Tämä Vihreyden toivominen ns. helvettiin on aika yleistä näin elokapinan myötä, pakko kysyä perusteluita, eli miksi koet Vihreyden niin suurena uhkana Suomelle? Onko ne nuo ilmastoteot, vihreiden arvojen tuputtaminen vai mikä?
Minulta ei kysytty mutta vastaan silti. Omista preferoinneista ensin muutama sana jotta päästään jyvälle mitä minä pidän tärkeänä. Asun kasvukeskusten ulkopuolella luonnon ympärillä, ja ympäröivä luonto onkin minulle tärkeää. Siinä missä kaupunki-ihmiset hakevat elämyksiä matkustelusta, klubeista, festareista, konserteista yms.; minulle hyviä elämyksiä tuottaa retket metsässä, saaristossa yms.. Olen huolissani ilmastosta, mutta samoin myös omasta taloudellisesta hyvinvoinnistani. Ajattelen myös että ihmisen asema ravintoketjussa on sellainen että on ihan ok; ja jopa suotavaa; syödä lihaa ja käyttää muutenkin hyväksi eläinkuntaa niin lautasella kun vaatteissa. Yritän myös aina ajatella että ihmiset ovat erilaisia ja arvottavat eri asioita.
Oman lähiluontoni Vihreät pyrkivät tuhoamaan tuulimyllyillä, tällöin huomasin että Vihreiltä ei löydy minkäänlaista empatiaa ihmisille jonka elinympäristöä he ovat ideologisessa huumassaan tuhoamassa. Järkipuhe ei näissä tilanteissa myöskään auta eikä dialogissa päästä eteenpäin, koska Vihreiden mielestä kenenkään ei tarvitse asua luonnon keskellä koska kaupungissa on kerrostaloja. Onneksi kansalaisaktiivisuus torppasi hankkeen ja kotikunta on nyttemmin julistautunut täysin tuulivoimavapaaksi.
Vihreiden ideologisuus on myös aiheuttanut pitkälti nykyisen tilanteen ilmaston kanssa. Jääräpäisesti ja ideologisesti kun vastustettiin ydinvoimaa niin kasvihuonekaasut ovat lisäntyneet. Nyttemmin tosin aletaan jo tätä kantaa hieman järkevöittämään, mutta liian myöhään. Kun asioista muodostetaan mielipide ideologian mukaan ja heitetään realiteetit romukoppaan niin sama tulos on nähtävissä Vihreiden ilmastonmuutostaistelussa myös tulevaisuudessa. Ilmastonmuutosta ei ehkäistä ruoskimalla omaa selkää vaan ottamalla teollisuutta takaisin kehittyneisiin maihin ja kehittämällä vähäpäästöisempiä menetelmiä.
Vihreiden luonnosta vieraantuminen näkyy myös miten hyötyeläimiä on inhimillistetty ja yritetaaän kieltää ihmisen luonnollinen paikka ravintoketjussa. Eläimistä saa ravitsevaa ruokaa ja kestäviä vaatteita. Näitä kumpaakin kannattaisi käyttää hyväksi. Siinä ajassa missä kaupunkivihreä on ostanut ja käyttänyt 20 lapsityövoimalla tuotettua halpistakkia, niin yksi nahkatakki olisi säilynyt käyttökunnossa.
enkä viitsi tässä lähteä edes ruotimaan ideologian sumentamaa maahanmuuttopolitiikkaa, intersektionaalista femismiä yms.. Päkinänkuoressa vihreä idelogia on suurimmalti osaa vahingollinen kaltaiselleni luonnosta pitävälle ihmiselle ja itse luonnolle.