Ville Peltonen – HIFK:n päävalmentaja

  • 588 643
  • 4 391
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hyvä uutinen. Uskon edelleen, että Peltonen tuo jatkuuvuuden lisäksi myös menestystä. Ollaan sarjakakkosia tällä hetkellä. Ekalla kaudella johdettiin pitkään koko paskaa. Tällä kaudella ollaan hävitty kahdesti varsinaisella peliajalla. Ei se nyt voi ihan ämpäripaska valmentaja olla ja pelaajat tuntuu arvostavan. Mistä suurin osoitus on mielestäni se, että jo aiemmin Peltosen valmennuksessa ollut Petteri Lindbohm iski nimensä kolmen vuoden sopimukseen. Varmasti hän tiesi, että Ville jatkaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä ja johdonmukainen päätös. Don’t fix it if ain’t broken. Spekulaatiot loppuu ja jengille työrauha.

Onko tää mun HIFK? Näköjään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kyllä tämä itselle maistuu, vaikka epäilyksen hetkiä onkin ollut matkalla. Organisaatio uskoo Villeen, pelaajat uskovat Villeen, kyllä minäkin päätän uskoa. Nyt ollaan kakkosena, jos olisi joku muu, monensia me sitten oltaisiin, Antti Törmästä mukaillen.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikävä homma, että ehtii tämänkin kauden vielä pahimmassa tapauksessa pilata.

Ehtii pilata tämän ja kaksi seuraavaa. Nojoo, hyvä uutinen mun mielestä. Keväällä 2026 kun Peltosella on pari mestaruutta taskussa onkin luonnollista siirtyä maajoukkueen valmentajaksi, kun Pennanen on ehtinyt laittaa siellä pakan sekaisin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varovainen peukku. Ei Villen kanssa mitenkään metsään ole kuitenkaan menty ja parhaimillaan IFK pelaa todella hyvää lätkää.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Päätös on tehty ja hyvä niin. Myös julkistusajankohta on hyvä, jotta ei tarvitse sen enempää näin kannattajanakaan spekuloida. Mahdollisille tuleville pelaajillahan tietenkin täytyy valmentajan nimi kertoa ajoissa, kun täällä nyt on tapana soppareita tehdä näinkin aikaisin.

Tykkään tällaisesta jatkuvuudesta, kun ei poukkoilla lyhyellä tähtäimellä milloin mihinkin suuntaan. Suomessahan on totuttu, että se on yleensä korkeintaan kolme kautta (Rautakorpi + Tapola veivailut poikkeuksena) ja ukko vaihtoon, mutta muuallahan nämä pitkät pestit ovat olleet ihan normaalia toimintaa eli tästä ehdottomasti sulka HIFK:n stetsoniin. Eihän tuolla vapaana muutenkaan ollut ketään takuuvarmaa valintaa, kun Jaloset eivät tule kyseeseen ja Tapolakin jatkanee ulkomailla. Mitään ulkkariarpaa en olisi ainakaan meille halunnut, joten Villen jatko kelpaa enemmän kuin hyvin.

Ja vielä kerran, mä ainakin olen kaivannut HIFK:n toimintaan jatkuvuutta ja nyt sitä saatiin. Hyvillä mielin tuleviinkin kausiin, kunhan ensin hoidetaan se kannu takaisin himaan Nordikselle ensi keväänä. Dynastian alku.

Ei enää mitään moottorihamiessopparaatoa tänne.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
En tiedä yllättikö Villen jatkosopimus Kurikassa, mutta ainakin Johtavan Sihvosen lämpimässä officessa:


Lisäksi Peltosen kommentit MTV:lle:

 
Viimeksi muokattu:

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Mun mielestä oli aikas hätänen ratkaisu. 0 mitallia Hifkissä ja se ainoa välierä paikkakin tuli aikas huonolla pelillä. Tällä kaudella melko ylivoimaisella materiaalilla ”ihan jees”.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Hyvä päätös. Pudottaa varmasti turhia paineita Villen niskasta pois. Ensimmäistä kertaa Nybondaksen-Salmelaisen aikana voidaan puhua jatkuvuudesta.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Mun mielestä oli aikas hätänen ratkaisu. 0 mitallia Hifkissä ja se ainoa välierä paikkakin tuli aikas huonolla pelillä. Tällä kaudella melko ylivoimaisella materiaalilla ”ihan jees”.
Näissä pitää valitettavasti ottaa näkemystä, sillä sopimukset tehdään syksyllä. Aika näyttää miten käy.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotaan että käy nyt niinkuin Nokan kanssa eli kolmas vuosi tuo menestystä. Ja sitten kaksi seuraavaa myös. Kerrankin iltalehti on oikeassa ” HIFK ei ole Peltosen päävalmentajakaudella toistaiseksi saavuttanut seuran resursseihin peilaten merkittävää menestystä. Peltosen ensimmäisellä kaudella HIFK putosi puolivälierissä. Viime kaudella tuli tappio pronssimatsissa.”
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mun mielestä oli aikas hätänen ratkaisu. 0 mitallia Hifkissä ja se ainoa välierä paikkakin tuli aikas huonolla pelillä. Tällä kaudella melko ylivoimaisella materiaalilla ”ihan jees”.
Mistä tunnistaa henkilön joka ei tajua hommasta yhtään mitään? Tästä: ”Hifkissä”
 

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uin tässä vähän vastavirtaan ja olisin jättänyt jatkon tekemättä. Olisi ollut aika katsoa jo toinen kortti. Tämä mielipide peilaten koko Villen aikaa meillä. Itse välitän hyvän jääkiekon lisäksi myös menestyksestä ja parin vuoden aikana menestys on ollut, noh, keskinkertaista. Kannattajana vaadin enemmän, mielestäni perustellusti. Ymmärrän kyllä tämänkin ratkaisun päälle ja siinä on myös hyviä puolia, moni palikka on kohdallaan. Toivon että matkan varrella on opittu, opitaan lisää ja maltti tässäkin asiassa palkitaan finaalipaikan/mestaruuden muodossa. Toivottavasti Ville ja joukkue onnistuu yhdessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös