Ville Peltonen HIFK:hon

  • 879 867
  • 2 331
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
*syvä hiljaisuus ja katse lähes vettynein silmin kameraan*

vaaleanpunaisiin värikyniin ja siirappeihin...herkullinen hahmo siihen nalleineen kaikkineen ihQutettavaksi...pikkuprinsessa unelmista...voinhan mä koittaa tässä viikonlopun aikana kiillottaa ruosteisen haarniskani ja satuloida ratsuni ja laukata paikalle pelastamaan pientä Johanna-prinsessaa Teija-lohikäärmeen luolastosta.

Pitäisikö nämä runomittaiset avautumiset säästää BB-ketjuihin (jälkimmäinen lainaus). Jotenkin tässä ympäristössä ne eivät tehoa. Kuten eivät kielikuvatkaan.

Jos summataan tämän vuoden liigatapahtumat niin Peltonen piestiin täysin omaa syytään kun pelaa HIFKissä ja nyt tämän takia kaikkiin tekemisiinsä lisätään VP-lisää 75%. Paitsi tietysti tehopisteisiin. Vieläkö oli jollain jotain "uutta" sanottavaa tästä? VP on mulkku, haisee pahalle ja on huono nussimaan. Terve.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Puhdas vahinkohan toi oli, toivottavasti ei kurinpitäjä anna mitään pelikieltoa...tai ehkä Ruudulle yksi peli ns. ennaltaehkäisevänä oisi paikallaan.
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Anteeksi, mutta miten vahinko voi olla puhdas, jos vahingon seurauksena joku loukkaantuu? Eikö tässä ole hiukan ristiriitaa? Ellet sitten vain heitä täkyä muille tulla aukomaan päätään?

Nyt taisit ymmärtää väärin tuon sanan merkityksen tässä yhteydessä.
Puhdas vahinko eli selvästikkään ei tahallinen teko.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Herrasmiespelaaja on esimerkiksi meillä pelaava Ben Eaves. Hän ei harrasta minkäänlaista pikkusikaa.

Repesin ihan täysin. Kaverihan pudotuspeleissä parikautta sitten istui jäähyllä jatkuvasti aiheena huitominen, poikkari ja korkeamaila.

Edit: varmaan tarkoitat sitä, että ei enää ota jäähyjä, no ei ota kun ei pelaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse nauroin ääneen vuonna 2011, kun Peltonen valittiin herramispelaajaksi.


Onko tämä yksi syy miksi viha Peltosta kohtaan on Jokerit-leirissä suuri? Eihän se Peltosen vika ollut, että mies valittiin herrasmiespelaajaksi. Samanlailla minä nauroin ääneen kun kuulin, että Teuvo valittiin liigan tulokkaaksi. Silti en vihaa Teuvoa pätkääkään vaan toivon nuorelle miehelle kaikkea hyvää, vaikka ei mielestäni ollut liigan tulokaspystin arvoinen.
 

Masentaja

Jäsen
Edit: varmaan tarkoitat sitä, että ei enää ota jäähyjä, no ei ota kun ei pelaa.

Ei pelaa ei, kun jullirääpäle hakkas käden paskaksi. Peltonen on ollut pitkään sika, ja tulee olemaankin. Onneksi tuo ei enää monta kautta skulaa. Rankkua vois antaa tommosen 8 peliä. Tahallinen vahingoittaminen + koventuneet tuomiot.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ei tule vähintään 10 ottelun kakkua niin kabineteissa ollaan taas saunottu!
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Onko tämä yksi syy miksi viha Peltosta kohtaan on Jokerit-leirissä suuri? Eihän se Peltosen vika ollut, että mies valittiin herrasmiespelaajaksi..

En minä ainakaan Peltosta vihaa. Vituttaa vaan tuo tekopyhyys mitä mies edustaa. Aikoinaan ollut loistava pelaaja, mutta nämä uran ehtoovuosien sikailut pistää veren kiehumaan, vielä kun kukaan ei siihen näytä puuttuvan. Joko nyt olisi aika.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei pelaa ei, kun jullirääpäle hakkas käden paskaksi. Peltonen on ollut pitkään sika, ja tulee olemaankin.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä tekee Peltosesta erityisen sian? Miten tämä on ilmennyt, koska tällöin pitäisi olla lukuisia esimerkkejä. Peltosta läpi uran seurannut, lähes kaikki ottelut sitten paluun nähneenä ja lätkää 30 vuotta seuranneena en yhdy tuohon näkemykseen.
 
Viimeksi muokattu:

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Repesin ihan täysin. Kaverihan pudotuspeleissä parikautta sitten istui jäähyllä jatkuvasti aiheena huitominen, poikkari ja korkeamaila.

Edit: varmaan tarkoitat sitä, että ei enää ota jäähyjä, no ei ota kun ei pelaa.

Yhdet pudotuspelit missä Eaves on ottanut kuudessa(6) ottelussa 5x2min jäähyjä ei tarkota sitä, että en pitäisi häntä herrasmiespelaajana. Eikä muuten ollut yhtään poikkaria tai korkeamailaa. Tuntuu kuitenkin, että tätä keskustelua on aivan turha jatkaa tästä enään eteenpäin.

Peltonen saa huilia muutaman pelin ja case closed.
 

Justin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan selvästi Peltoselta harkittu teko, ihan turha puhua mistään "vahingosta". Toki ei Villekään voinut aavistaa miten pahasti Plihalille kävi. Liigan nykyisen linjan mukaan 4-6 ottelun kakku.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuntuu kuitenkin, että tätä keskustelua on aivan turha jatkaa tästä enään eteenpäin.

Peltonen saa huilia muutaman pelin ja case closed.

Juuri näin, rangaistus tulee ja sillä sipuli. Jos jotkut Kärppä-fanit tulevat jotain "itkemään" niin ymmärrän sen täysin, sillä kyllähän se vituttaa kun oma pelaaja kokee tuollaisen. Sitä en kyllä ymmärrä miksi naapurin fanit ovat niin suurella massalla tässä asiassa liikenteessä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Onko tämä yksi syy miksi viha Peltosta kohtaan on Jokerit-leirissä suuri? Eihän se Peltosen vika ollut, että mies valittiin herrasmiespelaajaksi. Samanlailla minä nauroin ääneen kun kuulin, että Teuvo valittiin liigan tulokkaaksi. Silti en vihaa Teuvoa pätkääkään vaan toivon nuorelle miehelle kaikkea hyvää, vaikka ei mielestäni ollut liigan tulokaspystin arvoinen.

Jokerileirissä vituttaa Peltosen kaksinaismoralismi. Rottapelaaja, joka lähes silmät kyynelissä itkee pelaajien kunnioituksen perään, vaikka itse pelaa aina sääntöjen rajamailla ja on liigan yksi liigan pahimmista rottapelaajista, mutta silti suuri yleisö pitää häntä jostain syystä herrasmiespelaajana ja samoin liiganjohto. Oikeastaan Peltonen ei itsessään ei ärsytä läheskään yhtä paljon kuin Peltosen status jonkinlaisena herrasmiespelaajana. Totta kai Peltonen käyttää statustaan hyväkseen, muttei se tarkoita sitä, että muiden joukkueiden fanien täytyisi hyväksyä tilanne vain sellaisena kuin on.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

Peltonen käyttää kokemustaan hyväksi monessa tilanteessa, mut että rottapelaaja? Kyllä Ville enemmän on se herrasmiespelaaja kun sikailija (jos noista pitää valita). Niin paljon on hänen pelejään kuitenkin tullut katsottua...

Ja mitä tulee noihin loukkaantumisiin, niin Plihal on varmaan ainut pelaaja, joka tässä parin vuoden aikana on Peltosen "käsittelyssä" loukkaantunut. Pelikieltoa on luvassa, se lienee varma asia.
 

Masentaja

Jäsen
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä tekee Peltosesta erityisen sian? Miten tämä on ilmennyt, koska tällöin pitäisi olla lukuisia esimerkkejä. Peltosta läpi uran seurannut, lähes kaikki ottelut sitten paluun nähneenä ja lätkää 30 vuotta seuranneena en yhdy tuohon näkemykseen.

Jatkuvaa jälkipeliä, tilanteen jälkeen huitomista tökkimistä yms. Jos Hakanpään(?) uran ekan sm-liigamaalin jälkeen teki tyhmyyksiä, huitoi mm. Pulkkista käsille ihan huolella kun pulkkinen oli tehnyt maalin. Nämä ensimmäisenä tuli mieleen, mutta ei missään nimessä ole herrasmiespelaaja. Tästä oli vääntöä jo 1.9. jälkeen ja olen edelleen samaa mieltä. Ällöttävä tyyppi. Tää on toki mun mielipide. Ikinä en ole tykännyt, enkä pidä vieläkään. Mutta on liigassa monta muutakin pelaajaa jotka on inhokkilistalla, toki peltosen saama suoja ihan kummolaa myöten koska 95 aiheuttaa ällötystä vielä lisää. Kaksinaamaisuus. Julkisuudessa ollaan niin marttyyriä, mutta itse syyllistyy myös anteeksiantamattomiin tekoihin kaukalossa.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkuvaa jälkipeliä, tilanteen jälkeen huitomista tökkimistä yms.

Jaa. Mä olen katsonut lätkää väärin, kun en tunnista mitään erityistä jälkipeliä. Ehkä mulla on jo ikääaivan liikaa, koska kyllähän teininä ne silmätkin toimi paremmin, saati arvostelukyky.

Mut hei, aina ei voi voittaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kummaa mussuttamista Jokeri-faneilta. Ei teidän Villestä pitää tarvitse, mutta aika heppoisin perustein häntä siaksi kentällä väitätte. Ville pelaa kentällä ihan siinä missä muutkin, jos Villeä taklataan ville saattaa hieman antaa poikkaria takaisin tai huitaista pohkeille, mutta mitä sitten? Sitä harrastaa aika moni muukin pelaaja eikä siihen pelaajat loukkaannu. Niin kuin joku jo totesikin harvoinpa Villen "käsittelystä" on vastustaja loukkaantunut.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokerit-HIFK 1.9.2012 youtube ja siitä n.25s kohdalla. Onko Peltoselta herrasmiespelaajakäytöstä?

Ai kamala mikä lyönti siis aivan järkyttävä! Tämä tekee Villestä kyllä todella rottamaisen pelaajan ehdottomasti. Pulu ei tainnut edes huomata kyseistä "lyöntiä".



Ei Ville herrasmiespelaaja ole, mutta ei myöskään rotta.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Peltonen saa huilia muutaman pelin ja case closed.
Oikeastaan ainoa järkevä kommentti naapurin viestioksennusten keskeltä. Jotain traumaansa ne kai täällä itkemällä parantavat.

Peltonen mokasi ja saa rangaistuksensa, 2-3 peliä. Siinä se. Tämän hetken kunnossa ei ole edes mikään menetys joukkueelle. Ehkäpä saa levon aikana peli-iloansa takaisin.

Toivottavasti Plihal pääsee pian takaisin peliin.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jaa. Mä olen katsonut lätkää väärin, kun en tunnista mitään erityistä jälkipeliä. Ehkä mulla on jo ikääaivan liikaa, koska kyllähän teininä ne silmätkin toimi paremmin, saati arvostelukyky.

Mut hei, aina ei voi voittaa.

Sä olet katsonut Peltosen pelejä punaisten lasien läpi. Tässä nyt ihan muutaman vuoden sisällä muistuu mieleen: Hakanpään ajelu tämän juhliessa maaliaan, poikkari maalia juhlineeseen, edellisen kauden joukkuekaveriin, Järventiehen, huitomista maalia juhlineeseen Pulkkiseen, Teräväisen taklaaminen aivan täysin numeroihin viime paikallisessa ja nyt Plihalin telominen.... ja nämä vain ulkomuistista nopeasti.

Sitä en ymmärrä että minkälaisilla värilaseilla tuosta saa vahingon, aivan yhtä tahallinen kun kaikki mahdolliset Ruudun kyykkäykset sun muut.
 

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Kuka edes voi määritellä ketä on sika/rotta/jumala/ikoni? Aivan, ei kukaan. Jokaisella on oikeus sanoa ketä tahansa vaikka kissaksi jos tahtoo, turha alkaa edes yrittämään vetämään jotain linjaa missä menee rottailun tai sikailun rajat, koska jokaisella on kuitenkin omat silmät ja ajatukset.

Toisten hiekkalaatikoilla on kiva käydä leikkimässä, mutta ei hajoteta kavereiden kakkuja.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Käsittämätön ja ehdottoman tuomittava tapaus. Yli 10 peliä on kyllä pettymys, mikäli tapaus on yhtään linjassa aiempiin tapahtumiin ja puheisiin nähden. Puhutaan koodista ja kunnioittamisesta, mutta ajellaan kokemuksen tuomalla taidolla siten että aiheutetaan maksimaalista vahinkoa. Toivottavasti Peltonen pysyy kaukalosta pois jopa 18 peliä!

Toivottavasti itse alat seuraamaan ringetteä koska lajista et näytä tiedä paskan vertaa ja olisi ihan kiva kuulla perustelut 18 ottelun pelikiellolle? Yksi asia on itseä jäänyt ihmetyttämään tässä tilanteessa on se kun molemmat kaverit olivat kumminkin toistensa iholla tässä vaihdossa niin yhtäkkiä Plihal kadottaa Peltosen ja jää miinan alle, mutta eihän tuosta saa nyt törkeätä millään. Yhtä lailla voi kysyä miksi Plihal ei pdä päätä ylhäällä. Tämä kun sattuu olemaan sääntö nro 1 lajeissa joissa käytettän fyysistä kontaktia.

Nyt kun kaikki(narrit) täällä tuomitsee täällä Peltosesta jo teloitusryhmän johtajaksi niin kertokaapa kuinka monta kertaa on Peltonen telonut vastustajaa? Jos se on niin perkeleen paha rotta niin body count pitäisi olla huomattava ainakin oman käsityksen mukaan. Jotkut Pulkkisen näpeille lyömiset yms. ei mene tähän kategoriaan millään muotoa.

En vaan käsitä kyllä sitäkään, että tässä ketjussa joka toisen kommentoijan suosikki seuran kohdalla lukee Jokerit. Eikö siellä omassa osiossa ole keskusteltavaa vai miksi jokaisessa asiassa pitää tänne tulla pätemään ja useimmiten vielä vaan kirjoittamisen ilosta, sanomassa ei ole useimmiten mitään sisältöä. Itse vituttanut Ruudun temput ja SBA pimahtaminen, mutta ei mulla ole tarvetta joka vitun asiasta käydä trollaamassa Jokerit osiossa. Nämä trollit kun tuppaaa viemään järkevältä keskustelulta jatkuvasti pohjaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös