Veti surulliseksi / hiljaiseksi

  • 1 448 581
  • 4 853

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Teutoniveljen kanssa ihan samaa mieltä. Käsittämätöntä. Kuvastaa ihmiskunnan henkistä rappiota, sanoisin.

Luin jostakin, että tällä tuotantokaudella katsojaluvut olisivat laskeneet selvästi. Toivottavasti tämä pitää paikkansa. Sehän on se ainoa keino, millä tämä oksetus saadaan loppumaan.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ymmärrä miten joku voi nähdä niin paljon vaivaa ja kokea suoranaista vihaa siitä, jos joku haluaa katsoa televisiosta BB:tä. Mitä vitun väliä sillä on mitä joku televisiosta katselee?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
En ymmärrä miten joku voi nähdä niin paljon vaivaa ja kokea suoranaista vihaa siitä, jos joku haluaa katsoa televisiosta BB:tä. Mitä vitun väliä sillä on mitä joku televisiosta katselee?

Paitsi, jos asuu samassa taloudessa BB-tirkistelijän kanssa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paitsi, jos asuu samassa taloudessa BB-tirkistelijän kanssa.

Toinen telkkari ja ilmoitus siitä, että itseäni ei kiinnosta, älä kerro mitään. Eiköhän se riitä.

Mikäli ei onnistu, niin ongelmat on muualla. Olen ymmärtänyt, että asian esille tuoneella nimimerkki schollilla ei ainakaan tätä kyseistä ongelmaa ole.
 

scholl

Jäsen
Olen ymmärtänyt, että asian esille tuoneella nimimerkki schollilla ei ainakaan tätä kyseistä ongelmaa ole.

Tässä ketjussa on tarkoitus ilmaista, jos joku asia vetää hiljaiseksi. Yhtä paljon tai vähän vaivaa siitä on kertoa kuin siitä, jos joku tyyppi on jossain depannut. Eräs toinen kirjoittaja käytti yhdestä asiasta muutama päivä sitten messengerissä ilmaisua muistaakseni jotenkin tähän tyyliin: "Se on niin käsittämätöntä, että pää hajoaa". Jotta pää ei siis hajoaisi niin on hyvä päästä purkamaan ne asiat sieltä ulos vaikka näppäimistölle. Sinänsähän minulle on aivan sama, jos yhteiskunnan roskasakki tuota ohjelmaa katsoo, mutta se on silti ajatuksena aivan pöyristyttävää. Laittaisivat jumakauta ne katsojat vaikka ojaa kaivamaan mielummin.

edit. ja kyllähän se käyttäyminen heijastaa yhteiskunnan tilaa kuten Evil sanoi. Ei Persujen tai Halosenkaan äänestäminen sinänsä henkilökohtaisena tekona iso juttu ole, mutta se on sitten yhteiskunnan kannalta turmiollista, kun sitä porukkaa on paljon
 
Ottamatta sheriffin tähteä esiin, niin olemmehan me onnellisessa asemassa joita kiukuttaa tv-ohjelmat yms. Saa ne kiukuttaa, mutta kyllä asiat saavat perspektiiviä kun katsoo tämän päivän ensimmäistä viestiä tässäkin ketjussa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ottamatta sheriffin tähteä esiin, niin olemmehan me onnellisessa asemassa joita kiukuttaa tv-ohjelmat yms. Saa ne kiukuttaa, mutta kyllä asiat saavat perspektiiviä kun katsoo tämän päivän ensimmäistä viestiä tässäkin ketjussa.

Juuri näin. Ei ole elämä kyllä paljoa heitellyt, jos tv-ohjelma vetää surulliseksi. Minua saa väittää tosikoksi, mutta tällöin ei kyllä minua tunne.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minua ei saa surulliseksi se, että jengi katsoo jotain BB:tä joukolla tai että tuollaista skeidaa ylipäätään tehdään. Kyllähän se silti joskus saa funtsimaan, mikä tuollaisissa kuratulvissa ihmisiä oikein jaksaa kiinnostaa. Lähinnä se viesti, mitä noilla ohjelmilla välitetään eteenpäin, kun yleisössä tuntuu olevan nuortakin jengiä. Sinänsä mulle ei kuulu, mihin kukin tv-aikansa käyttää.
---

Rauman onnettomuus sen sijaan sai hiukan apeaksi. Onhan tuo uskomattoman surullista ja huono-onnista.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Periaatteessa olen täsmälleen samaa mieltö Dr. schollin kanssa BB:stä ja sitä ympäröivästä kulttuurista, mutta onko tämä oikea ketju sen esille tuomiseksi, lienee toinen juttu.
 

scholl

Jäsen
Periaatteessa olen täsmälleen samaa mieltö Dr. schollin kanssa BB:stä ja sitä ympäröivästä kulttuurista, mutta onko tämä oikea ketju sen esille tuomiseksi, lienee toinen juttu.

No sano mikä on sitten parempi ketju? Kyllähän jokainen saa itse määritellä, mikä vetää hänet hiljaiseksi. Kaiken lisäksi ne nuoret oppivat BB:stä, että saunassa istutaan shortsit jalassa niin sitten käyt uimahallissa tai uimastadikalla niin siellä on nuorisoa pilvin pimein shortseissa saunassa. Ei ole sattunut yhden kerran, vaan joka kerta. Jos vaikkapa koko nuoriso ehdoin tahdoin pilataan niin se vetää kyllä enemmän surulliseksi tai hiljaiseksi kuin joku yksittäinen onnettomuus nyt esimerkin mainitakseni.

Kohta firmat eivät voi enää palkata ketään töihin, kun varttuu niin ankeata sakkia seuraavasta sukupolvesta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kaiken lisäksi ne nuoret oppivat BB:stä, että saunassa istutaan shortsit jalassa niin sitten käyt uimahallissa tai uimastadikalla niin siellä on nuorisoa pilvin pimein shortseissa saunassa. Ei ole sattunut yhden kerran, vaan joka kerta. Jos vaikkapa koko nuoriso ehdoin tahdoin pilataan niin se vetää kyllä enemmän surulliseksi tai hiljaiseksi kuin joku yksittäinen onnettomuus nyt esimerkin mainitakseni.

BB:kö tämän tekee?

Mut vetääkin hiljaiseksi, mitä muut tv-ohjelmat saatika videopelit nuorisollemme tekevät, jos asia kerran näin yksinkertaista on.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole itse katsonut Big Brotheria kuin yhden jakson (viime sunnuntain), mutta ylipäätään ihmetyttää, kuinka suuren numeron ihmiset ovat tehneet (ns. vihaajat) yhdestä tv-ohjelmasta (mm. facebookissa). En minäkään voi sietää Salattuja Elämiä, mutta katsojalukujen perusteella se näyttää nauttivan suurta suosiota, joten olisi aikamoista itsensä muiden yläpuolelle asettamista minulta vaatia sen lopettamista.

Ja tämä ei sinänsä ollut schollille, koska suhtaudun ko. nimimerkin viesteihin aina suurella varauksella niinsanotusti.
 

scholl

Jäsen
En ole itse katsonut Big Brotheria kuin yhden jakson (viime sunnuntain), mutta ylipäätään ihmetyttää, kuinka suuren numeron ihmiset ovat tehneet (ns. vihaajat) yhdestä tv-ohjelmasta (mm. facebookissa). En minäkään voi sietää Salattuja Elämiä, mutta katsojalukujen perusteella se näyttää nauttivan suurta suosiota, joten olisi aikamoista itsensä muiden yläpuolelle asettamista minulta vaatia sen lopettamista.

Itse olen vaatinut aikanaan Salattujen Elämien kuvausten lopettamista, koska kuvaukset ovat haitanneet minun menoa kotiini ja kovaääninen kuvausmetakka kadulta on haitannut muutenkin elämääni, mutta Maikkari tai Helsingin kaupunki eivät ole asiaan reagoineet. En ole ajoittain pystynyt kuvausten vuoksi keskittymään esim. nukkumiseen tai lukemiseen, kun huuto on alkanut vaikkapa aikaisin aamusta. Kerran käynnistivät moottoripyörää jonkun kohtauksen takia kymmeniä kertoja ikkunan alla.

Katsojalukujen perusteella siis kansa on tyhjää ja jos henkilö on kiinnostunut suurista linjanvedoista, eikä yksittäisistä detaljeista niin silloin hän kantaa paljon enemmän huolta tuollaisista suurten joukkojen tyhmyyksistä kuin vaikkapa yksittäisestä kolarista iltapäivälehtien sivuilla. Kyllähän se nimeomaan on silloin vaarallista, jos se hölmöily nauttii suurta suosiota.
 

scholl

Jäsen
Niin - tarkoitinkin pelkästään oman mielipiteeni esille tuontia/ketjua, mutta kun otit asian esille tässä ketjussa, esitin myös minä mielipiteeni samassa paikassa.

Kyllähän alkuperäisellä asian esilleottajalla on paras kompetenssi arvioida, missä hän asian esilleottaa, joten sinun on siinä mielessä ihan turha esittää mitään siihen liittyviä mielipiteitä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllähän alkuperäisellä asian esilleottajalla on paras kompetenssi arvioida, missä hän asian esilleottaa, joten sinun on siinä mielessä ihan turha esittää mitään siihen liittyviä mielipiteitä.

Juu - puhunkin taas omasta mielipiteestäni ja paikasta, missä sen esitän - siihen minulla nähdäkseni taas riittää kompetenssia enemmän kuin kellään muulla, vai...

Tämä jääköön minulta tähän - kiitos.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Homman nimi on Metro FM:n mukaan se, että nämä neljä naista jakavat jollekin jätkälle samanaikaisesti kun muut asukkaat istuvat pihalla kaatosateessa. Kuka hitto tuollaista haluaa katsoa?

Muutenkin tuo formaatti on aivan käsittämätön. Miten on mahdollista, että ihmiset käyttävät iltojaan siihen, että katsovat televisiosta sitä, että luuserit istuvat sohvalla, juovat viinaa ja naivat?
.

Samaa olen miettinyt itsekin. Ilmeisesti kyse on jonkinlaisesta turtumisesta ja turruttamisesta, eli vaikka kaikki menisi omassa elämässä päin persettä, niin aina voi paeta BB:n maailmaan. Mutta hei, Suomessahan tunnetusti tyydytään vähään. Kotimatkalla duunista käydään Lidlin halpiskaljaa tai siideriä ja sitten istutaan "muodikkaissa" H&M-verkkareissa katsomassa josko näkisi jonkun BB-horon tissit. Glamouria! Ja aikanaan ennen nukahtamista tietysti pari sivua Seiskaa vielä iltasaduksi..

Mitä tarkemmin tätä yhtälöä miettii, niin sitä enemmän alkaa voida itsekin pahoin. Hyi vittu.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tuli kuunneltua youtubesta M/S Estonian hätäpuhelut.
Aika hiljaiseksi tuo tapaus vieläkin vetää, vaikka aikaa on kulunut kohta 17-vuotta.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Näin tänään päivällä ihan normaalilta keski-ikäiseltä näyttävän naisen, jolla oli pipo päässä ja käsineet sormissa. Siis mitä ihmettä? Veti hiljaiseksi. Ei siellä nyt IHAN noin kylmä ole...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin tänään päivällä ihan normaalilta keski-ikäiseltä näyttävän naisen, jolla oli pipo päässä ja käsineet sormissa. Siis mitä ihmettä? Veti hiljaiseksi. Ei siellä nyt IHAN noin kylmä ole...

Näit todennäköisesti jonkun BB-kilpailijan tai sellaiseksi kovasti haluavan. Ne on niin särmiä, että pitävät pipoa vaikka hellekeleissä, suihkussa ja nukkuessa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka taisi olla uusinta, niin katsoin nyt vasta tuon "Toistaiseksi tuntemattomasta syystä", jossa käsiteltiin tuota vuoden 2001 tapausta, missä varusmiehet ajoivat Turussa satama-altaaseen. Jotenkin itselle tuo vesi on aina ollut hieman sellainen sekava pelon ja kunnioituksen kohde ja oli karmeaa ajatella tuota miten ovat olleet jumissa uppoavassa autossa. Yhden uhrin isä oli muistelemassa omia ajatuksiaan. Varsin ymmärrettävää ettei se yksi selvinnyt kaveri ollut ohjelmassa, vaikka ovat varmasti kovasti kyselleet häntä mukaan. Olisi toki mielenkiintoista tietää miten elämä on sittemmin mennyt eteenpäin. Ei tuollaisesta traumaattisesta kokemuksesta varmasti ikinä pääse täysin irti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuulin juuri, että kaverini poika on joutunut sairaalaan pudottuaan trukilla lastauslaiturilta. Illalla tietää enemmän pojan tilasta. Voihan helvetti sentään.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Vilkaisin pankkitilin saldoa....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös