Tämä. Yhden lepakon tähden koko maailma pysähtyy ja tuhansia (vähintään) menettää henkensä. Hulluinta tässä on se että joku ennusti tämän useita kymmeniä vuosia sitten tapahtuvaksi ja oli täysin oikeassa.Ihan järkyttäviä koronakuolemalukuja Espanjasta ja Italiasta. Aika moni asia rassaa tässä kriisissä, mutta kyllä nää synkät luvut on aina se masentavin juttu. Ja sitten vielä kun Suomessa ei ole vielä alkanut edes pahin vaihe.
Kai tämän on ennustanut jo Nostradamus aikoinaan :)Tämä. Yhden lepakon tähden koko maailma pysähtyy ja tuhansia (vähintään) menettää henkensä. Hulluinta tässä on se että joku ennusti tämän useita kymmeniä vuosia sitten tapahtuvaksi ja oli täysin oikeassa.
Sinä unohdit sen brandyn, jonka nimen minä unohdin. Hyvää juotavaa sekin.Siis mikä tilanne Suomessa ja maailmassa nyt muka on? Kevät tulee, sehän on kiva juttu. Ja jääkiekon MM-kisat alkaa kohta, aijai, koskakohan joukkue julkaistaan! Veikkaan että tänäkin vuonna Suomi taistelee taas mitaleista, miksei jopa voitostakin.
Aijai, taidanpa mennä tästä kohta viemään appivanhempani kauppakeskukseen. Olen kuullut että tuohon lähikeskukseen on avattu kiinalainen sopparavintola, joka tarjoaa erinomaista lepakkokeittoa. Kokki on Wuhanista, missä se sitten lieneekään, Kiinassa on noita kaupunkeja sen verran paljon että kukaan ei oo varmaan ees kuullutkaan koskaan mistään Wuhanista. Siellä ravintolassa on myös se semmonen vanha pöytäpeli, missä niitä kiekkoja tökitään biljardikepeillä ja aina täytyy perunajauhoa levittää pöydälle ennen ku pelataan, mikäs sen nimi nyt olikaan, pääs ihan unohtumaan. Ja äsken join erittäin hyvän oluen, se oli meksikolaista, en muista nyt senkään nimeä. Kas vaan, aurinko paistaa, melkein voi nähdä sen ulomman kaasukehän, en nyt muista senkään nimeä tässä.
...parhaan ystävän puhelu sairaalan eristyshuoneesta, jossa kertoi, että se paska olo ei johtunut koronasta vaan erittäin aggressiivisesti edenneestä ja levinneestä syövästä. Osa pesäkkeistä sellaisissa paikoissa, että mahdotonta leikata. Tämä tästä kaaoksesta vielä puuttui.
Voimia Tadulle ja rouva Tadulle. Pistää aika hyvin perspektiiviin, mitä tämä epidemia voi pahimmillaan tarkoittaa.Kohta 2 vuotta elämästä mennyt hukkaan ja pilalle epäonnistuneiden hedelmöityshoitojen takia. Ensi viikolla piti meidän viimeiset alkiot istuttaa, joiden jälkeen oltaisiin siirrytty seuraaviin keinoihin, mutta nyt Valviran suositus on, että koronan takia alkion siirtoja ei tehtäisi. Voi vitun vittu. Henkisesti tullut oltua jo ihan rikki tämän takia ja haluaisi vaan koko paskan loppuvan, mutta nyt sitten pidetään jotain taukoa taas. Nyt taitaa iso mies mennä itkemään.
Ihmisen raukkamaisuus.Mikä saa tekemään tämmöistä, ei ymmärrä?
Ymmärrän tuon sinua vituttavan, mutta mielestäni Malkkisella oli siinä ihan oikea ja jopa hyvä pointti. Kuten siinä viestissä moneen otteeseen kertoi. Olisiko tuota viestiä pitänyt kirjoittaa, se on ihan oma juttunsa se. Olisi voinut pitää vähän paremmat koodinimet vähintäänkin.Lisäksi nimimerkin @Malkkinen tietojenkaivelu sekä toisten käyttäjien äidin ja lasten tiedononkimisesta julistaminen täällä on minusta erittäin raivostuttavaa sekä iljettävää paskaa.
Oli varmaan pointti ihan hyvä, mutta tollaset neidit kavereineen joutais kyllä Vauva-palstalle. Varmaan toki vastaavissakin jo pyörivät. Nämä vähintäänki wannabii koulukiusaajat ovat kyllä säälittävävintä paskaa mitä palsta päällänsä kantaa.Ymmärrän tuon sinua vituttavan, mutta mielestäni Malkkisella oli siinä ihan oikea ja jopa hyvä pointti. Kuten siinä viestissä moneen otteeseen kertoi. Olisiko tuota viestiä pitänyt kirjoittaa, se on ihan oma juttunsa se. Olisi voinut pitää vähän paremmat koodinimet vähintäänkin.
Annan Jalmarin kertoa puolestani mistä ongelmat alkoivatMissä on käyty mitäkin keskustelua?
Blokatkaa epäsopivien nimimerkkien kirjoitukset. Itse olen blokannut useita nimimerkkejä, myös edellämainittuja, jo aikaa sitten, joten eipä tarvitse lukea turhaa vittuilua.
Turha riidellä, tai provosoitua, kun voi poistaa epäsopivat kirjoitukset pois.
-Tämä oli vain yksi näkökanta.
Lisäys. Ja heh.. varmaankin muutama on minut myös blokannut, ja sekin on oikein.
Tätä olen aina ihmetellyt. Jos joku tyyppi menee netissä niin tunteisiin, että vituttaa ja pelkkä viestin ohittaminen ei muuten onnistu, niin miksi ei blokkaisi?
Ei kai kukaan live-elämässäänkään väkisin hengaile tyyppien kanssa joita inhoaa.
Tervetuloa aikuisten maailmaan.Minua ottaa kahden palstalaisen käytös nuppiin niin raivoisasti, että se on vetänyt minut sekä surulliseksi että hiljaiseksi. Nimimerkit @FASlapsi ja @Käyttäjänimetön. Kyseiset kaksi herraa ovat ala-arvoiseen tyyliin vetäneet minut mukaan sotkuun, joka liittyy heidän vuosikausia esiintyneisiin riitoihin ja kaunoihin abianoksen kanssa. Minusta tällainen on todella säälittävää.
Nämä kaksi senkärangatonta kastematoa ovat yrittäneet pelata minulla omaa peliään. Minua on pyydetty vaikenemaan asioista, joita abianoksesta on juoruiltu. Iljettävää paskaa. Nimimerkki FASlapsi, joka on palstan älykäs triplamestari ynnä huumoriveikko, on todellisuudessa karvainen ja pikkuruinen siimahäntä, joka pelkää, että hänen ala-arvoisia viestejään paljastettaisiin hänen vaimolleen. Säälittävä pelkuri.
Viime iltana, kun en suostunutkaan enää tanssimaan herrojen pillien tahtiin, nämä kaksi paskiaista ryhtyivät haukkumaan minua paskamaiseksi sekä mulkuksi ihmiseksi. Pillitetään kuin pienet lapset ja ilmoitetaan että nyt minä lähden täältä pois, ja katsos, herra FASlapsi on tänä iltapäivänäkin ollut paikalla. Katsopas vaan. Etpä lähtenytkään pois kuten taisit luvata.
Sen lisäksi Käyttäjänimetön puhui nimimerkistä abianos ERITTÄIN HALVEKSUTTAVAAN sävyyn muun muassa lapsensa tahallisena vahingoittajana sekä mielenvikaisena homoilijana.
Minusta kyseiset kaksi kerraa ovat ILJETTÄVINTÄ ja SURKEINTA PASKAA, mitä olen joutunut todistamaan täällä hieman yli kolmen vuoden aikana. Älytön määrä juoruilua, KIEROILUA, uhriutumista ja omaan paskaansa mukaan vetämistä vailla syytä. Minut on revitty KYSYMÄTTÄ mukaan tällaiseen ala-arvoiseen sontaan, jota halveksun syvästi koko rintakehästäni.
Arvon senkärangattomat ja toiselle ihmiselle säälittävää kaunaa kantavat kaverit @Käyttäjänimetön ja @FASlapsi: TE HÄVETÄTTE MINUA AIVAN SAATANASTI! Olen raportoinut teistä moderaattoreille ja voitte olla varmoja, että minulta ei heru teille enää MINKÄÄNLAISTA arvostusta. Hävetkää, vitun paskiaiset.
Lisäksi nimimerkin @Malkkinen tietojenkaivelu sekä toisten käyttäjien äidin ja lasten tiedononkimisesta julistaminen täällä on minusta erittäin raivostuttavaa sekä iljettävää paskaa. Ettäs kehtaat! Minä ja @banaaninviljelijä olemme erittäin tuohtuneita siitä, että moista käytöstä kehdataan harjoittaa täällä. Olen törkeällä päällä myös sinulle, säälittävä iilimato. Se että minä julkaisen täällä nimeni EI TARKOITA, että sinulla on oikeutta ILMOITTAA TIETÄVÄSI TIETOJA ÄIDISTÄNI! Hyi vittu! Oletko sinä muka mies? Minusta sinä, @Malkkinen, olet kahden muun herran tapaan SÄÄLITTÄVÄ PASKALÄJÄ! Häpeä, vitun kusipää.
Minulla on ollut tänään huono päivä. On ollut ahdistavaa ja pelottavaa. Siitä menee kiitos näille kolmelle herralle. En olisi uskonut KOSKAAN joutuvani kokemaan tällaista PASKAA rakastamallani kiekkopalstalla. En koskaan!!! Minua melkeinpä itkettää. On raivostuttavaa joutua kokemaan tällaista, vaikken ole tehnyt koskaan mitään ikävää täällä. En ole haukkunut, en ole haastanut riitaa, en ole provosoinut ja vittuillut, en ole tahtonut pahaa.
SILTI JOUDUN KOKEMAAN TÄLLAISTA HÄVETTÄVÄÄ VENKOILUA, joka on saanut sappeni kiehumaan lopullisesti.
Lisäksi nimimerkille @mikko600 sellaiset terveiset, että sinun useita kertoja harjoittamasi paskanheittäminen nimimerkkiä @Breeze Harbour kohti on minusta hyvin iljettävää kuraa.
Koko teidän sankareiden nelikkonne: HAISTAKAA PASKA!
Olen puhunut.
Kiitos.
En ainakaan muista, että olisit minua puukottanut selkään. Etkä ole tainnut vittuilla päin naamaakaan. Mutta mun itsemoderointi onkin aika korkealla tasolla. Monet viestit olet poistanut ennen postaamista. Ehkä turhaankin. Mutta kun ei ketään halua loukata niin mitä muutakaan sitä voi tehdä? Joka tapauksessa hyvää vappua @EvilTervetuloa aikuisten maailmaan.
Mulla on ollut kaikenlaisia kokemuksia ihmisten kanssa, interneteitse sekä kasvotusten. Olen kohdannut hyviä ja huonoja ihmisiä. Usein tunnistaa heti, kumpaan porukkaan joku kuuluu, mutta ei aina. Jotenkin toivoisi, että omat elämänarvot pätisivät myös muihin, mutta eivät ne aina päde. Minä peräänkuulutan suoraselkäisyyttä, johdonmukaisuutta, rehellisyyttä. Nyt joku irvileuka tulee, ja sanoo että mitäs minä täällä teen, kun haistatin jo ajat sitten pitkät koko palstalle. No, silloin tuntui siltä. Nyt tuntuu tältä. Oman mielipiteensä saa muuttaa. Silti, en usko että kukaan täällä kykenee syyttämään minua selkäänpuukottamisesta. Minä osaan vittuilla päin naamaa, ei tarvitse tehdä sitä piilossa. Ja haluan myös sanoa ja tuottaa hyvää, kun aika on.
Enkä yhtään tiedä mitä on tapahtunut tai mistä nuoren veljeni purkauksessa on kyse. Puhun yleisesti vaan. Ollaan ystäviä, rakastetaan ja piis änd laav. Annetaan kaikkien jne.