Mikä prosentti sulla on jos lasketaan lapset per yhdynnät?Vihreiden kansanedustaja Pekka Haaisto on huolissaan väestönkehityksestä, luki iltalehden lööpissä. Niin Pekka ei, väki homostelemalla lisäänny. Pekka näyttää siis huonoa esimerkkiä, murehtimaan asiaansa.
Ehkäpä eri kuin Haavistolla. Tosin en tiedä Haavistosta, enkä haluakkaan tietää.Mikä prosentti sulla on jos lasketaan lapset per yhdynnät?
Miksi kysyt? Tekeekö persettä mieli?Miksi kysyit? Oletko itsekin pakoputki miehiä
Vihreiden kansanedustaja Pekka Haaisto on huolissaan väestönkehityksestä, luki iltalehden lööpissä. Niin Pekka ei, väki homostelemalla lisäänny. Pekka näyttää siis huonoa esimerkkiä, murehtimaan asiaansa.
Vihreiden kansanedustaja Pekka Haaisto on huolissaan väestönkehityksestä, luki iltalehden lööpissä. Niin Pekka ei, väki homostelemalla lisäänny. Pekka näyttää siis huonoa esimerkkiä, murehtimaan asiaansa.
Mä oon hetero, mutta en halua lapsia. Saanko silti panna vai näytänkö huonoa esimerkkiä?
Kiitos kysymisesta, mutta ei kiitos. Mun mielestä peräaukko on ainoastaan ulostamista varten. Muut voivat toki käyttää sitä muuhunkin, halutessaan.Miksi kysyt? Tekeekö persettä mieli?
Mun mielestä peräaukko on ainoastaan ulostamista varten.
Mitä tarkoitat tällä?Hallituksen tulisi tukea lapsiperheiden taloutta paremmin, muuttamalla asioita.
Kirjoista olen lukenut, että huumeiden ja jalokivien salakuljetukseen anus on kätevä. Olikohan urologilla muita vinkkejä?Keskustelin joskus urologin kanssa, joka oli toista mieltä. Mutta mitäpä lääkäri mitään tietää.
Valapatto, niin älä multa kysele, kun ei kuulu mulle. En oo väittänyt, että olis pakko lisääntyä.
Miten niin homot ei lisäänny? Exällä on 3. Toisella deittalemallani 2. Emme me steriilejä olla.Vihreiden kansanedustaja Pekka Haaisto on huolissaan väestönkehityksestä, luki iltalehden lööpissä. Niin Pekka ei, väki homostelemalla lisäänny. Pekka näyttää siis huonoa esimerkkiä, murehtimaan asiaansa.
Onhan se vähän ad hominem, mutta jos tekee kahteen lauseeseen ja kahteen yhdyssanaan kaksi virhettä, niin lukematta paskaa. Sen kun vielä alleviivaa pakoputkimiehellä, niin veikkaan persuhenkistä loppuviestiä..... Tosin en tiedä Haavistosta, enkä haluakkaan tietää.
Miksi kysyit? Oletko itsekin pakoputki miehiä?
Kyllähän tuo syntyvyys tilasto näyttää heikolta Suomessa. ... ..
Tuohan on mielenkiintoinen tilanne. Ja ylipäätään koko käsite "suvaitsevainen". Eli jos suvaitaan erilaisia kulttuureja, jotka ovat suvaitsemattomia (oikean elämän esimerkkinä wahhabistit), tuleeko meidän suvaita heitä? Jos en suvaitse suvaitsemattomia olenko itse suvaitsematon. Termi itsessään on hyvin latautunut nykyisessä yhteiskunnallisessa keskustelussa. Erityisesti tietyissä osissa ideologista matriisia (oikea ja vasen yläkulma).Kirjoitin vihreiden ristiriidoista. Suurin ristiriita heillä on se, että he luulevat olevansa suvaitsevaisia. Todellisuudessa he eivät edes suvaitse eriävää mielipidettä. Taikka kohdistavat asiakeskustelua, yksilön haukkumiseen, kuten yllä. On siis tekopyhää, väittää olevansa suvaitsevainen.
Kirjoitin vihreiden ristiriidoista. Suurin ristiriita heillä on se, että he luulevat olevansa suvaitsevaisia. Todellisuudessa he eivät edes suvaitse eriävää mielipidettä. Taikka kohdistavat asiakeskustelua, yksilön haukkumiseen, kuten yllä. On siis tekopyhää, väittää olevansa suvaitsevainen.
Toki jatkoajassa vittuilu on normaalia/ok, ja se pitää hyväksyä, jos tänne kirjoittaa. Ja myös vitsailua,
Vihreät saisivat huomattavasti enemmän kannatusta/äänestäjiä, jos keskittyisivät siihen, mikä oli heidän ideansa alkuvaiheessa. Luonnonsuojeluun ja ympäristönsuojeluun. Myös minun ääneni.
Tasa-arvoisen avioliiton vastustaminen on suvaitsevaista koska silloin suvaitaan heteropareille heidän avioliiton säilyminen sellaisena kuin se on aina ollut.
Eikö näissä asioissa noin yleisesti ottaen ole ihan OK, että annetaan ihmisten olla mitä mieltä he haluavat olla - kunhan ei nyt rikollisia tai lainvastaisia ajatuksia suolla?
Mitkä ajatukset ovat rikollisia tai lainvastaisia?