Valapatto, niin älä multa kysele, kun ei kuulu mulle. En oo väittänyt, että olis pakko lisääntyä.
Ok, olet kiinnostunut vain homostelusta.
Valapatto, niin älä multa kysele, kun ei kuulu mulle. En oo väittänyt, että olis pakko lisääntyä.
Miten niin homot ei lisäänny? Exällä on 3. Toisella deittalemallani 2. Emme me steriilejä olla.Vihreiden kansanedustaja Pekka Haaisto on huolissaan väestönkehityksestä, luki iltalehden lööpissä. Niin Pekka ei, väki homostelemalla lisäänny. Pekka näyttää siis huonoa esimerkkiä, murehtimaan asiaansa.
Onhan se vähän ad hominem, mutta jos tekee kahteen lauseeseen ja kahteen yhdyssanaan kaksi virhettä, niin lukematta paskaa. Sen kun vielä alleviivaa pakoputkimiehellä, niin veikkaan persuhenkistä loppuviestiä..... Tosin en tiedä Haavistosta, enkä haluakkaan tietää.
Miksi kysyit? Oletko itsekin pakoputki miehiä?
Kyllähän tuo syntyvyys tilasto näyttää heikolta Suomessa. ... ..
Tuohan on mielenkiintoinen tilanne. Ja ylipäätään koko käsite "suvaitsevainen". Eli jos suvaitaan erilaisia kulttuureja, jotka ovat suvaitsemattomia (oikean elämän esimerkkinä wahhabistit), tuleeko meidän suvaita heitä? Jos en suvaitse suvaitsemattomia olenko itse suvaitsematon. Termi itsessään on hyvin latautunut nykyisessä yhteiskunnallisessa keskustelussa. Erityisesti tietyissä osissa ideologista matriisia (oikea ja vasen yläkulma).Kirjoitin vihreiden ristiriidoista. Suurin ristiriita heillä on se, että he luulevat olevansa suvaitsevaisia. Todellisuudessa he eivät edes suvaitse eriävää mielipidettä. Taikka kohdistavat asiakeskustelua, yksilön haukkumiseen, kuten yllä. On siis tekopyhää, väittää olevansa suvaitsevainen.
Kirjoitin vihreiden ristiriidoista. Suurin ristiriita heillä on se, että he luulevat olevansa suvaitsevaisia. Todellisuudessa he eivät edes suvaitse eriävää mielipidettä. Taikka kohdistavat asiakeskustelua, yksilön haukkumiseen, kuten yllä. On siis tekopyhää, väittää olevansa suvaitsevainen.
Toki jatkoajassa vittuilu on normaalia/ok, ja se pitää hyväksyä, jos tänne kirjoittaa. Ja myös vitsailua,
Vihreät saisivat huomattavasti enemmän kannatusta/äänestäjiä, jos keskittyisivät siihen, mikä oli heidän ideansa alkuvaiheessa. Luonnonsuojeluun ja ympäristönsuojeluun. Myös minun ääneni.
Tasa-arvoisen avioliiton vastustaminen on suvaitsevaista koska silloin suvaitaan heteropareille heidän avioliiton säilyminen sellaisena kuin se on aina ollut.
Eikö näissä asioissa noin yleisesti ottaen ole ihan OK, että annetaan ihmisten olla mitä mieltä he haluavat olla - kunhan ei nyt rikollisia tai lainvastaisia ajatuksia suolla?
Mitkä ajatukset ovat rikollisia tai lainvastaisia?
Tiedät varmasti varsin hyvin millaisten ajatusten julkituominen - suoltaminen - on rikollista tai lainvastaista.
Arvoja ei voi jakaa hyviin ja huonoihin. Ihmisarvokaan ei ole arvo, jota tulisi sokeasti kunnioittaa. Ihminen asemoi arvoilla itsensä maailmaan, mutta kaikki arvot ovat samanarvoisia, koska niillä ei ole objektiivista mitattavaa perustaa.
Jos nostaa omat arvonsa muiden arvojen yläpuolelle, ei se voi perustua muuhun kuin narsistiseen omahyväisyyteen ja henkisesti väkivaltaiseen käytökseen.
Suurinta suvaitsevaisuutta ja kunnoittamista on välinpitämättömyys, jonka turvin pystyy sallimaan myös sen, jonka kokee itse vääräksi. Jos huomaa puolustavansa omia arvojaan ja mitätöivänsä muiden arvoja, silloin on vaarallisilla vesillä. Silloin on tehnyt omasta subjektiivisuudestaan totuuden mitan.
Vihreät ovat talouden realiteeteista vieraantuneita hippejä, jotka luulevat sähkön tulevan töpselistä ja rahan seinästä.Kirjoitin vihreiden ristiriidoista.
Millaisten, nyt lainvastaisten, ajatusten tuominen julki ei mielestäsi pitäisi olla lainvastaista?
Arvoja ei voi jakaa hyviin ja huonoihin. Ihmisarvokaan ei ole arvo, jota tulisi sokeasti kunnioittaa. Ihminen asemoi arvoilla itsensä maailmaan, mutta kaikki arvot ovat samanarvoisia, koska niillä ei ole objektiivista mitattavaa perustaa.
Jos nostaa omat arvonsa muiden arvojen yläpuolelle, ei se voi perustua muuhun kuin narsistiseen omahyväisyyteen ja henkisesti väkivaltaiseen käytökseen.
Suurinta suvaitsevaisuutta ja kunnoittamista on välinpitämättömyys, jonka turvin pystyy sallimaan myös sen, jonka kokee itse vääräksi. Jos huomaa puolustavansa omia arvojaan ja mitätöivänsä muiden arvoja, silloin on vaarallisilla vesillä. Silloin on tehnyt omasta subjektiivisuudestaan totuuden mitan.
Taitaa olla sama kaveri joka loukkaantui syvästi Stokkan Hullut Päivät -nimestä. Ei ole käsittääkseni ikinä päässyt minkään tason poliittiseen asemaan, mutta muistaa kyllä nolata itsensä kovaan ääneen aktiivisesti.Itselleni tuntematon Miikka Keränen veti mielestäni pohjat kertomalla, että ei ole valmis edes keskustelemaan yhteistyöstä persujen kanssa. Näen tällaisen toisten poissulkemisen ja tällaisen toiminnan vain ja ainoastaan lapsellisena. Kyllä aikuisten ihmisten tulisi olla valmiita keskenään keskustelemaan, vaikka olisivat erimielisiä.
Vihreissä mielenkiintoinen vääntö, kun Haavisto ei sulkenut mahdollisuutta olla samassa hallituksessa PS:n kanssa. Tämän jälkeen Ville Niinistö kertoi twitterissä kuinka ketään ei saa demonisoida, mutta samalla omassa viestissään demonisoi perussuomalaiset. Emma Kari sen sijaan kertoi Vihreiden periaatteen olevan se, että kaikkien kanssa keskustellaan....
Mihin mä ruksin vedän! Nuo kaksi korostettua ovat ensimmäiset lauseet joista olen kanssasi samaa mieltä, niin kauan kuin on tullut juttujasi lueskeltua tällä palstalla. Onko paranemisprosessi alkanut?Tämä on tietysti monellakin tasolla poliittista teatteria, jonka tarkoituksena on luoda puolueelle sovittelevaa imagoa. Todellisuudessa todennäköisyys sille, että vihreät ja persut ovat seuraavassa hallituksessa, on häviävän pieni, minkä Haavistokin tiedostanee.
Haavistolla on kuitenkin riittävästi malttia olla tekemättä kategorisia linjauksia tulevaisuudesta, jota hän ei voi aukottomasti ennustaa. Kokeneena diplomaattina hän myös välttää tilanteita, joista ei voi vetäytyä näyttämättä heikolta.
On tietysti totta, että perussuomalaisten vastustaminen on vihreille yksi keino vahvistaa puolueen sanomaa omien keskuudessa. Pitkässä juoksussa on kuitenkin järkevämpää, että puolue pyrkii kypsään toimintaan, jonka päämääränä on vaikutusvallan maksimoiminen. Jyrkillä teeseillä voi erottautua, mutta vaalit voitetaan keskeltä.