Oma tämänhetkinen olotila viime iltana veti sekä surulliseksi että hiljaiseksi. En olisi koskaan halunnut ajautua elämässäni tällaiseen aikaan, mutta näin vaan on käynyt. Ei enää kyrsi eikä kalva, ei taida edes itkettää. Enkä tahdo kirjoittaakaan asiasta sen pidemmin.
Nyt on oikeasti saatava rauhoitettua tätä elämänkulkua jollain tavalla. Yksi askel on päästä eroon tästä palstasta. Olen yrittänyt sitä jo aika moneenkin otteeseen, koska tästä on tullut minulle riippuvuus. Voi kuulostaa hölmöltä ja kenties käsittämättömältä, mutta kyllä, minä olen oikeasti riippuvainen täällä olemisesta ja tänne kirjoittamisesta. Koska kyseessä on kuitenkin kaikkea muuta kuin elämää suurempaa, täältä olisi päästävä hetkeksi aikaa ihan oikeasti pois.
Tätä mä ajattelin: jos ja kun kysyn nyt kohteliaasti sekä vilpittömän tosissani, antaisitteko te, palstan
@Moderaattorit, minulle kuukauden mittaisen kirjoituskiellon? Ei siksi että olisin toiminut täällä väärin, vaan oman elämänlaatuni vuoksi. Mun on oikeasti saatava nämä raiteet kuntoon, koska tällaista epämääräistä murjotusta ja päämäärätöntä oleilua ei vaan jaksa enää. Jos mä en voi kirjoittaa täällä vaikka haluaisinkin, se auttanee asiaan. En tiedä. Uskon kuitenkin että auttaa.
Ehdin viettää täällä vielä tuntikaupalla aikaa, joten yksi kuukausi ei merkitse siltä osin mitään. Mutta juuri nyt, juuri tässä elämäntilanteessa kuin jossa olen, se merkitsee, ja paljon.
Kiitos jo etukäteen, jos ja kun viette minulta ihan piakkoin kirjoitteluoikeudet kuukaudeksi. Pyydän sitä. Ketju ei ole ehkä oikea, mutta aivan sama. Mä pyydän. Tosissani. Omaa elämänlaatuani ajatellen.
Vaikka nyt elämä vähän heitteleekin, yksi asia ei koskaan lakkaa toimimasta: patasydän. Annan edelleen kaiken rakkauteni ja paljon vaivannäköä punamustan kotikaupunkini seuran kannustamiselle. Jos minua bongaa hallilla, aina saa tulla moikkaamaan. Ässillä ei tosin ole enää kovin montaa kotipeliä tällä kaudella, mutta niissä mitä on jäljellä, voi aina liittyä taukoseuraksi. Lauantaina on taas kunnon punamustan show'n aika.
Kaikille joiden kanssa olen viestitellyt yksityisesti: rauhaa ja peukkua teille kaikille. Olette hyvää sakkia. Tykkään ja arvostan.
Kiitos ja näkemiin.