Pieksämäen karhu. Ai tätä varten toi YLEn hätätiedotusjärjestelmä on kyhätty.
Ihan oikeasti, mitä vittua?
Pieksämäen karhu. Ai tätä varten toi YLEn hätätiedotusjärjestelmä on kyhätty.
Ihan oikeasti, mitä vittua?
Sama vika täällä. Tosin omalla kohdallani kyse on täysin jumissa olevista pohkeista, joihin ei tunnu auttavan ei hierominen, ei venyttely, ei mikään. Vittumaista, kun juokseminen hienossa kesä-illassa noin muuten on niin mukavaa puuhaa.Juoksulenkkeily on tällä hetkellä yhtä helvettiä.
Eli sinua vituttaa karhu vai se että siitä varoitetaan ihmisiä? Eli hätätiedotusjärjestelmää ei saa käyttää jos vaara uhkaa ainoastaan yksittäisiä ihmisiä?
Juoksulenkkeily on tällä hetkellä yhtä helvettiä.
Eli sinua vituttaa karhu vai se että siitä varoitetaan ihmisiä? Eli hätätiedotusjärjestelmää ei saa käyttää jos vaara uhkaa ainoastaan yksittäisiä ihmisiä?
Ei. Tässä maassa on kehitetty järjestelmä, jolla voidaan lähettää paikallisia Alueuutisia samanaikaisesti samalla TV-kanavalla. Miksei se toimisi hätätiedotteiden osalta?
Aiemmin olen jo sanonut, että karhun aiheuttama vaara vastaa suunnilleen rattijuopon aiheuttamaa vaaraa. Emme kuitenkaan lue valtakunnanverkosta tiedotteita, joissa sanotaan, että "Rattijuoppo lähti Siihtalasta kohti Joensuun keskustaa poliisi kannoillaan".
Niin on, syynä penikkatauti. Kait se levolla paranisi, mutta nyt ei vain pysty olemaan juoksematta joten täytyy kärsiä harjoituskausi loppuun. Ei ole enää onneksi kuin parisen viikkoa jäljellä.
Sama vaivaa täälläkin jo toista kesää putkeen. Käy jollakin jalkojenhoitajalla, se voi auttaa jonkin verran. Se on mukavaa, kun hoitaja sellaisella tikulla painaa lihaksen irti sääriluusta. Ai, että! No minulle sanottiin viime kesänä, että joko hoidetaan näin tai sitten leikataan ja urheilut loppuu, niin oli pahaksi tauti mennyt. No valinta oli helppo, vaikka joka kesäinen murhe tämä taitaa tästä etiäkäsin olla.
Aiemmin olen jo sanonut, että karhun aiheuttama vaara vastaa suunnilleen rattijuopon aiheuttamaa vaaraa.
Nyt alkaa vituttamaan ihmiset jotka ovat tyhmiä. Eli kun potkupallo ottelun aikana tulee hätätiedote, joka voi pelastaa ihmishengen, se pitää jättää lähettämättä, koska se häiritsee potkupallon katsojia??
Ihan sama asia on valitus merisään lähettämisestä jääkiekkokierroksen aikana, voi vittu!
Taidan passata. Jotain kotikutoisiakin konsteja tuohon pitäisi olla, pohjetta nyt ainakin kannattaa venyttää mahd. paljon. Hevosvoide ennen reeniä auttaa mulla ainakin huomattavan paljon. Taidan vetää omatoimisen ihan pelkällä kuntopyörällä, ainakin näin aluksi. Täytyy katsella jotta miten jalat reagoi.
Joo venyttely auttaa. Itse venyyttelen n. 40 minuuttia illalla jokaisen treenien jälkeen, mutta ei se tahdo minulle riittää. Sitä on vissiin sitten sen verran herkkää sorttia, että jos joku lihas menee "lukkoon", niin se sitten menee. Tuota tallipojan tai kylmägeelin laittamista ennen treeniä en olekkaan vielä kokeillut. Pitäänee testata. Kuntopyörällä pystyy varmasti polkemaan, mutta meillä joustaan treeneissä mäkiä päälle. Ne ei tahdo onnistua näillä jaloilla. Ainakin se luonnetta kasvattaa, kun tuntee että jalat on aivan paskana, mutta muuten en tiedä onko siitä itsensä kurittamisesta muuta kuin haittaa. En suosittele. Mäkijuoksua penikkataudissa.
Määritelläänpä nyt tyhmyys uudelleen. Potkupallo saa olla ja pysyä minun puolestani missä haluaa, vaikka Etelä-Afrikassa, siitä ei ole kyse.
Kyse on siitä, että on olemassa tekniikka, jolla tällaiset ilmoitukset voidaan rajata ja lähettää vain sille alueelle, jota ne oikeasti koskevat. Miksi niitä pitää siis lähettää valtakunnan verkossa?
Mitä luultavimmin Pieksämäellä näkyvät jonkin sortin paikallisuutiset myös televisiossa. Tämän karhun "vaikutusalueella" elävät ihmiset luultavasti asuvat näiden paikallisuutisten kattamalla alueella. Ts. pitäisi olla mahdollista lähettää tämä piipitys ja banneri paikallisesti eikä koko valtakunnan verkossa. Ettei jossain Turengissa mummot kiipeile seinille tämän takia.
Tyhmyyttä on se, että näin ei tehdä.
Nyt sitä tekniikkaa ei ole käytössä (...)
Anteeksi, mutta miten niin ei ole käytössä? Joku kesähessu seisoo johdon päällä?
No, sinä varmaan kerrot miten tämä tekniikka toimii, jotta voimme keskustella siitä syvällisemmin.
Kuten sanottua, esim. alueuutiset saadaan näkymään alueellisesti, on saatu jo pitkään. Tekniikka on siis olemassa tai ainakin pienellä vaivalla sovellettavissa. Miksei sitä käytetä?
Se vituttaa. Enkä muuten edes katso(nut) potkupalloa.
Entä kaupalliset kanavat? Voiko ne lähettää tällaisen tiedotteen, ilman että ihmisiä Helsingissä alkaa vituttaa? Mitä parista savolaisesta... Kyllä on ihmisillä vitutuksen aiheet, vituttaa itsekkäät ihmiset.
TosiFanin kanssa samaa mieltä. Ehkä tämä aihe olisi enemmän Ihmettelyketjuun kuin Vitutusketjuun kuuluvaa. Omituisia kermaperseitä tämäkin keskutelupalsta täynnä.Miten ihmistä voi vaivata tällainen asia?? Nyt sitä tekniikkaa ei ole käytössä, karhu liikkuu asuinlähiössä ja siitä ilmoitetaan hätätiedotteella... Ja tämä vituttaa potkupallon katselijoita?? Kuten olen sanonut, meillä menee liian hyvin, kun tällainen vituttaa.
Katsopa Korkin viesti tuossa yllä. Tekniikka on siis olemassa. Ja kaupallisetkin kanavat muuten pystyvät lähettämään esim. mainoksia alueellisesti, miksei siis hätätiedotteitakin.
Vituttaa se, ettei voi toivoa pienintäkään järjenkäyttöä ilman, että haukutaan itsekkääksi. Valoja päälle nyt.
Sinä ilmeisesti tunnet tämän viranomaisille tarkoitetun tekniikan ja tiedät, että se toimii samalla periaatteella kuin alueuutiset?