Eikös tuo pukari arponut vielä osallistumistaan: "Mä en - alan - en..."Muut pelaajat aloittavat valmistautumisen lauantain Latvia-otteluun, mutta pelikieltoa saanut Saku toteaa tiukasti mä en ala. En!
Bjööööninen? Tai sitten: haluan eon.Mitä Antero Mertaranta sanoi vaimolleen kun vaihtoi asuinpaikkansa Lahdesta Hollolaan?
MUUTIN
TAJUSIN!!!Ukrainan parlamentti kielsi "V":n ja "Z":n käytön. Presidentti Olodymyr Elenskyi haluaisi kieltoon kuitenkin joitakin poikkeuksia.
Tämä on muuten liki totta eikä vain vitsi. Tosin parlamentti kielsi kyseisten symbolien käytön, ei kirjainten.TAJUSIN!!!
Eilen luin yo. "vitsin" ja ihmettelin, mikä juttu tää nyt on? Äsken, heti EKA kerralla, sisäinen ENIGMAni raksutti oikean ratkaisun - hurraa!!!
Tästä tuli mieleen, että mulle todettiin joskus 70-80 luvulla, kun olin lyönyt pääni että: Sulla on varmaan pää kivestä.Tämä ei vitsi, vaan tositarina. Olin joskus nuorena miehenä kaverini luona kylässä ja istuimme ruokapöydässä. Kaverini kikkaili jotain leipäveitsellä, johon äitinsä tokaisi huolestuneena: "Älä nyt vain vedä käteesi".
Siitä päästä voisi sitten tehdä sepeliä kun sitä tehdään kivestä murskaamalla.Tästä tuli mieleen, että mulle todettiin joskus 70-80 luvulla, kun olin lyönyt pääni että: Sulla on varmaan pää kivestä.
Tästä tuli mieleen, että mulle todettiin joskus 70-80 luvulla, kun olin lyönyt pääni että: Sulla on varmaan pää kivestä.
Siitä päästä voisi sitten tehdä sepeliä kun sitä tehdään kivestä murskaamalla.