20 peliä pannaa, jotta saadaan vähän kevennettyä hyökkäysmateriaalin runsaudenpulaa. Itse asiassa tässä olisi luonteva paikka Peltosella laittaa hokkarit naulaan ja siirtyä penkin taakse Sopan tilalle.
20 peliä on liian vähän. Itse ehdotan 4700 peliä pannaa. Vaikuttaa aika kovalta, mutta kyllähän tämä terroristi on saatava kuriin. Vaa'assa painaa myös paljon tämän jääkenttien Jammu Siltavuoren aiemmat rikokset:
1. Oli MM-95-voiton arkkitehti. Mitä tuosta mestaruudesta seurasi? Alkoi Karjala-lippis-buumi, syntyi Antero Mertaranta-ilmiö, suomalaisten viinankäyttö julkisilla paikoilla lisääntyi, Den Glider In-biisi soi neljä vuotta tauotta radiossa. Ja kaiken lisäksi tuo mestaruus oli väärin voitettu. Sanalla sanoen, Ville aloitti ns. junttilätkä-ilmiön. Ilmiön, jota kunnon lätkäjätkät vihaavat.
2. Pelasi Jokereissa mutta valitsi sen jälkeen IFK:n. Miten sairas täytyy ihmisen psyykkeen olla, jos hän ei halua pelata Suomen perinteikkäimmässä ja loisteliaimmassa seurassa, parhaiden fanien edessä? Mikä perverssi mielipuoli ei haluaisi pelata kotiareenalla ja kuunnella samalla ympärillänsä lätkäkulttuurin sivistyneimpiä chanttejä tyyliin: "Ne vihaa meitä" , "Pissa På", "Ugh ugh ugh" ja "Minä me ja vittu Jokerit"? Ja kaikki tämä ihanassa kolikkosateessa, usein mukana myös nyrkit, savu, tulikepit ja sämpylät. Perkele, Juudas olisi aivan varmasti päässyt Loirin kanssa samaan mainokseen, ja saanut ehkä pienen roolin jostain Uuno-elokuvasta (Juudas Turhapuro Hjalliksen leivissä). Tai olisi ainakin päässyt Njassan haastatteluun.
3. Vahingoitti Semir BenAmorin nyrkkejä päällänsä, yrittäen vielä tämän jälkeen kaatumalla rikkoa päällänsä Hartwall-Areenan jään. Ja tämän jälkeen tämä kaikkien aikojen itkijämummo, brändinmukainen valittaja hamekangas päällä vittu mikä neiti kehtasi antaa haastattelun! Tämän Rotanhan piti olla kuollut, miten se pystyi antamaan haastattelun?? How low can you go?
4. Valitsi/aiheutti jotenkin valintansa SM-liigan herrasmiespelaajaksi ja on sen jälkeen toistuvasti ottanut fyysistä kontaktia vastapuolen pelaajiin. Ja kerran jopa paloautoon. Sairasta.
Ja elinikäinen toimitsijakielto päälle tälle nykyajan hitlerille. Herranjumala, kuvittele jos tämä sika olisi penkin takana käskyttämässä: Sieltä kuuluisi pian O'Shittis jää O'Shittis jää tapa se kusipää-tyylisitä mantraa.