Vitutusketju

  • 10 559 667
  • 56 140

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kieltämättä varsin vituttava tuo idiootti, joka heitti kissanpennun kuolettavasti seinään, kun se sattui katkaisemaan typeryksen pleikkarisessiot. Taisi olla eilen lehdissä.

Ennenkin olen toivonut, että unohdettaisiin näissä keisseissä sakkorangaistukset ja annettaisiin kaverin kokeilla aikuisen leijonan kanssa vääntöä häkissä, kun kerran tekee mieli haastaa kissaeläimiä. Voisi tulla aluksi kuset housuun, eikä suuri konsolisoturi olisikaan enää niin kovaa poikaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tätä olen miettinyt, mutta en tiedä sitten onko mahdollista saada toimeentulotukea, kun olen napannut jo kesäkuulta opintotukea. Lainatakaushakemuksen laitoin tosin menemään, joten eiköhän tässä pärjäillä jotenkin.
Sinulla ei ole mahdollista saada toimeentulotukea koko kesänä. Olin kerran kesän töissä opiskelijain toimeentulohakutiskillä, joten tämä on selvä keissi sinun kohdallasi jo noilla antamillasi tiedoilla.

Tiedän kyllä hyvän keinon saada kesäksi sitä ns. opiskelijain toimeentulotukea mutta se vaatii valmisteluja jo edelliseltä syksyltä... Ja oikean ajoituksen mennä hakemaan sitä toimeentulotukea. Se keino on tietysti täysin laillinen, korkeintaan moraalisesti hieman arveluttava. Eikä tarvitse edes valehdella, hieman vain hidastella kuin Paavo Väyrynen ajanpeluussaan EY-sopimusta vastaan eduskuntapuheessa v. 1994.

Vaan sinun kohdallasi juna meni jo.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kieltämättä varsin vituttava tuo idiootti, joka heitti kissanpennun kuolettavasti seinään, kun se sattui katkaisemaan typeryksen pleikkarisessiot. Taisi olla eilen lehdissä.
Saunan takana tollaisen vajakin paikka on. Tuollaiset paskat vituttavat yli kaiken.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vituttaa ihan vitusti kun kroppa tuntuu olevan ihan palasina jo 27 vuotiaana. Väillä (usein) paukkuu olkapäät, välillä polvet (hetkeen ei ole mennyt, ehkä huomenna..), välillä nilkat (ihan uusi kiva ja puhtaasti oman vitun koheltamisen ansiosta). Jaa niin, peukalon kävin leikkauttamassa viime vuonna, mutta nyt on toisen käden ranne siinä kunnossa, että vissiin jotkut siteet on paukkunut kun ei paljon pysty kääntämään.

Siitä on about kymmenen vuotta kun kavereiden kanssa repeiltiin, että mahtaako meistä kaikki olla potilaita kolmikymppisinä.. No, ainakin itse olen ihan hyvin aikataulussa.. Onkohan minulla yksinkertaisesti helvetin löysät siteet joka puolella kroppaa.. Ainakin polvista joku tohtori aikanaa totesi, että "oho, nämähän liikkuu kovasti".

No joo, ehkä Carlsbergilla pääsee ylitse tämän kertaisesta vammasta... Ensi viikolla kiekon vuoro..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Marja Tyrni - Suut Makiaks.

Vittu.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis mitä vittua? Sama kuin ylläolevilla. Nyt tää saatanan pelle vetää maikkarilla tota "biisiään".
 

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
Vituttaa Aki Hirviniemen fiktiviinen Marja Tyrni-hahmo. Olin välttynyt kuulemasta koko kuvotuksesta, kun jätin mukahauskan Putouksen väliin, mutta nyt tuota turkulaista kotitalousopettajaa tungetaan esiin joka tuutista. Idea ja toteutus eivät ei ole hauskoja oikein millään tasolla ja onko nähtyä ja köyhempää tietä lähtetä hakemaan huumoria kuin pukea mies naiseksi? Nyt siellä nopsasormiset jo naputtavat palautetta, mutta vastaan kuitenkin itse:

On, alkamalla matkia sitä. Kiitos Sonera.

Ai saatana, just olin tulossa avautumaan tästä. Siis mitä vittua, ei ole edes todellista. Tältä huippuhauskalta hahmolta on tullu myls levy, jolta yksi biisi soi juurikin telkkarista...vituttaa ihana sikana että tällasta paskaa tehdään ja se että joku urpo vielää ostaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Marja Tyrni vituttaa. Ja se, että oikeastaan kiinnostaisi seurata ehkä ratkaisevaa SC-Finaalia, mutta millään ei fysiikka pidä ihmistä nyt hereillä.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
VOI VITTU. Oli näemmä erehdys edes piipahtaa sivuilla kesken työpäivän. Turha kai sanoa, mikä "ohjain" kyseiseltä playstation-pelleltä pitäisi katkaista.

Mua harvoin oikeasti vituttaa asiat, mutta tämä vituttaa suunnattoman paljon. Yleensäkin ihmisten itsekeskeisyys ja ymmärrättömyys viattomia eläimiä kohtaan vituttaa äärimmäisen paljon. Vituttaa sekä välittömät teot että välilliset, kuten Meksikonlahden öljykatastrofin siivous tai pikemminkin sen puute öljy-yhtiöltä.

Toki tällaiset suoranaiset väkivallan teot ovat paljon näkyvämpiä ja niihin on helpompaa ottaa kantaa. Vituttaa kun nyt tuli edes kuultua tällaisesta. Oksettavaa toimintaa. Missä tällaista on uutisoitu?
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Vituttaa Iltalehden tapa journalisoida. Nyt siellä Kimmo Timosesta on tehty superluuseri. Asian olisi voinut ilmaista toisellakin tavalla.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
http://www.mtv3.fi/urheilu/mmjalkapallo2010/uutiset.shtml/arkistot/mmfutis/2010/06/1139741

Urli sisältää uutisen päätökseen siitä, ettei katsojilta kielletä torvia turnauksessa.

Tuo on kyllä perkeleellistä, jos ja kun noiden vekottimien ääni välittyy tv-lähetyksen kautta oikein kunnolla läpi. Ihan kuin jossain ampiaispesässä katsoisi peliä, kun nuo riemukkaat torvet raikaavat, todella ahdistavan kuuloista. Huomennahan tuosta saa heti iltapäivästä esimakua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jälleen kerran yksi osoitus siitä, ettei urheilijoita kuunnella juuri koskaan, kun päätöksiä tehdään. Myös kisapallo on susi monen pelaajan mielestä. Tuo saatanan näillä mennään -asenne vituttaa ja lujaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vituttaa tää Rovaniemen terveydenhuolto. Tullu muutettua useamman kerran ja noi saatanan tiimit aina vaihtuu osoitteen mukaan. Menin ensin tiimiiin johon luulin kuuluvani jossa kerroin asiani kattavasti ja siinä meni joku kymmenen minuuttia. Sitten muija kysyyt sotu:n ja tuumaa.. joo sun pitäis mennä tuohon toiseen tiimiin tonne yläkertaan.

Sit mentiin yläkertaan ja taas venailtiin vuoronumeron kanssa ja sieltä huoneesta kuulu vaan miten hoitsu puhu puhelimessa ilmeisesti lapsensa kanssa: "äiti menee hierojalle vartin yli neljä ja tulee sit kotia viiden aikaan". Viimein kun sinne taas pääsi selvittämään asiaansa johon meni taas se kymmenisen minuuttia niin tulee kysymys eiks sun pitäis mennä työterveydenhuoltoon? No ei pitäis koska olen päätoiminen opiskelija ja vain osa-aikatöissä. No mee opiskelijaterveydenhuoltoon? Vähän paha mennä ku ovat kiinni kesän ajan.

Lopultahan vastaus oli et ei me voida sua auttaa. Saat ehkä maanantaiksi lääkärin ajan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt on sellainen fiilis, että tekisi mieli työntää parin ihmisen jatkuva yltiöpositiivisuus niiden anukseen. Vituttaa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun auto on ollut nyt 17 päivää huollossa. Piti kestää noin 4 päivää, mutta vähän venähtänyt milloin mistäkin syystä. Viikon verran on pitänyt saada se "huomenna". Kaksi viimepäivää olen jopa ottanut töistä vapaaksi, jotta voin noutaa auton. VITTU!
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikös tuo kisapallosta kitiseminen kuulu jokaisen potkupalloturnauksen esilämmittelyvaiheeseen, itse en muista ainuttakaan kisaa jossa ei olisi pelipalloa etukäteen haukuttu pelaajien ja veskojen toimesta?

Tähänhän saattaa vaikuttaa esim. joukkueen mahdollinen sponsorisopimus toisen urheiluvälinevalmistajan kanssa. Esim. Brasilian koko joukkuehan on haukkunut pallon ja Brasseillahan on tunnetusti miljoona-sopimus Niken kanssa.


Itseäni vituttaa uskomattoman huono tuomari äsken päättyneessä salibandypelissäni.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Vituttaa biisien raiskaaminen näissä idolspopstarsxfactor kilpailuissa. Luulisi niillä ohjaajilla olevan jotain rotia, asiantuntemusta ja itsekunnioitusta, että mitä kappaletta antaa kilpailijan esittää, mutta ei.

Tässä kaksi hirvitystä:

Kristiina Brask - My heart will go on. Ajassa 03:23-03:26 naisten ilmeet ja eleet kertovat kaiken.

Caroline incroyable talent 2009 - My heart will go on. Siis mitä vittua nyt taas? Englannin lausuminen täysin päin likaista persereikää. Kappale kestää alle 1:30 ja kappaleen kliimaksiksi eli kohokohta on valittu aivan täysin väärä kohta. Ja yleisö nousee seisomaan ja antamaan ablodit. Inroyable!

Ja tietysti laitan linkin lopuksi kuinka tämä kappale kuuluu tulkita, esittää ja laulaa. Artistana tietysti Celine Dion. Laulu tulee niin luontevasti, helposti, puhtaasti, oikeaoppisesti, oikein ajoitetusti, lujaa sekä pehmeästi kuin se vain suinkin on mahdollista. Ihailkaa.

Celine Dion - Titanic (LIVE) 3:46 ---> Täydellisyyttä.

Voisikin sanoa, että tässä videossa Celine laskeutuu lähes Kristiinan tasolle.
 
Viimeksi muokattu:

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Siis mitä vittua? Sama kuin ylläolevilla. Nyt tää saatanan pelle vetää maikkarilla tota "biisiään".

Avautuminen 09.06.10 23:29 -> 09.06.10 23:32 tv päälle.

Ja heti se kultakurkku pamahti ruutuun. Ensin meinas lähteä kaukosäädin tv-ruudun läpi, sen jälkeen tilanne lähes hymyilytti.

Marja Tyrni on pilannut tän maailman.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pezelille vastaus naisten puheista J. Karjalaisen sanoin:

Sanot yhtä, tarkoitat toista, merkitset kolmatta!

Näinhän se on.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Vituttaa kun auto on ollut nyt 17 päivää huollossa. Piti kestää noin 4 päivää, mutta vähän venähtänyt milloin mistäkin syystä. Viikon verran on pitänyt saada se "huomenna". Kaksi viimepäivää olen jopa ottanut töistä vapaaksi, jotta voin noutaa auton. VITTU!

Tuo on kyllä oikeasti todella perseestä. Monta kertaa olen kokenut saman joka on opettanut että noihin kaiffareihin ei ole luottamista. Yhtään sellaista autokorjaamoa ei ole tullut eteen jonka palveluun voi vilpittömästi sanoa olevansa tyytyväinen.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Puolukkasurvos ja valkoinen vaate=takuuvarmaa pikkukakaratason ruoan ajamista vaatteelle. Isompikin asia vitutti, mutta se on niin naurettava, että jätän sikseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös