Veti surulliseksi / hiljaiseksi

  • 1 463 614
  • 4 965

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Ei tule kyllä liikenteestä yhtään mitään, jos pitää autoillessa koko ajan tarkkailla jokaista väistämisvelvollista, ja jatkuvasti varmuuden vuoksi jarruttaa suojateiden kohdalla, vaikkei ketään olisi yli tulossakaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tietenkään, mutta kyllähän lapset ovat liikenteessä arvaamattomampia kuin aikuiset ja se pitää huomioida omassa liikennetekemisessä, onhan se nyt ihan omakin etu.

Kun näet skuutin ajavan viereisellä väylällä kolme lasta kyydissä, niin et voi olettaa heidän olevan ihan perillä liikennesäännöistä ja etuajo-oikeutettuna töröttää menemään suojatien yli enempiä jarruttelematta, vaan tuollaista komboa pitää varoa ihan viimeiseen asti. Ja jos et heitä ajoissa havaitse, niin taas on jotain pielessä. Eikä tämäkään ole varsinaisesti kannanotto osapuolten syyllisyyksiin.
Puhuin vastuusta, en siitä mikä on järkevää tai mitä kannattaa tehdä.

Ei ole myöskään toistaiseksi mitään syytä olettaa, että autoilja on tuota skuuttia nähnyt ennen törmäystä. Näköhavaintoon voi vaikuttaa myös muut asiat, kuin autoilijan tarkkaavaisuus.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Ei tule kyllä liikenteestä yhtään mitään, jos pitää autoillessa koko ajan tarkkailla jokaista väistämisvelvollista, ja jatkuvasti varmuuden vuoksi jarruttaa suojateiden kohdalla, vaikkei ketään olisi yli tulossakaan.
Älä muuta sano! Lisäksi isommilla teillä on perkele vielä kauriit, peurat ja hirvetkin. Olen ottanut periaatteeksi, että minä en vittu väistele, vaan lisään nopeutta, jotta sille metsän kruunupäälle jäisi pienempi aikaikkuna hypätä autoni eteen.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ei ole myöskään toistaiseksi mitään syytä olettaa, että autoilja on tuota skuuttia nähnyt ennen törmäystä. Näköhavaintoon voi vaikuttaa myös muut asiat, kuin autoilijan tarkkaavaisuus.
Tuskin näki juu, mutta olisi pitänyt nähdä, kun se täyteen tupattu skuutti ei taivaalta siihen pudonnut eikä mistään muualtakaan näkymättömistä, kun kyseinen onnettomuuspaikka ja sen "speksit" pääosin tiedossa on.
Ei tule kyllä liikenteestä yhtään mitään, jos pitää autoillessa koko ajan tarkkailla jokaista väistämisvelvollista, ja jatkuvasti varmuuden vuoksi jarruttaa suojateiden kohdalla, vaikkei ketään olisi yli tulossakaan.
Tällä asenteella lienee kaikkien kannalta parempi sinun pysytellä sisätiloissa.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Älä muuta sano! Lisäksi isommilla teillä on perkele vielä kauriit, peurat ja hirvetkin. Olen ottanut periaatteeksi, että minä en vittu väistele, vaan lisään nopeutta, jotta sille metsän kruunupäälle jäisi pienempi aikaikkuna hypätä autoni eteen.
No kylläpä sitä ollaan niin nokkelia siellä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Hieman vetää surulliseksi, tai ennemmin hiljaiseksi, kun eilen aamulla sain tiedon, että muistisairas mummuni on siirtynyt aamulla ajasta ikuisuuteen 81-vuotiaana ilmeisesti aivoverenvuodon seurauksena. Tavallaan olen onnellinen hänen puolestaan, kun pääsi vihdoin tuosta sairaudesta eroon. En olisi ikinä halunnut nähdä hänellä tuota kauheaa sairautta. Aivan mielettömän huumorintajuinen, eläväinen ja nuorekas ennen tuon sairauden puhkeamista. Joutui elämänsä aikana saattelemaan kaksi aviomiestään hautaan, toisen jo todella nuorena päälle parikymppisenä äitini ollessa vasta parivuotias ja toisen sitten vanhemmalla iällä keuhkosyövän seurauksena.

Nyt mummu pääsee jälleen tanssimaan, tällä kertaa kummankin aviomiehen kanssa.

Lepää mummu rauhassa. Joskus taas tavataan ja nauretaan <3
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jo se että seuraan somessa Mikko Koivun exää on ehkä tämän ketjun kamaa.. mutta myös se sisältö mitä siellä on ollut viimeisen vuorokauden aikana. Dziisus. Ongelmat ne on kauniilla ja miljonääreilläkin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jo se että seuraan somessa Mikko Koivun exää on ehkä tämän ketjun kamaa.. mutta myös se sisältö mitä siellä on ollut viimeisen vuorokauden aikana. Dziisus. Ongelmat ne on kauniilla ja miljonääreilläkin.
Ei jumalauta, voit varmaan arvata mitä menin tekemään luettuani tämän viestin. Veti kyllä niin hiljaiseksi ja sanattomaksi, että taitaa olla kovin hiljainen ilta edessä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ei jumalauta, voit varmaan arvata mitä menin tekemään luettuani tämän viestin. Veti kyllä niin hiljaiseksi ja sanattomaksi, että taitaa olla kovin hiljainen ilta edessä.

Ei saatana, arvaat varmaan sinäkin, mitä minä menin tekemään :D

Mitä helvettiä mä just katoin?

Edit.

Sanotaanko vielä se, että ihan saatanan surullista ja perseestä, että lapset vedetään tuolla tavalla mukaan tähän! Tämä koskee molempia, sekä Mikkoa että Helenaa. Jumalauta. Aikuisten ihmisten pitäisi osata hoitaa ongelmansa ilman, että sotkevat lapset siihen mukaan.

Ja tämä tulee suoraan sydämestä eroperheessä kasvaneelta, jonka vanhemmat hoitivat eronsa niin täydellisesti kun eron voi hoitaa ja olen siitä ikuisesti kiitollinen.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Miksihän sitä ei voi sitten kertoa mitä siellä somessa on löytynyt?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Todella pahoillani tästä linkkauksesta laatulehden sivuille, mutta tässä uutinen noista päivityksistä:


Ihan helvetin monta tarinaa oli Helena instagramiin laittanut ja osassa tarinoita haiskahtaa siltä, että lietsoo lapsiaan isäänsä vastaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Omat vanhempani erosivat helvetin ruman ja katkeran avioliiton jälkeen vielä rumemmalla ja katkerammalla tavalla, jossa sekä minä että sisareni jouduimme kuuntelemaan kummankin vanhemman panetteluja toisistaan vuosikausien ajan. Noista haavoista kesti kauan toipua ainakin minulla, systeristä en tiedä.

Siksi kaiketi tuo nuoremman Koivun ja tämän ex-vaimon välinen riitaisa ero tuntuu vielä pahemmalta,. Helvetin julmaa sotkea omat lapset mukaan tuohon riitelyyn eikä sitä voi puolustella millään tavalla. Lapset muistavat kaiken vielä vuosikymmenien päästä, vaikka aikuiset siinä eron aikana ja sen jälkeen koittavatkin vähätellä tilanteen vakavuutta. Sairasta touhua, ei voi muuta sanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös