Veti surulliseksi / hiljaiseksi

• 1 495 078
  • 5 065

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Ei tule kyllä liikenteestä yhtään mitään, jos pitää autoillessa koko ajan tarkkailla jokaista väistämisvelvollista, ja jatkuvasti varmuuden vuoksi jarruttaa suojateiden kohdalla, vaikkei ketään olisi yli tulossakaan.
Älä muuta sano! Lisäksi isommilla teillä on perkele vielä kauriit, peurat ja hirvetkin. Olen ottanut periaatteeksi, että minä en vittu väistele, vaan lisään nopeutta, jotta sille metsän kruunupäälle jäisi pienempi aikaikkuna hypätä autoni eteen.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ei ole myöskään toistaiseksi mitään syytä olettaa, että autoilja on tuota skuuttia nähnyt ennen törmäystä. Näköhavaintoon voi vaikuttaa myös muut asiat, kuin autoilijan tarkkaavaisuus.
Tuskin näki juu, mutta olisi pitänyt nähdä, kun se täyteen tupattu skuutti ei taivaalta siihen pudonnut eikä mistään muualtakaan näkymättömistä, kun kyseinen onnettomuuspaikka ja sen "speksit" pääosin tiedossa on.
Ei tule kyllä liikenteestä yhtään mitään, jos pitää autoillessa koko ajan tarkkailla jokaista väistämisvelvollista, ja jatkuvasti varmuuden vuoksi jarruttaa suojateiden kohdalla, vaikkei ketään olisi yli tulossakaan.
Tällä asenteella lienee kaikkien kannalta parempi sinun pysytellä sisätiloissa.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Älä muuta sano! Lisäksi isommilla teillä on perkele vielä kauriit, peurat ja hirvetkin. Olen ottanut periaatteeksi, että minä en vittu väistele, vaan lisään nopeutta, jotta sille metsän kruunupäälle jäisi pienempi aikaikkuna hypätä autoni eteen.
No kylläpä sitä ollaan niin nokkelia siellä.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Hieman vetää surulliseksi, tai ennemmin hiljaiseksi, kun eilen aamulla sain tiedon, että muistisairas mummuni on siirtynyt aamulla ajasta ikuisuuteen 81-vuotiaana ilmeisesti aivoverenvuodon seurauksena. Tavallaan olen onnellinen hänen puolestaan, kun pääsi vihdoin tuosta sairaudesta eroon. En olisi ikinä halunnut nähdä hänellä tuota kauheaa sairautta. Aivan mielettömän huumorintajuinen, eläväinen ja nuorekas ennen tuon sairauden puhkeamista. Joutui elämänsä aikana saattelemaan kaksi aviomiestään hautaan, toisen jo todella nuorena päälle parikymppisenä äitini ollessa vasta parivuotias ja toisen sitten vanhemmalla iällä keuhkosyövän seurauksena.

Nyt mummu pääsee jälleen tanssimaan, tällä kertaa kummankin aviomiehen kanssa.

Lepää mummu rauhassa. Joskus taas tavataan ja nauretaan <3

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jo se että seuraan somessa Mikko Koivun exää on ehkä tämän ketjun kamaa.. mutta myös se sisältö mitä siellä on ollut viimeisen vuorokauden aikana. Dziisus. Ongelmat ne on kauniilla ja miljonääreilläkin.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jo se että seuraan somessa Mikko Koivun exää on ehkä tämän ketjun kamaa.. mutta myös se sisältö mitä siellä on ollut viimeisen vuorokauden aikana. Dziisus. Ongelmat ne on kauniilla ja miljonääreilläkin.
Ei jumalauta, voit varmaan arvata mitä menin tekemään luettuani tämän viestin. Veti kyllä niin hiljaiseksi ja sanattomaksi, että taitaa olla kovin hiljainen ilta edessä.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ei jumalauta, voit varmaan arvata mitä menin tekemään luettuani tämän viestin. Veti kyllä niin hiljaiseksi ja sanattomaksi, että taitaa olla kovin hiljainen ilta edessä.

Ei saatana, arvaat varmaan sinäkin, mitä minä menin tekemään :D

Mitä helvettiä mä just katoin?

Edit.

Sanotaanko vielä se, että ihan saatanan surullista ja perseestä, että lapset vedetään tuolla tavalla mukaan tähän! Tämä koskee molempia, sekä Mikkoa että Helenaa. Jumalauta. Aikuisten ihmisten pitäisi osata hoitaa ongelmansa ilman, että sotkevat lapset siihen mukaan.

Ja tämä tulee suoraan sydämestä eroperheessä kasvaneelta, jonka vanhemmat hoitivat eronsa niin täydellisesti kun eron voi hoitaa ja olen siitä ikuisesti kiitollinen.

Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Todella pahoillani tästä linkkauksesta laatulehden sivuille, mutta tässä uutinen noista päivityksistä:

Ihan helvetin monta tarinaa oli Helena instagramiin laittanut ja osassa tarinoita haiskahtaa siltä, että lietsoo lapsiaan isäänsä vastaan.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Omat vanhempani erosivat helvetin ruman ja katkeran avioliiton jälkeen vielä rumemmalla ja katkerammalla tavalla, jossa sekä minä että sisareni jouduimme kuuntelemaan kummankin vanhemman panetteluja toisistaan vuosikausien ajan. Noista haavoista kesti kauan toipua ainakin minulla, systeristä en tiedä.

Siksi kaiketi tuo nuoremman Koivun ja tämän ex-vaimon välinen riitaisa ero tuntuu vielä pahemmalta,. Helvetin julmaa sotkea omat lapset mukaan tuohon riitelyyn eikä sitä voi puolustella millään tavalla. Lapset muistavat kaiken vielä vuosikymmenien päästä, vaikka aikuiset siinä eron aikana ja sen jälkeen koittavatkin vähätellä tilanteen vakavuutta. Sairasta touhua, ei voi muuta sanoa.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kakkoselta tulee juuri "Lainelaudalla ulos slummista" jossa seurataan nuoria naisia Bangladeshin slummeissa jotka tähtäävät olympialaisiin.

Aihe on jo itsessään tietty surullinen kun elämä slummissa on rankkaa ja vanhemmat alkavat painostaa 13-15 vuotiaita naimisiin ja surffaus on este tälle joten kotona saadaan selkään.

Mutta sitten tuli kierrepallo jonka takia extraherkistyin. Yhden tytön isä oli saanut perheestä tarpeekseen ja lähtenyt livohkaan. Tämä tyttö oli juuri slummin parhaita surffareita ja voitti juuri jonkun kilpailun. Tyttö sanoi haastattelussa että treenaa sen takia kovaa että pääsisi olympialaisiin jotta isä näkisi hänet, olisi ylpeä ja tulisi takaisin kotiin.... että hänen ei tarvitsisi enää etsiä isää vaan isä etsisi hänet... pahus soikoon.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun elämä koettelee...

Ystäväni isä kuoli viime syksynä keuhkokuumeeseen. Ja vuoden alussa hänen siskonsa kuoli syöpään. Oli monta kertaa ja selittänyt monet komplikaatiot mutta tuli se viimeinen jota ei enää jaksanut. Ja nyt ystäväni äiti on sairaalassa lonkkamurtuman takia. Oli kaatunut kotonaan. On kuulemma todella hauras ja saattaa olla ettei selviä...

Tätini miehen veljenpoika kuoli korona-aikana sisäiseen verenvuotoon (tarkemmin en tiedä, koronaan se ei liittynyt). Ja tänä syksynä kuoli tätini miehen veljen vaimo. Hänellä oli Parkinsonin tauti. Kuoleman syy oli sydämen pettäminen. Tuo jotenkin koskettaa koska hän sairasti tautia vähemmän aikaa kuin isäni. Mutta kuolleella vaimolla oli jotain muitakin sairauksia (esim. sydämen vajaatoiminta) jotka varmaan johtivat kuolemaan eikä parkinson. En tiedä mutta luulen...

Edit. Tämän viestin "innoituksena" oli se kun kuulin että ystäväni äiti on sairaalassa huonossa kunnossa. Kyllä tuntuu surulliselta että ystäväni on menettänyt niin paljon ja äitikin on vähän huonossa kunnossa.

Viimeksi muokattu:

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tuossa joku päivä kuulin lähiössäni toimineen parturin poismenosta. Kyseinen parturi toimi osan elämästäni luotto leikkaajana ja aina oli mukava turista niistä sun näistä. Lähteminen oli tapahtunut jo viime vuoden puolella, mutta jotenkin järkytti kun en ollut yhtään asiasta kuullut.

E. Kyseinen parturi oli toiminut noin 30v samassa paikassa, lopun työt teki lähellä omasta autotallista. Teki myös kotikäyntejä vanhainkodissa asuville ja oli todella monen kampaaja/parturi. Jäi iso kolo lähiöön.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Miksi joku tekee näin?
Kyllä ton tehneellä henkilöllä on päässä vikaa ja varmaan sadistinen persoonallisuushäiriö. Se että on jättänyt ton lasten löydettäväksi kertoo kyllä sairas tapaus on kyseessä. Ei varmaan mitenkään herkkua asua tolla alueella kun tommoinen tapaus alueella liikuskelee.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eläinrääkkäys on ollut kautta aikojen hauskaa tietynlaisella mielenmaisemalla varustettujen lasten/nuorten/aikuisten keskuudessa. Sanonko että esiintyvyys 1-2 henkilöä per koululuokka. Jos se orava (esim loukkaantunut) on satuttu saamaan kiinni elävänä, niin hyvinkin se on voitu sitten hirttää.
Kuolleen oravan ripustaminenkin olisi varmaan jonkun mielestä hauska jäynä, mutta en siis yleisen elämänkokemuksen perusteella pidä elävän oravan hirttämistäkään mitenkään poikkeuksellisena toimintana. Sairaana tietysti.

Vittu kun alkoi vituttaa kun muistin mitä vastaavat munapäät tekivät lumikolle ala-asteen läheisessä metsässä.

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä tapauksessa tietysti myös se, että elämä on ajautunut semmoiseen tilanteeseen, ettei näe muuta ratkaisua, kuin päättää päivänsä itse, mutta myös (ja varsinkin) se, että eikö senkin olisi voinut tehdä jollain muulla tapaa, yksin kotona, aiheuttamatta mahdollisesti elinikäisiä traumoja muille paikalla olleille.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen

Cancel-kulttuurista voi olla mitä mieltä tahansa, mutta tässä tapauksessa olen sitä mieltä että se olisi ollut jopa tarpeen. Saattaa kuulostaa radikaalilta ja sairaalta, mutta mielestäni lapsen raiskaajan ei kuuluisi kisata Olympialaisissa, saatika saada jotain paapomista/erityiskohtelua siellä. Olkoot vaikka kuinka naurettavan lyhyen tuomionsa kärsinyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy