Eikös tuo ole juuri sellaista spekulointia ja keskustelua mitä mm. käyttäjä Kisapuisto on aikanaan erittäin aktiivisesti homoketjussa käynyt?
Kyllä näin on. Kyseisessä ketjussa moneen kertaan kysyin, että mihin se raja vedetään, jos homoille annetaan lisää oikeuksia? Ja miksi niille homoille pitäisi antaa lisää oikeuksia ja samalla syrjiä muita seksuaalivähemmistöjä? Vastauksiksi sain lähinnä vittuilua ja kommentteja tyyliin "ei kukaan järkevä ihminen rinnasta homoutta ja eläimiinsekaantumista tai pedofiliaa keskenään". No mites nyt on käynyt? Tässä se päänavaus nyt sitten nähtiin. Saa nähdä, kirjoitetaanko tänään lehdissä asiasta.
Faktahan on se, että suvisten mielestä sillä ei ole kovinkaan paljon väliä mitä sanoo vaan sillä on suurempi merkitys kuka sanoo. Tämä uusin juttu käy hyvänä osoituksena siitä. Olisi keskustelun kannalta parempi, jos suvikset myöntäisivät rehdisti tämän, mutta sitä emme tule kuitenkaan näkemään.
Oinonen kysyi, mitkä ovat vapaamielisyyden rajat vai onko niitä ollenkaan? Ja siinä tuli tämä hauveli-vertaus, joka johti valtavaan joukkomielenpahoitukseen. Oinonen kuulemma rinnasti homot ja eläimiinsekaantujat, ym... Nyt nämä loukkaantujat itse haluavat kansalaiskeskustelua asiasta. Miksi sitten loukkaantuivat, jos vaikkapa samaa sukupuolta olevan alpakan nussiminen on ihan ok? Ja tietysti lajirajoja ylittävää rakkautta? Ai niin, pitää muistaa se alpakan vapaa-ehtoisuus!
Nyt Vihreät ja sinäkin (TosiFani) ilmeisesti haluatte pohdiskella insestin laillistamista ja suojaikärajojen poistamista lapsilta. Näin ahdasmielinen kun olen, niin haluan kysyä, että pitääkö tuollaista edes pohtia? Pentti Oinonenhan sai myös kokea suvaitsevaiston vainon, kun asiaa taannoin meni kysymään. Ja asiallinenhan tuo kysymys oli, kun SDP puuhaili/puuhailee trans-lakiaan ja nyt Vihreät on laillistamassa insestiä ja pedofiliaa.
Aivan ja juuri näin. Toistan hieman itseäni, mutta tämän palstan homoketjussa kyselin ihan samaa kuin Hanna Hakko nyt tekstissään. Minut haukuttiin imbesilliksi, homovihaajaksi, homofoobikoksi, idiootiksi ym, ja todettiin että ei pedofilian tai insestin laillistamisella spekuloi kuin vajaaälyinen mistään mitään tietämätön mulkku. Hanna Hakko sen sijaan taitaa samojen haukkujien mukaan olla kovin fiksu ihminen ja samojen haukkujien mukaan nyt sitten kaikista mahdollisista seksuaalivähemmistöjen laillistamisista ja oikeuksien yhdenmukaistamisista pitää tottakai voida keskustella. Mutta ilmeisesti minä en saa. Niin ne mielipiteet vaan näköjään muuttuu sitä mukaa, kuka asian kirjoittaa.
Ja ei, en ole marttyyri enkä ota itseeni. Minua saa haukkua ihan vapaasti. Ja vaikka homoketjussa kirjoittamieni spekulaatioiden osalta (eli kohta aletaan vaatia muillekin seksuaalivähemmistöille samoja oikeuksia kuin homoillekin ja vielä enemmänkin) olinkin oikeassa, tämä on kyllä sellainen asia, missä olisin ihan mieluusti ollut väärässä. Toisaalta vihreät tekevät tässä kyllä aikamoisen karhunpalveluksen kaikille homoseksuaaleille, mutta eivät varmaan tajua sitä itse.
edit. lisäsin Dee Sniderin lainaukseen sulkuihin sanan TosiFani väärinkäsitysten välttämiseksi
Ja tuo eläinseksifetissi... Ei muuta kuin seuraavaan Prideen Mansikki mukaan ja kertomaan siellä, että rakastamme toisiamme vapaaehtoisesti ja haluamme kirkkohäät. Kyseessä on lajirajat rikkova rakkaus ja jos et tätä ymmärrä, niin olet taantumuksellinen natsi.
Linkitän tähän nyt videon Youtubesta kun oiva paikka aukesi, missä suvaitsevat osoittavat suvaitsevaisuuttaan oikein koko rahalla Tampereen Pride -marssilla. Ja kuten suoraselkäiseen suvaitsevaan tyyliin kuuluu, kasvot hupuilla peitettynä tietenkin.
Tampere Pride 21.7.2012, FDL ei saanut osallistua marssiin homojen oikeuksien puolesta Kannattaa katsoa koko pätkä, mutta varsinainen suvaitseminen rauhanomaisesti toimineita ja omalla kasvoillaan esiintyneitä FDL:n jäseniä kohtaan alkaa n. kohdassa 2.51. Eräs suvaitseva huppupää uhkaa mm. ampua yhden FDL:n jäsenen.