Pitäähän Suomen nuorien ja hurjienkin päästä kommentoimaan tapausta, ja kertomaan meille, että Ville Peltonen on vahinko ja pelle, koska teki tälläisen sikamaisen tempun.
Mikä tässä nyt on ongelma? Tahallinen ja typerä temppu, josta pitäisi antaa 3-4 peliä kieltoa, jonka jälkeen
case closed ja ö-mappiin. Ville vilkasee olan taakse ja vetää ittensä Plihalin eteen ja osuu päähän kaveria. Totuuden tietää tällä hetkellä ilmeisesti vain itse Ville, oliko teko tahallinen vai ei (päähän olkapäällä, tahaton vai ei?). Mitään kunnon nykäystä olkapäällä tuossa ei näyttäisi tapahtuvan. Itse sanoisin, että aika fifty-sixty, kallistuen sixtyyn elikkä tahalliseen.
Tekee ihan hyvää HIFKlle ja Villelle, lepoa alle ja parin viikon päästä takaisin messiin levänneenä ja parempana Peltosena. Lopun paskanjauhannan voi hoitaa tälle taklaukselle
kuuluneessa ketjussa.
...On se kyllä kumma, että kun Kärppä pelaaja ajetaan rumasti sairaalakuntoon HIFK-pelaajan toimesta niin eniten asiasta meuhkaavat Jokeri-fanit.
Niinpä. SBAn teko on ilmeisesti samaa tasoa, kuin Villen teko Plihalille ja nyt siitä pitää muistuttaa joka paikassa, kuinka Ville itse puhui vastustajan kunnioittamisesta. On kuitenkin vähän eri asia hakata toista pelaajaa jäällä, kuin luistella keskialueella ja tahallaan tai tahattomasti osua kanssapelaajaa olkapäällä päähän, kun luistelee ohi. Mutta joo, roviolle vaan koko VP kun noin törkeä ihmisjäte on...
Moderaattorit, viimeinen lause tästä tekstistä on sarkasmia, ei tarvitse repiä -sitä- auki.