Ville Peltonen – HIFK:n päävalmentaja

  • 625 566
  • 4 509

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
En halua provota tai mitään sellaista, mutta kyllä mun korvaan kovasti särähti tämä, että "ei voi pullistella ja näyrästi lähdetään kauteen". Kun fakta on kuitenkin se, että ifk:lla on sarjan isoin (ilmoitettu) pelaajabudjetti. Siitäkään huolimatta mitään ennakkosuosikin roolia Peltonen ei halua ottaa vastaan. Eipä sitä kyllä annettaisikaan.

Niin, ehkä sitä budjettia on vielä tarkoitus käyttää?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Niin, ehkä sitä budjettia on vielä tarkoitus käyttää?
Näin sitä ajattelisi, mutta onko tässä nyt niitä Salmelaisen takapainoisia soppareita? Jos valtaosa rahasta on jo käytetty, eikä ravintolatoiminta ala tuottamaan odotetulla tavalla, niin vahvistuksia ei välttämättä kovin isolla kädellä enää tule. Jää nähtäväksi.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit

”Se tarkoittaa nimenomaan sitä, että päivittäisen tekemisen rima, laatu ja innostuminen ovat ihan aitoa ja oikeata. Olen ihan varma, että meidän täytyy myös sietää asioita ja kasvattaa sellaista nahkaa ja kuuluisaa resilienssiä”, sanoo Peltonen.

Olipahan harvinaisen sakeaa luettavaa koko artikkeli. Jäi vahvasti kuva, että päävalmentaja itse ei voi vaikuttaa oikeastaan mihinkään.
Näihin sopisi se Pasi Rautiaisen avautuminen jossain lehdistötilaisuudessa. "Tsempataan hyvin, annetaan kaikkemme, asenne on kohdallaan... Totta kai, nehän on perkele peruskiviä." "Nyt täytyy jo ruveta pikkuhiljaa.. Hei, riittääkö taso?"
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
Niin, ehkä sitä budjettia on vielä tarkoitus käyttää?
Kauden aikana tehtävät hankinnat pitää olla käytännössä
A) ykköskorin pelaajan kausi ohi
B) Kirsikka kakun päälle
C) Jollain kärkijätkällä ei vain lähde

Nyt ollaan tilanteessa, että joukkueessa on jo ennen kautta kammottavia aukkoja ja vähintään kahden pelaajan mentävä aukko. Tähän päälle iso kasa kysymysmerkkejä. Sarjan isoimpia budjetteja ja joukkue keskinkertainen ennakkoon.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
Näihin sopisi se Pasi Rautiaisen avautuminen jossain lehdistötilaisuudessa. "Tsempataan hyvin, annetaan kaikkemme, asenne on kohdallaan... Totta kai, nehän on perkele peruskiviä." "Nyt täytyy jo ruveta pikkuhiljaa.. Hei, riittääkö taso?"
Tämä! Nuo sitkeys, asenne, työnteko on jo ihan nappulasarjoissa se lähtökohta kaikelle.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
En halua provota tai mitään sellaista, mutta kyllä mun korvaan kovasti särähti tämä, että "ei voi pullistella ja näyrästi lähdetään kauteen". Kun fakta on kuitenkin se, että ifk:lla on sarjan isoin (ilmoitettu) pelaajabudjetti. Siitäkään huolimatta mitään ennakkosuosikin roolia Peltonen ei halua ottaa vastaan. Eipä sitä kyllä annettaisikaan.
Puheet oman työpaikan säilymisen puolesta on aloitettu.

Toki oikeassa Peltonen tällä kertaa on, HIFK on maksimissaan haastaja tällä hetkellä. Oli muuten ensimmäinen edes puolittain lipsautettu näkemys siitä missä tekijät(Peltonen/Pesonen)itse näkevät joukkueen menevän. Kiertelyä ja kaartelua olleet kaikki puheet alkavasta kaudesta tähän asti.

Haastaja ei silti ole ok juttu tuolla rahalla. Realismia toki.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Voisko joku kertoa myös Peltoselle, että tuo kivien kääntely alkaa olla vanha ja kulunut läppä, kuten täälläkin monet Pro Peltonen aitoheikit ovat julistaneet?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös