Stadin kundi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Iso pettymys myös Viasat:in jääkiekko-kanavien hintoihin. Taitaa tulla välivuosi ainakin telkkarin osalta tässä leirissä köyhään kun kirpaisee noin isot hintamuutokset versus edellinen kausi.
Jaaha, Viaplay sport nostanut hintoja? Nyt hinta on 29,99 kk. Eikös se hetki sitten ollut 26,95 kk? No, nopeet syö hitaat, joten jätetään nyt sitten toistaiseksi ottamatta...
Iso pettymys myös Viasat:in jääkiekko-kanavien hintoihin. Taitaa tulla välivuosi ainakin telkkarin osalta tässä leirissä köyhään kun kirpaisee noin isot hintamuutokset versus edellinen kausi.
Ostakaa kaverin kanssa (tai vaikka keskenänne) Viaplay puoliksi niin ei hintakaan päätä vaivaa. Tuohon vielä Gigantista Chromecast kylkeen 39 eurolla niin HD-tasoista lähetystä seuraa halvalla omasta tv-ruudusta! Ylivoimaisen upea paketti :)
Ostakaa kaverin kanssa (tai vaikka keskenänne) Viaplay puoliksi niin ei hintakaan päätä vaivaa. Tuohon vielä Gigantista Chromecast kylkeen 39 eurolla niin HD-tasoista lähetystä seuraa halvalla omasta tv-ruudusta! Ylivoimaisen upea paketti :)
Kaverin kanssa puoliksi on todella hyvä diili. Lisäksi sitä Chromecastia ei edes tarvia, jos sattuu olemaan PS4 tai Smart TV. Smart TV:stä ainakin toimii moitteettomasti.
Mahtaako toimia noin? Joskus olen erätauolla lähtenyt käymään esimerkiksi kaupassa ja kuunnellut kisastudiota kuulokkeilla. Kun tulen takaisin kotiin huomaan, että selaimessa pyörinyt lähetys on katkennut päällekkäisten kirjautumisten johdosta. Kun käynnistän selaimessa pyörivän lähetyksen uudestaan tulee sama ilmoitus pian puhelimen näytölle. Kikkailla toki voi.
Nyt ainakin viimeiset pari vuotta on voinut katsella kahdella laitteella yhtäaikaa Viaplayn lähetyksiä.
Onko laitteilla ollut yhteinen IP? Minulla puhelimessa 4G ja kotona erillinen laajakaista. Samalla nettiyhteydellä ei ole ollut ongelmia.
Minulla on käytössä vain puhelimen 4G-netti kämpillä. Sillä kattonut puhelimella/tabletilla/kannettavalla, joskus kahdella laitteella yhtäaikaa. Mutta tosiaan kaverin kanssa tilataan ja aika paljon katsomme samaan aikaan samaa lähetystä eri osoitteissa.
Minulla on käytössä vain puhelimen 4G-netti kämpillä. Sillä kattonut puhelimella/tabletilla/kannettavalla, joskus kahdella laitteella yhtäaikaa. Mutta tosiaan kaverin kanssa tilataan ja aika paljon katsomme samaan aikaan samaa lähetystä eri osoitteissa.
Kyllä täällä ainakin on toiminut eri IP-osoitteessa Viaplay samoilla tunnuksilla jo kohta kolme vuotta.Sanoisin myöskin että todella erikoinen juttu. Samaa olen pari kertaa kaverin kanssa kokeilut ja 10 minuuttia Viaplay antaa käyttää samoja tunnuksia, sen jälkeen heittää myöhemmin kirjautuneen pihalle. En laskisi mitään sen varaan että kaverin kanssa pystyisi kulut puolittamaan. En tiedä miksi teillä se on toiminut, mutta kyllä tuo yleisesti ottaen pitäisi olla blokattu.
Kahdesta eri laitteesta samasta IP-osoitteesta voisi varmaan onnistuakin, en tosin ole testannut.
Liian vanha oon tuollaisiin "kikkailuihin" + nettikaista ei riittäisi kuitenkaan kunnon kuvaan Tämän lisäksi mulla on huonoja kavereita...on kaikki jotain blääh-ifk faneja jotka tuskin innostuu noista matsesta. Täytyy ootella joskos kauden mittaan tulisi jotain parempia tarjauksia Viasatin puolelta ja toivoa että joukkueen tekeminen parantuisi siihen mennessä katseltavaan kuntoon.Ostakaa kaverin kanssa (tai vaikka keskenänne) Viaplay puoliksi niin ei hintakaan päätä vaivaa. Tuohon vielä Gigantista Chromecast kylkeen 39 eurolla niin HD-tasoista lähetystä seuraa halvalla omasta tv-ruudusta! Ylivoimaisen upea paketti :)
Onko Viaplayssa rajoitettu laitemäärää jonka jälkeen pitää niitä "poistella listalta", muistelisin että alkuaikoina 4 eri laitetta pystyi käyttää ja jos halusi vaihtaa niin piti olla yhteydessä aspaan että tyhjensivät listaa.
Mietin jos kaverin kans ottaa puoliksi testiin.
En ole kokeillut enempiä, koska ei ole tarvetta, mutta edelleen käyttöehdoissa sanotaan näin: Voit rekisteröidä Palvelun käyttöön enintään neljä (4) laitetta sekä hyväksytyn Viasat-boxin, etkä voi vaihtaa enempää kuin yhden (1) rekisteröidyn laitteen 90 päivän ajanjakson sisällä.Onko Viaplayssa rajoitettu laitemäärää jonka jälkeen pitää niitä "poistella listalta", muistelisin että alkuaikoina 4 eri laitetta pystyi käyttää ja jos halusi vaihtaa niin piti olla yhteydessä aspaan että tyhjensivät listaa.
Mietin jos kaverin kans ottaa puoliksi testiin.
Itse on tullut kokeiltua ja toimii ainakin täälläpäin useammalla kuin neljällä laitteella.En ole kokeillut enempiä, koska ei ole tarvetta, mutta edelleen käyttöehdoissa sanotaan näin: Voit rekisteröidä Palvelun käyttöön enintään neljä (4) laitetta sekä hyväksytyn Viasat-boxin, etkä voi vaihtaa enempää kuin yhden (1) rekisteröidyn laitteen 90 päivän ajanjakson sisällä.
En ole kokeillut enempiä, koska ei ole tarvetta, mutta edelleen käyttöehdoissa sanotaan näin: Voit rekisteröidä Palvelun käyttöön enintään neljä (4) laitetta sekä hyväksytyn Viasat-boxin, etkä voi vaihtaa enempää kuin yhden (1) rekisteröidyn laitteen 90 päivän ajanjakson sisällä.
Juu Viaplayn, välillä näkyi ja välillä ei.Viaplayn kauttako katsoit? Viasatilla se kyllä oli ihan normaalisti näkyvissä...
Oli se jonkin aikaa poissa Viasatin puolellakin. Vika oli varmaan Moskovassa eikä Viasatilla. Näyttäisi tulevan kello ihan kuvafeedin mukana paikan päältä.Puuttuiko muillakin TsSKA-Kazan kamppailusta pelikello?