Ei kun hän on idiootti koska on antanut idioottimaisen lausunnon. En minä ole asiantuntija-vihamielinen alkuunkaan. Enhän minä itseänikään vihaa niissä asioissa, joissa olen asiantuntija.Eli koska oikeuskansleri on eri mieltä kanssasi kyseessä on idiootti? Löytyihän se asiantuntija vihamielisyys sieltä. Samalla tavalla tuollainen baari-illan voi olla poliittista ohjausta kuin baarissa tehty suullinen sopimus. Ei sopimuksia tarvitse kirjoittaa paperille, että ne olisivat päteviä.
Kahdenvälisen sopimuksen ei tarvitse olla kirjoitettuna paperilla, että se olisi juridisesti pätevä mutta ei maan johtaminen epävirallisilla keskusteluilla ole millään tasolla hyvää hallintotapaa. Iltakouluissa voidaan ajan säästämiseksi epävirallisesti valmistella, mitä virallisesti tullaan myöhemmin päättämään. Kuten demarit-ketjusta voidaan lukea, niin Rinne on epävirallisissa yhteyksissä tästäkin asiasta höpötellyt jos sun mitä keskenään ristiriitaista, joten mahdoton virkamiesten on edellyttää toimimaan kaikenlaisten huhupuheiden ja lehtijuttujen pohjalta.