Tuosta Jiin jutusta tuli mieleen toinen sammakkojuttu:
Nainen oli työmatkalla Afrikassa ja pohti, minkä erikoisen tuliaisen voisi viedä miehelleen. Markkinoilla hän näki myyntikojun, jonka tiskillä lötkötti valtavia vihreitä sammakoita. "Mitä nuo oikein ovat ?", hän kysyi kaupustelijalta. "Ne ovat kongolaisia suihinottajasammakoita, hyvä rouva, ja varsinkin länsimaalaiset naiset vievät niitä paljon tuliaisiksi kotiin."
Siinäpä oiva idea, tuumi rouva, joka ei itse suuremmin pitänyt elimen imeskelystä, vaikka aviomies sitä jatkuvasti yrittikin kärttää. Tultuaan matkalta kotiin myöhään illalla rouva huomasi, että mies oli jo nukkumassa, ja päätti kokeilla tuliaisen tehoa heti. Rouva sujautti sammakon varovasti miehensä peiton alle ja kävi matkasta uupuneena itsekin samantien levolle.
Joskus aamuyöllä rouva havahtui keittiöstä kuuluviin ääniin ja kömpi katsomaan, mistä oli kysymys. Siellä sammakko istui tuolilla ja mies kasasi jääkaapista ja komerosta sen eteen erilaisia ruokatarvikkeita. "Mitä ihmettä sinä oikein puuhaat, kultaseni ?", rouva tiedusteli. Tähän mies tokaisi: "Jos tuo sammakko osaa vähänkään laittaa ruokaa, sinä saat lähteä !"
----------
- Äiti, äiti, mä en tykkää isoäidistä !
- Turpa kiinni pentu ja syöt mitä annetaan !
----------
- Äiti, äiti, mä en halua muuttaa Australiaan !
- Turpa kiinni pentu ja jatkat uimista !
----------
Kirjoitus aikanaan Helsingin yliopiston miesten vessan seinässä:
"Syö paskaa, sillä 39 miljardia kärpästä ei voi olla väärässä."
Toinen kirjoitus, eri vessa:
"Others come here to shit and stink and write on the walls, but I come here to sit and think and scratch my hairy balls."