Odotitko muuta HPK:n surkean alun jälkeen? Ei ole ensimmäinen kerta, kun peli muuttuu ainakin hetkellisesti valmentajan vaihdoksen myötä.Pikkaraisen projekti on kestänyt vajaan viikon ja peli näyttää peliltä meidän päättömään kurvailuun verrattuna. Eikä tässä voi minkään materiaalieronkaan taakse piiloutua.
Meillä se ei ainakaan vielä ole muuttunut positiiviseen suuntaan valmentajan vaihdoksen jälkeen.Odotitko muuta HPK:n surkean alun jälkeen? Ei ole ensimmäinen kerta, kun peli muuttuu ainakin hetkellisesti valmentajan vaihdoksen myötä.
Ei meillä ole vaihtunut valmentaja kesken kauden, jos et ymmärtänyt.Meillä se ei ainakaan vielä ole muuttunut positiiviseen suuntaan valmentajan vaihdoksen jälkeen.
Olen ymmärtänyt oikein hyvin, mutta viime kauden jälkeen vaihtui ja niiden muutaman hieman paremman CHL-matsin lisäksi on tarjolla ollut pelkkää paskaa.Ei meillä ole vaihtunut valmentaja kesken kauden, jos et ymmärtänyt.
Niin no, vaihtoehto tosiaankin oli olemassa, mutta yhtäkkiä suunta kääntyi Peltoseen, joten olisi ainkain syytä olettaa ettei diiliä tehty pelkästään kivojen puheiden perusteella, vaan oikeasti otettiin selvää että onko valmentaja sellaisella tasolla, että voisi odottaa tulosta.En ole tyytyväinen valmennuksen tekemiseen, mutta toivon ettei Salmelainen vain heitä Peltosta ja valmennusta bussin alle vaan pyrkii ratkomaan umpisolmut valmennuksen kanssa. Mikä mättää, miksi mättää, mitä muutoksia täytyy tehdä. Salmelainen on itse Peltosen valinnut ja hänen tulee itse valmennuksen kanssa saada tuo homma toimimaan.
Nybondaksen tyyli oli vierittää kaikki paska alaspäin. Uskon ja toivon ettei Salmelainen toimi ikinä samalla tavalla. Ainakin Pikelle Salmelainen osasi antaa kaiken tuen ja avun.
Tässä on ainoastaan se ongelma, että IFK:lla on nyt takana pari koronan runtelemaa kautta, ja jotenkin tuntuu siltä, että pelin jatkuessa tällaisena voi olla että se fanienkin tukli loppuu ja on hyvin vaikeaa saada hallia täyteen kauden mittaan. Toisin sanoen tuo 6000 katsojan tavoite voi olla ettei täyty kauden mittaan, ja se voi olla IFK:lle todella kallista pitkässä juoksussa.Teen nyt heti selväksi, että minua vituttaa nykyinen suoriutuminen.
En silti antaisi Peltoselle fuduja. En nyt, en koko kautena. Jostain syystä mulla on usko Peltosen taitoihin, samoin mulla oli ja on samanlainen usko Törmäsen kykyihin.
Minä toivoisin, että Peltoselle annetaan aikaa. Annetaan vähän pidennettykin mahdollisuus saada homma skulaamaan. Uskotaan tähän hommaan nyt ainakin tämä kausi.
Tässä on ainoastaan se ongelma, että IFK:lla on nyt takana pari koronan runtelemaa kautta, ja jotenkin tuntuu siltä, että pelin jatkuessa tällaisena voi olla että se fanienkin tukli loppuu ja on hyvin vaikeaa saada hallia täyteen kauden mittaan. Toisin sanoen tuo 6000 katsojan tavoite voi olla ettei täyty kauden mittaan, ja se voi olla IFK:lle todella kallista pitkässä juoksussa..
En antaisi minäkään enkä ymmärrä ollenkaan jengin kärsimättömyyttä Peltosen suhteen. Pikelle oltiin antamassa vuositolkulla aikaa mutta nyt, 11:n pelatun Liigapelin jälkeen ollaan potkimassa päävalmentajaa ulos ilman mitään visiota korvaajasta. Sen verran piti kaivella vanhoja postauksiani että ehdotin ensimmäisen kerran 1.1.2017 Ahokasta meidän valmentajaksi. Ja sitä vittuilun määrää… Peltoselle ehdotin valmentajaparia, tyyliin Summana-Vesterlund; taktiikka ja motivaattori erikseen.Eikä sellaisen lisähaban hankkinen ole vieläkään myöhäistä. No nyt mennään Peltosella ja uskotaan että takalukko vielä aukeaa. Ykkös-ongelma meillä on se että yli puolet joukkueesta on nelos-, max kolmosketjun pelaajia. Kakkos-ongelma on skauttauksen taso. Teksti-TV täytti viikolla 40-vuotta. Mestaruuksia ollaan 40:n vuoden aikana voitettu kolme. Liekö näillä yhteys…En silti antaisi Peltoselle fuduja. En nyt, en koko kautena. Jostain syystä mulla on usko Peltosen taitoihin, samoin mulla oli ja on samanlainen usko Törmäsen kykyihin.
Ei hyvältä näytä! Tulee mieleen wade Immosen räpellys naapurissa aikoinaan.
Mua vituttaa eniten se, että Peltosta kutsutaan omaksi pojaksi ja HIFK ikoniksi. Ihan yhtä hyvin se on narri ja narri-ikoni. Olis menny taas narreihin. Ai niin... Eihän siellä ollu työharjottelupaikkoja tarjolla.
Millä meriiteillä Ville on ton päävalmentajapestin saanut? Eihän sillä ole mitään näyttöjä valmentajana, jos nyt yksiä potkuja ei lasketa.
Peltonen ulos! Kuka tilalle?
Kojolla ei olisi täällä kuin hävittävää. Ei sitä varmaan nappaa toista kertaa tulla opettamaan organisaatiota voittajaksi.Kari Jalonen.
Ai saatana,huutonaurua tälle visiolle. Ei näitä harjottelijoita pitäis ottaa tälläsen organisaation puikkoihin.
Hohhoijaa..
Ville Peltonen, kiitos ja näkemiin.
Peltonen ulos! Kuka tilalle?
Jouluun asti annan aikaa. Sen jälkeen kausi on jo hävitty, mutta Ville on ansainnut sen edes.
Kari Jalonen on munkin suosikki. Sen jälkeen Jukka Jalonen, vaikka mä tukka-jukkaa inhoankin.
Voi saatana. Noloa myöntää, mutta mä jotenkin päässäni muistin että Jalosen Jukka on tukka-jukka. Rautakorpihan se on. Joku täys aivopieru tuli.Mitä yhteistä on tukka-Jukalla ja Jukka Jalosella?
Etunimi.
Kyllä Jukka Jalosenkin tukkamuoti keskijakauksella kauteen 2006-2007 asti oli sellainen, että ansaitsee kyllä maininnan. Tukka-Jukka on aina tukka-Jukka mutta Jalonen voi olla vaikka Jakaus-Jukka. Hirveitä päitä aikanaan molemmilla.Voi saatana. Noloa myöntää, mutta mä jotenkin päässäni muistin että Jalosen Jukka on tukka-jukka. Rautakorpihan se on. Joku täys aivopieru tuli.
Ok. Siinä tapauksessahan se on hyvä asia, ja allekirjoittaa myös noita vanhojen partojen julkilausumia siitä, että ei tässä suotta mestaruudesta pelailla, kun se kuitenkin kerran vuosikuymmenessä tännekin osuu. Vaikka tokihan taisi yksi vuosikymmen välistä jäädä kokonaan.Tästä tehtiin joskus tutkimus. 30% katsomoon tulee menestys perässä ja myös tunnistan itse siitä. Edelleen joka vuosi itseni katsomoon raahaan, tulee menestystä tai ei. IFK:n merkitys on minulle syvempi. Se ei tietysti tarkoita sitä etten odota menestystä joka vuosi, mutta näin minä annan tukeni. Joten en usko tuohon ennustukseen.
Oi tätä ironian ja kivun määrää. Muistan lukeneeni ihan samat viestit Pikkaraisesta. No saatiin mitä fanit silloin halusi. Tässä ollaan.
Mua vituttaa aivan käkenä, enkä ole vähään aikaan menossa hallille, koska ei vaan jaksa. Mutta eihän me fanit oikeasti voida tehdä näin joka vitun syksy? Jokainen valmentaja on amatööri tai puuhastelija tai TET-harjoittelija.
Ihan jokainen valmentaja, joka on IFKn koppiin sisään tullut. Haastan etsimään sen valkun, joka on saanut fanit taaksensa ekan vuoden aikana. Ehkä Shedden, kun oli äijä. Oltiinko neljänsiä senkin kanssa.
No nyt saatiin tosiaan mitä tilattiin ja se toinen TET-harjoittelija kaatoi tänään meidän uuden amatöörin.
Jes. Vittu, että vituttaa ja aika pitää määrittelemätön Jatkis ja jääkiekkotauko. Ei vaan jaksa.
Ja tämä ei ollut näitä yksittäisiä kirjottelijoita syyllistävä vaan ylipäätänsä tätä meidän Jatkis ja IFK -fanimeininkiä.