Vihreä liitto

  • 1 416 263
  • 10 696

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Itseasiassa kyllähän vihreät hiilivoiman käyttöä kannattavat, se on listattu heidän energiastrategiassakin, eli ei pelkoa, kyllä vihreänkin puolueen äänestäjät sähköä saavat, se vain tulee hiilidioksidipäästöjen kustannuksella mutta mitäpä sellaisesta pienestä yksityiskohdasta.

Kiitos.

Eli kunhan se paha ydinvoima ei tuota sitä sähköä, niin tehdään sitten vaikka perkele hiilellä. Hienoa vihreyttä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos.

Eli kunhan se paha ydinvoima ei tuota sitä sähköä, niin tehdään sitten vaikka perkele hiilellä. Hienoa vihreyttä.

Tavallaan tässähän olisi oiva logiikka, mutta tämä tietenkin vaatisi sen, että myönnettäisiin se tosiasia, että Suomen energiapolitiikalla ei ole mitään merkitystä ilmastonmuutoksen kanssa. Tämän myöntäminen taas romuttaisi nykyisen energiaverotuksen ja Vihreiden ponnistukset kokonaan, joten sellaista ei voi tehdä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kyllähän tuosta haisee Toivolan oma vaalikampanja, juttua muokattu pari kertaa eikä oikein mitään taustaa koko jutulle löydy.

Toivola haluaa esiintyä julkisuudessa "vapaamielisyyden edelläkävijänä" ja "persujen vastustajana". Tällä tempulla nyt yritetään synnyttää negaa mamu-kritiikkejä kohtaan.
 

Fordél

Jäsen
Tuosta varmaankin on kyse. Hyvin säälittävältä vaikuttava yritys. Tosin ei yllätä yhtään, kun kyseisestä henkilöstä on kyse.

Täyttä spekulaatiota, josta ei ole mitään todisteita eikä pelkällä "haiskahtamisella" kannata tehdä näin suuria johtopäätöksiä. Ei hutkita ennen kuin on tutkittu.

Mitä tulee muuten Vihreisiin niin jotenkin on sellainen tunne, että luvassa on neljä vuotta oppositiota ja kannatus tuskin tulee näissä vaaleissa nousemaan. Sinnemäki on mun mielestä hoitanut ihan hyvin pestinsä, mutta hänen avullaan tuskin pystytään suuremmin laajentamaan Vihreiden kannatuspohjaa, ainakaan muiden puolueiden kustannuksella. Sinnemäki on hyvin nykyisten kannattajiensa näköinen puheenjohtaja ja edustaa varmasti hyvin heitä, mutta en näe, että hänen johdollaan voitaisiin houkuteltua muiden puolueiden äänestäjiä Vihreiden leiriin. Ehkä Vasemmistoliitto voisi olla ainoa, mutta sielläkin on nyt Paavo, joka pitänee ainakin nuoremman siiven tyytyväisenä. Vihreiden tulevaisuus on oikeastaan uusissa nuorissa äänestäjissä, mutta onko sieltäkään mahdollista saada enempää kuin se noin 10 % siivu?

Mielenkiintoista on myös se, että mihin Vihreät asemoivat itsensä tulevaisuudessa. Nythän heidät mielletään yleensä keskustasta vasemmalle päin kallellaan olevana, mutta toisaalta taas vihreissä on paljon niitä, jotka ovat myös oikealle kallellaan, varsinkin kansanedustajista. Nyt jos edessä on oppositiotaival yhdessä SDP:n ja Vasemmistoliiton niin siirtyykö heidän politiikkansa myös lähemmäs vasemmistoa ja haetaanko yhteistyöllä tukea Demareista tulevia hallituksia varten?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Tuosta varmaankin on kyse. Hyvin säälittävältä vaikuttava yritys. Tosin ei yllätä yhtään, kun kyseisestä henkilöstä on kyse.

Tunnet Toivolan? Hyvinkin? Minä en, mutta Toivolahan voisi ottaa vielä rohkean askeleen ja kopioida perussuomalaisten länsipuolisten sielun veljien, ruotsidemokraattien vaalitempun eli viiltää otsaansa hakaristin ja syyttää sitten "tuntemattomia hyökkääjiä" väkivallanteosta.
 

Fordél

Jäsen
Ei tarvitse tuntea. Luotan aistihavaintoihin sekä lukutaitoon.

Luetun tekstin vielä ymmärrän perusteeksi näkökannallesi (tosin en siitäkään vetäisi suuria johtopäätöksiä), mutta mikä se aistihavainto on tässä kohdin? Oletko kenties kuullut jotain (alaston intiani ilmoittanut sinulle asiasta?), tunnetko sen ihan iholla asti, haistatko kenties palaneen käryä, jäikö Toivolasta paska maku suuhun vai menisikö tämä kaikki kuitenkin kuudennen aistin puolelle?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luetun tekstin vielä ymmärrän perusteeksi näkökannallesi (tosin en siitäkään vetäisi suuria johtopäätöksiä), mutta mikä se aistihavainto on tässä kohdin? Oletko kenties kuullut jotain (alaston intiani ilmoittanut sinulle asiasta?), tunnetko sen ihan iholla asti, haistatko kenties palaneen käryä, jäikö Toivolasta paska maku suuhun vai menisikö tämä kaikki kuitenkin kuudennen aistin puolelle?

Aistihavainto voisi olla se, että Toivola pyörii keltaisessa lehdistössä homo-statuksella lähes yhtä usein kuin Tukiainen. Voisi todeta, että homoissa on eroa. Esim. Jari Sillanpää ja vaikka tuleva Vihreiden presidenttiehdokas ovat julkisuudessa omilla kyvyillään kuin vain sen takia, että ovat homoja. Ilmeisesti Jani on huomannut, että vaalilauseella "Moi, olen Jani Toivola ja olen homo. Äänestä minua." ei vielä välttämättä saa tarpeeksi ääniä, joten pitää kehitellä tappouhkauksia sympatiaäänien kalastamiseksi.
 

Fordél

Jäsen
Aistihavainto voisi olla se, että Toivola pyörii keltaisessa lehdistössä homo-statuksella lähes yhtä usein kuin Tukiainen. Voisi todeta, että homoissa on eroa. Esim. Jari Sillanpää ja vaikka tuleva Vihreiden presidenttiehdokas ovat julkisuudessa omilla kyvyillään kuin vain sen takia, että ovat homoja. Ilmeisesti Jani on huomannut, että vaalilauseella "Moi, olen Jani Toivola ja olen homo. Äänestä minua." ei vielä välttämättä saa tarpeeksi ääniä, joten pitää kehitellä tappouhkauksia sympatiaäänien kalastamiseksi.

Ehkä homojen oikeuksia tai ylipäänsä vähemmistöjen asioita on vaikea ajaa ilman, että tuo oman homouden tai muun vähemmistöpiirteensä esille. Itse en ole Toivolan kohdalla huomannut mitään erityistä homoudella ratsastamista. Onhan se julkisuudessa tuotu tottakai ilmi, mutta mitä sitten? Näen tämän enemmän median kiinnostuksena ihmiseen, joka on suomalaisessa mittapuussa jonkinlainen kummajainen: hyvin sosiaalinen tummaihoinen homoseksuaali. Niin kuvainnolliseisti kuin myös kirjaimellisesti kyse ei ole "perussuomalaisesta", joka tottakai kiinnostaa mediaa. Jari Sillanpää tai Pekka Haavisto eivät taas aja erityisesti homojen asiaa, joten on luonnollista, että he eivät tuo sitä erityisesti esille.
 

Fordél

Jäsen
Lähinnä näkö- ja kuuloaisti ovat Toivolan tapauksessa niitä välineitä.

Siis en nyt tarkoita pelkästään tätä casea, vaan yleisesti henkilöä Jani Toivola.

Kerro ihmeessä lisää eli mitkä ovat henkilökohtaiset näkö- ja kuulohavainnot, jotka tukevat väitettäsi.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Tunnet Toivolan? Hyvinkin? Minä en, mutta Toivolahan voisi ottaa vielä rohkean askeleen ja kopioida perussuomalaisten länsipuolisten sielun veljien, ruotsidemokraattien vaalitempun eli viiltää otsaansa hakaristin ja syyttää sitten "tuntemattomia hyökkääjiä" väkivallanteosta.

Itseasiassa onko tästä asiasta koskaan saatu mitään varmistusta?

Koska jo pelkästään tämän Toivolan keissin perusteella voi hyvin sanoa, että media voi aivan hyvin vain tarkoitushakuisestikin valehdella tai vääristellä totuutta "oikean" mielikuvan levittämiseksi. Yritin googletella asiaa, mutta ainakin suomenkielinen media on tuntunut jättävän asian noihin spekulointeihin itseaiheutetusta vammasta. Sinänsä ei toki kyseessä olisi ensimmäinen poliitikon marttyyritemppu, mutta tosiaan olisi oikeasti kiintoisaa tietää mikä on tutkinnan tämän hetken tilanne.

Homman vastine asiaan, joka kyllä asettaa tämän Toivola-keissin aika mielenkiintoiseen valoon journalistisen uskottavuuden kannalta

Tapaus Toivola
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Toivola on aika vahvasti ratsastanut juuri ihonvärinsä ja seksuaalisen suhtautumisen varjolla ja voi olla että olen liian kyyninen mutta jotenkin tässä tuli heti mieleen sellainen "marttyyri" statuksen hakeminen ja jonkinlainen "minua uhkaillaan fyysisellä väkivallalla mutta minä en peräänny vaan puolustan arvojani kauheita perussuomalaisia fasisteja vastaan" -vaalikampanja.

Ja mikäpä olisi helpompi tapa saada julkisuutta kun kertoa tällaisesta uhkailusta, aika mielenkiintoista on myös tämä "Iltasanomien viihdetoimittaja sattui olemaan tekemässä henkilökuvaa" ja ainoa uutinen joka saadaan on uhkailu-uutinen. Voi olla että olen tässäkin liian kyyninen mutta vähän tilaustyöltä vaikuttaa koko juttu. Miksi Toivola ei mennyt poliisin puheille ja pyytänyt tutkimaan, kyseessähän on hyvin vakava asia. Olisihan se sitäkin kautta tullut julkisuuteen.

Mutta jos paljastuu että Toivolaa on oikeasti uhkailtu väkivallalla niin myönnän olleeni väärässä.
 

Fordél

Jäsen
Tukevat väittämääni siitä, että Toivolan tämänkaltainen esilletulo ei tule yllätyksenä. Toivolan "valttikorttihan" on se, että hän on tuon värinen ja lisäksi homppeli. Kun näin henkilö ratsastaa noilla "avuilla", niin sen vuoksi ei ollenkaan yllätä tämänkaltainen esilletulo.

Et vastannut kysymykseeni eli mitkä ovat ne konkreettiset havaintosi, joiden perusteella epäilet, että kyseessä on vain vaalikampanjan temppu? Vai onko havaintosi sillä tasolla, että Toivola on tummaihoinen?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Toivola on aika vahvasti ratsastanut juuri ihonvärinsä ja seksuaalisen suhtautumisen varjolla ja voi olla että olen liian kyyninen mutta jotenkin tässä tuli heti mieleen sellainen "marttyyri" statuksen hakeminen ja jonkinlainen "minua uhkaillaan fyysisellä väkivallalla mutta minä en peräänny vaan puolustan arvojani kauheita perussuomalaisia fasisteja vastaan" -vaalikampanja.

Toivolalla on yksi ominaisuus, joka voisi viitata hysteeriseen ylireagointiin. Se ominaisuus ei ole ihonväri eikä seksuaalinen suuntautuminen, vaan se tosiasia, että hän on näyttelijä. Suuri osa näyttelijöistä on ajautunut työuralleen siksi, että heidän luonteessaan on egosentristä esillä olemisen halua ja taipumusta suureellisiin reaktioihin.

Toisaalta esimerkiksi Jatkoajan keskusteluilmapiiriä punnitessa en pitäisi järin suurena ihmeenä sitä, että Suomessa keväällä 2011 musta-vihreä homomies saa osakseen väkivaltauhkauksia.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivola on aika vahvasti ratsastanut juuri ihonvärinsä ja seksuaalisen suhtautumisen varjolla ja voi olla että olen liian kyyninen mutta jotenkin tässä tuli heti mieleen sellainen "marttyyri" statuksen hakeminen ja jonkinlainen "minua uhkaillaan fyysisellä väkivallalla mutta minä en peräänny vaan puolustan arvojani kauheita perussuomalaisia fasisteja vastaan" -vaalikampanja.


Hmm.. Paria nimeä ja sanaa muutamalla tästähän saadaan erään toisen puolueen suosion avain.

Timo on aika vahvasti ratsastanut juuri ihonvärinsä ja seksuaalisen suhtautumisen varjolla ja voi olla että olen liian kyyninen mutta jotenkin tässä tuli heti mieleen sellainen "marttyyri" statuksen hakeminen ja jonkinlainen "meitä uhkaillaan vääränlaisilla uskonnoilla, erivärisillä ihmisillä ja postomodernilla taiteella mutta me emme peräänny vaan puolustamme arvojamme kauheita vihervasemmistolaisia vastaan"- vaalikampanja.

Jostain syystä heille tämä on kuitenkin sallittua, muttei nyt herranjestas sentään jollekin ex-Idols- ja BB- juontajalle. Kyllä sitä mieluummin äänestää vaikka putkimies Jaakkoa Ilomantsista (pahoittelen, jos/kun olet oikeasti olemassa - ei mitään henkilökohtaista, olet varmaan ok tyyppi).
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Toisaalta esimerkiksi Jatkoajan keskusteluilmapiiriä punnitessa en pitäisi järin suurena ihmeenä sitä, että Suomessa keväällä 2011 musta-vihreä homomies saa osakseen väkivaltauhkauksia.

Ilmapiiristä on vielä pitkä matka varsinaisiin uhkauksiin, itse väkivallanteoista puhumattakaan. Ja kummallista yleistämistä kyllä tuossakin nyt on ilmassa, ottaen huomioon miten voimakkaasti kaikenlainen yleistäminen tuomitaan juuri Vihreitten kannattajien osalta, etenkin jos kyse on maahanmuuttajista tms.

Jos nyt ensin keskitytään näihin väitettyihin uhkauksiin, joitten olemassaolo on vähintäänkin kyseenalainen ja sitten spekuloidaan sitä terrorin ilmapiiriä joka Jatkoajassakin vallitsee.

Aivan varmasti löytyy ihmisiä joita musta homomies nyppii aivan suunnattomasti, mutta se että nyt käytännössä yllä oikeastaan leimaat jatkoajan keskustelijat sellaisiksi on hieman...noh. Mutta jos siis tällainen yleistäminen on ok, niin sen on myös toimittava toiseen suuntaan, mikä taas tekee keskustelusta aika turhaa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hmm.. Paria nimeä ja sanaa muutamalla tästähän saadaan erään toisen puolueen suosion avain.

No ei nyt kuitenkaan ihan sama asia. Vaikka ymmärrän pointtisi niin Soini ei ole koskaan vetänyt mitään suhteellisen vakavaa asiaa kuten väitettyä väkivallalla uhkaamista esiin oman kampanjaansa edistääkseen.
 

Fordél

Jäsen
Vaalikampanjan tempuksi epäilen siksi, että Toivola on vihreiden listoilla ja ajankohtakin tukee tätä epäilyä + se, että mitään suunniteltua hyökkäystähän ei edes ilmennyt, kuten ensiksi annettiin ymmärtää ja juttuun vedettiin mukaan järjestö, jonka jäseniä tiedetään kuuluvan vihreiden pahimpaan poliittiseen vastaleiriin.

Miten se, että Toivola on Vihreiden jäsen on perustelu? Tuon logiikan mukaanhan kaikki Vihreiden jäsenet harratavat näitä temppuja.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Miten se, että Toivola on Vihreiden jäsen on perustelu? Tuon logiikan mukaanhan kaikki Vihreiden jäsenet harratavat näitä temppuja.

Ymmärsin että se tarkoitta sitä että Vihreiden jäsenet lienevät kaikkein todennäköisimpiä harrastamaan moisia temppua.
 

Fordél

Jäsen
Ymmärsin että se tarkoitta sitä että Vihreiden jäsenet lienevät kaikkein todennäköisimpiä harrastamaan moisia temppua.

Avaatko tai avaatteko, että mikä on se logiikka ja peruste, jonka mukaan juuri Vihreät ovat todennäköisimpiä harratamaan tällaista? Varmasti löytyy muitakin tapauksia Vihreistä?
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Toivolalla on yksi ominaisuus, joka voisi viitata hysteeriseen ylireagointiin. Se ominaisuus ei ole ihonväri eikä seksuaalinen suuntautuminen, vaan se tosiasia, että hän on näyttelijä. Suuri osa näyttelijöistä on ajautunut työuralleen siksi, että heidän luonteessaan on egosentristä esillä olemisen halua ja taipumusta suureellisiin reaktioihin.

Toisaalta esimerkiksi Jatkoajan keskusteluilmapiiriä punnitessa en pitäisi järin suurena ihmeenä sitä, että Suomessa keväällä 2011 musta-vihreä homomies saa osakseen väkivaltauhkauksia.

Toivola työnsi itsensä tämän PikkuKakkonen-farssin myötä framille ja kertoi olleensa vuosikausia kausia harras kristitty ja kirkon aktiivinen jäsen ym... Silti hänelle tuli täytenä yllätyksenä, että kirkon piiriin kuuluu ihmisiä, kuten Päivi Räsänen, jotka ei homoutta hyväksy. Itse en ole aktiivinen kirkon jäsen, enkä harras kristitty, mutta kirkkoon kuuluvana tiedän sen verran, ettei se ole kaikille ihan päivänselvä juttu ja kirkossa on se oma vanhoillinen lahkonsa. Mutta harras kristitty Jani Toivola ei tätä tiennyt. Räsäsen höpinöiden takia Toivola ei halua olla missään tekemissä kristinuskon tai kirkon kanssa. Tai sitten Toivola sekoitti sanat hauras ja harras. Miksei Jani Toivola tai Vihreät ylipäätään hyökkää islamin ja sharia-lain kimppuun, joka editoisi homot samantien maankamaralta? Miksi Vihreät ei hyökkää ja tuomitse naisten (tai tyttölasten oikeastaan) ympärileikkauksia? Eikö ne riko naisten oikeuksia vai olenko vaan rasisti, joka ei ymmärrä monikulttuurisuutta?

Pidätkö sitten ihmeenä sitä, että Päivi Räsäsen lapsia uhattiin väkivallalla, äitinsä mielipiteiden takia suvaitsevaisessa Suomessa vuonna 2010? Se on sitä edistyksellistä, pasifistista ja ennen kaikkea suvaitsevaista toimintaa.

Jos nyt näin on, että Toivola on saanut uhkauksia, en tietenkään hyväksy millään muotoa tuollaista toimintaa. Mutta nyt nämä jutut heittävät aikalailla häränpyllyä ja alkuperäistä tekstiä muokataan sinne sun tänne, niin ei tuo Toivolan touhu nyt kovin uskottavaa ole, lähinnä säälittävää. "Uskoisin, että Hommafo..eiku Suomen sisus..eiku mikä se nyt oli, no ihan sama, mutta joku tämmöinen kumminkin, niin olen ihan varma, että siellä suunnitellaan väkivaltaa minua kohtaan, koska olen mustaihoinen homoseksuaali. Mutta muslimit ei tietenkään minulle mitään tekisi, koska olen suvaitsevainen, läpipahan kristinuskon hylännyt Vihreä"... Eli tuossa vapaa mukaelma Toivolan agendasta, joka ei kyllä vakuuta.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Aivan varmasti löytyy ihmisiä joita musta homomies nyppii aivan suunnattomasti, mutta se että nyt käytännössä yllä oikeastaan leimaat jatkoajan keskustelijat sellaisiksi on hieman...noh. Mutta jos siis tällainen yleistäminen on ok, niin sen on myös toimittava toiseen suuntaan, mikä taas tekee keskustelusta aika turhaa.

No tuo Maple Leafin manifesti oli kuin suoraan Päivi Lipposen tai Kimmo Kiljupään kommenteista koskien Tampereen tuhopolttoa. Rasistinen ilmapiiri, joka on vallannut Suomen, vaati nyt uhrinsa ja tällaiset viharikokset tulevat olemaan arkipäivää, kun ennakkoluulot ja muukalaisviha hallitsee ilmapiiriä ja rehelliset, ulkomaalaistaustaiset yrittäjät joutuvat näiden mielivaltaisten tekojen uhreiksi. Mutta taisi tässäkin kohtaa totuus olla hieman toinen...?
 

Fordél

Jäsen
Se, että on ehdokkaana vihreiden listoilla. Tämänkaltaisella tempulla saatetaan kenties saavuttaa marttyyripisteitä.

Eli jos henkilö x asettuu ehdolle Vihreissä, hän todennäköisemmin syyllistyy tällaisiin temppuihin kun jos olisi asettunut ehdokkaaksi vaikka Vasemmistoliiton listoille. Mitään perustetta tälle ei ole vaan näin se muka vain on. Ai millä perusteella? No kun näin se vain on. Stereotypiat kunniaan sanoi Toejoen Veikkokin!
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep. Toivola löysi itsestään pienen vihreän kansanedustaja-ehdokkaan tämän Räsäs-kohun yhteydessä. Käyttää keppihevosena tätä kristillisten todella yllättävää negatiivista suhtautumista homoseksuaalisuuteen joka tosin ei anna kuolemantuomiota kuten tämä visvalaisten suosimien muslimien Islamin uskonto. Nyt pitäisi vielä tietää mitä annettavaa/meriittejä Toivolalla olisi politiikan parissa - siis muutakin kuin että on tummaihoinen homo. Tosin visvalaisten keskuudessa tuokin on kova juttu ja saavutus. Menee uskottavuudeltaan samaan kastiin kuin tämä perussuomalaisten-ketjuun linkitetty lapinnoita.

Maple Leafille tiedoksi, että Toivolan näyttelijän tai juontajan toimet ovat hänen ammatti eikä ominaisuus. Ominaisuudeksi voi sen sijaan laskea tuon hänen seksuaalisuuden suuntautumisen joka on enemmänkin käyttäytymistä ohjaava luonteenpiirre. Yleensä tällaiset friikit haluavat julkisuuteen kaikin tavoin - sillä silmällä.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Periaatteessa homon kannattaisi kampanjoida ennemmin islamia vastaan kuin kristinuskoa. Islam on kuitenkin yksimielinen homouden rikoksena pitämisessään toisin kuin vaikka luterilaisuus. Ja jopa niissä monissa islamilaisissa maissa, joissa eläimiin sekaantuminen on laillista, kielletään kuitenkin sekaantuminen uroksiin kuoleman tuomion uhalla. Eli vaikka Toivola onkin pigmentiltään erilainen kuin valtaosa PerSuista, niin järkevämpää kai hänen olisi ollut liittyä heihin, ja aloittaa kova kampanja islamin suvaitsemattomuutta vastaan. Kristillisten kannattajiakin on sen verran vähän, että tuskin tuolla vastakkainasettelulla juurikaan vihreille ääniä tuodaan.
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Maple Leafille tiedoksi, että Toivolan näyttelijän tai juontajan toimet ovat hänen ammatti eikä ominaisuus. Ominaisuudeksi voi sen sijaan laskea tuon hänen seksuaalisuuden suuntautumisen joka on enemmänkin käyttäytymistä ohjaava luonteenpiirre. Yleensä tällaiset friikit haluavat julkisuuteen kaikin tavoin - sillä silmällä.

Höpöhöpö. Seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta yksilön käyttäytymiseen millään tavalla. Sen sijaan tiettyihin ammatteihin hakeutuvilta löytyy usein tiettyjä ominaisuuksia. Esimerkiksi näyttelijöiltä juuri Maple Leafin mainitsemia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös