jonka sain kouraan sieltä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Voi olla että elokuun loppuun mennessä ihan pikkuisen korpeaa jos on tullut kolme kuukautta vietettyä "kahdeksan tuntia duunissa, kuustoista tuntia yksinään väliaikaisessa luukussa/kaupungilla palloilemassa"-vuorokausirytmillä ja sosiaalinen kontakti jää puhelimen ja netin varaan.

Kun mitä helvettiä tällaiselle voi tehdäkään jos ei tee täällä mitään sellaista missä tutustuisi kehenkään? Random jampalle sanon kadulla että lähdetkö kaljalle? Homoksi luulee.

Ei muuta kuin tervetuloa viettämään meikäläisen arkea. Pysäytä joku random jamppa jollain muulla verukkeella, niin saat edes hetkeksi juttuseuraa. Kysy vaikka tietä jonnekin tai jotain. Niin minunkin on aina joutunut tekemään.

Vituttaa tämä joka viikkoinen ajelu välillä Vantaa-Seinäjoki, no onneksi sekin rumba loppuu kuun loppuun. Hyvästi jää Vantaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vituttaa nykyään lukea melkein mitä vaan otteluseurantaketjua niin siellä puhutaan melkeinpä enemmän ottelun selostuksesta kuin ottelusta.
Vittuako sitä selostusta siellä pitää arvostella. Keskityttäisiin otteluseurannassa ottelun seurantaan eikä selostuksen seurantaan.

Perustakaa ottelun selostuksenseurantaketju, jos siitä on niin kiva paskaa jauhaa. Edit: Perustinpa ite!
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa nykyään lukea melkein mitä vaan otteluseurantaketjua niin siellä puhutaan melkeinpä enemmän ottelun selostuksesta kuin ottelusta.

Sama asia vituttaa. Siellä sitten otteluketjussa toistetaan näitä selostajan termejä, jotka saavat aikaiseksi pahaa mieltä kotikatsomoissa. Töllö äänettömälle ja itse sitten ääneen.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Marja Tyrni. Putous meni vielä hyvin, mutta nyt sitten levyäkin pukkaa ja turpa heiluu koko ajan tv-ruudussa. Joku näyttää oikeesti ostavankin tuota levyä. Ei jumalauta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ampiaisen surina ja joku vitun Marja Tyrni? Hyi helvetti..

Joo ja pitää töihin mennä sairaana kun on ihmisten vuosilomat lyöty hienosti samaan aikaan eikä ole tarpeeksi porukkaa jotka siellä yksin pärjäis.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa nykyään lukea melkein mitä vaan otteluseurantaketjua niin siellä puhutaan melkeinpä enemmän ottelun selostuksesta kuin ottelusta.
Vittuako sitä selostusta siellä pitää arvostella. Keskityttäisiin otteluseurannassa ottelun seurantaan eikä selostuksen seurantaan.

Perustakaa ottelun selostuksenseurantaketju, jos siitä on niin kiva paskaa jauhaa.
Täysin samaa mieltä! Oli sitten mikä laji tahansa, niin selostajien mollaaminen ja arvostelu on nykyään suurinta "hupia". Suomalainen kun elää negaation kautta, niin tietenkin jotain pitää saada aina haukkua. Kun siellä ei ole oman maan joukkuetta pelaamassa, niin solvataan sitten kotimaisia selostajia.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Marja Tyrni. Putous meni vielä hyvin, mutta nyt sitten levyäkin pukkaa ja turpa heiluu koko ajan tv-ruudussa. Joku näyttää oikeesti ostavankin tuota levyä. Ei jumalauta.

Hyvä ettei ole ainoa näköjään. Mua ei naurattanut tuo putous pätkääkään ja kun tuota Tyrniä tungetaan joka paikkaan.. aarghgh!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kuka vittu on tilannut Wu-Tang Killabeez poppoon esiintymään joka ainoassa mm ottelussa? Vittu kuuntelisin mieluummin vaikka Tuksun laulua katsomoista.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Vittu kuuntelisin mieluummin vaikka Tuksun laulua katsomoista.

Ei se sitten sullakaan lujaa mene... =) Mikäpä sitä toisaalta on makuasioista kiistelemään.

Tällä hetkellä edelleen vituttaa englantilaisylpeys maalinsuulta. Miksi siltä saarelta ei sitten ikinä löydy yhtä hyvää maalivahtia, joka torjuisi edes suoraan päin tulevat vedot? Porukoiden spanielinpentukin olis saanu pysäytettyä sen vedon.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei se sitten sullakaan lujaa mene... =) Mikäpä sitä toisaalta on makuasioista kiistelemään.

Tällä hetkellä edelleen vituttaa englantilaisylpeys maalinsuulta. Miksi siltä saarelta ei sitten ikinä löydy yhtä hyvää maalivahtia, joka torjuisi edes suoraan päin tulevat vedot? Porukoiden spanielinpentukin olis saanu pysäytettyä sen vedon.

Vuh vuh -kops- viu viu viu-. Se siitä spanielista. Ei mulla tosiaankaan lujaa mene, itseasiassa menee päin persettä, onneksi sentäs kaikki on tällähetkellä menossa päin lädipersettä. England! For victory!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Vituttaa kun unirytmi on taas miten sattuu. Väsyttää, muttei vaan saa unta. Paitsi tietysti sitten kun on aika lähteä duuniin...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa, kun tänä kesänä on taas tukku uusia mopoikäisiä poikia ja heillä on taas kesäloma. Joka vitun ilta/yö saa kuunnella sitä päristelyä tuossa ikkunan alla. Jos joskus yöllä herään siihen, niin haen kylppäristä kylmää vettä ja teen pienen sadesimulaation.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miksi vitussa huippupelin Hollanti-Tanska pitää tulla klo 14:30? Ei mitenkään pysty katsomaan tuohon aikaan tulevaa peliä. Vituttaa hyvin helvetin paljon!! Eilen puhkesi autosta rengas ja vararengaskin oli tietysti tyhjä. Vituttaa se vieläkin. Työtkin vituttaa, vaikka niitä ei pahemmin ole edes tehtävänä.

Hollanti-Tanska, saatana haisee vielä täysin klassikkopeliltä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös