Linkkiä lähteeseen kiitos!Jännää että palstan vasemmistolainen ISIS-symppaaja on tätä mieltä!
Linkkiä lähteeseen kiitos!Jännää että palstan vasemmistolainen ISIS-symppaaja on tätä mieltä!
OAK, Hassi, Cronberg ja Sinnemäki etunenässä kuuluvat siihen samaan vihervasemmistoänkyröiden siipeen, jonka "ansiota" on varsin merkittävä osa Vihreisiin kohdistuvasta kriitikistä. Vastustetaan ideologisesti milloin mitäkin ja ajetaan Suomea taantumuksen tielle, vaikka toki väittävätkin olevansa edistyksen asialla.Outi Alanko-Kahiluoto. Heh heh.
Nainen, joka Satu Hassin kera katselee terveellisen etäisyyden päästä suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kytevää rauniota ja miettii kuka maksaisi haittaveroa savusta.
Epäilen että Kari on joutunut kyseenalaistamaan omaa ideologiaansa kun hän on lukenut palautteita facebookissa
"Vastaanottokeskusten turvallisuustilanteesta kyselleelle toimittajalle (Maahanmuuttoviraston turvapaikkayksikön johtaja Esko) Repo lupaa lähettää junamatkan aikana tilannekuvaa täydentäviä tekstiviestejä. Saatesanoiksi Esko Repo muistuttaa, että suomalaisten on tehtävä tilaa tulijoille.
– Paluuta entiseen ei enää ole. Meidän on hyväksyttävä tämä uusi todellisuus myös Suomessa. Tilanne on muuttunut pysyvästi, eikä menneitä kannata enää haikailla. Pitää keskittyä yhdessä ohjaamaan arkea uusiin uomiin".
Emma Kari on julkaissut päivityksen jossa väittää suomalaisten miesten uhkailleen häntä ja hänen lapsiaan. Rikosilmoitusta hän ei ilmeisesti näistä uhkailuista ole tehnyt, eikä hän muutenkaan tuo uhkailuja julki.
"Touhu on mennyt niin mahdottomaksi, että portaiden rikkojille hurrataan, Karia moititaan valehtelemisesta ja kansanryhmää eli miehiä vastaan kiihottamisesta ja valeprofiilin uskotaan olevan aito. Tavalliset ja epäilemättä omasta mielestään ihan lainkuuliaiset kansalaiset ovat päästäneet tyhmyytensä häpeämättömästi valloilleen."
Joulun sanoma - Image-blogit
Kuka hullu on mennyt lisääntymään Emma Karin kanssa?
Hui! Säikähdin jo että meirän Ipan maalitykki on menny panee Emma Karia.Se olisi tällainen herra ollut asialla: Tapio Laakso (aktivisti) – Wikipedia
Tapio Laakso - Aktivisti. On kyllä juuri sitä ihteään kiireestä kantapäähän.
Se olisi tällainen herra ollut asialla: Tapio Laakso (aktivisti) – Wikipedia
Tapio Laakso - Aktivisti. On kyllä juuri sitä ihteään kiireestä kantapäähän.
Aika lailla samoin olen minäkin hahmottanut tämän tapauksen. Emma Kari on minun silmiini karikatyyrisen dogmaattinen hahmo, joka edustaa näkemyksissään melkoisen puusilmäistä uskovaisuutta. Karin suhtautuminen hänelle tärkeisiin asioihin on voimakkaan tunnepohjaista, juuri sellaista jota tapaa lähinnä kiihkouskovaisten ja tulipalokommunistien piirissä.Olen seurannut Karin uraa jo muutaman vuoden, kun hän on antanut hyvin pitkälle kasvot tuulivoimafanaattisuudelle. Olen tullut päätelmään, että Emma Kari on läpeensä paha ja empatiakyvytön ihminen. Hän suorastaan vihaa ihmisiä jotka eivät jaa hänen ajatuksiaan tuulivoimasta, eikä häneltä heru tippaakaan empatiaa ihmisille jotka kärsivät hänen ideologisista päätöksistään.
Olen ymmärtänyt että kautta suomalaisen yhteiskunnan pitää vaan tottua siihen että täällä ei enää ole niin turvallista kuin ennen. Se koskee niin yksinlenkkeileviä 14-vuotiaita tyttöjä Vääksyssä kuin Emma Karia ja hänen lapsiaan.
Tsemppiä vaan lapsille tässä liberaalissa, objektiivisessa kaikille mielipiteille avoimessa ympäristössä kasvamisessa.
Emma Kari on minun silmiini karikatyyrisen dogmaattinen hahmo, joka edustaa näkemyksissään melkoisen puusilmäistä uskovaisuutta.