Viaplay – KHL-kiekkoa kohtuuhinnalla

  • 254 565
  • 719

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Iso pettymys myös Viasat:in jääkiekko-kanavien hintoihin. Taitaa tulla välivuosi ainakin telkkarin osalta tässä leirissä köyhään kun kirpaisee noin isot hintamuutokset versus edellinen kausi.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Jaaha, Viaplay sport nostanut hintoja? Nyt hinta on 29,99 kk. Eikös se hetki sitten ollut 26,95 kk? No, nopeet syö hitaat, joten jätetään nyt sitten toistaiseksi ottamatta...

Iso pettymys myös Viasat:in jääkiekko-kanavien hintoihin. Taitaa tulla välivuosi ainakin telkkarin osalta tässä leirissä köyhään kun kirpaisee noin isot hintamuutokset versus edellinen kausi.

Ostakaa kaverin kanssa (tai vaikka keskenänne) Viaplay puoliksi niin ei hintakaan päätä vaivaa. Tuohon vielä Gigantista Chromecast kylkeen 39 eurolla niin HD-tasoista lähetystä seuraa halvalla omasta tv-ruudusta! Ylivoimaisen upea paketti :)
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Ostakaa kaverin kanssa (tai vaikka keskenänne) Viaplay puoliksi niin ei hintakaan päätä vaivaa. Tuohon vielä Gigantista Chromecast kylkeen 39 eurolla niin HD-tasoista lähetystä seuraa halvalla omasta tv-ruudusta! Ylivoimaisen upea paketti :)

Kaverin kanssa puoliksi on todella hyvä diili. Lisäksi sitä Chromecastia ei edes tarvia, jos sattuu olemaan PS4 tai Smart TV. Smart TV:stä ainakin toimii moitteettomasti.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ostakaa kaverin kanssa (tai vaikka keskenänne) Viaplay puoliksi niin ei hintakaan päätä vaivaa. Tuohon vielä Gigantista Chromecast kylkeen 39 eurolla niin HD-tasoista lähetystä seuraa halvalla omasta tv-ruudusta! Ylivoimaisen upea paketti :)

Mahtaako toimia noin? Joskus olen erätauolla lähtenyt käymään esimerkiksi kaupassa ja kuunnellut kisastudiota kuulokkeilla. Kun tulen takaisin kotiin huomaan, että selaimessa pyörinyt lähetys on katkennut päällekkäisten kirjautumisten johdosta. Kun käynnistän selaimessa pyörivän lähetyksen uudestaan tulee sama ilmoitus pian puhelimen näytölle. Kikkailla toki voi.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Kaverin kanssa puoliksi on todella hyvä diili. Lisäksi sitä Chromecastia ei edes tarvia, jos sattuu olemaan PS4 tai Smart TV. Smart TV:stä ainakin toimii moitteettomasti.

Toki Chromecastilla mahdollisuus vielä parempaan kuvanlaatuun, joten itse suosittelen sijoittamaan siihen.

Mahtaako toimia noin? Joskus olen erätauolla lähtenyt käymään esimerkiksi kaupassa ja kuunnellut kisastudiota kuulokkeilla. Kun tulen takaisin kotiin huomaan, että selaimessa pyörinyt lähetys on katkennut päällekkäisten kirjautumisten johdosta. Kun käynnistän selaimessa pyörivän lähetyksen uudestaan tulee sama ilmoitus pian puhelimen näytölle. Kikkailla toki voi.

Nyt ainakin viimeiset pari vuotta on voinut katsella kahdella laitteella yhtäaikaa Viaplayn lähetyksiä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Nyt ainakin viimeiset pari vuotta on voinut katsella kahdella laitteella yhtäaikaa Viaplayn lähetyksiä.

Onko laitteilla ollut yhteinen IP? Minulla puhelimessa 4G ja kotona erillinen laajakaista. Samalla nettiyhteydellä ei ole ollut ongelmia.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Onko laitteilla ollut yhteinen IP? Minulla puhelimessa 4G ja kotona erillinen laajakaista. Samalla nettiyhteydellä ei ole ollut ongelmia.

Minulla on käytössä vain puhelimen 4G-netti kämpillä. Sillä kattonut puhelimella/tabletilla/kannettavalla, joskus kahdella laitteella yhtäaikaa. Mutta tosiaan kaverin kanssa tilataan ja aika paljon katsomme samaan aikaan samaa lähetystä eri osoitteissa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Minulla on käytössä vain puhelimen 4G-netti kämpillä. Sillä kattonut puhelimella/tabletilla/kannettavalla, joskus kahdella laitteella yhtäaikaa. Mutta tosiaan kaverin kanssa tilataan ja aika paljon katsomme samaan aikaan samaa lähetystä eri osoitteissa.

Okei. Erikoinen juttu. Täytyy kokeilla tätä kun pääsee kotiin. Sitähän voi jopa harkita itsekin puolittavansa kustannukset mainitsemallasi tavalla.

EDIT: Testasinpas asiaa nyt siten, että pyöritin Viaplaytä puhelimessa ja työkoneella. Ei ongelmia. Kun pyysin vielä muksua kirjautumaan palveluun omalta puhelimeltaan tuli herjaa kahdesta kirjautuneesta laitteesta.
 
Viimeksi muokattu:

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla on käytössä vain puhelimen 4G-netti kämpillä. Sillä kattonut puhelimella/tabletilla/kannettavalla, joskus kahdella laitteella yhtäaikaa. Mutta tosiaan kaverin kanssa tilataan ja aika paljon katsomme samaan aikaan samaa lähetystä eri osoitteissa.

Sanoisin myöskin että todella erikoinen juttu. Samaa olen pari kertaa kaverin kanssa kokeilut ja 10 minuuttia Viaplay antaa käyttää samoja tunnuksia, sen jälkeen heittää myöhemmin kirjautuneen pihalle. En laskisi mitään sen varaan että kaverin kanssa pystyisi kulut puolittamaan. En tiedä miksi teillä se on toiminut, mutta kyllä tuo yleisesti ottaen pitäisi olla blokattu.

Kahdesta eri laitteesta samasta IP-osoitteesta voisi varmaan onnistuakin, en tosin ole testannut.
 

faro

Jäsen
Sanoisin myöskin että todella erikoinen juttu. Samaa olen pari kertaa kaverin kanssa kokeilut ja 10 minuuttia Viaplay antaa käyttää samoja tunnuksia, sen jälkeen heittää myöhemmin kirjautuneen pihalle. En laskisi mitään sen varaan että kaverin kanssa pystyisi kulut puolittamaan. En tiedä miksi teillä se on toiminut, mutta kyllä tuo yleisesti ottaen pitäisi olla blokattu.

Kahdesta eri laitteesta samasta IP-osoitteesta voisi varmaan onnistuakin, en tosin ole testannut.
Kyllä täällä ainakin on toiminut eri IP-osoitteessa Viaplay samoilla tunnuksilla jo kohta kolme vuotta.
 

Fat Jesus

Jäsen
Onko Viaplayssa rajoitettu laitemäärää jonka jälkeen pitää niitä "poistella listalta", muistelisin että alkuaikoina 4 eri laitetta pystyi käyttää ja jos halusi vaihtaa niin piti olla yhteydessä aspaan että tyhjensivät listaa.

Mietin jos kaverin kans ottaa puoliksi testiin.
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostakaa kaverin kanssa (tai vaikka keskenänne) Viaplay puoliksi niin ei hintakaan päätä vaivaa. Tuohon vielä Gigantista Chromecast kylkeen 39 eurolla niin HD-tasoista lähetystä seuraa halvalla omasta tv-ruudusta! Ylivoimaisen upea paketti :)
Liian vanha oon tuollaisiin "kikkailuihin" + nettikaista ei riittäisi kuitenkaan kunnon kuvaan Tämän lisäksi mulla on huonoja kavereita...on kaikki jotain blääh-ifk faneja jotka tuskin innostuu noista matsesta. Täytyy ootella joskos kauden mittaan tulisi jotain parempia tarjauksia Viasatin puolelta ja toivoa että joukkueen tekeminen parantuisi siihen mennessä katseltavaan kuntoon.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Muistelen viimekaudelta että virallisesti kahdella laitteella lupasivat että voi katsoa yhtaikaa. Meillä ainakin toiminut aina kahdella yhtaikaa, eri netit käytössä ja välillä samat. Jokusen kerran on herjannut, kun on vaihdelt laitteita ja yhtaikaa ollut neljääkin laitetta kirjautuneena.

Appletv llä muuten lähetykset toimii upeasti verrattuna smart tv:n omaan appiin, joka ilmeisesti ei tue 50 fps mutta chromecast ja appletv siis tukevat ja kuva ei värise vaan on terävä myös liikkeessä niinkuin pitää. Muutenhan smart tv appi toimii kyllä mutta kuva ei ole ainakaan vielä parasta.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Onko Viaplayssa rajoitettu laitemäärää jonka jälkeen pitää niitä "poistella listalta", muistelisin että alkuaikoina 4 eri laitetta pystyi käyttää ja jos halusi vaihtaa niin piti olla yhteydessä aspaan että tyhjensivät listaa.

Mietin jos kaverin kans ottaa puoliksi testiin.

Tuskin on, ainakin ite oon käyttäny tunnuksia tietokoneella, puhelimella, playstationilla sekä smart-tv:llä. Ja on tosiaan kaverin kanssa puoliks tunnukset, joten sen laitteet vielä siihen päälle.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Onko Viaplayssa rajoitettu laitemäärää jonka jälkeen pitää niitä "poistella listalta", muistelisin että alkuaikoina 4 eri laitetta pystyi käyttää ja jos halusi vaihtaa niin piti olla yhteydessä aspaan että tyhjensivät listaa.

Mietin jos kaverin kans ottaa puoliksi testiin.
En ole kokeillut enempiä, koska ei ole tarvetta, mutta edelleen käyttöehdoissa sanotaan näin: Voit rekisteröidä Palvelun käyttöön enintään neljä (4) laitetta sekä hyväksytyn Viasat-boxin, etkä voi vaihtaa enempää kuin yhden (1) rekisteröidyn laitteen 90 päivän ajanjakson sisällä.
 

faro

Jäsen
En ole kokeillut enempiä, koska ei ole tarvetta, mutta edelleen käyttöehdoissa sanotaan näin: Voit rekisteröidä Palvelun käyttöön enintään neljä (4) laitetta sekä hyväksytyn Viasat-boxin, etkä voi vaihtaa enempää kuin yhden (1) rekisteröidyn laitteen 90 päivän ajanjakson sisällä.
Itse on tullut kokeiltua ja toimii ainakin täälläpäin useammalla kuin neljällä laitteella.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
En ole kokeillut enempiä, koska ei ole tarvetta, mutta edelleen käyttöehdoissa sanotaan näin: Voit rekisteröidä Palvelun käyttöön enintään neljä (4) laitetta sekä hyväksytyn Viasat-boxin, etkä voi vaihtaa enempää kuin yhden (1) rekisteröidyn laitteen 90 päivän ajanjakson sisällä.

Neljän laitteen enimmäismäärän tunnistan omista kokemuksista, mutta tuosta aikamäärästä en ole kyllä täysin vakuuttunut. Ainakin itsellä laitteen rekisteröinti onnistuu samantien ja silloin joku vanhempi laite ns. menettää Viaplayn. En ole kaikkia laitteita samaan aikaan kokeillut, mutta huomasin tuon, kun kaverilla kävin ja rekisteröin hänen laitteeseensa Viaplayn tunnuksillani, mutta heti kotiin palattuani jouduin rekisteröimään Playstationini uudestaan.
 

Ushuaia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En katsonut kuin noin puolet matsista, joten saattoihan se kello uupua välillä Viasatiltakin. Ottelun lopussa se kyllä näkyi.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Puuttuiko muillakin TsSKA-Kazan kamppailusta pelikello?
Oli se jonkin aikaa poissa Viasatin puolellakin. Vika oli varmaan Moskovassa eikä Viasatilla. Näyttäisi tulevan kello ihan kuvafeedin mukana paikan päältä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
@Moderaattorit voisi ehkä harkita, että tämän ketjun nimeksi vaihdettaisiin Viaplay - Huippu-urheilua kohtuuhinnalla. Sikäli kun tarjonta käsittää paljon muutakin kuin jääkiekon. Pelkän KHL tarjonnan perusteella pakettia ei voi pitää kohtuuhintaisena.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miksi en tällä hetkellä näe Viaplayn kautta, että yksikään KHL:n peli olisi livenä juuri nyt?
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Tulinpa täältä kyselemään kun ajattelin että ketju sopii parhaiten kun KHL:n seuraajat ovat varmaan aihetta pähkäilleet. Tarkoitus olisi siis väijyä World cupin pudotuspelit Turkissa. Viaplayn sivuilla luki että palvelu toimii vain pohjoismaissa. Onko tosiaan näin etten saa suomalaista lähetystä edes rahalla Turkkiin? Täytyykö minun turvautua striimeihin? Kiitoksia jo etukäteen jos joltain löytyisi vastausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös