Älä nyt tuollaisesta suotta itkuja tirauta. "Luokkaantumista" ja "pyöristymistä" tässä onkin tullut iän ja karriäärin myötä. Vasemmistolaisuutta sitten vähän vähemmän. Ihan ystävyydellä tässä kyselin vaan viestisi tarkoitusta, mutta taisin tahtomattani pahoittaa mielesi. Peace & love.
Älä huoli. En minä ole mieltäni pahoittanut. Päinvastoin vastauksesi sai hymyni leviämään entisestään. Siinä missä Vihreä Lanka ja Kansan Uutiset ovat minulle Pahkasian korvikkeita, myös kaltaisesi verbaaliikot tuovat mieleeni Jukka Mikkolan, Markku Paretskoin ja Paul Öhrnbergin - Vaikka komiikka mitä ilmeisimmin onkin tahatonta.
Itseasiassa tuo wunderlust-tapahtuma vaikuttaa muuten hyvältä, mutta jotenkin se monikulttuurisuuden ja kansainvälisyyden sivuttaessaan löyhkää varsin rasistiselta. Aivan kuin nyrkkinainti, spänkkääminen ja muu läskin läiskytys olisivat jotenkin länsimaalaisten ituja syövien naulanaamalesbofeministien yksinoikeutta. Maailma kylään näihinkin kekkereihin, kelpasi keppana tai ei.
Edit: Suunnittelin jo paikan päällä käymistä, mutta eipä näköjään kannata.
"
Pukupakko - näihin juhliin pukeudutaan näyttävästi!
Ehdoton ei farkuille ja t-paidalle. Seksikäs, outo, fetissi, roolileikki, fantasia, ristiinpukeutuja, muodollinen, silmänruoka, historiallinen, kinky, elegantti, provokatiivinen, burlesque, drag… valitse asu, jossa olet rohkeimmillasi!"
Minä kun niin toivoin, että olisin päässyt puku päällä piiskaamaan jotain keski-iän kynnyksellä olevaa fakkuihin, t-paitaan. kauhtuneeseen pikkutakkiin ja tennareihin sonnustautunuttta miekkosta - ehkä jopa sellaista, jonka otsatukka on parturoitu mattopuukolla.