Veti surulliseksi / hiljaiseksi

  • 1 445 531
  • 4 850

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä surullista että jos kuolee pois niin kukaan ei vaivaudu hautajaisiin tai jää kaipamaan. Toki, on paljon ihmisiä jotka sen on omalla käytöksellään sen aiheuttaunut.
Ei kaikki halua rinkiin, tai mitään lapsiperhe-elämää.

Parasta varmaan olis ettei olis mitään hautajaisia ollenkaan. Jossain reissulla vaan katoaisi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No laittakaa nyt edes mulle rukouksia, just äsken luin tämän suru-uutisen, ennen lentoa Örnsköldsvikiin. Mitään ei oo enää tehtävissä, kaikki on menetetty. Reissu on pilalla ja mielenterveys järkkyy, todennäköisesti joudun jäämään sairaslomalle tämän 2 yötä kestävän reissun jälkeen. Vai voiko muka ihminen selvitä ilman vakavaa masennusta 2 päivästä ilman pekonia? Ei varmana voi. Todennäköisempää on että minut viedään lauantaina Helsinki-Vantaan lentokentältä suoraan Terho-kotiin kuolemaani odottamaan.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
No laittakaa nyt edes mulle rukouksia, just äsken luin tämän suru-uutisen, ennen lentoa Örnsköldsvikiin. Mitään ei oo enää tehtävissä, kaikki on menetetty. Reissu on pilalla ja mielenterveys järkkyy, todennäköisesti joudun jäämään sairaslomalle tämän 2 yötä kestävän reissun jälkeen. Vai voiko muka ihminen selvitä ilman vakavaa masennusta 2 päivästä ilman pekonia? Ei varmana voi. Todennäköisempää on että minut viedään lauantaina Helsinki-Vantaan lentokentältä suoraan Terho-kotiin kuolemaani odottamaan.
Osta H-Vantaan Salesta mukaan Amerikan pekonia ja viet hotellin keittiöön paistettavaksi.
Hurreja vituttaa, kun suomalainen vetää pekonia aamiaisella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Osta H-Vantaan Salesta mukaan Amerikan pekonia ja viet hotellin keittiöön paistettavaksi.
Hurreja vituttaa, kun suomalainen vetää pekonia aamiaisella.

Liian myöhäistä, olen jo Bromman kentällä. Täällä on aivan valtava kaaos, ihmiset kirkuu ja juoksee hädissään ympyrää, siellä täällä on tulipaloja ja äsken seinän läpi rysähti rekka jonka kuljettaja oli repinyt oman naamansa irti. Erään imatralaisen kanssa seivästimme erään lattialla nyyhkyttäneen ruotsalaisen, ja yritimme viiltää hänestä luottokorteillamme pekoninsiivuja, mutta ei siitä mitään tullut, luottokortit eivät ole riittävän teräviä ja toi perkele oli vielä joku maratonjuoksija, ei siitä mitään pekonia ois varmaan muutenkaan löytynyt. Kolkkasin äsken sen imatralaisen ja työnsin hänet yhteen tulipaloista, sain pientä lohtua käristyneen lihan tuoksusta mutta ei palavan ihmislihan haju korvaa pekonin ihanaa tuoksua. Nyt jossain ammutaan konekiväärillä, minun on piilouduttava.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Örnsköldsvik ei vissiin kuulu Ruotsiin, sillä täällä hotellin aamupalapöytä notkuu pekonia. Hotelli on toki ympäröity muurilla ja piikkilanka-aidalla, ja hotellin työntekijät ovat kukin vuorollaan katolla ampumassa tarkkuuskivääreillä kaikki joilla ei ole hotellin avainkorttia ja jotka siitä huolimatta lähestyvät 500 metrin etäisyydelle muurista. Ruumiita on jo niin paljon, että ne alkavat muodostaa hotellin muurien ympärillä lisämuuria. Mutta mitäpä noista, minä syön nyt pekonia.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mutta mitäpä noista, minä syön nyt pekonia.

Aamulla kovasti harmitti, kun ei suomalaisten yhden kierroksen piste-ennätys mene millään rikki NHL:ssä. Aamupalalla tungin suun niin täyteen pekonia, että posket pullottivat. Siitä kun alkoi pureskelemaan, niin suupieliä pitkin lautasella valuva rasva huuhtoi nämä murheet pois!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sain kuulla että erään tuttavani vaimo on nyt saattohoitovaiheessa. Paljon tämä mies ei ole viime aikoina viestitellyt joten pahinta on odoteltu. Oikeastaan kukaan ei ihan tarkkaan tiedä mikä on ollut vikana. Tulehdusarvot oli tapissa, suolisto ei vastaanottanut ruokaa ja yleiskunto pohjissa. Lopulta löytyi fisteli ohutsuolen ja paksusuolen välistä. Silloin heräsi toivo että asia voitaisiin hoitaa. Yleiskunto oli liian huono leikkaukseen ja sitä piti kohottaa. Se ei onnistunut ja kaikki meni vain alespäin. Nyt ollaan tilanteessa että kuolema tulee muutaman päivän sisällä. Ihminen on siis vähän päälle viisikymppinen. Olisi vielä paljon edessä mutta terveys vaan petti eikä terveydenhuolto saanut ajoissa asiaa hoitoon. Vaikeita ovat nämä asiat...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Meidän liki 15-vuotias karvakorva eli hienon elämän. Suru puserossa menetimme ihanan koiran tällä viikolla. Lepää rauhassa siellä jossain.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Meidän liki 15-vuotias karvakorva eli hienon elämän. Suru puserossa menetimme ihanan koiran tällä viikolla. Lepää rauhassa siellä jossain.
Otan osaa. <3
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Oma tämänhetkinen olotila viime iltana veti sekä surulliseksi että hiljaiseksi. En olisi koskaan halunnut ajautua elämässäni tällaiseen aikaan, mutta näin vaan on käynyt. Ei enää kyrsi eikä kalva, ei taida edes itkettää. Enkä tahdo kirjoittaakaan asiasta sen pidemmin.

Nyt on oikeasti saatava rauhoitettua tätä elämänkulkua jollain tavalla. Yksi askel on päästä eroon tästä palstasta. Olen yrittänyt sitä jo aika moneenkin otteeseen, koska tästä on tullut minulle riippuvuus. Voi kuulostaa hölmöltä ja kenties käsittämättömältä, mutta kyllä, minä olen oikeasti riippuvainen täällä olemisesta ja tänne kirjoittamisesta. Koska kyseessä on kuitenkin kaikkea muuta kuin elämää suurempaa, täältä olisi päästävä hetkeksi aikaa ihan oikeasti pois.

Tätä mä ajattelin: jos ja kun kysyn nyt kohteliaasti sekä vilpittömän tosissani, antaisitteko te, palstan @Moderaattorit, minulle kuukauden mittaisen kirjoituskiellon? Ei siksi että olisin toiminut täällä väärin, vaan oman elämänlaatuni vuoksi. Mun on oikeasti saatava nämä raiteet kuntoon, koska tällaista epämääräistä murjotusta ja päämäärätöntä oleilua ei vaan jaksa enää. Jos mä en voi kirjoittaa täällä vaikka haluaisinkin, se auttanee asiaan. En tiedä. Uskon kuitenkin että auttaa.

Ehdin viettää täällä vielä tuntikaupalla aikaa, joten yksi kuukausi ei merkitse siltä osin mitään. Mutta juuri nyt, juuri tässä elämäntilanteessa kuin jossa olen, se merkitsee, ja paljon.

Kiitos jo etukäteen, jos ja kun viette minulta ihan piakkoin kirjoitteluoikeudet kuukaudeksi. Pyydän sitä. Ketju ei ole ehkä oikea, mutta aivan sama. Mä pyydän. Tosissani. Omaa elämänlaatuani ajatellen.

Vaikka nyt elämä vähän heitteleekin, yksi asia ei koskaan lakkaa toimimasta: patasydän. Annan edelleen kaiken rakkauteni ja paljon vaivannäköä punamustan kotikaupunkini seuran kannustamiselle. Jos minua bongaa hallilla, aina saa tulla moikkaamaan. Ässillä ei tosin ole enää kovin montaa kotipeliä tällä kaudella, mutta niissä mitä on jäljellä, voi aina liittyä taukoseuraksi. Lauantaina on taas kunnon punamustan show'n aika.

Kaikille joiden kanssa olen viestitellyt yksityisesti: rauhaa ja peukkua teille kaikille. Olette hyvää sakkia. Tykkään ja arvostan.

Kiitos ja näkemiin.
Tsemppiä sinne :)
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Arvuuttele nimimerkin henkilöllisyyttä jotenkin ilmiselvästi vitsaillen. Eikös siitä tule automaattinen kuukausi?
 
K

Kiekkokatsoja

Juuri tekemässä sitä. Näkemiin, ihmiset. Mulla ei ole nyt hyvä kokonaisolo elämässä. Toivon, että on mahdollisimman pian.

Valtteri
No tsemppiä!
Jätä ainakin päihteet pois toistaiseksi. Hetken ilosta saa vain syvemmän huonon kokonaisolon.
Ja kevennyksenä.. jos arvuuttele jonkun nimimerkin henkilöllisyyttä, nii kuukauden pakkokakku tulee helpolla.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ensinnäkin osanotot @Kaatosade

Löydät lopulta sen oman tavan päästä asiasta yli. Etenkin kannattaa varata aikaa siihen, eikä mennä pää kolmantena jalkana joka suuntaan hukuttamassa ikävää.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Taas: Junaliikenteessä myöhästymisiä pääradalla ja lähiliikenteessä!
Kauko- ja lähiliikenteessä on noin 15-30 minuutin myöhästymisiä Helsinkiin tulevien ja Helsingistä lähtevien junien osalta Tapanilassa tapahtuneen henkilövahingon vuoski. Matkustajia pyydetään varautumaan myös yksittäisten lähilikennejunien perumisiin.

Jotain tarttis tehdä. Tyttö tuntee kolme tuolla kuollutta, kun aitojen yli pääsee heittämällä. Tytön 19 v. kundikaveri menehtyi tuolla marraskuun lopussa oikaistessaan aitojen yli. Oma moka tietysti, mutta liian paljon kuolee samalla asemalla. Osa on ollut sillalta hyppääjiä ja kaikki nuoria. Tästä tapauksesta en tiedä tarkemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös