Höpönlöpöt itsellesi vaan. Ihan itse kyllä teit nyt jonkun älyttömän oletuksen, että mielestäni Tapola ei ota mitään mukaan kakkosvalmentaja-ajaltaan ja on täysin ummikko. Itsehän en sanonut mitään tollasta. Nyt valoja tauluun ja kehitystä luetunymmärtämiseen J.Grönvall!
Sanoin, että Tapola on keltanokka PÄÄvalmentajana tällä tasolla. Sehän on FAKTA, jota vastaan et edes sinä voi argumentoida ja vääntää skeidaa.
Heh, meinaatko etten sitä huomannut?
On kokematon päävalmentaja liigassa kyllä mutta mistään keltanokasta on turha puhua. Kokemusta on niin paljon takana kovistakin peleistä, että siellä ei kovin paljon uusia tilanteita vastaan tule.
Keltanokka tarkoittaa yleensä täysin ummikkoa ja sitä Tapola ei ole.
Enkä myöskään sanonut, että Tapola ei voisi onnistua. Kommentoin pelkästään sinun älyttömään aukomiseen nimimerkille susi (mikä projekti? mikä keltanokka?).
Okei, eli meinaat, että tämä kahden vuoden aikana tehty työ heitetään nyt romukoppaan ja Tapola aloittaa uuden, ihan oman strategian mukaisen työskentelyn?
Olen taipuvainen olemaan "ihan vähän" eri mieltä tulevaisuudennäkymistä sekä siitä mitä Tapparassa on oikeasti pyritty tekemään/muuttamaan kahden viime vuoden aikana.
Kysymys on seuran toimintatavoista ja rakenteista, sekä siitä kuuluisasta identiteetistä. Jos tämä ei putoa sinne kaaliin niin seuraa näitä hienoja heittoja farsseista sun muista.
Huomaa kyllä, että sinulla ei ole mitään hajua markkinoinnista. Markkinoinnissa nimenomaan kasvot on imagolle tärkeää. Ville Nieminen aivan loistavana tamperelaisena lätkäjätkänä, ihmisenä, ajattelijana, mentorina yms. on aivan huikeat kasvot seuralle nimeltä Tappara. Sponsoritkin miettivät tarkkaan mihin rahansa tunkevat, minkä takia tuollaiset hyvän mielikuvan seurasta tuovat asiat on tärkeitä. Nimeäpä nykyisestä Tapparan joukkueesta joku vastaava persoona, joka voisi olla yhtä vetävä markkinointikasvo?
Heh, eipä tietenkään. Urheilumaailmassa tilanteet muuttuvat ja niihin sopeudutaan. Nieminen on hieno markkinointikasvo mutta ei ainoa, eikä viimeinen. Hänen lähtönsä ei vie Tapparaa konkurssiin. Nyt kun ei markkinoida Villen kasvoilla niin se on tehtävä muulla tavoin, senkin tiedät kun kerran niin hyvin olet perillä tästä markkinoinnista.
Sinun yrityksessäsi ilmeisesti markkinointi pysyy samana vuodesta toiseen?
Halusit tai et, niin pitkässä juoksussa menestys on se joka tässä maassa tuo kansan halliin. Niin se vain Suomessa menee.