Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 113
  • 3 232

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän se tuntuu hyvältä, että pienellä lääkityksen muuttamisella ja muutamalla terapiaistunnolla, on saatu nyt minun mielenlaatuni paranemaan. Kaikki ne päivät jollain vain halusin maata sohvalla ja tuijottaa seinää tai telkkaria (lähes mitään näkemättä) on nyt taas takana ja näen elämässä jotain hyvääkin. Kyllähän minä töissä jaksoin käydä (hyvä niin) mutta muuten oli vaikeaa. Ainoa asia mikä oikeasti kiinnosti oli telkkarin tuijotus ja seksi... Seksi josta sain mielihyvää ja unohdin ne mustat ajatukset. Eihän sitä tiedä mitä huominen tuo tullessaan mutta nyt olen toiveikas.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kävin illalla kaupassa ja olin ällikällä löyty, kun vanha ystäväni ammattistarttivuodelta palveli siellä iltakassana. Ei oltu nähty toisiamme melkein viiteen vuoteen ja silti kumpikin tunnisti toisensa saman tien. Viimeistään nähtyäni hänen leveän hymynsä varmistuin että kyseessä oli tosiaan sama ihminen.

Tämä kyseenomainen nainen kyseli silloin aikoinaan multa että olenko okei, kun vaikutin tuolloin ilmeisesti olevan hieman poissa tolaltani ja hänelle mä uskouduin ja avauduin ensimmäisenä sydämeni naisashuolistani sekä ihastumisestani erästä toista luokkalaista kohtaan. Tuosta on nyt kulunut se kuusi vuotta aikaa mutta arvostan häntä tuosta eleestä yhä tänäkin päivänä aivan hitosti. Jos nyt satut lukemaan jatkoaikaa niin oli mukava tavata pitkästä aikaa. Olet hieno ja aito ihminen!

Tämä kohtaaminen siis toi iloisen mielen ja hymyn naamalle tänään.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän me olla kuin lihaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hähä, huvittaa nämä ammattilennähtelijät kun ei nyt pääsekään sinne lentokoneeseen. Että nyt maailma teki tän just sulle. Voi voi. Pysy vittu maan pinnalla ja lopeta se päämäärätön säntäily!
 

Glove

Jäsen
Lukaisin omakannasta labratulokset ja kaikki oli ok. Ei mulla toki koronaa edes epäilty, jos sitä joku miettii. Ihan muihin tutkimuksiin liittyen kävin kokeissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lukaisin omakannasta labratulokset ja kaikki oli ok. Ei mulla toki koronaa edes epäilty, jos sitä joku miettii. Ihan muihin tutkimuksiin liittyen kävin kokeissa.
Saatana kun jo säikähdin että tartutat minut neteitse.

Se muuten olisikin varsinainen tietokonevirus se. Siitä saisi tarinan. King, oletko kuulolla?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Saatana kun jo säikähdin että tartutat minut neteitse.

Se muuten olisikin varsinainen tietokonevirus se. Siitä saisi tarinan. King, oletko kuulolla?
King on tuon tyyppisen jo kirjoittanut. Tauti vaan levisi puhelimista. Teki ihmisistä zombieita tai jotain mitä lie muumioita.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
King on tuon tyyppisen jo kirjoittanut. Tauti vaan levisi puhelimista. Teki ihmisistä zombieita tai jotain mitä lie muumioita.
Taisi olla tositapahtumiin perustuva tarina. Olen nimittäin nähnyt monta tällaista "kännykkäzombia" tuolla ulkosalla liikkuessani.
 
K

Kiekkokatsoja

Kiitos YLE:lle että näytti äskettäin koosteen nuorten MM kisat TV-2:lla
Oli kyllä poikkeuksellisen huikeat kisat!
Pienestä oli menestys kiinni, ja kun menestystä tuli.. Nousi moni näistä junnuista huipulle seuraavaksi 20 vuodeksi.

Suomi muka ei henkisesti pärjää, ja paskat. Nää junnut näytti miten homma toimii. Sitten miesten mm kisoissa 2019 vietiin henkinen vahvuus vieläkin suuremmalle tasolle.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ylipäätään veti hymyn naamalle tuo urheilustudion nostalgiailta, loppuun vielä Kari Tapiolta biisi joka muistuttaa että Myrskyn jälkeen on poutasää ja eiköhän tää vielä tästä. Melkein iski tunteellinen olo vaikkei ole tullut edes herkistysjuomia nautittua (ainakaan vielä, saattaa olla että ruuan kanssa voisi narauttaa testiin chileläisen luomumalbecin ja mahdollisesti jälkijuomaksi pieni mitallinen Connemaraa).
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Iloiseksi ja hymyn naamalle vetää Kouvola. Maailman paras ja kaunein kaupunki. Ei siellä nyt pääse oikein käymään, ja esimerkiksi vanhempien näkemistä on syytä välttää, mutta aina kun ajattelee Kouvolaa, tulee hymy naamalle. Ihana, rakas kaupunki. Kyllä sinne vähän ikävä on.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Nythän mä hokasin, että se ruotsalainen, helvetin rasittava kakara on kadonnut julkisuudesta. Malja sille!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aurinko paistaa. On etävapaapäivä. Mies ottaa ylityövapaita ja on tulossa lounaalle kotiin (ja on siis kotona loppu päivän). Tässä juuri valmistelen sapuskaa, pippuripihvejä (porsaasta) keitettyjen perunoiden kanssa. Ajattelin että voitaisiin syödä terassilla. Jalkakin alkaa kestää kevyttä varaamista.

Edit. Mies on kyllä mainio kaveri. Ilman häntä kyllä voisin vitun paljon huonommin täällä kotona nököttäessä kuin hänen kanssaan. Vaikka välillä rassaa hänen jutut kyllä... mutta ei ne minunkaan jutut varmaan kovin kummoisia ole.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onhan tämä luksusta maata sohvalla näin etätyöpäivänä kahvitauolla. Villasukat jaloissa ja pitkät bambukalsongit jalassa. Paitaa ei ole tänään näemmä päällä.

Tunnin päästä voisi lopetella työt ja käydä metsässä kävelemässä ja juoksemassa. Joka toinen päivä lenkkeilyä on nyt hyvä tahti. Aikoinaan SM-finaalitason juoksijana treenasin kovilla viikoilla 12 x viikossa, mutta se oli silloin se.
 

Glove

Jäsen
Jännä aamu tänään. Sydämen CT-kuvassa tuli käytyä. Jodia suoneen ja sitten kuvia. Ilmeisen hyviä kuvia saivat otettua kun kardiologin alustava kommentti oli, ettei ole mitään vikaa. Katsovat kuitenkin kuvat vielä toisen lääkärin kanssa. Jääkö tuon rintakivun aiheuttaja sitten arvoitukseksi, onkin toinen juttu. Onhan tuota nyt tutkittu rasituskokeessa, ultraäänellä ja tänään kuvaamalla. Mutta nyt vetää ainakin alustavasti hymyä naamalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minua ilahduttaa tuo Uudenmaan eristäminen. Täällä jatkuvasti helsinkiläinen ylimystö naukuu, kuinka me mie-ihmiset tullaan pilaamaan heidän hieno kaupunkinsa. No nyt ei tulla. Homehtukaa siellä kuvun alla, ja nauttikaa maaseudulta tulevista elintarvikkeista niin kauan kun niitä vielä tulee. Pian saatatte joutua Itämerelle kalalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös