Selvä. Pahoittelen, että olen päässyt ns. sinun ihon alle. Saanen itse kuitenkin olla kanssasi eri mieltä. Jotkut kun keskustelee valideilla pointeilla, niin sinä tulet sen joka viestissäsi toistuvan huutonaurusi kanssa. Koittaisit edes hieman uudistua :) Ja yrittäisit edes kerran lukea toisen kirjoittelijan tekstin kunnolla, jottet aina kirjoittaisi aiheen vierestä.
En ole kyllä ikinä ymmärtänyt ihmisiä, joiden keskusteluun tuoma anti on tätä "Kaikille minun kanssani eri mieltä oleville huutonaurua!" Mutta tiäkkö Grönvalli mitä; Ei kuule haittaa yhtään, vaikka et pidä mua minään. Mulla on ihan oikea ja erittäin mukava elämä Jatkoajan ulkopuolella :) Ei ole siis tarvis kerätä mitään cool-pointseja keskustelupalstalla!
Se on hyvä, tunne alkaa olla molemminpuolinen. Varsinkin, kun juuri totesit kuinka olet odotellut miten lopetan palstalle kirjoittamisen. Joten todellakin huutonaurua tälle loukkaantumisellesi.
Onneksi lukijat saavat itse päättää kuka keskustelee argumenteilla ja kuka ei.
Kirjoitit taannoin mm. näin:
Huomaa kyllä, että sinulla ei ole mitään hajua markkinoinnista. Markkinoinnissa nimenomaan kasvot on imagolle tärkeää. Ville Nieminen aivan loistavana tamperelaisena lätkäjätkänä, ihmisenä, ajattelijana, mentorina yms. on aivan huikeat kasvot seuralle nimeltä Tappara. Sponsoritkin miettivät tarkkaan mihin rahansa tunkevat, minkä takia tuollaiset hyvän mielikuvan seurasta tuovat asiat on tärkeitä. Nimeäpä nykyisestä Tapparan joukkueesta joku vastaava persoona, joka voisi olla yhtä vetävä markkinointikasvo?
Olen aiheeseen palannut vielä ihan äskettäin mutta sinulta en ole saanut vielä yhtäkään kommenttia. Perustele sinä vuorostasi se miten ja mihin myyntiin tämä imagotappio ja Ville Niemisen lähtö vaikuttaa.
Kun esimerkiksi sinä kirjoitat jatkuvasti, että Ville on markkinoinnin kannalta aivan ylivoimainen "kasvo", tarkoittaen siis ilmeisesti sitä, että hänen lähtönsä on myynnin kannalta kova isku. No jos se ei ole, niin miten tämä ylivertaisuus markkinointikasvona esiintyy?
Sanon tämän vielä kerran: olen täysin eri mieltä siitä, että sponsorit liikuttaisivat rahoja PELKÄSTÄÄN Ville Niemisen perässä, saati sitten hallissa käyvät satunnaiskatsojat. Tällöin hänen korvaamisensa myös tällä saralla on täysin mahdollista ja jopa ihan realistista.
Tapparan brändi on Tapparan brändi, ei Ville Niemisen.