Jatkuvuus on ihan hyvä asia usein, joskus vaihtamalla myös paranee. Myös jääkiekon ulkopuolella. En sano, ettei Peltosen lätkä tunnu tylsältä. Sitä se on minunkin mielestäni. Mitä mieltä muuten olet ollut Tapparan menestysvuosien lätkästä? Itse voittaisin mielummin mestaruuden tylsällä lätkällä, kuin runkosarjan iloisella kiekolla ja näen jengin kaatuvan säälijengiä vastaan.
Ei, en ole sitä mieltä, että jatkuvuus on aina vaihtoehto menestykselle. Kyseenalaistan sen, että miksi potkia valmentaja:
A) Kesken kauden - varsinkaan, jos ei ole mitään parempaa tilalle.
B) Maksaa kahdelle päävalmentajalle palkkaa, varsinkaan samalla tavalla pitkään, kuten nähtävästi Kärpissä on tapana?
Nostaisin pöydälle myös kysymyksen, kuinka monta kertaa on valmentaja voittanut mestaruuden ensimmäisellä sopimusvuodella/toisella sopimusvuodella/kolmannella sopimusvuodella? Joku statistiikka leipuri voisi nuo jostain etsiä.
Tällä hetkellä olisi ihan hyvä, jos jengi saisi mahdollisuuden pelata mahdollisesti vähän pienempien paineiden alla ja keskittyyä siihen työntekoon. Mukaanlukien valmennus. Voisi saada tämän kauden ainakin pelastettua vielä jollain tavoin? Huonolla tuurilla jengin heiluttaessa nakkikattilaa, nämä omatkin negat mitä on, näyttävät varmasti typeriltä. Kauden jälkeen on hyvä kyllä vähän miettiä tilannetta (riippuen miten kausi oikeasti sitten loppuu), mutten ole varma onko kenkiminen ehkä se paras vaihtoehto myöskään silloin.
Tobbarista sen verran, että olin sen palkkaamista vastaan, mutta olin valmis antamaan mahdollisuden. Mielestäni pärjännyt hyvin, sekä hänen vaihtoehto on nyt valmentajana VP. En myöskään keksi nopeasti kenet nyt sitten pitäisi siihen tilalle ottaa? Kölli? Joku syy siihen on miksi viimeksi Kölliä ei valittu ja Salmelainen valittiin.